|
|
reje
|
|
|
Khalid Boulahrouz lijkt aan zijn laatste weken bij VfB Stuttgart bezig te zijn. De verdediger begon dit seizoen nog wel in de basiself, maar verloor zijn plek na een dramatische seizoensstart en drukt met zijn salaris zwaar op de begroting van de Duitse club. Zaakwaarnemer Rodger Linse kijkt om zich heen.
De belangenbehartiger bekent in Voetbal International dat Boulahrouz teleurgesteld is. Dit is niet de ontwikkeling die Khalid voor ogen had, zegt Linse. Het heeft met tal van zaken te maken; een privé-situatie rond het EK van 2008, veel trainerswisselingen in Stuttgart, een hoop veranderingen bij de club, vorig jaar had hij een rotblessure...
Wij hebben geen signalen van de club gehad dat Khalid weg moet, vervolgt Linse, die echter wel informeert bij andere clubs. Alles kan zó weer anders zijn. Vorig seizoen was hij in staat vanuit het niets klaar te zijn voor het WK, dan heb je het dus over mentaliteit en kwaliteit. De 28-jarige Boulahrouz is begonnen aan zijn derde seizoen bij Stuttgart. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eens, het kon namelijk weleens zo zijn dat we aan het einde van het seizoen alleen nog maar Alderweireld over hebben in de verdediging.
Bij Vertongen is de kans groot dat hij naar het buitenland vertrekt, Olequer blijft niet nog een seizoen als bankzitter, en Ooijer stopt na dit seizoen, van der Wiel is de kans ook aanwezig dat hij vertrekt, dus ik zeg inderdaad halen.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ehhm ik vind boulahrouz een prima verdediger, maar ik heb me twijfels, aan de ene kant ben ik het eens dat er wel eens veel weggekocht gaan worden en als vervanger, maar hij kan heel sterk spelen maar ook soms veel te zwak en dat laat me een beetje twijfelen! maar ajax had vorig jaar toch interesse in die onyewu, de ging naar milan maar die speelt daar niet, die zou ik nu halen!!! |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ik denk als hij zijn vorm terug vindt dat hij echt een aanwinst voor Ajax is. Hij heeft genoeg ervaring en is nog maar 28 jaar. Jol had al eerder interesse dus neem aan dat ze bij Ajax niet zitten slapen. Ik zie Vertongen in de winterstop helaas nog wel vertrekken en dan hebben we zijn opvolger al in huis! |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Onyewu is trouwens ook een topverdediger maar ondanks dat hij bij milan niet aan spelen toe komt twijfel ik er aan als hij wel naar Ajax zou willen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
@reje
ik denk niet dat ajax zomaar iedereen laat gaan, in de winter zal zon vraagprijs veel hoger liggen, het valt me wel op dan wenger steeds die ajax spelers wilt! ik heb het gevoel dat stekelenburg een voorcontract heeft bij man united voor volgens seizoen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind het jammer dat lugano vorig jaar niet kwam wat een verdediger!! en dan hebben we onze chivu nog, die zou ooit terug keren, dus hopelijk wil die dat snel |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ik zag ook graag Lugano naar Ajax toe komen, topverdediger! Hopelijk keren Maxwell, chivu nog eens terug als ze niet over hun top zijn! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
inderdaad maxweel nu je het zegt, alleen dat is indd nog t vroeg, maar chivu allecht wel, en bv grygera , ajax speelt nu cl, misschien kunnen ze zn salaris nu wel betalen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Chivu en Maxwell zijn beiden gewoon veel te jong om nu al terug te keren, spelers van dat caliber keren enkel terug naar clubs om af te bouwen, en dat duurt dusnog wel een jaar of 3/4 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
chivu weet ik nog zo net niet! grygera zeker halen zou ik zeggen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Lang geleden maar gaan ze hem nu eindelijk wel halen ???? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Nee, een echte linkerverdediger halen. Geen noodverbanden, dan eigen jeugd. Mijn beste keus zou Chivu zijn. Anders Boilesen er neer zetten en een LV halen |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
A.u.b. niet halen veel te traag,en zijn passing is ook slecht nee voor mij persoonlijk hoeft die niet te komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
voor ervaring is het prima en goedkoop |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
