BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: R.I.P. Antonie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - donderdag 07 oktober 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Antonie Kamerling overleden
De Nederlandse acteur en zanger Antonie Kamerling (44) is overleden. Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven, liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten.

Antonie Kamerling In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden, aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.

Het management van Kamerling heeft het trieste nieuws van het overlijden van de acteur bevestigd. Het levenloze lichaam van de acteur werd in de nacht van woensdag op donderdag aangetroffen.

Kamerling laat zijn vrouw Isa Hoes en twee kinderen achter, zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.

Weer een Feyenoordsupporter die van ons is heen gegaan.....

Sterkte aan de familie en vooral de kinderen
Bram7200
 Bram7200 - donderdag 07 oktober 2010 - 11:12   quote  deeplink  
R.I.P. Antonie

Ik wens de hele familie en alle vrienden sterkte toe in deze zware tijd.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 07 oktober 2010 - 11:19   quote  deeplink  
rip
Fr. Elmo
 Fr. Elmo - donderdag 07 oktober 2010 - 11:23   quote  deeplink  
Sterkte
chrissie
 chrissie - donderdag 07 oktober 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Sterkte voor Isa en de kinderen en overige familie en vrienden.
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - donderdag 07 oktober 2010 - 11:32   quote  deeplink  
winnen voor anthonie olé olé

rip en veel sterkte voor de achterblijvers
jarjar78
 jarjar78 - donderdag 07 oktober 2010 - 11:34   quote  deeplink  
r.i.p antonie
YNWA
raket
 raket - donderdag 07 oktober 2010 - 11:44   quote  deeplink  
Ik kan er bij m'n verstand niet bij,ook al bij je nog zo in de war,dat je zo egoistis kan zijn,om uit het leven te stappen als je twee kinderen op de wereld hebt rondlopen.
Dan moet er toch wat erg mis zijn in je kop.Moet je je eens voorstellen,wat voor deuk die kinderen op lopen voor de rest van hun leven.
Ik wens z'n vrouw en z'n kinderen heel veel sterkte.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 07 oktober 2010 - 11:50   quote  deeplink  
verdomme....

heel veel sterkte voor Isa en de kinderen.

All Star 4-ever !!
sevillana
 sevillana - donderdag 07 oktober 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 11:44 schreef raket het volgende:
Ik kan er bij m'n verstand niet bij,ook al bij je nog zo in de war,dat je zo egoistis kan zijn,om uit het leven te stappen als je twee kinderen op de wereld hebt rondlopen.
Dan moet er toch wat erg mis zijn in je kop.Moet je je eens voorstellen,wat voor deuk die kinderen op lopen voor de rest van hun leven.
Ik wens z'n vrouw en z'n kinderen heel veel sterkte.
eens, hoewel je zo iets ook niet zo maar doet. maar desalnietemin, RIV
FR-girl
 FR-girl - donderdag 07 oktober 2010 - 12:07   quote  deeplink  
Pff Sterkte isa en de kids!
Antonie R.I.P
MMM
 MMM - donderdag 07 oktober 2010 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 11:44 schreef raket het volgende:
Ik kan er bij m'n verstand niet bij,ook al bij je nog zo in de war,dat je zo egoistis kan zijn,om uit het leven te stappen als je twee kinderen op de wereld hebt rondlopen.
Dan moet er toch wat erg mis zijn in je kop.Moet je je eens voorstellen,wat voor deuk die kinderen op lopen voor de rest van hun leven.
Ik wens z'n vrouw en z'n kinderen heel veel sterkte.
Eens, maar toch

R.I.P Antonie!
Milo
 Milo - donderdag 07 oktober 2010 - 12:12   quote  deeplink  
sterkte!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 07 oktober 2010 - 12:33   quote  deeplink  
You'll never walk alone!

