BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: R.I.P. Antonie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 oktober 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Hou dit topic eens respectvol ja.
Een andermans mening hoef je t niet mee eens te zijn, maar respecteer t gewoon.
Er is niet maar 1 waarheid in sommige zaken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 oktober 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 19:11 schreef Stylzz het volgende:
Hou dit topic eens respectvol ja.
Een andermans mening hoef je t niet mee eens te zijn, maar respecteer t gewoon.
Er is niet maar 1 waarheid in sommige zaken.
Ik hoop dat je het toch niet tegen mij hebt!
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 19:32   quote  deeplink  
ook namens mij heel veel sterkte toegewenst!
vreselijk ook voor de achterban van antonie dat dit is gebeurd!
respect voor jullie als Feyenoord supporters om dit topic te openen!
veel sterkte allemaal
van een ajax supporter
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 oktober 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 19:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ook namens mij heel veel sterkte toegewenst!
vreselijk ook voor de achterban van antonie dat dit is gebeurd!
respect voor jullie als Feyenoord supporters om dit topic te openen!
veel sterkte allemaal
van een ajax supporter
RESPECT!!!
raket
 raket - donderdag 07 oktober 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ga jou niet vertellen dat het voor de nabestaande niet moeilijk is,ik was zelf nabestaande op me 11de.Ik heb me opa ,3 vrienden 1 vriendin en een zoon van me maat verloren.1 ging onverwachts,de andere kon je aan zien komen.Ik begrijp jou gedachte en natuurlijk is het verschrikkelijk voor de nabestaande maar echt je weet beslist niet wat je zegt.
Prima.Ik hou er over op.Iedereen een andere mening.
paco
 paco - donderdag 07 oktober 2010 - 19:45   quote  deeplink  
veel sterkte gewenst voor de familie
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 oktober 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 19:35 schreef raket het volgende:

[..]

Prima.Ik hou er over op.Iedereen een andere mening.
Nogmaals respect. Als je wil, leg ik het je nog eens uit via de telefoon. (stuur nummer via PB) Ik kan je verzekeren dat dit iets is wat niets met Egoisme te maken heeft. Zit in je hoofd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
raket
 raket - donderdag 07 oktober 2010 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 19:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nogmaals respect. Als je wil, leg ik het je nog eens uit via de telefoon. (stuur nummer via PB) Ik kan je verzekeren dat dit iets is wat niets met Egoisme te maken heeft. Zit in je hoofd!
Nou heel vreemd allemaal.Misschien een hele stomme vraag en slaat misschien ook wel helemaal nergens op.Dus niet kwaad worden.Wat nou als Feyenoord morgen de finale van de champigons finale had gespeeld en had gewonnen.Was er dan misschien niet een procent in z'n kop geweest he ik doe het niet.Zo ja dat moet je dan toch ook bij je kinderen hebben??
Die 1 procent he fuck man ik heb twee kinderen,wat doe ik die aan!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door raket --
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 19:51   quote  deeplink  
@ Feyenoord till i die

ik snap jou verhaal goed
op het moment als dit soort dingen voorvallen weten wij als buitenstaanders niet wat er in het hoofd van antonie doorging, wie weet wat er allemaal speelde, kijk wie weet maken wij ooit een aantal ernstige dingen op rij en wordt je depressief, je hebt het lang niet altijd in de hand, dus waarschijnlijk heeft antonie het vaak zo onrustig in zn hoofd gehad dat dit helaas heeft moeten gebeuren,

zeg ik het nog 1 keer
antonie rust zacht, en we hebben als nederlands volk respect voor wat je gedaan hebt!
R()b
 R()b - donderdag 07 oktober 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Of het nou tussen je oren zit , of omdat je gewoon graag wilt.
Het blijft hoe dan ook een egoistische daad opzich.
Voor mensen die je achterlaat vol met vragen, of die direct met jou daad te maken hebben (bijv trein machinist).
Respect voor de overledene , maar een heilig verklaring is voor niemand weg gelegd in mijn ogen.

En om dan op Leon in te haken.
Ook als je mensen verliest op dit slagveld van moeder aarde , ook dan kan je de daad zelf egoistisch vinden.
Ik ben 26 jaar en verloor vorig jaar mijn vader (50 jaar) wegens ziekte.
En 2 jaar geleden hing me neefje van 18 jaar zichzelf op in de kast , en ook van hem vindt ik het egoistisch.
Als je ziet wat voor beerput je open trekt , en wat voor ruzie's en emoties het los kan maken.

