|
|
|
reminho
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik roep al 2/3 seizoenen dat AJAX Krul had moeten aantrekken, nu is dat denk ik te laat, aangeizen hij door de blessure van Harper in Newcastle wekelijks de sterren van de hemel speelt
Dus als het mogelijk is, zeker Krul halen.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
tsja dat wordt een lastige, sowiezo is het type stekelenburg onbetaalbaar! we hebben een redelijke vervanger vermeer, maar vind het wat ik al zeg niet meer dan redelijk, vermeer lijkt op isaksson, dat zal niet iedereen met me eens zijn denk ik, maar hun reflexen zijn geweldig maar met hoge ballen of met meevoetballende momenten redden ze het niet, dusvandaar heb ik hier een aantal opvolgens wat ik wat zou vinden:
zoals remko al zegt, tim krul, dus remko dat is sylvester helemaal met je eens haha michel vorm, hij is wel klein maar vind hem goed! we hebben sergio padt die het geweldig doet bij de eagles dus misschien hem als 2de keeper jeroen verhoeven heb je ook niks aan, ik schaal me door als ajax zegmaar in san siro bij milan speelt en dat we ons voor 80.000 man vertonen met een verhoeven, (als steek geblesseerd zou zijn) niet verkeerd bedoeld maar dan voel ik me voor het eerst vernederd als ajax supporter, verder is er in nederland niet heel veel mogelijk denk ik, ik vind ten rouwelaar ook goed maar die is te oud, verder vind ik luciano wel oke, maar aangezien er hier weinig rondloopt, zou mijn keuze simon bolat van standard luik zijn, dat vind ik een goede keeper en volgens mij wel haalbaar |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Lekker van der Sar terughalen, of die keeper van Dynamo Kiev.( ben z'n naam kwijt) Die is jong en goed, kan nog veel leren bij Ajax. Vermeer moet ookm een kans krijgen, maar is sowieso tot maart uit de running ( helaas) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
je bedoel die 17 jarige keeper van kiev?? volgens mij heet tie maksym koval ofzo |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Romero van AZ. Ondanks dat hij nu nog wisselvallig is denk ik dan hij de ideale opvolger is. Of die keeper van Slovenie die bij Udinese speelt. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 19:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:tsja dat wordt een lastige, sowiezo is het type stekelenburg onbetaalbaar! we hebben een redelijke vervanger vermeer, maar vind het wat ik al zeg niet meer dan redelijk, vermeer lijkt op isaksson, dat zal niet iedereen met me eens zijn denk ik, maar hun reflexen zijn geweldig maar met hoge ballen of met meevoetballende momenten redden ze het niet, dusvandaar heb ik hier een aantal opvolgens wat ik wat zou vinden: zoals remko al zegt, tim krul, dus remko dat is sylvester helemaal met je eens haha michel vorm, hij is wel klein maar vind hem goed! we hebben sergio padt die het geweldig doet bij de eagles dus misschien hem als 2de keeper jeroen verhoeven heb je ook niks aan, ik schaal me door als ajax zegmaar in san siro bij milan speelt en dat we ons voor 80.000 man vertonen met een verhoeven, (als steek geblesseerd zou zijn) niet verkeerd bedoeld maar dan voel ik me voor het eerst vernederd als ajax supporter, verder is er in nederland niet heel veel mogelijk denk ik, ik vind ten rouwelaar ook goed maar die is te oud, verder vind ik luciano wel oke, maar aangezien er hier weinig rondloopt, zou mijn keuze simon bolat van standard luik zijn, dat vind ik een goede keeper en volgens mij wel haalbaar Vermeer is juist voetballend heel sterk, sterker nog denk ik dan Steek zelfs, ik snap niet zo goed hoe je dara bij komt, hij heeft een perfecte bal over lange afstand en kan goed meevoetballen.