Veel sterkte aan de nabestaanden.
remco1978
 remco1978 - donderdag 07 oktober 2010 - 12:33   quote  deeplink  
Rust zacht...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 oktober 2010 - 12:39   quote  deeplink  
RIV
bram
 bram - donderdag 07 oktober 2010 - 12:44   quote  deeplink  
R.I.P.
Red
 Red - donderdag 07 oktober 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 11:44 schreef raket het volgende:
Ik kan er bij m'n verstand niet bij,ook al bij je nog zo in de war,dat je zo egoistis kan zijn,om uit het leven te stappen als je twee kinderen op de wereld hebt rondlopen.
Dan moet er toch wat erg mis zijn in je kop.Moet je je eens voorstellen,wat voor deuk die kinderen op lopen voor de rest van hun leven.
Ik wens z'n vrouw en z'n kinderen heel veel sterkte.
Eens maar als je eenmaal zover weg bent, interesseerd je dat waarschijnlijk niks meer.
RIP Antonie, Isa en de kids, sterkte en succes.
R()b
 R()b - donderdag 07 oktober 2010 - 12:49   quote  deeplink  
Damn erg nieuws.
R.I.P !
jjh
 jjh - donderdag 07 oktober 2010 - 13:22   quote  deeplink  
R.I.P. Antonie.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 oktober 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 11:44 schreef raket het volgende:
Ik kan er bij m'n verstand niet bij,ook al bij je nog zo in de war,dat je zo egoistis kan zijn,om uit het leven te stappen als je twee kinderen op de wereld hebt rondlopen.
Dan moet er toch wat erg mis zijn in je kop.Moet je je eens voorstellen,wat voor deuk die kinderen op lopen voor de rest van hun leven.
Ik wens z'n vrouw en z'n kinderen heel veel sterkte.
inderdaad.. iedereen wat ik hier en daar lees.. (ben voor Ajax maar vind dit nog wel erg hoor) vinden ze het allemaal knap dat hij dit heeft gedurft.. nou jongens met alle respect voor de doden.. het is gewoon rond uit LAF.. dit is puur en alleen aan jezelf denken en niet je naasten...
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - donderdag 07 oktober 2010 - 13:51   quote  deeplink  
R.I.P YNWA
FR-Han
 FR-Han - donderdag 07 oktober 2010 - 13:52   quote  deeplink  
laf hoor! kiezen voor de makkelijkste weg. en egoistisch je vrouw en kinderen achter laten. grote schande dat er een rip topic is verzonnen. zulke gasten verdienen geen rip
Red
 Red - donderdag 07 oktober 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 13:52 schreef obiku010 het volgende:
laf hoor! kiezen voor de makkelijkste weg. en egoistisch je vrouw en kinderen achter laten. grote schande dat er een rip topic is verzonnen. zulke gasten verdienen geen rip
Jij wel!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 07 oktober 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 14:20 schreef Red het volgende:

[..]

Jij wel!!
dan moet je daar een topic over starten knaap
pablo2010
 pablo2010 - donderdag 07 oktober 2010 - 15:37   quote  deeplink  
R.I.P
You never walk alone An.
We zullen jullie altijd blijven steunen Isa met je pracht kinderen...
Waarom nou....
 Waarom nou.... - donderdag 07 oktober 2010 - 16:00   quote  deeplink  
Mijn RIP gaat uit naar de kinderen die gevochten hebben om de volgende dag te halen, maar uiteindelijk niet meer levend de Daniel den Hoed hebben kunnen verlaten.
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 07 oktober 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Als de tijd gekomen is

Je rende rond in het duister
Gevangen door je eigen geest
Niemand kan zich inbeelden hoe jouw leven is geweest

Chaotisch, Angstig, Zwart, en Eindeloos
Dat maakte jou zo gefrustreerd en boos
Hoeveel is het leven waard als het een oneindig gevecht blijkt?
Wanneer kan je zeggen dat je je grens hebt bereikt?

Je hebt je eigen keus gemaakt
Alleen en doelbewust
Van een oneindig gevecht
Naar oneindige rust
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 07 oktober 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Heel veel sterkte aan de nabestaanden.
KKL
 KKL - donderdag 07 oktober 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Ode aan Hero....

