|
|
|
Ride
|
|
|
http://www.boekjoark.nl
Het boek van hooligan Joark
Na een lange, lange lijdensweg overleed Joark in juli 2010. Het was misschien wel de meest markante supporter van de F-Side, vaak geassocieerd met de hooligans van Ajax. Dit is de enige officiële site waar u het boek over het leven van Joark kunt bestellen. Een boek over zijn jeugd, zijn ziekte cystic fibrosis, de F-Side van Ajax, hooligans, Mr. Ajax Danny Blind, oud-voorzitter van Ajax Michael van Praag, de rellen in Beverwijk, zijn plotselinge dood en zijn imposante uitvaart. Een boek zoals Joark het wenste.
Een impressie van het boek over hooligan Joark
Joark is als kind al een boeffie. Hij sloopt en jat graag. De hondsbrutale Amsterdammer noemt zichzelf een sensatiebakkie. Als hij als tiener met de F-Side, de meest fanatieke supportergroep van Ajax, in aanraking komt, krijgt hij de smaak pas écht te pakken. Slopen, knokken en relletjes schoppen maken een groot deel van zijn leven uit. Joark groeit zelfs uit tot misschien wel de bekendste hooligan van de voetbalclub. Intussen speelt zijn ziekte een steeds grotere rol. Joark lijdt aan cystic fibrosis, een dodelijke taaislijmziekte. Door zijn humor en zijn positieve instelling houdt hij het onverwacht lang vol. Hij wordt zelfs 45 jaar. Op de dag van Nederland Brazilië, op het WK voetbal in Zuid Afrika, besluit hij echter een punt achter zijn leven te zetten. In het ziekenhuis wordt passieve euthanasie toegepast. Groots is zijn uitvaart een week later. Honderden Ajax-fans begeleiden hem met fakkels, liederen en vuurwerk naar het crematorium.
Dit boek is het volledig geautoriseerde levensverhaal van een kleurrijk persoon. Nooit eerder werd er en biografie over een hooligan geschreven en het verhaal levert ook een unieke blik in de keuken van de F-Side op. Joark praat zelfs openhartig over de nasleep van de veldslag in Beverwijk.
De auteur Maarten Bax kende Joark al ruim tien jaar toen deze hem vroeg zijn levensverhaal vast te leggen. Als journalist interviewde Bax hem eind jaren negentig al regelmatig voor de stadszender AT5. Eerder schreef Bax de geautoriseerde biografie De Boertjes van Frank en Ronald de Boer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
XXX
|
|
|
besteld...
Zullen sommige hier wel geen echte supporter vinden maar goed...die discussie ga ik niet meer aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
als je zo lang bij een club bent ben je wel een supporter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
srry dubbele post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door Loetje -- |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:31 schreef XXX het volgende:besteld... Zullen sommige hier wel geen echte supporter vinden maar goed...die discussie ga ik niet meer aan. why not?? tuurlijk wel !! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ga dit boek zeker bestellen.
@XXX: Ik vind je nog steeds een echte supporter. Lekker schijt hebben aan de mening van anderen, jij bent wie je bent. En wat anderen vinden (terwijl ze je geeneens kennen) moet je jezelf geen reet van aantrekken. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 20:31 schreef XXX het volgende:besteld... Zullen sommige hier wel geen echte supporter vinden maar goed...die discussie ga ik niet meer aan. Ook besteld...
enne... ik begrijp wat je bedoelt. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Joark, voor altijd Ajacied!
Rust zacht, dit boek ga ik bestellen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boek is ook al besteld.