gewoon doen .. goede mandekker die ook transfervrij is.. wil salaris inleveren en brengt de nodige ervaring mee.. toppie |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:47 schreef Grasmaaier het volgende:gewoon doen .. goede mandekker die ook transfervrij is.. wil salaris inleveren en brengt de nodige ervaring mee.. toppie juist. ken je nog altijd een nuytink erbij halen. 2 halen, 1 betalen! hahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vraag me wel af of de interesse echt is. media beweest dat ajax interesse heeft in elke verdediger |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat moeten we ermee?? Vaak geblesseerd en kan gewoon niet voetballen en dat is toch wel belangrijk als je bij Ajax speelt. Gewoon Nuytinck van NEC halen. Heeft alles om een topper te worden |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 16:47 schreef Grasmaaier het volgende:gewoon doen .. goede mandekker die ook transfervrij is.. wil salaris inleveren en brengt de nodige ervaring mee.. toppie Maar is die ook een goed leiderstype? Want daarom willen we ook en vooral zo een oudere speler heh! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 17:39 schreef Brandje het volgende:Wat moeten we ermee?? Vaak geblesseerd en kan gewoon niet voetballen en dat is toch wel belangrijk als je bij Ajax speelt. Gewoon Nuytinck van NEC halen. Heeft alles om een topper te worden precies nuytink heeft geen ene drol aan ervaring dus moet er wel een ervaren CV komen! en dan kan je nuytink erbij nemen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 17:40 schreef Ajx het volgende:[..] Maar is die ook een goed leiderstype? Want daarom willen we ook en vooral zo een oudere speler heh! heeft veel meegemaakt. eindtoernooien. de bundeslige. die jongen kan wel wat. alleen nu ik verder denk. is hij misschien wel een opvolger voor van der wiel. en van rhijn op de CV laten focussen |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 18:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] heeft veel meegemaakt. eindtoernooien. de bundeslige. die jongen kan wel wat. alleen nu ik verder denk. is hij misschien wel een opvolger voor van der wiel. en van rhijn op de CV laten focussen Jaaa, maar we moeten wel een ervaren CV hebben hoor, is toch een centralere en meer gerespecteerde positie als RB.. Dan liever wat geld wegleggen voor Chivu joor! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:28 schreef Ajx het volgende:[..] Jaaa, maar we moeten wel een ervaren CV hebben hoor, is toch een centralere en meer gerespecteerde positie als RB.. Dan liever wat geld wegleggen voor Chivu joor! waarom niet gewoon Donk? is 26 jaar en is ook gewoon een goede verdediger geworden hoor. en met zijn 26 kan hij ook een echte leider worden. daarbij hebben we Theo Janssen en Siem de Jong die kunnen echt wel leiders taken opzich nemen. ook de Donk met zijn 26 kan er echt wel wat vanzeggen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 18:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] precies nuytink heeft geen ene drol aan ervaring dus moet er wel een ervaren CV komen! en dan kan je nuytink erbij nemen Eens Luis....hehehehe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:28 schreef Ajx het volgende:[..] Jaaa, maar we moeten wel een ervaren CV hebben hoor, is toch een centralere en meer gerespecteerde positie als RB.. Dan liever wat geld wegleggen voor Chivu joor! chivu zal zelf niks kosten. maar als ajax het een topsalaris gaat geven van miljoenen zal er onrust binnen de ploeg komen, dat gebeurd altijd. en chivu zie ik hier niet voor weinig komen voetballen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 21:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] waarom niet gewoon Donk? is 26 jaar en is ook gewoon een goede verdediger geworden hoor. en met zijn 26 kan hij ook een echte leider worden. daarbij hebben we Theo Janssen en Siem de Jong die kunnen echt wel leiders taken opzich nemen. ook de Donk met zijn 26 kan er echt wel wat vanzeggen. hij is beter geworden, maar vind hem nog lang niet goed zat voor ons. tis een lompe verdediger die veel onnodige kaarten pakt vindt ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wanneer niet he? whahahahahahaha |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Donk wil alleen komen als Alderweireld weggaat, en die blijft gewoon, dus Ryan kan van het lijstje af. Bhoularouz wil alleen naar een topcompetitie dus niet naar Nederland. Wordt ons lijstje weer kleiner.