Lange ballen is hij inderdaad... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
remko klopt, ik haalde hem ff met iemand anders door de war sorry, maar toch vind ik hem niet compleet dus vind ik hem niet goed genoeg maargoed dat ben ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind hem ook nog niet goed genoeg voor het eerste, maar dat vind ik Steek ook pas het laatste volle jaar, daarvoor liet hij ook teveel steken vallen....... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Vorm. Of Velthuizen als ie een jaar op de bank heeft gezeten bij Hercules. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 07 oktober 2010 - 22:58 schreef remco k het volgende:Ik vind hem ook nog niet goed genoeg voor het eerste, maar dat vind ik Steek ook pas het laatste volle jaar, daarvoor liet hij ook teveel steken vallen....... vermeer heefd leuke reflexen maar meer ook niet. vaak zie je bij hem zeer mooie reddingen. maar die reddingen komen vaak ook voort aan het fout opstellen van hem. dus ik zie hem zeker niet als de geschikte opvolger van steek. en steek heefd weleens mindere periodes gehad maar was altijd al een keeper met potentie. enige verschil is dat hij nu pas van de meeste hier de waardering krijgt die hij al jaren verdiende. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Tyton natuurlijk! Hij is de belangrijkste reden dat Roda er tegenwoordig zo goed voor staat! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vermeer.. dit is pas steek zijn eerste volle goeie kalender jaar.. voor die 2 seizoenen was hij gelijk aan Vermeer.. terwijl hij heel veel meer ervaring had.. iemand vergeten hoe Vermeer punten voor ons heeft gepakt ? enige wat die jongen op moet doen is ervaring, bedoel steek durde ook niet uittekomen en hoge ballen was ook voor steek een ramp terwijl hij verdorie bijna 2 meter is ! dus ik ben het EENS met Remco k :o WHAT ! |
|
|
|
|
OriginalbabyGangsta
|
|
|
Eindelijk eens een reactie die ergens op slaat. Tyton is natuurlijk DE opvolger voor de STEEK. De steek is eigk helemaal niet te vervangen. Maar als iemand het kan doen van de NL velden is het wel Tyton. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 09:11 schreef OriginalbabyGangsta het volgende:Eindelijk eens een reactie die ergens op slaat. Tyton is natuurlijk DE opvolger voor de STEEK. De steek is eigk helemaal niet te vervangen. Maar als iemand het kan doen van de NL velden is het wel Tyton. Ik ben het er helemaal mee eens! Ik vind dat AJAX een keeper moet hebben die International is van een land of een van de keepers van het NL elftal. Tyton is Pools international en is een heel groot talent. Vaak zijn keepers op zijn leeftijd zeer twijfelachtig, deze man daar in tegen staat te keepen alsof hij al jaren in het Poolse nationale elftal speeld! Ook die jongen van Kiev vind ik een topper in potentie. Maar ik denk dat Tyton, doordat hij al international is meer ervaring heeft en een betere keeper is/word.
Handanovic is idd ook een topper! Heeft al een WK gespeeld, maar realistisch gezien niet haalbaar. Ik denk dat Udinese de hoofdprijs vraagt en AJAX die niet neerlegd.
Vorm vind ik te klein, dat zag je ook bij de schitterende goal van De Jong, maar een wat grotere keeper tikt hem gewoon over het latje. Veldhuizen vind ik te wild. Daar worden spelers heel onrustig van!
Ik vind Krul trouwens een grabbelaar en snap niet dat iedereen zo lyrisch is over deze jongen. Ik kan geen sterke punten bij hem ontdekken.
Vermeer is te wisselvallig vind ik. Hij speeld wedstrijden geweldig, maar laat op belangrijke momenten ook steken vallen. Overgens wel gewoon een heel goede keeper, maar niet voor AJAX 1.
Padt vind ik nog te jong. Moet eerst wat ervaring opdoen. Vitesse lijkt me volgend jaar een goede stap. Hij heeft wel potentie!