Snap alleen niet zo goed waarop gedoeld wordt dat het geen echte supporter geweest zou zijn????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
van sommigen van jullie begrijp ik niet waarom je hem wilt hebben ,sorry... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
omdat joark volgens jou dus zo,n nepsupporter is.....rot toch op man!dit zijn volgen s jou die gasten die het allemaal verpesten voor ajax!lees je eigen teksten ff trug pepernoot!ook joark schaamde zich voor halven zoals jij man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 21:20 schreef joduh het volgende:omdat joark volgens jou dus zo,n nepsupporter is.....rot toch op man!dit zijn volgen s jou die gasten die het allemaal verpesten voor ajax!lees je eigen teksten ff trug pepernoot!ook joark schaamde zich voor halven zoals jij man..... Wat ben je ook een debiel he?? Ik zeg helemaal nergens dat dit soort types nepsupporters zijn, als je dat al niet snapt, dan zou ik als ik jou was het boek maar niet kopen, want het is waarschijnlijk veel te moeijlijk voor jou, aangezien jij niet kan LEZEN!!!!!
Ik denk trouwens dat jij nog nooit van hem gehoord had voordat het boek uitkwam, zo'n type lijk je me namelijk wel.
Ik heb heel veel respect voor zowel de Fside als 410, ik ben het alleen niet met alles eens wat er wordt gedaan, of mag dat soms niet?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 21:20 schreef joduh het volgende:omdat joark volgens jou dus zo,n nepsupporter is.....rot toch op man!dit zijn volgen s jou die gasten die het allemaal verpesten voor ajax!lees je eigen teksten ff trug pepernoot!ook joark schaamde zich voor halven zoals jij man..... en je moet niet uit mensen hun naam spreken als je ze niet hebt gekend kerel, ook dat zou van respect betuigen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 21:26 schreef remco k het volgende:[..] Wat ben je ook een debiel he?? Ik zeg helemaal nergens dat dit soort types nepsupporters zijn, als je dat al niet snapt, dan zou ik als ik jou was het boek maar niet kopen, want het is waarschijnlijk veel te moeijlijk voor jou, aangezien jij niet kan LEZEN!!!!! Ik denk trouwens dat jij nog nooit van hem gehoord had voordat het boek uitkwam, zo'n type lijk je me namelijk wel. Ik heb heel veel respect voor zowel de Fside als 410, ik ben het alleen niet met alles eens wat er wordt gedaan, of mag dat soms niet?? Gezien je reacties in het topic Heey Gappie, Uit dat Shirt heb je het overigens wel over nepsupporters. Daarbij zou dit ook de reden zijn dat Ajax als supportersgroep zijnde een mindere naam zou krijgen en de reden zou zijn dat de klassieker tegenwoordig zonder uitsupporters wordt gespeeld. Daarbij was Joark 1 van die supporters die dingen deed waar jij het niet eens mee bent. En noem jij deze in dat topic nepsupporters. Dus idd heeft Joduh hierin gelijk. Begin van de week om het hardst roepen dat wij nepsupporters zijn en vervolgens een boek van 1 van de F-Side gasten bestellen???
Het is je overigens van harte gegund hoor Remco. Misschien lees je in dat boek nog een aantal zaken waardoor je begrijpt dat er een bepaalde haat is tegen sommige supportersgroepen. En ook wat de redenen daarvan zijn. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 21:27 schreef remco k het volgende:[..] en je moet niet uit mensen hun naam spreken als je ze niet hebt gekend kerel, ook dat zou van respect betuigen... Remco, wie of wat zegt dat Joduh hem niet heeft gekend?? Misschien was het wel zijn beste gabber. Dus oordeel niet te snel over iemand die je niet kent. Heb ik je in het begin van de week ook al gezegd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 21:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Gezien je reacties in het topic Heey Gappie, Uit dat Shirt heb je het overigens wel over nepsupporters. Daarbij zou dit ook de reden zijn dat Ajax als supportersgroep zijnde een mindere naam zou krijgen en de reden zou zijn dat de klassieker tegenwoordig zonder uitsupporters wordt gespeeld. Daarbij was Joark 1 van die supporters die dingen deed waar jij het niet eens mee bent. En noem jij deze in dat topic nepsupporters. Dus idd heeft Joduh hierin gelijk. Begin van de week om het hardst roepen dat wij nepsupporters zijn en vervolgens een boek van 1 van de F-Side gasten bestellen??? Het is je overigens van harte gegund hoor Remco. Misschien lees je in dat boek nog een aantal zaken waardoor je begrijpt dat er een bepaalde haat is tegen sommige supportersgroepen. En ook wat de redenen daarvan zijn. Gewoon gelul wat je zegt, ik weet prima dat ik heb gezegd dat mensen die ajax bewust schade toebrengen in mijn ogen nepsupporters zijn.