Al met al denk ik dat iedereen er het zijne van vindt.
Dat maakt het respect voor een overleden persoon niet minder.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 19:53   quote  deeplink  
@ raket

inderdaad denk je misschien niet aan dan je de champions league finale zou spelen, maar het kan zomaar ineens gebeuren, maar dat een sportief gebeuren,
dit in psygisch en dat is totaal anders, als jij zoveel doormaakt dat je contant met je zelf in de clinch ligt, en je niet meer weet wat je doet gebeuren dit soort dingen, hij zal zn kinderen echt niet gehaat hebben hoor! alleen hij wist er geen raad meer mee en gebeurd dit dus!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 19:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
@ raket

inderdaad denk je misschien niet aan dan je de champions league finale zou spelen, maar het kan zomaar ineens gebeuren, maar dat een sportief gebeuren,
dit in psygisch en dat is totaal anders, als jij zoveel doormaakt dat je contant met je zelf in de clinch ligt, en je niet meer weet wat je doet gebeuren dit soort dingen, hij zal zn kinderen echt niet gehaat hebben hoor! alleen hij wist er geen raad meer mee en gebeurd dit dus!
Ben jij 19 jaar?Heel goed geschreven ventje jij begrijpt...
FR-girl
 FR-girl - donderdag 07 oktober 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Als een mens kanker heeft en vraag om euthanasie is het begrijpelijk
Maar als je lijdt aan een depressie en zelfmoord pleegt is het egoistisch??
Depressie is een hele onderschatte ziekte. Als je je been breekt ziet iedereen het als je depressief bent niemand hoeft erg in te hebben!
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:16   quote  deeplink  
@Leon FR1908

jha ik ben inderdaad 19 haha
maar ik doe toevallig de opleiding spw
dus dan leer je daar ook over haha!
wel bedankt voor het complimentje!
namens mij een heel compliment naar alle supporters van Feyenoord om je zo netjes op te stellen, ondanks dat ik me nickname niet mee heb, heb ik wel zeer veel respect voor iedereen dus ook voor dit, helemaal als er dit voor overleden mensen wordt gedaan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 19:53 schreef R()b het volgende:
Of het nou tussen je oren zit , of omdat je gewoon graag wilt.
Het blijft hoe dan ook een egoistische daad opzich.
Voor mensen die je achterlaat vol met vragen, of die direct met jou daad te maken hebben (bijv trein machinist).
Respect voor de overledene , maar een heilig verklaring is voor niemand weg gelegd in mijn ogen.

En om dan op Leon in te haken.
Ook als je mensen verliest op dit slagveld van moeder aarde , ook dan kan je de daad zelf egoistisch vinden.
Ik ben 26 jaar en verloor vorig jaar mijn vader (50 jaar) wegens ziekte.
En 2 jaar geleden hing me neefje van 18 jaar zichzelf op in de kast , en ook van hem vindt ik het egoistisch.
Als je ziet wat voor beerput je open trekt , en wat voor ruzie's en emoties het los kan maken.

Al met al denk ik dat iedereen er het zijne van vindt.
Dat maakt het respect voor een overleden persoon niet minder.
Als je wist hoe je neefie zich gevoelt moet hebben zou je het begrijpen.
Niemand vraagt het om kanker te krijgen en niemand vraag erom psychologies de weg
kwijt te raken.Het zijn allebij ziektes...
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:19   quote  deeplink  
weetje, even een ractie op FR-girl
het is iets totaal anders maar ik begrijp je reactie helemaal!
kijk depressie komen vrijwel altijd door bepaalde dingen die mensen hebben meegemaakt (stel jij verliest je pa en ma in een aantal weken tijd) is misschien stomme vergelijking, maar dan moet je eens kijken wat dat met je doet, als je dan emotioneel zo overstuur ben dat je geen controle meer over je eigen lichaam hebt, kun je dit ook doen!
depressie is levensgevaarlijk, dit doe je niet voor niets, en dit is zeker niet egostisch!!!
FR-girl
 FR-girl - donderdag 07 oktober 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
weetje, even een ractie op FR-girl
het is iets totaal anders maar ik begrijp je reactie helemaal!
kijk depressie komen vrijwel altijd door bepaalde dingen die mensen hebben meegemaakt (stel jij verliest je pa en ma in een aantal weken tijd) is misschien stomme vergelijking, maar dan moet je eens kijken wat dat met je doet, als je dan emotioneel zo overstuur ben dat je geen controle meer over je eigen lichaam hebt, kun je dit ook doen!
depressie is levensgevaarlijk, dit doe je niet voor niets, en dit is zeker niet egostisch!!!
Klopt ben het met je eens!
Ik irriteer me nogal aan de mensen die zeggen dat het egoistisch is. Want die mensen die zien gwn geen uitweg meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
@Leon FR1908