Let wel... dit is mijn mening en hoeft absoluut niet gedeeld te worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 oktober 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 10:19 schreef SanderS het volgende:[..] Ik ben het er helemaal mee eens! Ik vind dat AJAX een keeper moet hebben die International is van een land of een van de keepers van het NL elftal. Tyton is Pools international en is een heel groot talent. Vaak zijn keepers op zijn leeftijd zeer twijfelachtig, deze man daar in tegen staat te keepen alsof hij al jaren in het Poolse nationale elftal speeld! Ook die jongen van Kiev vind ik een topper in potentie. Maar ik denk dat Tyton, doordat hij al international is meer ervaring heeft en een betere keeper is/word. Handanovic is idd ook een topper! Heeft al een WK gespeeld, maar realistisch gezien niet haalbaar. Ik denk dat Udinese de hoofdprijs vraagt en AJAX die niet neerlegd. Vorm vind ik te klein, dat zag je ook bij de schitterende goal van De Jong, maar een wat grotere keeper tikt hem gewoon over het latje. Veldhuizen vind ik te wild. Daar worden spelers heel onrustig van! Ik vind Krul trouwens een grabbelaar en snap niet dat iedereen zo lyrisch is over deze jongen. Ik kan geen sterke punten bij hem ontdekken. Vermeer is te wisselvallig vind ik. Hij speeld wedstrijden geweldig, maar laat op belangrijke momenten ook steken vallen. Overgens wel gewoon een heel goede keeper, maar niet voor AJAX 1. Padt vind ik nog te jong. Moet eerst wat ervaring opdoen. Vitesse lijkt me volgend jaar een goede stap. Hij heeft wel potentie! Let wel... dit is mijn mening en hoeft absoluut niet gedeeld te worden! vermeer begon pas fouten te maken toen de onzekerheid kwam in de selectie (mbt MvB) en de foutjes die mag je maken met zo weinig ervaring daar groei je in.. kijk maar naar Steek.. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 11:39 schreef nummer10 het volgende:[..] vermeer begon pas fouten te maken toen de onzekerheid kwam in de selectie (mbt MvB) en de foutjes die mag je maken met zo weinig ervaring daar groei je in.. kijk maar naar Steek.. klopt! Van der sar was in het begin ook niet sterk bezig...
maar ik heb geen vertrouwen in Vermeer als eerste keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 oktober 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 11:39 schreef nummer10 het volgende:[..] vermeer begon pas fouten te maken toen de onzekerheid kwam in de selectie (mbt MvB) en de foutjes die mag je maken met zo weinig ervaring daar groei je in.. kijk maar naar Steek.. Precies... toen Steek weer terugkwam verloren we gelijk een paar wedstrijden op lullige fouten van de doelman. en Vermeer was toen werelds aan het keepen en hield elke bal buiten. Nu is Steek de onbetwiste nr.1 en Vermeer de onbetwiste nr.2 Verhoeven is natuurlijk een lachertje, waarom die bij Ajax is snap ik nog steeds niet. Er is ook nog eens jeugd dus aan opvolging van Vermeer wordt gewerkt. Steek blijft tot eind seizoen, die gaat echt niet weg in de winter. |
|
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: Deze beelden geven idd een heel goede keeper weer. Maar je weet wel dat dit soort beelden heel selectief zijn toch!? Ik zou ook een filmpje kunnen maken waaruit zou blijken dat hij een drama keeper is. Ik kan ook een filmpje maken waaruit blijkt dat Green van Engeland een wereldkeeper is, maar ook dat zou zeer selectief zijn.
Het is ook best een aardige keeper, maar ik vind hem niet zo goed als beweerd wordt. Maar nogmaals, het is en blijft een mening.
En ik wil die van jouw respecteren.... dus laat ik het hierbij. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Vermeer!!! en anders Ochoa halen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 01:52 schreef bully het volgende:[..] vermeer heefd leuke reflexen maar meer ook niet. vaak zie je bij hem zeer mooie reddingen. maar die reddingen komen vaak ook voort aan het fout opstellen van hem. dus ik zie hem zeker niet als de geschikte opvolger van steek. en steek heefd weleens mindere periodes gehad maar was altijd al een keeper met potentie. enige verschil is dat hij nu pas van de meeste hier de waardering krijgt die hij al jaren verdiende. Ik vond niet dat hij die waardering verdiende, voor afgelopen seizoen, pakte Steek vrijwel geen punten voor AJAX, sterker nog, hij maakte met enige regelmaat fouten die niet voor mogen komen, ik weet bijvoorbeeld heel zeker, dat beide doelupunten vorig seizoen uit bij PSV van Dsudzak, nu waren gepakt door Steek, en daarom was hij nooit geen topkeeper, wel in potentie maar het kwam er lang niet altijd uit. NU pakt hij wel punten voor AJAX. van Basten heeft het beste gedaan wat voor Steek maar mogelijk was, en hij had op dat moment ook volkomen gelijk, dat vind Steek zelf trouwens ook.
