|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
doe je best! Meestal duwen ze je gewoon aan de kant!
|
|
|
|
|
Sven Brouwer
|
|
|
Joark,ik heb je boek nog niet gelezen omdat ik al tijden in het buitenland verblijf.Ik ga hem,via via,wel aanschaffen en verheug mij nu al om de vele tranen die ik zal moeten laten maar verheug me zeker om jouw humor weer wat van dichtbij mee te maken.
En even over die achterlijke discussie op dit forum......:ALS JOARK GEEN ECHTE SUPPORTER WAS,ZIJN WIJ NIET EENS BALLENJONGENS !!! Ze moesten zich schamen.....
Hou ze bezig daarboven gap !!
AFCA RULES !! OOK IN CATALUNYA !! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Topic van half jaar geleden?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Wat een gezeur zeg hier, zal ik dan maar mijn visie loslaten... :) Ik heb zelf jarenlang in de F-side gestaan en het was maar een klein vakje hoor en iedereen kende elkaar, lekker achter dat doel met die hekken en netten ervoor dankzij ons staafje. Je zag niet zoveel, maar ik heb genoten van die tijd en een hoop idioten die echt wel fanatieke echte supporters waren (ik was er ook een), maar soms dan raakt er een steekje los bij die gasten (natuurlijk niet bij mij ;) en denken ze niet meer aan hetgeen ze doen. Ze vinden het prachtig om te vechten en mensen uit te lokken. Ze houden van die spanning om tegen de politie tekeer te gaan. Er was niets leukers dan dat de ME achter je aanging en dan proberen om te ontsnappen.. Heerlijk die sensatie. Ook de uitwedstrijden met Utrecht en Feijenoord waren geweldig, dan moet je af en toe bukken voor een steen. Het gaat hier niet om nep supporters of echte supporters. Er waren echt maar een enkeling die de wedstrijd niet bekeek en alleen maar uit was op iets anders en zwaar aan de dope zat, de rest was brak van de avond daarvoor of nog uit zijn plaat van de avond ervoor. Ja we zongen de hele tijd en je wil het liefst dat het hele stadion meedoet, maarja dat was toen al zo, dat lukt niet zo goed :( we probeerden zo vaak de wave (kennen jullie die nog) elke keer liep die stuk bij de hoofdtribune en wij weer fluiten... IK hoop soms dat het bioscoop publiek wat meer sfeer zou maken in het stadion, ik heb nu echt het gevoel dat men niet durft te schreeuwen in het stadion en dat de man die naast je zit je aankijkt en je ziet hem denken wat een idioot di naast me zit, maar wat me dan wel opvalt is dat diegene die naats me zit zijn bek houdt tot het moment Ajax een verkeerde bal speelt en meteen begint te fluiten, dat vind ik nep supporters!!! IK haat ook die gasten die doordraaien en dingen doen die Ajax schade brengt, maar ik snap ook heel goed hoe hetgeen kon gebeuren zoals het gebeurde in Beverwijk. Er gebeuren nou eenmaal dingen met groepen supporters daar kan je niets tegen doen, elke groep heeft een paar idioten ertussen zitten en ja ze houden van spanning en ze verkloten het soms wel voor anderen omdat ze onder invloed zijn en alleen maar uit zijn op andere dingen. Dat vind ik ook nep supporters, want die doen dit, alleen voor hun eigen genot en zijn blij dat ze ergens bij horen en niet omdat ze echt voor Ajax zijn. Dat is gewoon een slap excuus. Joark