jha ik ben inderdaad 19 haha
maar ik doe toevallig de opleiding spw
dus dan leer je daar ook over haha!
wel bedankt voor het complimentje!
namens mij een heel compliment naar alle supporters van Feyenoord om je zo netjes op te stellen, ondanks dat ik me nickname niet mee heb, heb ik wel zeer veel respect voor iedereen dus ook voor dit, helemaal als er dit voor overleden mensen wordt gedaan!
respect ventje ;)
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
inderdaad dat mensen egoisme gaan zeggen vind ik schandalig, je moet je gewoon eens even verdiepen in wat zo iemand gevoeld kan hebben, enkel die vergelijking die ik net maakte, kijken wat het met de personen doen die zeggen dat het egoisme is, ik durf te wedde dat je dan anders praat!
FR-girl
 FR-girl - donderdag 07 oktober 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
inderdaad dat mensen egoisme gaan zeggen vind ik schandalig, je moet je gewoon eens even verdiepen in wat zo iemand gevoeld kan hebben, enkel die vergelijking die ik net maakte, kijken wat het met de personen doen die zeggen dat het egoisme is, ik durf te wedde dat je dan anders praat!
ben het helemaal met je eens!
(en dat gebeurd niet snel met die suarez in ze naam heeft staan hahaha!!!
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:33   quote  deeplink  
whaha, weetje, ik vind hem goede voetballer maar af en toe heel gemeen!
toen vorig jaar met die bekerfinale wat vertonghen gedaan had, had ik een brief naar de supportersbalie van ajax gestuurd waar dat op sloeg, ik was daar boos over, alleen dan krijg je niks terug haha!
maar ik heb ook liever dat onze supoorters en die van jullie weer in elkaars stadion mogen komen!
ik heb ook liever dan Feyenoord weer bij de traditionele top 3 komt, want Feyenoord en ajax blijven de grootste clubs van nederland met de meeste supporters en daar moeten we trots op zijn
er is maar een klassieker en dan is Feyenoord - Ajax en andersom
ik ga in elk geval liever naar ajax - feyenoord dan naar ajax - psv ofzo, deze wedstrijd heeft meer
en strijd mag, maar sportiviteit ook zeker!!
dus ook van onze kant, want zo trots ben ik ook niet altijd op onze spelers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:46   quote  deeplink  
maargoed als iemand misschien zelf zijn vragen heeft over depressies en dat soort dingen of als je zelf ergens mee rondloopt, stuur gerust een prive bericht, dan antwoordt ik daar even op!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 oktober 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:33 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
whaha, weetje, ik vind hem goede voetballer maar af en toe heel gemeen!
toen vorig jaar met die bekerfinale wat vertonghen gedaan had, had ik een brief naar de supportersbalie van ajax gestuurd waar dat op sloeg, ik was daar boos over, alleen dan krijg je niks terug haha!
maar ik heb ook liever dat onze supoorters en die van jullie weer in elkaars stadion mogen komen!
ik heb ook liever dan Feyenoord weer bij de traditionele top 3 komt, want Feyenoord en ajax blijven de grootste clubs van nederland met de meeste supporters en daar moeten we trots op zijn
er is maar een klassieker en dan is Feyenoord - Ajax en andersom
ik ga in elk geval liever naar ajax - feyenoord dan naar ajax - psv ofzo, deze wedstrijd heeft meer
en strijd mag, maar sportiviteit ook zeker!!
dus ook van onze kant, want zo trots ben ik ook niet altijd op onze spelers!
Nogmaals respect. Moet je eerlijk zeggen dat ik normaal altijd zeik hier met joden heb. Ik vind het dat jij heel respectvol ben. Ik vind dat je dat altijd moet zijn als het over de doden gaat. Voor de derde maal! Respect!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
maargoed als iemand misschien zelf zijn vragen heeft over depressies en dat soort dingen of als je zelf ergens mee rondloopt, stuur gerust een prive bericht, dan antwoordt ik daar even op!
Je heb een groot hart ventje ;)
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:53   quote  deeplink  
weetje en dat meen ik ook serieus
ruzie is er al genoeg in de wereld, veel te veel
ten eerste heb ik voor mezelf altijd als prioriteit, praat nooit slecht over mensen die overleden zijn, tenzij het misdadigers zijn ofzo, maar ik vind als je iets tegen mensen hebt het gewoon in die persoons gezicht moet zeggen en niet als iemand er niet meer is!