Ik dacht nooit aan morgen
Vandaag was lang genoeg
Totdat ik jou zag
En ik dacht ineens aan morgenvroeg
Ik hield niet van de liefde
Voor mij was er geen club
Totdat ik jou zag
En ik hield zomaar ineens van jou

Je hebt niet in de gaten
Wat je allemaal met me doet
Dat kun je ook niet weten
Feyenoord zit gewoon in je bloed
En toen heb je mij misschien
In de Kuip gezien
De Spot
 De Spot - donderdag 07 oktober 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 11:44 schreef raket het volgende:
Ik kan er bij m'n verstand niet bij,ook al bij je nog zo in de war,dat je zo egoistis kan zijn,om uit het leven te stappen als je twee kinderen op de wereld hebt rondlopen.
Dan moet er toch wat erg mis zijn in je kop.Moet je je eens voorstellen,wat voor deuk die kinderen op lopen voor de rest van hun leven.
Ik wens z'n vrouw en z'n kinderen heel veel sterkte.
Ken je nagaan hoe kut hij zich voelde je kan het ook omdraaien,al begrijp ik wel je mening.

Antonie R.I.P.

Familie sterkte.
De Spot
 De Spot - donderdag 07 oktober 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inderdaad.. iedereen wat ik hier en daar lees.. (ben voor Ajax maar vind dit nog wel erg hoor) vinden ze het allemaal knap dat hij dit heeft gedurft.. nou jongens met alle respect voor de doden.. het is gewoon rond uit LAF.. dit is puur en alleen aan jezelf denken en niet je naasten...
Ben blij dat jij dit zegt....
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 07 oktober 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inderdaad.. iedereen wat ik hier en daar lees.. (ben voor Ajax maar vind dit nog wel erg hoor) vinden ze het allemaal knap dat hij dit heeft gedurft.. nou jongens met alle respect voor de doden.. het is gewoon rond uit LAF.. dit is puur en alleen aan jezelf denken en niet je naasten...
wat jij net schrijft is laf, en je hebt geen enkel benul wat depressief zijn is... als je depressief bent heb je problemen met je zelf, kan je nagaan je naasten... vind het heel respectloos wat je schrijft maat.
bram
 bram - donderdag 07 oktober 2010 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 15:15 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dan moet je daar een topic over starten knaap
was jij het maar,klootzak
aad 64
 aad 64 - donderdag 07 oktober 2010 - 17:11   quote  deeplink  
We gaan je missen man
kale co
 kale co - donderdag 07 oktober 2010 - 17:35   quote  deeplink  
r.i.p. never surrender s.c.f

sterkte met dit verlies!
eens feyenoorder altijd feyenoorder
el-loco
 el-loco - donderdag 07 oktober 2010 - 17:46   quote  deeplink  
RIP Veel sterkte voor de familie!
qwerto
 qwerto - donderdag 07 oktober 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 17:11 schreef bram het volgende:

[..]

was jij het maar,klootzak
Hoe disrespectvol je het ook mag vinden dat iemand zoiets zegt vind ik niet dat je iemand anders dood moet wensen tenzij het gaat om een extreme misdadiger O.I.D !
Ik vind het ook klote dat een van ons weg is maar dat betekend niet dat iemand anders vanwegen een ietwat Foute opmerking ook maar dood moet !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inderdaad.. iedereen wat ik hier en daar lees.. (ben voor Ajax maar vind dit nog wel erg hoor) vinden ze het allemaal knap dat hij dit heeft gedurft.. nou jongens met alle respect voor de doden.. het is gewoon rond uit LAF.. dit is puur en alleen aan jezelf denken en niet je naasten...
Kan jij niet gewoon opzouten?

Mocht iemand al zijn botten in zijn lijf breken en daarbij 20 snedens hebben met 20 hechtingen.Dan nog voel je je eigen beter dan wanneer je een zware depressie heb....
Hij was geen held en hij was niet laf.Hij was ziek en na een zware lijdensweg is hij
uit het leven gestapt...

Antonie rust zacht,Feyenoorder tot in de eeuwigheid!
Xapter
 Xapter - donderdag 07 oktober 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 11:44 schreef raket het volgende:
Ik kan er bij m'n verstand niet bij,ook al bij je nog zo in de war,dat je zo egoistis kan zijn,om uit het leven te stappen als je twee kinderen op de wereld hebt rondlopen.
Dan moet er toch wat erg mis zijn in je kop.Moet je je eens voorstellen,wat voor deuk die kinderen op lopen voor de rest van hun leven.
Ik wens z'n vrouw en z'n kinderen heel veel sterkte.
quote:

Dan moet er toch wat erg mis zijn in je kop.
daar heb je het al..
Depressie is een ziekte, geen keuze
raket
 raket - donderdag 07 oktober 2010 - 17:54   quote  deeplink  
Nou sorry hoor.Zit net een stuk te lezen over hem,dat die een tijdje terug met z'n zoontje een programma zat te kijken over zelfmoord en dat die tegen z'n zoontje zei,als je ooit verdrietig bent moet je dat wel zeggen hoor!
En nou stapt die zelf uit het leven en laat een kind van 11 jaar achter met deze woorden.
Dan kan die wel Feyenoord supporter zijn,maar dat heeft hier echt niks mee te maken.
Lafaard eerste klas.Als je maar 1 procent verantwoordelijksheid gevoel heb nog in je kop doe je zoiets niet.M'n hart huilt voor die kinderen en z'n vrouw.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 17:54 schreef raket het volgende:
Nou sorry hoor.Zit net een stuk te lezen over hem,dat die een tijdje terug met z'n zoontje een programma zat te kijken over zelfmoord en dat die tegen z'n zoontje zei,als je ooit verdrietig bent moet je dat wel zeggen hoor!
En nou stapt die zelf uit het leven en laat een kind van 11 jaar achter met deze woorden.
Dan kan die wel Feyenoord supporter zijn,maar dat heeft hier echt niks mee te maken.
Lafaard eerste klas.Als je maar 1 procent verantwoordelijksheid gevoel heb nog in je kop doe je zoiets niet.M'n hart huilt voor die kinderen en z'n vrouw.
Heb je het zelf wel eens meegemaakt??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 16:40 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ken je nagaan hoe kut hij zich voelde je kan het ook omdraaien,al begrijp ik wel je mening.

Antonie R.I.P.

Familie sterkte.
100% mee eens...!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Leon FR1908 --
raket
 raket - donderdag 07 oktober 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 17:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heb je het zelf wel eens meegemaakt??
Verleden week heeft de directeur van de basisschool waar m'n dochter op zit z'n polsen doorgesneden in bad.Die leraar was erg populair onder de kinderen en deed altijd erg vrolijk.Moet je voorstellen wat voor impact dat heeft op kinderen van 8 a 9 jaar.Altijd leuk doen naar de buitenwereld,dus de kinderen denken dat die man altijd vrolijk is.Maar maandag werd verteld dat de meester is overleden aan een hartaanval(wordt dus gewoon gelogen,maar wat moet je dan met kinderen van 8 a 9 jaar)Maar een paar dagen later was dus al het verhaal onder de kinderen dat de meester zelfmoord heeft gepleegd.Nou ga jij dat maar eens uitleggen.Zal je vertellen is niet makkelijk.Z'n vrouw ging naar een verjaardag van hun dochter,hij verteld voel me niet lekker kom zo wel,ze dacht duurt wel lang gaat thuis kijken,vind ze hem in bad,leeft die nog,ze vraagt waarom doe je dat nou?Hij zegt omdat ik van je hou,uur later is die dood.Nou ik snap niks van zulke lui.
Die antonie kamerling ook.Leuke vrouw,twee gezonde kinderen goed salaris,leuk huis en dan zoiets doen.ja sorry vind ik egoistisch.Wat er ook in je kop omgaat.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 oktober 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:26 schreef raket het volgende:

[..]

Verleden week heeft de directeur van de basisschool waar m'n dochter op zit z'n polsen doorgesneden in bad.Die leraar was erg populair onder de kinderen en deed altijd erg vrolijk.Moet je voorstellen wat voor impact dat heeft op kinderen van 8 a 9 jaar.Altijd leuk doen naar de buitenwereld,dus de kinderen denken dat die man altijd vrolijk is.Maar maandag werd verteld dat de meester is overleden aan een hartaanval(wordt dus gewoon gelogen,maar wat moet je dan met kinderen van 8 a 9 jaar)Maar een paar dagen later was dus al het verhaal onder de kinderen dat de meester zelfmoord heeft gepleegd.Nou ga jij dat maar eens uitleggen.Zal je vertellen is niet makkelijk.Z'n vrouw ging naar een verjaardag van hun dochter,hij verteld voel me niet lekker kom zo wel,ze dacht duurt wel lang gaat thuis kijken,vind ze hem in bad,leeft die nog,ze vraagt waarom doe je dat nou?Hij zegt omdat ik van je hou,uur later is die dood.Nou ik snap niks van zulke lui.
Die antonie kamerling ook.Leuke vrouw,twee gezonde kinderen goed salaris,leuk huis en dan zoiets doen.ja sorry vind ik egoistisch.Wat er ook in je kop omgaat.
Ik hoop voor jou dat je nooit depressief word!!! Kan je niet over oordelen als je zelf niet het klappen van de zweep kent op die manier. Ik ben ooit depressief geweest en ik kan je vertellen dat ik me best kan voorstellen dat iemand tot deze daad komt. Ik was gelukkig niet zo ver maar je brein kan rare dingen met je doen! Je moet zulke uitspraken niet doen als je de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt!!

