BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: R.I.P. Antonie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-girl
 FR-girl - vrijdag 08 oktober 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 11:55 schreef Milo het volgende:
Gooi er maar een slot op! bedankt voor het verneuken van dit topic, dat is pas respectloos!!!!!!!!!!!!!!!!
idd als mensen het er niet mee eens zijn OKE, maar laat zo iemand in zijn waarde. Dit is een topic waarin je niet kunt maken om iemand zwart te maken.
Maarja je hebt altijd mensen zonder fatsoen.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 08 oktober 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 10:04 schreef Milo het volgende:
Houd dit topic schoon! je bent niet verplicht om een reactie te geven! niet mee eens? jammer dan! en "klik" dan door naar het volgende topic.

Ik heb 8,5 jaar in 3 verschillende klinieken gewerkt als therapeut waarbij er bij mensen ernstige stoornissen werden geconstateerd, depressie was daar 1 van.

Als je er geen verstand van hebt begrijp je er toch niks van, dus mensen zet niet zo maar iets op dit topic.

mijn dank is groot!
Je hebt helemaal gelijk. Een van mijn beste vrienden heeft aan een geestesziekte geleden en is Delta in en Delta uit geweest van zijn 19e tot zijn 25ste. Ik weet wat er kan gebeuren. Hij maakte alles kapot, juist diegene die hij lief had. Voor iedereen is het beter eigenlijk dat hij er nu niet meer is. Elke situatie is anders en je kunt nooit oordelen voordat je alle ins en outs kent van die persoon. Wat je eigen mening ook is er is 1 regel: niets dan respect voor de doden. Uit respect of zeg niets!
Ride
 Ride - vrijdag 08 oktober 2010 - 13:33   quote  deeplink  
R.I.P. Antonie...

kan me erg vinden in deze lezerscolumn van VI.nl

quote:
Donderdag 7 oktober 2010, ongeveer elf uur in de ochtend. Ik kijk naar het RTL-nieuws omdat omroep MAX het NOS-journaal sinds september heeft verdrongen van de late ochtend.

Via de tekstbalk onderin beeld word ik op de hoogte gebracht van het overlijden van Antonie Kamerling. Elke dag gaan mensen dood en deze keer was het de beurt aan Antonie Kamerling. Geheel volgens protocool bij de dood van een bekende Nederlander wordt vervolgens op televisie een blik met andere bekende Nederlanders opengetrokken om te vertellen over hun relatie met de overledene. Het overlijden van Antonie Kamerling is hier geen uitzondering op.

Antonie Kamerling kende ik niet, maar ik kende 'Hero' uiteraard wel. Hero uit de film en de televisieserie All Stars. De mooiste televisieserie ooit in Nederland gemaakt, niet voor niets in 2000 onderscheiden met een Emmy Award.

Wat precies zo mooi was aan All Stars weet ik eigenlijk niet. Ik weet ook niet wat er zo mooi is aan elk weekend in de reserve 7de klasse van District West II een wedstrijd spelen, maar toch is het altijd weer één van de hoogtepunten van de week. Als je zelf in een sportteam zit wat elke week op een bedroevend laag niveau uitkomt begrijp je pas waarom de serie All Stars zo mooi was. Het was jouw verhaal en het verhaal van jouw team.

In 2011 starten de opnames van de film Old Stars, een vervolg op het succes van All Stars. Deze film laat ons zien waar de personages uit All Stars nu staan in hun leven. Met het overlijden van Hero hebben de jongens van Swift Boys dus in ieder geval één teamgenoot verloren. Maar ook verlies hoort bij het leven, daar weten amateurvoetballers alles van.

In het betaald voetbal is één minuut stilte voor de wedstrijd ter nagedachtenis aan een overleden clubicoon goed gebruik. Het zou mooi zijn als alle amateurelftallen dit weekeinde één minuut stilte in acht nemen voor Hero, icoon voor het amateurvoetbal en teamgenoot van alle amateurelftallen van Nederland.