Maar dat is bij lange na niet hetzelfde als zeggen dat alle "hooligans"nepsupporters zijn.
Je moet eens leren niet alles over 1 kam te scheren, ook dat is je al eens gezegd.
He en wie weet, kende ik hem wel, en weet ik daarom dat joduh hem niet kende?? daar weleens over nagedacht??? Vast niet..
En nogmaals, ik heb NOOIT gezegd, dat vak 410 en de F-side allemaal nepsuppors zijn, je moet ook maar eens leren anderen geen woorden in de mond te leggen...
Maar jullie zijn dit topic dat gaat ove een gerespecteerd supporter op deze manier flink aan het vernaggelen, waar Joduh mee begon, dus ik kap er direct mee, ik koop dat boek, en wat men daar van vind, kan mij echt geen ene reet schelen, succes ermee |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon gelul wat je zegt, ik weet prima dat ik heb gezegd dat mensen die ajax bewust schade toebrengen in mijn ogen nepsupporters zijn. Maar dat is bij lange na niet hetzelfde als zeggen dat alle "hooligans"nepsupporters zijn. Je moet eens leren niet alles over 1 kam te scheren, ook dat is je al eens gezegd. He en wie weet, kende ik hem wel, en weet ik daarom dat joduh hem niet kende?? daar weleens over nagedacht??? Vast niet.. En nogmaals, ik heb NOOIT gezegd, dat vak 410 en de F-side allemaal nepsuppors zijn, je moet ook maar eens leren anderen geen woorden in de mond te leggen... Maar jullie zijn dit topic dat gaat ove een gerespecteerd supporter op deze manier flink aan het vernaggelen, waar Joduh mee begon, dus ik kap er direct mee, ik koop dat boek, en wat men daar van vind, kan mij echt geen ene reet schelen, succes ermee Jij hebt dus wel degelijk beweerd dat Joark een nepsupporter was want hij was niet vies van een tikkie links of rechts. Dat vind jij abject en infaam... hahahaha
maar goed. Lees het boek maar. Misschien heb je ook wel "F-side is niet makelijk" gelezen en moet je stiekem gniffelen om hun akties.
Denk eerder dat jij dit topic vernaggelt door hier zo te reageren Remco. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 23:52 schreef XXX het volgende:[..] Jij hebt dus wel degelijk beweerd dat Joark een nepsupporter was want hij was niet vies van een tikkie links of rechts. Dat vind jij abject en infaam... hahahaha maar goed. Lees het boek maar. Misschien heb je ook wel "F-side is niet makelijk" gelezen en moet je stiekem gniffelen om hun akties. Denk eerder dat jij dit topic vernaggelt door hier zo te reageren Remco. Ik begon niet, praat daar maar eens een keer tegen..
Ik heb dat wederom nooit gezegd, dus lul niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoeveel gasten van 410 of de oude Fside, waren slechts een jaar of 16/17 toen ze begonnen, sommige van die gasten gaan niet voor het voetbal na het stadion, dat zijn in mijn ogen geen supporters, dat is wat anders dan hun leven er aan spenderen, want dat zijn gewoon echte supporters, en je moet eens alles lezen wat iemand post, en niet alleen de dingen eruit halen zodat je negatief over iemand kan posten omdat je dat blijkbaar leuk vind, je moet dan ook de dingen neerzetten waar staat dat het sfeer gasten zijn, en dat het zonder hun een stuk minder gezellig en sfervol is in de Arena.