daarbij heb ik nooit een hekel gehad aan feyenoord, echt nooit!
en toen feyenoord verloor van gent was ik ook niet te genieten!
het is gewoon zo, ik heb me eigen club, maar vond een uitwedstrijd naar de kuip altijd geweldig, mooie sfeer!
kijk ik heb ook liever als er een winnaar valt bij ajax - feyenoord dat als je mekaar daarna ziet desnoods even moppert en klaagt maar normaal weer terug naar amsterdam of rotterdam kan!
i.p.v dat we mekaar opwachten en gaan vechten want je hebt er zo weinig aan!
er is nogmaals maar 1 klassieker en dat zijn onze 2 clubs en geen enkele andere, geen psv en ook geen twente !

nogmaals rivalenstrijd mag, maar wel tot een bepaalde grens
en ook namens mij ook respect voor jullie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Loetje --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 oktober 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Bij de rivalenstrijd mag erg veel !! Geen rellen! Ik hou wel van pittig maar de doden moeten gerespecteerd worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 oktober 2010 - 20:59   quote  deeplink  
R.i.v.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 20:59   quote  deeplink  
datr bedoel ik
je mag boos zijn
je mag ff goed mopperen
je mag spelers uitfluiten
maar op een gegeven moment moet je ook kunnen zeggen tot hier en niet verder
en doden moet je indd altijd respecteren!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 oktober 2010 - 21:06   quote  deeplink  
GVD, altijd wel weer een paar calvinistiese klojo's die zonodig een oordeel over iemands moeilijke keuze tussen leven en dood, moeten blaten.

Soms is er geen uitweg meer, nog maar 1 antwoord.

Antonie R.I.P. en ik hoop voor je dat het aan die andere zijde een stuk mooier voor je wordt.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 21:08   quote  deeplink  
juist henk!
craven
 craven - donderdag 07 oktober 2010 - 21:08   quote  deeplink  
.....
MMM
 MMM - donderdag 07 oktober 2010 - 21:10   quote  deeplink  
Vind sommige reacties hier echt treurig. Mens onwaardig.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 07 oktober 2010 - 21:11   quote  deeplink  
+1
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 21:14   quote  deeplink  
ik heb gedichtje voor antonie, misschien is dat iets

Als het leven lijden word,
Wat is het leven dan nog waard?
Altijd door vechten,
Terwijl de helft van de wereld je voor gek verklaard.

Nooit een normaal leven
Maar ook nooit mogen opgeven.
Elke therapeut weet mijn prognose
Want tja, stress is mijn diagnose.

Je kiest voor het leven als je naar behandeling komt.
Maar mijn draaglast word groter als mijn draagkracht,
Als je al mijn problemen opsomt

Mijn leventje bestaat uit dalen,
Mijn leven lang kan ik alleen maar falen.
Ik wil niet meer schreeuw ik heel hard.
Ik zie het leven als één en al zwart.

Eten is wat ik eigenlijk niet wil
Het liefst maak ik een eind aan mijn leven
Voordat ik nog meer tijd verspil.

Niets komt er van mij terecht.
Elke dag opnieuw een gevecht.
Blijf leven voor andere maar niet voor mijzelf.
Zo begonnen de problemen als jongen van elf (weet niet hoe lang het al speelt, het rijmde)
Laat mij los
Schep orde in deze chaos.
Laat mij vrij
Ik blijf altijd dichtbij

dit zal misschien zijn gedachten geweest zijn, even dit gedichtje ter plekke bedacht dan is het moeilijk!