---
Martijn Pels
Leidschendam

Hero = Held voor alle amateurvoetballers..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 oktober 2010 door Ride --
Waarom nou....
 Waarom nou.... - vrijdag 08 oktober 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Zullen we deze topic maar sluiten? Er zijn mensen die hem rust gunnen en er zijn mensen die het laf vinden en hem die rust niet gunnen. De meningen zijn gegeven en laat het daarbij blijven. Elkaar dood wensen is niet bepaald waar deze Topic voor is geopend. Jammer dat het gebeurt, maar reageren in een emotie is vaak onverstandig. Koel eerst af, en pak dan je toetsenbord. Ondertussen is Antonie al opgenomen in de Twillight Zone en weet niemand of er eindelijk rust is, of dat de ellende nu pas echt is begonnen. Que Serra Serra, What ever will... Ik respecteer iedereen, en wil niemand tegen de haren instrijken. Ook niet de Ajacieden die op 'ons' forum hebben gereageerd, ook deze jongens of meiden worden door mij gerespecteerd. Maar nogmaals, laten we sluiten en weer verder gaan met vandaag en morgen. Gr, een Feijenoorder
sevillana
 sevillana - vrijdag 08 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 14:20 schreef Waarom nou.... het volgende:
Zullen we deze topic maar sluiten? Er zijn mensen die hem rust gunnen en er zijn mensen die het laf vinden en hem die rust niet gunnen. De meningen zijn gegeven en laat het daarbij blijven. Elkaar dood wensen is niet bepaald waar deze Topic voor is geopend. Jammer dat het gebeurt, maar reageren in een emotie is vaak onverstandig. Koel eerst af, en pak dan je toetsenbord. Ondertussen is Antonie al opgenomen in de Twillight Zone en weet niemand of er eindelijk rust is, of dat de ellende nu pas echt is begonnen. Que Serra Serra, What ever will... Ik respecteer iedereen, en wil niemand tegen de haren instrijken. Ook niet de Ajacieden die op 'ons' forum hebben gereageerd, ook deze jongens of meiden worden door mij gerespecteerd. Maar nogmaals, laten we sluiten en weer verder gaan met vandaag en morgen. Gr, een Feijenoorder
ik verwijs naar;

iedereen heeft wel een eigen mening over dit soort zaken, en dat mag ook.
maar zware depressiviteit kan naar mijn idee leiden tot een ernstige vorm van psychose.
als ik het goed begrepen heb kan het op een gegeven moment zo extreem ondraaglijk worden dat het uiteindelijk vaak leidt tot zelfmoord.
dit keer betreft het dus iemand die zogezegd "in de schijnwerper" stond, maar dit is een van de vele gevallen waarover verder maar heel weinig mensen iets horen of lezen.
het blijft natuurlijk altijd een in en in trieste zaak als je hiermee te maken krijgt, maar mensen die alles nog redelijk "op een rijtje" hebben in 't hoofd zullen dit soort dingen nooit echt kunnen begrijpen.
Milo
 Milo - vrijdag 08 oktober 2010 - 15:00   quote  deeplink  
ik geef 1 voorbeeld herman brood! laat ook vrouw en een kind achter!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 oktober 2010 - 15:06   quote  deeplink  
Blijf het zeggen. Je moet wel zelf een egoïst zijn om iemand, die zich van het leven berooft, een egoïst te noemen. Ik vind dat gewoonweg ongepast.
Niets is zo persoonlijk én privé als de keuze om te leven of niet. Daar blijf je -als buitenstaander- verder van af.
martinm70
 martinm70 - vrijdag 08 oktober 2010 - 15:43   quote  deeplink  
Ik snap de leden wel die over egoïsme praten. Mijn vrouw (nu 43) heeft op dezelfde leeftijd als Antonie's kinderen haar vader (door ernstige) ziekte verloren. Dit gemis blijft haar tot hedendag achtervolgen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 oktober 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 15:00 schreef Milo het volgende:
ik geef 1 voorbeeld herman brood! laat ook vrouw en een kind achter!
denk je dat ik het daarmee eens was dan ? ik heb gewoon een mening en dat is zelfmoord = egoistisch.. of het nu de buurman is of kamerling ! ook als ik het ooit zelf zou doen zouden mensen mij een egoist mogen noemen.. en tuurlijk gun ik hem wel een RIP.. iemand een Idee hoe die het heeft gedaan ? gewoon overdosis of trein of opgehangen ? dat eerste zou voor een kind en nabestaanden namelijk minder schadelijk zijn dan de laatste 2...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 oktober 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 15:43 schreef martinm70 het volgende:
Ik snap de leden wel die over egoïsme praten. Mijn vrouw (nu 43) heeft op dezelfde leeftijd als Antonie's kinderen haar vader (door ernstige) ziekte verloren. Dit gemis blijft haar tot hedendag achtervolgen.
inderdaad.. zo ben ik dus ook beide (schoon)ouders kwijt geraakt op veel te jonge leeftijd.. geloof me voor kinderen komt dat HARD aan.. en als nou iemand ziek is kan zoon kind er op latere leeftijd nog mee leren leven.. maar zelfmoord word dat een stuk lastiger hoor.. de vraag voor zoon kind blijft nu helemaal WAAROM !
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 oktober 2010 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk je dat ik het daarmee eens was dan ? ik heb gewoon een mening en dat is zelfmoord = egoistisch.. of het nu de buurman is of kamerling ! ook als ik het ooit zelf zou doen zouden mensen mij een egoist mogen noemen.. en tuurlijk gun ik hem wel een RIP.. iemand een Idee hoe die het heeft gedaan ? gewoon overdosis of trein of opgehangen ? dat eerste zou voor een kind en nabestaanden namelijk minder schadelijk zijn dan de laatste 2...
Je kan het natuurlijk ook zo bekijken dat je wel heel erg in de knoop moet zitten met jezelf als je al niet eens meer uit de put komt als je aan je kinderen denkt.
Milo
 Milo - vrijdag 08 oktober 2010 - 17:08   quote  deeplink  
idd
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 oktober 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Pfff, vermoeiende topic. Ga 'm maar eens mijden.
Milo
 Milo - vrijdag 08 oktober 2010 - 17:27   quote  deeplink  
verstandig
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 08 oktober 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 09:47 schreef raket het volgende:

[..]

Nou dat vind ik te ver gaan.Mensen die wat voor Feyenoord hebben betekend zoals gerard meijer en oud spelers oke,maar iemand die sporadisch in de kuip kwam en zo z'n leven beeindigd vind ik te veel eer krijgen.Denk dat we bij andere supporters groepen ook voor lul staan.Zal me excuus maken aan diegene die me allemaal prive berichten hebben gestuurd en er anders over denken dan ik.Heb zeker niet geprobeerd om iemand pijn te doen,maar heb er gewoon een andere mening over.Ben bijna 40 en 15 jaar marine,ben dus niet bleu in dat soort dingen,maar als sommige jongens iets ingrijpend hadden meegemaakt,kregen ze hulp van allerlei instantie's en ik denk dat het daar ook te kort is geschoten.Weet je wel hoeveel gekke lui er rond lopen die naar Joegoslavie,iritrea en afghanistan zijn geweest.Maar door goede behandeling is 99 procent weer vrij in z'n kop en die hebben denk ik meer meegemaakt als antonie kamerling.
Maar nogmaals sorry voor de luitje's die ik heb gekrenkt,maar ik denk er gewoon nog steeds anders over.Geen spandoeken A.U.B
Kontverhaal!!! Ben zelf acht jaar bij de landmacht geweest en ik kan je verzekeren dat er hordes zijn die nog steeds een kronkel hebben, of verslaafd aan iets, of in een gesticht, of ze knallen een paar mensen in een sportschool af, of ,of, of!!! De krijgsmacht pist pas sinds enkele jaren in de pot! Ben zelf drie keer in Bosnie geweest en je wil niet weten hoeveel ik van mijn maatjes naar de klote heb zien gaan! heb mijn allerbeste vriend uit Afgahanistan zien terug komen en dat is toch echt niet meer wie hij ooit geweest is en zal dat ook nooit meer worden. Wat doet de marine overigens??? Vanaf een boot kijken hoe ze op het land en in de lucht aan het vechten zijn!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 oktober 2010 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 10:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ken het van heeeel dicht bij maat dus weet precies wat het is.. maar blijf er het zelfde overdenken.. waarom ? omdat ik zelf 2 kids heb en een vrouw..
Voor mij hetzelfde verhaal met ook 2 kids,alleen gelukkig voor jou weet je niet wat een depressie is!!!!!!!
Stel je komt bij de dokter en die zegt dat je volgende week dood gaat?
Kan jij je dat voorstellen?Dat gevoel beleef je elke dag als je wakker wordt keer op keer..Je weet niet waar je over praat dus niemand zal het je kwalijk nemen..
En wat betreft Antonie zijn nabestaanden dat is in en in triest,helemaal voor die kinderen.Zo erg kan een depressie dus zijn ,dat je niet meer het vermogen heb om
zelfs nog aan je kinderen te denken...