Maar daar hoor ik je nu niet over |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 23:52 schreef XXX het volgende:[..] Jij hebt dus wel degelijk beweerd dat Joark een nepsupporter was want hij was niet vies van een tikkie links of rechts. Dat vind jij abject en infaam... hahahaha maar goed. Lees het boek maar. Misschien heb je ook wel "F-side is niet makelijk" gelezen en moet je stiekem gniffelen om hun akties. Denk eerder dat jij dit topic vernaggelt door hier zo te reageren Remco. precies ! X X X ! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en natuurlijk ook precies amsterdammer! |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 00:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik begon niet, praat daar maar eens een keer tegen.. Ik heb dat wederom nooit gezegd, dus lul niet Laat maar..... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Remco, het feit is dat zowel Joduh, XXX en ik weten dat jij dat dus wel hebt gezegd. Dus probeer je er nu niet onder uit te lullen en zeg gewoon "Ja inderdaad dat was waar, maar ben toch een andere mening toegedaan".
Fouten erkennen heb jij blijkbaar nog nooit van gehoord in je leven, maar 1 ding weet ik wel en dat is dat jij steeds meer tegenstanders op dit forum krijgt door je achterlijke gezwam.
Overigens was Joark 1 van die gasten, die in jouw ogen, bewust schade toebrengt aan de naam en club Ajax door mee te doen aan rellen. En die mensen waren in jouw ogen toch nepsupporter?? Dus lul niet zo dom en erken fouten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: lekker blijven stoken kerel, tof hoor, wat een zielig kereltje ben je toch ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 12:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Remco, het feit is dat zowel Joduh, XXX en ik weten dat jij dat dus wel hebt gezegd. Dus probeer je er nu niet onder uit te lullen en zeg gewoon "Ja inderdaad dat was waar, maar ben toch een andere mening toegedaan". Fouten erkennen heb jij blijkbaar nog nooit van gehoord in je leven, maar 1 ding weet ik wel en dat is dat jij steeds meer tegenstanders op dit forum krijgt door je achterlijke gezwam. Overigens was Joark 1 van die gasten, die in jouw ogen, bewust schade toebrengt aan de naam en club Ajax door mee te doen aan rellen. En die mensen waren in jouw ogen toch nepsupporter?? Dus lul niet zo dom en erken fouten. Je moet eens leren om sommige dingen in de juiste contrext te lezen, het ging daar om een specifieke situatie, in een financieel zware periode, maar goed als je dat al niet kan begrijpen, en dus enkel bezig bent om olie op een vuurtje te gooien?????
Je doet trouwens net alsof het mij ook maar iets intereseert dat mensen het niet met m eens zijn, het boeit me niet, heeft me nooit gebooeit en zal me nooit gaan boeien.
Maar ondertussen hebben jullie wederom een leuk topic verneukt dor enkel en alleen maar op mij te lopen reageren, kanp van jullie toch weer...
En ga niet roepen dat ik dit ben begonnen, want dat is joduh dit keer geweest... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 12:59 schreef remco k het volgende:[..] Je moet eens leren om sommige dingen in de juiste contrext te lezen, het ging daar om een specifieke situatie, in een financieel zware periode, maar goed als je dat al niet kan begrijpen, en dus enkel bezig bent om olie op een vuurtje te gooien????? Je doet trouwens net alsof het mij ook maar iets intereseert dat mensen het niet met m eens zijn, het boeit me niet, heeft me nooit gebooeit en zal me nooit gaan boeien. Maar ondertussen hebben jullie wederom een leuk topic verneukt dor enkel en alleen maar op mij te lopen reageren, kanp van jullie toch weer... En ga niet roepen dat ik dit ben begonnen, want dat is joduh dit keer geweest... Wederom niet waar. Dat topic ging over die gast die op het veld in de ArenA een gozer aansprak die een kakkerlakshirt droeg. Gaandeweg de discussie ging het over supporters die aan rellen e.d. meedoen. Heeft dus niets te maken met de situatie rondom vak410 en hun actie tijdens de wedstrijd tegen Milan. Dus misschien moet jij eens leren lezen ipv anderen hierop aan te spreken.
inderdaad, ze vinden zichzelf waarschijnlijk gewoon stoere jongens, want we zijn voor ajax..