En Jol heeft nu gewoon gelijk, al moet hij het niet overdrijven, hij moet dan namelijk nog wel wat namen voorbij, en beter als van der Sar?? is dat uberhaubt mogelijk??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 08:08 schreef nummer10 het volgende:Vermeer.. dit is pas steek zijn eerste volle goeie kalender jaar.. voor die 2 seizoenen was hij gelijk aan Vermeer.. terwijl hij heel veel meer ervaring had.. iemand vergeten hoe Vermeer punten voor ons heeft gepakt ? enige wat die jongen op moet doen is ervaring, bedoel steek durde ook niet uittekomen en hoge ballen was ook voor steek een ramp terwijl hij verdorie bijna 2 meter is ! dus ik ben het EENS met Remco k :o WHAT ! Ik heb er al een pilsje op gedronken kerel, zie je wel, we zijn het best eens over sommige dingen:):):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 10:19 schreef SanderS het volgende:[..] Ik ben het er helemaal mee eens! Ik vind dat AJAX een keeper moet hebben die International is van een land of een van de keepers van het NL elftal. Tyton is Pools international en is een heel groot talent. Vaak zijn keepers op zijn leeftijd zeer twijfelachtig, deze man daar in tegen staat te keepen alsof hij al jaren in het Poolse nationale elftal speeld! Ook die jongen van Kiev vind ik een topper in potentie. Maar ik denk dat Tyton, doordat hij al international is meer ervaring heeft en een betere keeper is/word. Handanovic is idd ook een topper! Heeft al een WK gespeeld, maar realistisch gezien niet haalbaar. Ik denk dat Udinese de hoofdprijs vraagt en AJAX die niet neerlegd. Vorm vind ik te klein, dat zag je ook bij de schitterende goal van De Jong, maar een wat grotere keeper tikt hem gewoon over het latje. Veldhuizen vind ik te wild. Daar worden spelers heel onrustig van! Ik vind Krul trouwens een grabbelaar en snap niet dat iedereen zo lyrisch is over deze jongen. Ik kan geen sterke punten bij hem ontdekken. Vermeer is te wisselvallig vind ik. Hij speeld wedstrijden geweldig, maar laat op belangrijke momenten ook steken vallen. Overgens wel gewoon een heel goede keeper, maar niet voor AJAX 1. Padt vind ik nog te jong. Moet eerst wat ervaring opdoen. Vitesse lijkt me volgend jaar een goede stap. Hij heeft wel potentie! Let wel... dit is mijn mening en hoeft absoluut niet gedeeld te worden! Sterke punten Krul.
VRijwel onpasseerbaar op de lijn. Komt altijd op de juiste momenten uit, en is ook dan niet makkelijk te passeren. Lange keeper met body en uitstraling Voetbalt geweldig goed mee naar het schijnt coached hij ook heel goed.
En als laatste is het natuurlijk penaltykiller nummer1 van de wereld, hij pakt er gemiddeld 2 van de 5.
En het is niet voor niets dat Manutd hem afgelopen zomer wou halen bij Newcastle.
Trouwens zijn de fans van Newcastle ook erg te spreken over hem. Ik ken er daar een aantal al verscheidene jaren, en die zijn echt heel erg blij met hem |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 18:30 schreef remco k het volgende:[..] Sterke punten Krul. VRijwel onpasseerbaar op de lijn. Komt altijd op de juiste momenten uit, en is ook dan niet makkelijk te passeren. Lange keeper met body en uitstraling Voetbalt geweldig goed mee naar het schijnt coached hij ook heel goed. En als laatste is het natuurlijk penaltykiller nummer1 van de wereld, hij pakt er gemiddeld 2 van de 5. En het is niet voor niets dat Manutd hem afgelopen zomer wou halen bij Newcastle. Trouwens zijn de fans van Newcastle ook erg te spreken over hem. Ik ken er daar een aantal al verscheidene jaren, en die zijn echt heel erg blij met hem Het is wel makkelijk om sterke punten van iemand op te noemen... maarja... ik zit toch echt net naar Krul te kijken bij Jong Oranje... Wat een topper! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
omdat hij 1 fout maakt?? en het is altijd makkelijker om slechte punten op te noemen dan de sterke punten hoor.