mag dan verkeerde dingen hebben gedaan, maar hij was wel een echte Ajax supporter en fakkels, ja dat hoort erbij, jammer dat het niet meer mag. Hoe dan ook Nep supporters zijn mensen die fluiten als Ajax een kut bal geeft en voor de rest hun bek dicht houden tijdens de wedstrijd en die mensen die een staaf gooien naar een keeper, terwijl we anders gewoon door waren gegaan... Maar JOARK was EEN ECHTE SUPPORTER!!!! dat mag nooit vergeten worden!! Hij heeft Ajax nooit schade toegebracht. Sorry jongens beetje emotie kwam los, dus let niet op spelfouten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 februari 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat het irritant is dat mensen op oude topics reageren :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah precies man.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 00:20 schreef remco k het volgende:Hoeveel gasten van 410 of de oude Fside, waren slechts een jaar of 16/17 toen ze begonnen, sommige van die gasten gaan niet voor het voetbal na het stadion, dat zijn in mijn ogen geen supporters, dat is wat anders dan hun leven er aan spenderen, want dat zijn gewoon echte supporters, en je moet eens alles lezen wat iemand post, en niet alleen de dingen eruit halen zodat je negatief over iemand kan posten omdat je dat blijkbaar leuk vind, je moet dan ook de dingen neerzetten waar staat dat het sfeer gasten zijn, en dat het zonder hun een stuk minder gezellig en sfervol is in de Arena. Maar daar hoor ik je nu niet over tuut tuut niet iedereen over een kan scheren... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 12:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Remco, het feit is dat zowel Joduh, XXX en ik weten dat jij dat dus wel hebt gezegd. Dus probeer je er nu niet onder uit te lullen en zeg gewoon "Ja inderdaad dat was waar, maar ben toch een andere mening toegedaan". Fouten erkennen heb jij blijkbaar nog nooit van gehoord in je leven, maar 1 ding weet ik wel en dat is dat jij steeds meer tegenstanders op dit forum krijgt door je achterlijke gezwam. Overigens was Joark 1 van die gasten, die in jouw ogen, bewust schade toebrengt aan de naam en club Ajax door mee te doen aan rellen. En die mensen waren in jouw ogen toch nepsupporter?? Dus lul niet zo dom en erken fouten. R.i.p Joark |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Gezien je reacties in het topic ''Heey Gappie, Uit dat Shirt'' heb je het overigens wel over nepsupporters. Daarbij zou dit ook de reden zijn dat Ajax als supportersgroep zijnde een mindere naam zou krijgen en de reden zou zijn dat de klassieker tegenwoordig zonder uitsupporters wordt gespeeld. Daarbij was Joark 1 van die supporters die dingen deed waar jij het niet eens mee bent. En noem jij deze in dat topic nepsupporters. Dus idd heeft Joduh hierin gelijk. Begin van de week om het hardst roepen dat wij nepsupporters zijn en vervolgens een boek van 1 van de F-Side gasten bestellen???
Het is je overigens van harte gegund hoor Remco. Misschien lees je in dat boek nog een aantal zaken waardoor je begrijpt dat er een bepaalde haat is tegen sommige supportersgroepen. En ook wat de redenen daarvan zijn.