Wat Milo zegt .........SLOTJE
Els
 Els - vrijdag 08 oktober 2010 - 19:17   quote  deeplink  
Allereerst: Rust zacht voor Anthonie en alle sterkte voor de achterblijvers.
Ik vind zijn daad uiterst oninvoelbaar (gelukkig, nooit depressie oid gehad, en alles om voor te leven) en ik begrijp ook wel dat er mensen zijn die het als egoistisch betitelen. Echter, daarmee geef je ook een waarde oordeel over iets, wat je zelf hopelijk nooit zult voelen en meemaken. Hou het bij jezelf, en vind het onbegrijpelijk, onverstandig of niet invoelbaar. Onthoud je toch aub zoveel mogelijk van waarde oordelen over iemands beweegredenen en persoonlijke omstandigheid. Hoorde Jeroen Krabbe op tv zeggen dat hij heel erg eenzaam moet zijn geweest, nou, lekker om dat te horen voor zijn vrouw en kinderen. In dit soort situaties doe je het nooit goed. Medeleven is genoeg, laat de rest achterwege.
En FR-Henk, uiteraard ook weer verwijtende opmerkingen van jou, maar deze daad veroordelen als egoistisch heeft niets met calvinisme te maken.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 oktober 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Dat vind ik nou ook.
Dat 'uiteraard' in je laatste zin snap ik niet, maar laat ook maar.
demy44
 demy44 - vrijdag 08 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
you never walk alone

uit het oog maar niet uit het hart
raket
 raket - zaterdag 09 oktober 2010 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 17:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kontverhaal!!! Ben zelf acht jaar bij de landmacht geweest en ik kan je verzekeren dat er hordes zijn die nog steeds een kronkel hebben, of verslaafd aan iets, of in een gesticht, of ze knallen een paar mensen in een sportschool af, of ,of, of!!! De krijgsmacht pist pas sinds enkele jaren in de pot! Ben zelf drie keer in Bosnie geweest en je wil niet weten hoeveel ik van mijn maatjes naar de klote heb zien gaan! heb mijn allerbeste vriend uit Afgahanistan zien terug komen en dat is toch echt niet meer wie hij ooit geweest is en zal dat ook nooit meer worden. Wat doet de marine overigens??? Vanaf een boot kijken hoe ze op het land en in de lucht aan het vechten zijn!!
Altijd leuk die jaloezie van de landmacht.Hadden liever ook bij de marine of mariniers gezeten.Drie keer bosnie??Ben je in die tussentijd nog wel naar huis gegaan??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 09 oktober 2010 - 10:36   quote  deeplink  
Van jaloezie is geen sprake want ik had ook kunnen kiezen voor de marine! Mariniers is een ander verhaal. Overigens snap je nu misschien wel wat ik al die tijd bedoel te zeggen. Ik heb geen ervaring als marineman dus kan ik er eigenlijk ook niet over oordelen. Ben overigens de eerste twee keer aangewezen en de derde keer vrijwillig geweest en er heeft steeds een jaar tussen gezeten. Alleen mijn eerste keer was spannend en de meesten die ik naar de klote heb zien gaan waren jongens die al eerdere keren waren gegaan. (ook jongens die mijn eerste lichting ook voor de eerste keer gingen). Waarvan een paar ook in Srebrenica tijdens de val. Je kan gewoon niet oordelen over iemand zijn psychische toestand. Het is gewoon triest als je geen andere uitweg meer ziet. Je kan tegen iemand in een gesticht ook niet zeggen dat hij is normaal moet doen. Het menselijk brein kan rare dingen met je doen. Het is een ziekte die hij zelf ook liever niet had gehad!!! Hij dacht door zijn ziekte dat zijn kinderen, vrouw en de rest van de wereld beter af waren zonder hem. is normaal dat je dat denkt??? Nee, daarom is het ook een ziekte!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 oktober 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Truerig hoe mensen kunnen reageren.
Voor sommigen in dit topic heb ik echt alle respect verloren.
Mensen met een andere mening over zo'n delicaat topic moet je respecteren niet schofferen.