De Boer wilde Moisander: ik wacht nog steeds op het verlossende woord. Ik laat me verrassen.
Het zou wel fijn zijn als we een verdediger krijgen die ECHT kan verdedigen. Die van ons kunnen beter aanvallen dan verdedigen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 10:41 schreef Jesper11 het volgende:Donk wil alleen komen als Alderweireld weggaat, en die blijft gewoon, dus Ryan kan van het lijstje af. Bhoularouz wil alleen naar een topcompetitie dus niet naar Nederland. Wordt ons lijstje weer kleiner. De Boer wilde Moisander: ik wacht nog steeds op het verlossende woord. Ik laat me verrassen. Het zou wel fijn zijn als we een verdediger krijgen die ECHT kan verdedigen. Die van ons kunnen beter aanvallen dan verdedigen. donk is te matig vind ik. boularouz kan niet rekenen op een top competitie want zo goed was die bij stuttgart niet en moisander wil ik al helemaal niet. lompe verdediger. geef mij maar een chivu of een douglas en desnoods boularouz en dan met nuytink erbij! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Punt 1 aan Boularouz heb je niks als Aldeweireld blijft want het zijn allebei mandekkers en geen opbouwers en we hebben aan Jantje kunnen zien hoe belangrijk een opbouwer is dat is de man die de handbalverdediging moet openbreken omdat hij dan die extra aanvaller is waardoor de verdediging van de tegenparty uit positie komt en er gaten vallen.En met Boularouz en Aldeweireld heb je 2 niet opbouwers en heb je daar geen klote aan.Dus GEEN Boularouz.Moisander daar integen kan wel opbouwen en is dus een betere optie voor Jantje. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Is het voor sommigen nou echt zo moeilijk te begrijpen dat we een LINKSBENIGE verdediger nodig hebben als vervanger van Vertonghen! Niet te geloven zeg.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 11:48 schreef Ajax_fan het volgende:Is het voor sommigen nou echt zo moeilijk te begrijpen dat we een LINKSBENIGE verdediger nodig hebben als vervanger van Vertonghen! Niet te geloven zeg.... Volgens mij is Chivu linksbenig..Moisander en Gouweleeuw dacht ik ook... Benoem jij ze dan eens al die goed linksbenige centrumverdedigers... Overigens gebeurt het vaker dat ze twee rechtsbenige verdedigers in het centrum zette hoor....Wisgerhof en Douglas bij Twente... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 11:02 schreef nora het volgende:Punt 1 aan Boularouz heb je niks als Aldeweireld blijft want het zijn allebei mandekkers en geen opbouwers en we hebben aan Jantje kunnen zien hoe belangrijk een opbouwer is dat is de man die de handbalverdediging moet openbreken omdat hij dan die extra aanvaller is waardoor de verdediging van de tegenparty uit positie komt en er gaten vallen.En met Boularouz en Aldeweireld heb je 2 niet opbouwers en heb je daar geen klote aan.Dus GEEN Boularouz.Moisander daar integen kan wel opbouwen en is dus een betere optie voor Jantje. moisander komt te kort vind ik. ben wel met de eens dat alderweireld en boularouz geen opbouwers zijn. maar daarintegen speelt ajax ook zo aanvallen dat anita ook de opbouw kan verzorgen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 11:48 schreef Ajax_fan het volgende:Is het voor sommigen nou echt zo moeilijk te begrijpen dat we een LINKSBENIGE verdediger nodig hebben als vervanger van Vertonghen! Niet te geloven zeg.... haha zegt er een wat. we wachten wel af. allemaal geruchten en niks is concreet. |
|
|
|