''mensen laten we eerlijk zijn met een ajax shirt in de kuip lopen ballen is ook geen optie,van mijn had die zelfde man zeker klappen gehad''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: SOMMIGE VAN DIE GASTEN SCHRIJF IK, beter lezen dus voordat je iemand veroordeelt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 23:33 schreef verbrande harry het volgende:Gezien je reacties in het topic ''Heey Gappie, Uit dat Shirt'' heb je het overigens wel over nepsupporters. Daarbij zou dit ook de reden zijn dat Ajax als supportersgroep zijnde een mindere naam zou krijgen en de reden zou zijn dat de klassieker tegenwoordig zonder uitsupporters wordt gespeeld. Daarbij was Joark 1 van die supporters die dingen deed waar jij het niet eens mee bent. En noem jij deze in dat topic nepsupporters. Dus idd heeft Joduh hierin gelijk. Begin van de week om het hardst roepen dat wij nepsupporters zijn en vervolgens een boek van 1 van de F-Side gasten bestellen??? Het is je overigens van harte gegund hoor Remco. Misschien lees je in dat boek nog een aantal zaken waardoor je begrijpt dat er een bepaalde haat is tegen sommige supportersgroepen. En ook wat de redenen daarvan zijn. ''mensen laten we eerlijk zijn met een ajax shirt in de kuip lopen ballen is ook geen optie,van mijn had die zelfde man zeker klappen gehad'' 5 maanden later... GGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPpppppppppppppp |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 10:56 schreef remco k het volgende:[..] 5 maanden later... GGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPpppppppppppppp maakt niet uit je lult je eigen regelmatig klem(volgens meerdere forumbezoeker) geeft niks maar valt wel op...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:12 schreef verbrande harry het volgende:[..] maakt niet uit je lult je eigen regelmatig klem(volgens meerdere forumbezoeker) geeft niks maar valt wel op... Nee helemaal niet, waarschijnlijk moet je nog veel leren, maar ik scheer niet alles over 1 kam, wat jij wel beweert hierboven (sommige mensen, betekend niet alle mensen) En dat je het niet met bepaalde denkwijzes van mensen eens bent, betekend ook weer niet dat je dan automatisch een hekel hebt aan die mensen.
De harde kern van vroeger waren tenminste wel echte supporters, ondanks dat ook hun vaak tot vechten kwamen met andere mensen. De Liefde van de club stond altijd op 1.
Bij de "harde" kern van nu, lopen heel veel gasten, die alleen maar voor de sfeer gaan, en voor het vechten, en die niet eens weten dat ze bij een wedstrijd van Ajax zijn.
Dat vind ik dus nepsuporters, en die mensen zijn de naam supporters niet eens waard, die doen de club meer schade dan dat ze de club goed doen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:24 schreef remco k het volgende:[..] Nee helemaal niet, waarschijnlijk moet je nog veel leren, maar ik scheer niet alles over 1 kam, wat jij wel beweert hierboven (sommige mensen, betekend niet alle mensen) En dat je het niet met bepaalde denkwijzes van mensen eens bent, betekend ook weer niet dat je dan automatisch een hekel hebt aan die mensen. De harde kern van vroeger waren tenminste wel echte supporters, ondanks dat ook hun vaak tot vechten kwamen met andere mensen. De Liefde van de club stond altijd op 1. Bij de "harde" kern van nu, lopen heel veel gasten, die alleen maar voor de sfeer gaan, en voor het vechten, en die niet eens weten dat ze bij een wedstrijd van Ajax zijn. Dat vind ik dus nepsuporters, en die mensen zijn de naam supporters niet eens waard, die doen de club meer schade dan dat ze de club goed doen. Ik denk dat Remko hier wel een punt heeft. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
pfjioew.....blij dat ik van de òude`garde ben man...... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: haha, ja ik ook, daarom had hij hier een punt ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar had ik ook eerste ff over nagedacht, wou jou niet tegen je been schoppen..... love u man.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 10:56 schreef remco k het volgende:[..] 5 maanden later... GGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPpppppppppppppp voor mijn part is het 10 maanden...ggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppp |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:39 schreef verbrande harry het volgende:[..] voor mijn part is het 10 maanden...ggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppp in de tussentijd zijn er enorm veel dingen uitgepraat en uitgesproken wat wil je nou laat het rusten man.Alle forum leden hebben tussentijds hun mening aangepast,gecorriceerd en uitgesproken,en/of toegelicht het is goed zo |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:46 schreef nemam-tiL het volgende:[..] in de tussentijd zijn er enorm veel dingen uitgepraat en uitgesproken wat wil je nou laat het rusten man.Alle forum leden hebben tussentijds hun mening aangepast,gecorriceerd en uitgesproken,en/of toegelicht het is goed zo waarom ik kan nu pas reageren dus doe ik dat... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: en wat wil je daar mee bereiken dan?vergeleken met toen waren Joduh en Remco,jij en Ik water en vuur en nu zitten we in het cafe en knuffelen mekaar dood |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:51 schreef nemam-tiL het volgende:[..] en wat wil je daar mee bereiken dan?vergeleken met toen waren Joduh en Remco,jij en Ik water en vuur en nu zitten we in het cafe en knuffelen mekaar dood gewoon ik reageer op reactie's en geef me mening... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
dat is ook je goed recht,maar als ik de krant van vorig jaar pak en geef mijn mening daarop heb jij ook zoiets van:flikker op man oud nieuws |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nu weer biertje drinken jullie!!!!!!1 melk en 1 biertje mag ook!!!!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: haha heb je ook extran?? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 11:12 schreef verbrande harry het volgende:[..] maakt niet uit je lult je eigen regelmatig klem(volgens meerdere forumbezoeker) geeft niks maar valt wel op... +1:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bemoei je met je eigen forum bufnukkel
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar jij bent feyrnoorder, dus dat telt niet, die tellen namelijk zoiezo niet, NU NIET, DAN NIET, EN NOOIT NIET... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: weg weg weg brrrrrrr,de rillingen lopen weer over me rug. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 10:35 schreef remco k het volgende:[..] Maar jij bent feyrnoorder, dus dat telt niet, die tellen namelijk zoiezo niet, NU NIET, DAN NIET, EN NOOIT NIET... Eens.... succes met je twitteraccountje.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ??? Weer erg inhoudelijk, maar bovenal een hele intilligente opmerking van je...
Stop er toch mee jochie, je zet enkel en alleen jezelf voor schut..
Moet je niet gaan posten in het feyenoord topic, over het feit dat jullie nog denken Europa in te gaan dit seizoen..... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 21:35 schreef remco k het volgende:[..] ??? Weer erg inhoudelijk, maar bovenal een hele intilligente opmerking van je... Stop er toch mee jochie, je zet enkel en alleen jezelf voor schut.. Moet je niet gaan posten in het feyenoord topic, over het feit dat jullie nog denken Europa in te gaan dit seizoen..... Je snapt m niet he? Ik denk dat wij Europa DIT seizoen niet meer ingaan... IntIlligent? Ik? Wel nee... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahah meen je niet???????1 wedstrijdje winnen en ze denken gelijk europa weer in te gaan?????????whahhaha het is en blijft zielig volk daaro man........hahahhahaha wat een leipos!!!!!!!trieste gasten...zou bijna medelijden krijgen met die stakkertjes zeg.......whahah lach me de tering om ze......... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
zo dat lucht op,burp
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 21:41 schreef joduh het volgende:hahahah meen je niet???????1 wedstrijdje winnen en ze denken gelijk europa weer in te gaan?????????whahhaha het is en blijft zielig volk daaro man........hahahhahaha wat een leipos!!!!!!!trieste gasten...zou bijna medelijden krijgen met die stakkertjes zeg.......whahah lach me de tering om ze......... Whaha weer 1:) De klepel wel zien hangen maar de klok niet horen luiden... Krijg echt medelijden met jullie lees- en begrijp vermogen whahahahaa
Btw ik denk dat we VOLGEND jaar ook niet Europa ingaan... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind het al triest dat je ajaxforum leest............ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 21:52 schreef Maximus het volgende:[..] Whaha weer 1:) De klepel wel zien hangen maar de klok niet horen luiden... Krijg echt medelijden met jullie lees- en begrijp vermogen whahahahaa Btw ik denk dat we VOLGEND jaar ook niet Europa ingaan... en nu weer gauw terug naar je soort genootjes
penis minimus Maximus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 maart 2011 - 21:40 schreef Maximus het volgende:[..] Je snapt m niet he? Ik denk dat wij Europa DIT seizoen niet meer ingaan... IntIlligent? Ik? Wel nee... ben ik het zowaar helemaal met je eens... |
|
|
|