Werd gewoon misselijk van de reacties
raket
 raket - zaterdag 09 oktober 2010 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 oktober 2010 - 10:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Van jaloezie is geen sprake want ik had ook kunnen kiezen voor de marine! Mariniers is een ander verhaal. Overigens snap je nu misschien wel wat ik al die tijd bedoel te zeggen. Ik heb geen ervaring als marineman dus kan ik er eigenlijk ook niet over oordelen. Ben overigens de eerste twee keer aangewezen en de derde keer vrijwillig geweest en er heeft steeds een jaar tussen gezeten. Alleen mijn eerste keer was spannend en de meesten die ik naar de klote heb zien gaan waren jongens die al eerdere keren waren gegaan. (ook jongens die mijn eerste lichting ook voor de eerste keer gingen). Waarvan een paar ook in Srebrenica tijdens de val. Je kan gewoon niet oordelen over iemand zijn psychische toestand. Het is gewoon triest als je geen andere uitweg meer ziet. Je kan tegen iemand in een gesticht ook niet zeggen dat hij is normaal moet doen. Het menselijk brein kan rare dingen met je doen. Het is een ziekte die hij zelf ook liever niet had gehad!!! Hij dacht door zijn ziekte dat zijn kinderen, vrouw en de rest van de wereld beter af waren zonder hem. is normaal dat je dat denkt??? Nee, daarom is het ook een ziekte!
Ik heb toch m'n excuus gemaakt aan de mensen die er anders over dachten.Maar hou niet zo van al dat meegepraat door sommige over spandoeken en zo,vind ik erg overdreven.Is alleen besteed aan mensen die echt wat voor de club hebben betekend.En ik heb er gewoon nog steeds een andere mening over,maar heb zeker niet geprobeerd iemand te kwetsen.
Maar ik stop hiermee vind het wel prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 oktober 2010 door raket --
raket
 raket - zaterdag 09 oktober 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 oktober 2010 - 12:34 schreef raket het volgende:
quote:
Op zaterdag 09 oktober 2010 - 10:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Van jaloezie is geen sprake want ik had ook kunnen kiezen voor de marine! Mariniers is een ander verhaal. Overigens snap je nu misschien wel wat ik al die tijd bedoel te zeggen. Ik heb geen ervaring als marineman dus kan ik er eigenlijk ook niet over oordelen. Ben overigens de eerste twee keer aangewezen en de derde keer vrijwillig geweest en er heeft steeds een jaar tussen gezeten. Alleen mijn eerste keer was spannend en de meesten die ik naar de klote heb zien gaan waren jongens die al eerdere keren waren gegaan. (ook jongens die mijn eerste lichting ook voor de eerste keer gingen). Waarvan een paar ook in Srebrenica tijdens de val. Je kan gewoon niet oordelen over iemand zijn psychische toestand. Het is gewoon triest als je geen andere uitweg meer ziet. Je kan tegen iemand in een gesticht ook niet zeggen dat hij is normaal moet doen. Het menselijk brein kan rare dingen met je doen. Het is een ziekte die hij zelf ook liever niet had gehad!!! Hij dacht door zijn ziekte dat zijn kinderen, vrouw en de rest van de wereld beter af waren zonder hem. is normaal dat je dat denkt??? Nee, daarom is het ook een ziekte!
Ik heb m'n excuus gemaakt,denk er alleen nog steed anders over.Heb niemand willen beschadigen,want daar is dit onderwerp te heftig voor.Maar geen spandoeken,alleen voor echte Feyenoorders die wat voor de club hebben betekend.Ouwe zandhaas(geintje)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 oktober 2010 door raket --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 oktober 2010 - 12:47   quote  deeplink  
Ik vind dat ik te ver gegaan ben door het veroordelen van andermans mening.
Daar bied ik m'n excuses voor aan.
Te snelle eerste reactie wordt me dan noodlottig.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 09 oktober 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 17:11 schreef bram het volgende:

[..]