Die andere bal pakt hij trouwens wel heel knap, en volgens mij vergeet je ook , dat hij de punten pakt tegen Spanje thuis, ook daar kan Oranje snel achterkomen |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Hij keepte na die fout best redelijk. Maar die bal waar jij het over hebt, daar sta je wel voor hoor als keeper. Het was geen uitzonderlijke redding.
Die punten die jij opsomt vind ik redelijk overdreven. Als je jouw punten namelijk bij elkaar opteld is het een wereldkeeper.
Vrijwel onpasseerbaar op de lijn en bij het uitkomen? Pakt ook nog volgens jou veel penalties, vraagje; wanneer wordt hij dan wel gepasseerd? En waarom speelt hij dan bij Newcastle (wat overgens mijn favo club is in engeland). Voetbalt geweldig mee? Nee, hij rost bijna alle ballen hoog en ver weg!? Dat is geen mee voetballen hoor. Hij is redelijk lang ja, maar ze zijn er langer. Body valt wel mee hoor. En body heb je trouwens niet nodig, je kan beter een atletisch gebouwd lichaam hebben (van der sar, cech, gomez, valdes) Ik kijk extreem veel voetbal, ben zelf keeper, maar kan er echt nooit achter komen wanneer een keeper goed is in coachen op tv of in het stadion. Jij wel?! Vertel me ff je trucje.
En wel je huiswerk goed doen man. Manchester toonde intresse toen hij 17 was, dat was in 2005. Niet afgelopen zomer. Dat was namelijk Arsenal! Wel als opvolger van Fabianski trouwens, niet van Almunia!
Penalty killer laat ik ff in het midden. Als hij er van de laatste 10-4 gestopt heeft is dat knap. Maar dan staat de teller nu op 11-4 en dat kan over een jaar ook 23-5 zijn. Ben je dan nog een penalty killer?
Newcastle heeft een groote supporters schare, daar zitten altijd wel mensen bij die die jongen goed vinden, natuurlijk. Maar er zullen er ook een hoop zijn die graag een andere keeper zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 21:14 schreef SanderS het volgende:Hij keepte na die fout best redelijk. Maar die bal waar jij het over hebt, daar sta je wel voor hoor als keeper. Het was geen uitzonderlijke redding. Die punten die jij opsomt vind ik redelijk overdreven. Als je jouw punten namelijk bij elkaar opteld is het een wereldkeeper. Vrijwel onpasseerbaar op de lijn en bij het uitkomen? Pakt ook nog volgens jou veel penalties, vraagje; wanneer wordt hij dan wel gepasseerd? En waarom speelt hij dan bij Newcastle (wat overgens mijn favo club is in engeland). Voetbalt geweldig mee? Nee, hij rost bijna alle ballen hoog en ver weg!? Dat is geen mee voetballen hoor. Hij is redelijk lang ja, maar ze zijn er langer. Body valt wel mee hoor. En body heb je trouwens niet nodig, je kan beter een atletisch gebouwd lichaam hebben (van der sar, cech, gomez, valdes) Ik kijk extreem veel voetbal, ben zelf keeper, maar kan er echt nooit achter komen wanneer een keeper goed is in coachen op tv of in het stadion. Jij wel?! Vertel me ff je trucje. En wel je huiswerk goed doen man. Manchester toonde intresse toen hij 17 was, dat was in 2005. Niet afgelopen zomer. Dat was namelijk Arsenal! Wel als opvolger van Fabianski trouwens, niet van Almunia! Penalty killer laat ik ff in het midden. Als hij er van de laatste 10-4 gestopt heeft is dat knap. Maar dan staat de teller nu op 11-4 en dat kan over een jaar ook 23-5 zijn. Ben je dan nog een penalty killer? Newcastle heeft een groote supporters schare, daar zitten altijd wel mensen bij die die jongen goed vinden, natuurlijk. Maar er zullen er ook een hoop zijn die graag een andere keeper zien. Over dat Coachen, he misschien ken ik wel een aantal fantatieke supporters van Newcastle, die vrij veel trainingen bezoeken. En hij wordt daar gewoon op handen gedragen, niet door slechts een paar supporters.
En je kan alles wel richting het negatieve tillen, zo kun je iedere keeper slecht maken.