Mensen zoals jij zijn 500% de reden dat AJAX een mindere naam krijgt als supportersgroep zijnde, en tegelijk de reden dat de klassieker zonder uitsupporters wordt gespeeld.
Hierboven enkele passages uit het bewuste topic. Pas daarna ging de discussie over Vak410 en hun actie omtrent de hoge prijzen. Dus lees het topic nog eens door. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 13:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wederom niet waar. Dat topic ging over die gast die op het veld in de ArenA een gozer aansprak die een kakkerlakshirt droeg. Gaandeweg de discussie ging het over supporters die aan rellen e.d. meedoen. Heeft dus niets te maken met de situatie rondom vak410 en hun actie tijdens de wedstrijd tegen Milan. Dus misschien moet jij eens leren lezen ipv anderen hierop aan te spreken. inderdaad, ze vinden zichzelf waarschijnlijk gewoon stoere jongens, want we zijn voor ajax..Mensen zoals jij zijn 500% de reden dat AJAX een mindere naam krijgt als supportersgroep zijnde, en tegelijk de reden dat de klassieker zonder uitsupporters wordt gespeeld.Hierboven enkele passages uit het bewuste topic. Pas daarna ging de discussie over Vak410 en hun actie omtrent de hoge prijzen. Dus lees het topic nog eens door. ja en waar staat dat ik alle mensen van 410 of F-side nepsupporters vind, helemaal nergens.
Ik zei nu trouwens niet dat jij moet leren lezen, ik zei dat je bepaalde dingen in de juiste contex moet lezen, ook dat is wat anders he. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op zaterdag 02 oktober 2010 - 22:21 schreef amsterdammer113 het volgende:
[..]
Ga jij lekker terug naar je Afzeik Urby topic met je PUNT UIT. Wat kan het ons schelen dat de ArenA er wel of niet mee heeft ingestemd. Het gaat erom dat die gozer het gore lef heeft om tijdens een bedrijfsuitje te gaan voetballen in een kakkerlakkenshirt om zodoende stoer over te komen bij zijn collega's. Zo van "Zie mij nu eens in mijn gore shirtje". Wel opvallend trouwens dat de rest van zijn collega's hem vervolgens niet komt bijstaan en hij maar snel een ander shirtje aandoet???
Maar jij hoeft mij niet de les te gaan lezen met je PUNT UIT. Als ik ergens op wil reageren dan doe ik dat.
OOOoohhhh wat zijn we weer volwassen, hahaha, wat ben jij toch een trieste kerel zeg ongelooflijk.....
Ga jij maar lekker na de Arena en mensen uitschelden voor K...lijer en wat allemaal nog meer in je opkomt, dat zullen je NEPSUPPORTER VRIENDEN wel tof vinden, achtelijke meelopen dat je er bent man....
Wat hebben jullie er van te vinden als de arena het goedkeurt?? helemaal niks stelletje debielen zeg.
Mensen zoals jij zijn 500% de reden dat AJAX een mindere naam krijgt als supportersgroep zijnde, en tegelijk de reden dat de klassieker zonder uitsupporters wordt gespeeld.
BEDANKT DAARVOOR KEREL, je zal je wel heel tof voelen of niet...
het was dus puur een reactie op jou eigen post, en gericht op jou, niet op de andere echte supporters.
Stop dus maar met het uit je nek lullen... Ik noem nameleijk nergens alle mensen uit 410 of bij de f-side nepsupporters |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Trouwens een andere vraag he, al zou ik vinden dat het grotendeel van de hooligans het voor de echte supporters verneuken, mag ik dan het boek niet lezen ofzo, je kan ook het boek lezen, om eens wat meer te weten te komen over achtergronden en beweegredenen van sommige gasten. Of is dat verboden, of misschien vind je het wel hypocriet???