was jij het maar,klootzak
en bedankt. ik heb al 26 jaar een stiefvader die zijn eerste vrouw aan de trap vond. geloof mij als ik zeg dat ik gezien heb wat het met hem gedaan heb. evenals me stiefbroer en stiefzusje. me vader (want zo zie ik hem) is vanaf toen zo geraakt dat ie zijn leven lang geen emotie of liefde durft te tonen. dus laat mij lekker me mening hebben!! tuurlijk kan je verdwalen op de weg die leven heet. ook ik ben wel eens een periode zo depresief geweest dat ik het niet meer zag. maar dan denk ik aan me kindje, en het leed dat me vader en me broer en zus geleden hebben, en dan weet ik weer dat opgeven voor egoisten is. rust zacht antony! hoop wel dat karma echt werkt. en dat ie ooit voeld (waar ie ook is) dat zijn daad bijzonder pijnlijk is voor degene die die achterlaat...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 10 oktober 2010 - 08:18   quote  deeplink  
Sorry Obiku maar dit soort berichten kan je op wachten als je aldoor probeert te provoceren. Als je dan wel een keer serieus bent nemen ze jee ook niet meer serieus!!
Milo
 Milo - zondag 10 oktober 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 oktober 2010 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:
Truerig hoe mensen kunnen reageren.
Voor sommigen in dit topic heb ik echt alle respect verloren.
Mensen met een andere mening over zo'n delicaat topic moet je respecteren niet schofferen.

Werd gewoon misselijk van de reacties
mooi verwoord stylzz!
FR-Han
 FR-Han - zondag 10 oktober 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 08:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Sorry Obiku maar dit soort berichten kan je op wachten als je aldoor probeert te provoceren. Als je dan wel een keer serieus bent nemen ze jee ook niet meer serieus!!
ik en provoceren. belachelijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 oktober 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 oktober 2010 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:
Truerig hoe mensen kunnen reageren.
Voor sommigen in dit topic heb ik echt alle respect verloren.
Mensen met een andere mening over zo'n delicaat topic moet je respecteren niet schofferen.

Werd gewoon misselijk van de reacties
Misschien heb ik onbedoelt er aan meeegedaan ,mijn excuses daarvoor..
Ik vond sommige meningen geen meningen maar veroordelingen!!
Dat stuit mij tegen de borst als het om een treurige zaak gaat waarin
iemand is overleden.Helaas heb ik mij waarschijnlijk ook misdragen dus
mij excuses aan ieder die ik geraakt heb!!!

Nogmaals ,rust in vrede Antonie!
JanM
 JanM - zondag 10 oktober 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Vreselijk dit. Ik wens zijn nabestaanden heel veel sterkte!
alibabba
 alibabba - zondag 10 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 oktober 2010 - 22:28 schreef sevillana het volgende:
iedereen heeft wel een eigen mening over dit soort zaken, en dat mag ook.
maar zware depressiviteit kan naar mijn idee leiden tot een ernstige vorm van psychose.
als ik het goed begrepen heb kan het op een gegeven moment zo extreem ondraaglijk worden dat het uiteindelijk vaak leidt tot zelfmoord.
dit keer betreft het dus iemand die zogezegd "in de schijnwerper" stond, maar dit is een van de vele gevallen waarover verder maar heel weinig mensen iets horen of lezen.
het blijft natuurlijk altijd een in en in trieste zaak als je hiermee te maken krijgt, maar mensen die alles nog redelijk "op een rijtje" hebben in 't hoofd zullen dit soort dingen nooit echt kunnen begrijpen.
Precies!
alibabba
 alibabba - zondag 10 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Mensen weten niet wat een depressie is man! Ik kan erover meepraten en het is VERSCHRIKKELIJK! Depressiviteit die telkens blijft terugkomen is een nachtmerrie en onverdraaglijk. Antonie is geen egoist, maar is een man die ongelooflijk veel pijn heeft gehad. Waarom laat ie anders zijn vrouw en kinderen in de steek? Hij heeft 100% de overtuiging gehad dat het beter was voor hem, maar ook voor zijn vrouw en kinderen. Zijn beslissing gaat niet over één nacht ijs, maar word je als het ware opgedrongen omdat je geen enkele positiviteit meer ziet en 100% bent overtuigd dat het beter is dat je er niet meer bent. Die gedachte was niet de juiste, maar dat is hem door zijn ZIEKTE niet kwalijk te nemen man!

Antonie R.I.P.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: R.I.P. Antonie









0.0083541