even een vraag he
aan MMM
op welke reactie's doel je dan??
MMM
 MMM - donderdag 07 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Was het met de eerste reactie nog wel eens met Raket maar wat hij daarna post.. Dan die Obiku en nummer10.. Echt zo triest, hoop niet dat ze dit zelf ooit meemaken.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 oktober 2010 - 21:19   quote  deeplink  
dit gun je niemand
MMM
 MMM - donderdag 07 oktober 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 21:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
dit gun je niemand
Klopt.
Red
 Red - donderdag 07 oktober 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Kun je het ook als egoistisch zien dat niemand hem daadwerkelijk uit dat diepe depressieve dal heeft (kunnen trekken) getrokken? Of niemand wat beter op hem heeft gelet, gezien ze wisten dat die met zware depressie kampten? (gewoon een vraag om over na te denken)
Ik ben zelf ook ooit erg diep gezakt en heb er toen ook wel eens over gedacht, geloof me, hoe sociaal en vriendelijk je normaal naar de buitenwereld ook bent of doet, op dat moment kan het je niks schelen en wil je van je "pijn" af. Gelukkig heeft mijn omgeving me toen eruit getrokken en weer positief gemaakt.

Iedereen zijn eigen mening, respect daarvoor. Als we allemaal dezelfde smaak en mening hebben valt er niks meer te discussieren, is iedereen voor Feyenoord, zou dit forum niet bestaan enz blabla maar respecteer de overledenen en de nabestaanden. Discussieren over de daad en de redenen heeft weinig nut, kom je nooit uit.

Het kan niet teveel gevraagt zijn om deze Feyenoorder een laatste eer te bewijzen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Red --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 oktober 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 21:28 schreef Red het volgende:
Kun je het ook als egoistisch zien dat niemand hem daadwerkelijk uit dat diepe depressieve dal heeft (kunnen trekken) getrokken? Of niemand wat beter op hem heeft gelet, gezien ze wisten dat die met zware depressie kampten? (gewoon een vraag om over na te denken)
Ik ben zelf ook ooit erg diep gezakt en heb er toen ook wel eens over gedacht, geloof me, hoe sociaal en vriendelijk je normaal naar de buitenwereld ook bent of doet, op dat moment kan het je niks schelen en wil je van je "pijn" af. Gelukkig heeft mijn omgeving me toen eruit getrokken en weer positief gemaakt.

Iedereen zijn eigen mening, respect daarvoor. Als we allemaal dezelfde smaak en mening hebben valt er niks meer te discussieren, is iedereen voor Feyenoord, zou dit forum niet bestaan enz blabla maar respecteer de overledenen en de nabestaanden. Discussieren over de daad en de redenen heeft weinig nut, kom je nooit uit.

Het kan niet teveel gevraagt zijn om deze Feyenoorder een laatste eer te bewijzen!
Mooi gezegd, Red. Hier zit alles in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 oktober 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Mee eens!!!
@FR HENK jou reactie idem!
sevillana
 sevillana - donderdag 07 oktober 2010 - 22:28   quote  deeplink  
iedereen heeft wel een eigen mening over dit soort zaken, en dat mag ook.
maar zware depressiviteit kan naar mijn idee leiden tot een ernstige vorm van psychose.
als ik het goed begrepen heb kan het op een gegeven moment zo extreem ondraaglijk worden dat het uiteindelijk vaak leidt tot zelfmoord.
dit keer betreft het dus iemand die zogezegd "in de schijnwerper" stond, maar dit is een van de vele gevallen waarover verder maar heel weinig mensen iets horen of lezen.
het blijft natuurlijk altijd een in en in trieste zaak als je hiermee te maken krijgt, maar mensen die alles nog redelijk "op een rijtje" hebben in 't hoofd zullen dit soort dingen nooit echt kunnen begrijpen.
FR-girl
 FR-girl - vrijdag 08 oktober 2010 - 00:10   quote  deeplink  
Ik ben eigenlijk van mening dat we tijdens de wedstrijd tegen twente een mooi spandoek voor antonie kunnen maken.
Ik ben zelf niet aanwezig bij deze wedstrijd, maar deelt deze mening?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 08 oktober 2010 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 00:10 schreef FR-girl het volgende:
Ik ben eigenlijk van mening dat we tijdens de wedstrijd tegen twente een mooi spandoek voor antonie kunnen maken.
Ik ben zelf niet aanwezig bij deze wedstrijd, maar deelt deze mening?
Vind het een erg goed idee. Ik zag trouwens ergens iemand opperen om het nog breder te trekken. Een eerbetoon aan alle overleden Feyenoorders met dan in dit geval extra aandacht voor Antonie. Lijkt me erg indrukwekkend. Zeker omdat het dan een avondwedstrijd is.