Misschien dus leuk voor de rest van de ezers hier, dat je dit topic niet verdervernaggeld, en het een beetje ontopic kan houden... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik reageer alleen maar op dingen die mijzelf aangaan en dingen waar ik interesse in heb.....en niet zoals jij die het nodig vindt om op elk bericht te denken dat je daarop moet reageren...jij bemoeit je met elk topic man! en ik reageer dus nu op een schijnheilige actie van jou remco K.Altijd zeiken over ons gedrag,dat we geen supporters zijn,dat wij de oorzaak zijn van dat de klassieker geen klassieker meer is omdat er geen uitpubliek meer bij mag enz enz....vuurwerk wat niet normaal is....een tikkie voor je club uitdelen wat niet normaal is....en dat zijn jouw woorden geweest maestro!dus eigenlijk vervuil jij deze topic met je gedrag! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 13:42 schreef joduh het volgende:ik reageer alleen maar op dingen die mijzelf aangaan en dingen waar ik interesse in heb.....en niet zoals jij die het nodig vindt om op elk bericht te denken dat je daarop moet reageren...jij bemoeit je met elk topic man! en ik reageer dus nu op een schijnheilige actie van jou remco K.Altijd zeiken over ons gedrag,dat we geen supporters zijn,dat wij de oorzaak zijn van dat de klassieker geen klassieker meer is omdat er geen uitpubliek meer bij mag enz enz....vuurwerk wat niet normaal is....een tikkie voor je club uitdelen wat niet normaal is....en dat zijn jouw woorden geweest maestro!dus eigenlijk vervuil jij deze topic met je gedrag! Stokerd.
Leg even uit waar ik begin dan, dat ben jij namelijk, of weet je nog steeds niet waar een forum voor bedoeld is. Men mag namelijk reageren op ieder topic wat hij maar wilt, zolang het maar over dat topic gaat, jij bent de eerste die dat andrs ziet blijkbaar, tenminste dat geld voor dit topic. Dus jij bent degene die dit topic een andere kant op deed gaan, en nu een beetje achterbaks lopen doen, je bent wel flink achter de ellebogen Joduh, ik had zelfs van jou nog wat meer verwacht.
En inderdaad, ik vind JOU ook geen echte supporter, met dat achter de ellebogen gedrag van je lijk je ereder een Feyenoordsupporter ( of ben je dat stiekem ook??) maar dat zegt niks over 410 of de F-side. |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Ach remco, het heeft geen enkele zin om op dit soort gasten te reageren. Ze snappen niet wat je zegt en ze willen het ook niet snappen. Gelukkig is het merendeel van de supporters wel normaal. Elke reactie is voor deze gasten weer voer om te gaan zeiken. Laat ze lekker denken dat ze met hun 'groepje' de belangrijkste supporters zijn van Ajax. De meeste 'nep' supporters weten wel beter. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lijkt mij een mooi boek en heb hem ook besteld. Klopt Joark was een Hooligan(vroeger) maar heeft ook zooo veel betekend voor de Ajax fans. Is mede oprichter van Vak410. Dus hij was veel meer dan de stempel Hooligan die veel mensen hem opdrukte. Bovendien heb ik heb een paar keer gesproken en was een hele vriendelijke en fijne gozer!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 14:19 schreef padvr het volgende:Ach remco, het heeft geen enkele zin om op dit soort gasten te reageren. Ze snappen niet wat je zegt en ze willen het ook niet snappen. Gelukkig is het merendeel van de supporters wel normaal. Elke reactie is voor deze gasten weer voer om te gaan zeiken. Laat ze lekker denken dat ze met hun 'groepje' de belangrijkste supporters zijn van Ajax. De meeste 'nep' supporters weten wel beter. haha, ja je hebt gelijk, maar het is wel lastig af en toe, zeker als je wilt reageren.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 14:20 schreef Brandje het volgende:Lijkt mij een mooi boek en heb hem ook besteld. Klopt Joark was een Hooligan(vroeger) maar heeft ook zooo veel betekend voor de Ajax fans. Is mede oprichter van Vak410. Dus hij was veel meer dan de stempel Hooligan die veel mensen hem opdrukte. Bovendien heb ik heb een paar keer gesproken en was een hele vriendelijke en fijne gozer!! HEHE, eindelijk iemand die het snapt, het gaat gewoon veel verder dan alleen maar vechten of wat dan ook, er lopen juist in 410 en bijd e Fside veel echte supporters rond, en daar gaat het helemaal niet alleen maar om het vechte, of wat dan ook |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: je typt het fout man:je bedoelde toch regeren??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Joduh, waarom ga je nou door man?