Antonie R.I.P.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
raket
 raket - donderdag 07 oktober 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat je nooit depressief word!!! Kan je niet over oordelen als je zelf niet het klappen van de zweep kent op die manier. Ik ben ooit depressief geweest en ik kan je vertellen dat ik me best kan voorstellen dat iemand tot deze daad komt. Ik was gelukkig niet zo ver maar je brein kan rare dingen met je doen! Je moet zulke uitspraken niet doen als je de klok hebt horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt!!

Antonie R.I.P.
Ook met twee gezonde kinderen??
raket
 raket - donderdag 07 oktober 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:39 schreef raket het volgende:

Vind het echt ongeloofelijk dat je zo iets kan doen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door raket --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:26 schreef raket het volgende:

[..]

Verleden week heeft de directeur van de basisschool waar m'n dochter op zit z'n polsen doorgesneden in bad.Die leraar was erg populair onder de kinderen en deed altijd erg vrolijk.Moet je voorstellen wat voor impact dat heeft op kinderen van 8 a 9 jaar.Altijd leuk doen naar de buitenwereld,dus de kinderen denken dat die man altijd vrolijk is.Maar maandag werd verteld dat de meester is overleden aan een hartaanval(wordt dus gewoon gelogen,maar wat moet je dan met kinderen van 8 a 9 jaar)Maar een paar dagen later was dus al het verhaal onder de kinderen dat de meester zelfmoord heeft gepleegd.Nou ga jij dat maar eens uitleggen.Zal je vertellen is niet makkelijk.Z'n vrouw ging naar een verjaardag van hun dochter,hij verteld voel me niet lekker kom zo wel,ze dacht duurt wel lang gaat thuis kijken,vind ze hem in bad,leeft die nog,ze vraagt waarom doe je dat nou?Hij zegt omdat ik van je hou,uur later is die dood.Nou ik snap niks van zulke lui.
Die antonie kamerling ook.Leuke vrouw,twee gezonde kinderen goed salaris,leuk huis en dan zoiets doen.ja sorry vind ik egoistisch.Wat er ook in je kop omgaat.
Ik ga jou niet vertellen dat het voor de nabestaande niet moeilijk is,ik was zelf nabestaande op me 11de.Ik heb me opa ,3 vrienden 1 vriendin en een zoon van me maat verloren.1 ging onverwachts,de andere kon je aan zien komen.Ik begrijp jou gedachte en natuurlijk is het verschrikkelijk voor de nabestaande maar echt je weet beslist niet wat je zegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 18:45   quote  deeplink  
ps je bent niet de enige overigens...
Maar ik neem jou en de andere eigenlijk niks kwalijk..
Van dicht bij hebben jullie het waarschijnlijk nooit meegemaakt?
Ik hoop dat je deze gedachte vast kan houden tot je 80 ben
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 oktober 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:39 schreef raket het volgende:

[..]

Ook met twee gezonde kinderen??
Er zit iets mis in je hoofd waardoor je zo iets doet! Daar is geen rationele verklaring voor. Het kan jou ook overkomen ook al heb je twee gezonde kinderen. Je zegt tegen iemand die in delta (gekkenhuis) zit toch ook niet dat ie normaal moet doen?? Is een kortsluiting in de hersenen waardoor je niet meer rationeel denkt! Heb het je nu duidelijk genoeg uit gelegd dus hou nu maar op met je domme gelul. Heb respect voor de overledene alsjeblieft. Niets anders dan goed over de dode zeg ik altijd maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: R.I.P. Antonie









0.0077970