Bijvoorbeeld in het hele stadion spandoeken ter ere van allerlei overleden Feyenoorders en dan vanaf de eerste minuut YNWA. Kunnen we daarna weer als een echte twaalfde man achter de ploeg staan.
raket
 raket - vrijdag 08 oktober 2010 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 00:10 schreef FR-girl het volgende:
Ik ben eigenlijk van mening dat we tijdens de wedstrijd tegen twente een mooi spandoek voor antonie kunnen maken.
Ik ben zelf niet aanwezig bij deze wedstrijd, maar deelt deze mening?
Nou dat vind ik te ver gaan.Mensen die wat voor Feyenoord hebben betekend zoals gerard meijer en oud spelers oke,maar iemand die sporadisch in de kuip kwam en zo z'n leven beeindigd vind ik te veel eer krijgen.Denk dat we bij andere supporters groepen ook voor lul staan.Zal me excuus maken aan diegene die me allemaal prive berichten hebben gestuurd en er anders over denken dan ik.Heb zeker niet geprobeerd om iemand pijn te doen,maar heb er gewoon een andere mening over.Ben bijna 40 en 15 jaar marine,ben dus niet bleu in dat soort dingen,maar als sommige jongens iets ingrijpend hadden meegemaakt,kregen ze hulp van allerlei instantie's en ik denk dat het daar ook te kort is geschoten.Weet je wel hoeveel gekke lui er rond lopen die naar Joegoslavie,iritrea en afghanistan zijn geweest.Maar door goede behandeling is 99 procent weer vrij in z'n kop en die hebben denk ik meer meegemaakt als antonie kamerling.
Maar nogmaals sorry voor de luitje's die ik heb gekrenkt,maar ik denk er gewoon nog steeds anders over.Geen spandoeken A.U.B
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 oktober 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Vind het ook een beetje overdreven.
Milo
 Milo - vrijdag 08 oktober 2010 - 10:04   quote  deeplink  
Houd dit topic schoon! je bent niet verplicht om een reactie te geven! niet mee eens? jammer dan! en "klik" dan door naar het volgende topic.

Ik heb 8,5 jaar in 3 verschillende klinieken gewerkt als therapeut waarbij er bij mensen ernstige stoornissen werden geconstateerd, depressie was daar 1 van.

Als je er geen verstand van hebt begrijp je er toch niks van, dus mensen zet niet zo maar iets op dit topic.

mijn dank is groot!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 oktober 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 16:58 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

wat jij net schrijft is laf, en je hebt geen enkel benul wat depressief zijn is... als je depressief bent heb je problemen met je zelf, kan je nagaan je naasten... vind het heel respectloos wat je schrijft maat.
nee aiight nu zit je er volledig naast.. een kameraad van mij heeft ook zelfmoord gepleegt.. dus weet weldegelijk wat het is.. neemt niet weg dat ik zelfmoord een laffedaad vind.. ook van mijn maat.. kijk als je niemand hebt die om je geeft ok. maar kom op aaight kids + vrouw ! en dan vooral het stukje KIDS GVD.. jonge je wil niet weten wat je zoon kind aan doet man.. op school hey waar is je papa ? ja ZELFMOORD GEPLEEGT ! denk daar is aan man..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 oktober 2010 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 18:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
ps je bent niet de enige overigens...
Maar ik neem jou en de andere eigenlijk niks kwalijk..
Van dicht bij hebben jullie het waarschijnlijk nooit meegemaakt?
Ik hoop dat je deze gedachte vast kan houden tot je 80 ben
ken het van heeeel dicht bij maat dus weet precies wat het is.. maar blijf er het zelfde overdenken.. waarom ? omdat ik zelf 2 kids heb en een vrouw..
opa
 opa - vrijdag 08 oktober 2010 - 10:49   quote  deeplink  
op tv doen ze egt alsof t een held is. ik vind dat als je je kinderen zo achterlaat en je vrouw dan kan je nog zo veel goed gedaan hebben in je leven maar dat telt dan allemaal niet meer, ik vind het maar egoistisch...
Milo
 Milo - vrijdag 08 oktober 2010 - 11:55   quote  deeplink  
Gooi er maar een slot op! bedankt voor het verneuken van dit topic, dat is pas respectloos!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: R.I.P. Antonie









0.0086848