Ieder heeft z'n eigen mening, zo ook over vechten, vernielen, vuurwerk etc. Ik snap heel goed dat je daar WEL van houdt, want ik ben zelf ook zo'n fanatiekeling, ik hou ook van fakkels en bommen in en rond het stadion, maar ik snap ook remco wel, dat hij steeds weer MOET reageren op een zuigende opmerking van jou of een ander.
Dus, relax een beetje allebei, dit topic gaat over Joark z'n boek en niet over goede of "slechte" supporters.
Ik (vond)/vind het soms heerlijk om supporters van een andere club uit te lokken en ik ben zeker niet vies van een lekkere scheldpartij (behalve dat ene woord K), maar ik zie geen reden om online op iemand door te reageren todat diegene er ziek van wordt!
Joark is een echte AJACIED en daarmee uit!
Peace and prepare for glory!
Fijn weekend! ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 17:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Joduh, waarom ga je nou door man? Ieder heeft z'n eigen mening, zo ook over vechten, vernielen, vuurwerk etc. Ik snap heel goed dat je daar WEL van houdt, want ik ben zelf ook zo'n fanatiekeling, ik hou ook van fakkels en bommen in en rond het stadion, maar ik snap ook remco wel, dat hij steeds weer MOET reageren op een zuigende opmerking van jou of een ander. Dus, relax een beetje allebei, dit topic gaat over Joark z'n boek en niet over goede of "slechte" supporters. Ik (vond)/vind het soms heerlijk om supporters van een andere club uit te lokken en ik ben zeker niet vies van een lekkere scheldpartij (behalve dat ene woord K), maar ik zie geen reden om online op iemand door te reageren todat diegene er ziek van wordt! Joark is een echte AJACIED en daarmee uit! Peace and prepare for glory! Fijn weekend! ;) je hebt helemaal gelijk man, goed weekend |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 17:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Joduh, waarom ga je nou door man? Ieder heeft z'n eigen mening, zo ook over vechten, vernielen, vuurwerk etc. Ik snap heel goed dat je daar WEL van houdt, want ik ben zelf ook zo'n fanatiekeling, ik hou ook van fakkels en bommen in en rond het stadion, maar ik snap ook remco wel, dat hij steeds weer MOET reageren op een zuigende opmerking van jou of een ander. Dus, relax een beetje allebei, dit topic gaat over Joark z'n boek en niet over goede of "slechte" supporters. Ik (vond)/vind het soms heerlijk om supporters van een andere club uit te lokken en ik ben zeker niet vies van een lekkere scheldpartij (behalve dat ene woord K), maar ik zie geen reden om online op iemand door te reageren todat diegene er ziek van wordt! Joark is een echte AJACIED en daarmee uit! Peace and prepare for glory! Fijn weekend! ;) ok prijs in de k.dit waardeer ik wel! ik zal beetje relaxen naar hem toe...was er ff echt flauw van man.goed weekend |
|
|
|
|
van esch
|
|
|
jongens Joark is AJAX man, hij vocht alleen als het terecht was,idd hij liet niemand ajax afzeiken.Arkie see ya in heaven |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Iemand hier al binnen die ook via de website besteld heeft? Ik nog niks. Had beter na het home kunnen gaan achteraf... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 07:58 schreef Ride het volgende:Iemand hier al binnen die ook via de website besteld heeft? Ik nog niks. Had beter na het home kunnen gaan achteraf... Niemand hier een reactie?
Ik heb nog steeds geen boek en het emailadres is onbereikbaar.
Gaat niet echt lekker |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gevalletje ombudsman? ik weet het niet ride.ik heb hem niet via website. |
|
|