Feit is dat hij flink wat punten heeft gepakt in de kwalificatiereeks, en dat Manutd hem deze zomer wou halen als 2e keeper.
En een Gomes of Sar hebben ook een body, tuurlijk wel atletisch, maar dat is hij ook, ik bedoel dat meer in hoe hij zich presenteerd, zijn uitstraling en dan in combinatie met z'n lichaam, misschien dus niet helemaal de juiste woordkeuze.
En voetballend is hij wel degelijk goed, dat zie ik wekelijks bij Newcastle onder de lat, en normaal laat hij dat ook bij jong Oranje zien.
vandaag was wel een mindere wedstrijd van hem, toch heeft hij weer een paar goede dingen gedaan, en aardig wat ballen gepakt |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 oktober 2010 - 18:26 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond niet dat hij die waardering verdiende, voor afgelopen seizoen, pakte Steek vrijwel geen punten voor AJAX, sterker nog, hij maakte met enige regelmaat fouten die niet voor mogen komen, ik weet bijvoorbeeld heel zeker, dat beide doelupunten vorig seizoen uit bij PSV van Dsudzak, nu waren gepakt door Steek, en daarom was hij nooit geen topkeeper, wel in potentie maar het kwam er lang niet altijd uit. NU pakt hij wel punten voor AJAX. van Basten heeft het beste gedaan wat voor Steek maar mogelijk was, en hij had op dat moment ook volkomen gelijk, dat vind Steek zelf trouwens ook. En Jol heeft nu gewoon gelijk, al moet hij het niet overdrijven, hij moet dan namelijk nog wel wat namen voorbij, en beter als van der Sar?? is dat uberhaubt mogelijk??? wat ik al zei heefd steek ook zijn mindere periodes gehad wat elke keeper heefd gehad. maar daartussen kon je wel degelijk zien dat hij veel meer potentie had dan een vermeer ooit zal krijgen. wat velen niet zien is dat je met goed opstellen vaak al reddingen kan voorkomen. van de sar beheerst dat als de beste maar steek komt nu aardig in de buurt al is hij zeker nog geen van der sar. en wat velen zien bij vermeer zijn de mooie reflexen en reddingen,maar ze zien niet dat als hij goed had gestaan hij de meeste reddingen niet had hoeven doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bully zo is het helemaal.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 oktober 2010 - 23:48 schreef bully het volgende:[..] wat ik al zei heefd steek ook zijn mindere periodes gehad wat elke keeper heefd gehad. maar daartussen kon je wel degelijk zien dat hij veel meer potentie had dan een vermeer ooit zal krijgen. wat velen niet zien is dat je met goed opstellen vaak al reddingen kan voorkomen. van de sar beheerst dat als de beste maar steek komt nu aardig in de buurt al is hij zeker nog geen van der sar. en wat velen zien bij vermeer zijn de mooie reflexen en reddingen,maar ze zien niet dat als hij goed had gestaan hij de meeste reddingen niet had hoeven doen. Volgens mij zeg ik hetzelfde toch??
En het gaat mij bij een keeper ook absoluut niet om het wel of niet spectaculair zijn, het gaat inderdaad om het opstellen.
En juist dat punt is wat Steek verbeterd heeft het laatste jaar, daarvoor stond hij juist heel vaak verkeerd opgesteld. Tegenwoordig pakt hij dus heel veel ballen doordat hij wel goed is opgesteld...
Krul heeft dat trouwens nu al op vrij jonge leeftijd, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ehhm, ik zie nu dus dat ajax een zweedse keeper volgt, dus we zullen zien, verder zie ik dat mounir ook in de belangstelling staat! ik denk dat er op die positie in de eredivisie veel te halen valt dan doel ik op de talentvolle spitsen met name van wolfswinkel en ook wel bas dost! maar qua keeper zullen we het wel afwachten |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk ook wel dat hij goed genoeg is, maar ik acht Tim Krul beter dan Vermeer |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Stekelenburg is niet echt een optie als Stekelenburg weggaat he???:):) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee ag niet laten gaan. xD Anders het geld gebruiken om vandie verdomde beurs af te komen.. Verkoop je vermeer ook en koop dan een goede jonge keeper terug.. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: waarom een keeper halen als je al een goede in huis hebt. de ontwikkeling die Steek heeft gemaakt kan Vermeer ook maken, want 2 jaar geleden ongeveer vond ik vermeer sterker dan steek. Laten we zo min mogelijk geld uitgeven aan keepers want we hebben zelf goede in huis. Van het geld dat we besparen kunnen we een echte 10 kopen! |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
'Tim krul,Tyton,Of als hij na manchster untd gaat die tweede keeper van hun na ajax halen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Afcarius ik denk dat we juist eerder geld weggooien door een nummer 10 te kopen.. We hebben er 3 zowiezo.. Eriksen, de jong en lodeiro.. En ik denk vooral die laatste dat hij snel wat van zich laat zien.. En hoe oud was eriksen ook al weer?? Nou misschien daarom geen geld weggooien voor een nummer10.. Vermeer die heeft een paar wedstrijdjes goed gekeept.. Maar zoals bully al zei.. Was dat door goed keeper of omdat hij verkeerd positie koos en daardoor mooie reddingen maakte? Vermeer heeft een aantal keer zeer ernstig gefaalt in die tijd en was zeker niet beter dan stekelenburg.. Ik weet nog wel dat we in de eufa league toen in de 1ste wedstrijd vermeer hadden en dat geweldig deed maar een week later stekelenburg het net zo geweldig deed tegen diezelfde tegenstander.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 10 oktober 2010 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij zeg ik hetzelfde toch?? En het gaat mij bij een keeper ook absoluut niet om het wel of niet spectaculair zijn, het gaat inderdaad om het opstellen. En juist dat punt is wat Steek verbeterd heeft het laatste jaar, daarvoor stond hij juist heel vaak verkeerd opgesteld. Tegenwoordig pakt hij dus heel veel ballen doordat hij wel goed is opgesteld... Krul heeft dat trouwens nu al op vrij jonge leeftijd, denk niet dat jij zelfde zegt. want heb steek weinig op fout opstellen betrapt in zijn mindere periode. meer het onzekere keeperswerk waardoor hij af en toe weleens de mist inging. maar hij is juist in zijn persoonlijkheid gegroeit zodat hij nu als onpasseerbaar op de lijn staat. krul heb ik nog niet veel van gezien dus zou daar ook geen mening over kunnen geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 oktober 2010 - 14:04 schreef bully het volgende:[..] denk niet dat jij zelfde zegt. want heb steek weinig op fout opstellen betrapt in zijn mindere periode. meer het onzekere keeperswerk waardoor hij af en toe weleens de mist inging. maar hij is juist in zijn persoonlijkheid gegroeit zodat hij nu als onpasseerbaar op de lijn staat. krul heb ik nog niet veel van gezien dus zou daar ook geen mening over kunnen geven. Beide goals van Dsudzak uit bij Psv vorig seizoen onder Jol, dat waren geen directe fouten, maar hij stond wel gewoon verkeerd opgesteld. En zo zijn er meerdere voorbeelde te noemen, en juist dat zijn de puntjes waar je hem nu niet meer op betrapt, en dat maakt een topkeeper van hem. En inderdaad, zijn persoonlijkheid is ook gegroeid het laatste jaar, ik denk dat juist dat komt door het passeren van MvB 2 jaar terug |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco.. Ik denk niet dat je elke keer het voorbeeld van psv moet nemen.. Dat was begin van vorig jaar.. Voor de rest ben ik benieuwt of je nou nog meer voorbeelden hebt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Roda uit, Utrecht uit onder van Basten.
Het ging ook niet om de voorbeelden, kijk de topics van 11/2 jaar geleden maar terug, toen was er simpelweg regelmatig discussie (terecht) of hij wel of niet goed genoeg was.
Sinds de winterstop, en vlak daarvoor eigenlijk ook al, is hij vrijwel op geen foutje meer te betrappen, en is hij gewoon 1 van de betere keepers in Europa, toch vind ik Cassilias en Sar toch echt nog een stap verder dan Steek, maar dat is een kwestie van tijd.
Steek is gewoon uitgegroeid van een matige keeper met veel potentie, tot een redelijk keeper maar zeer twijfelachtig tot wat hij vandaag de dag is, een keeper met veel vertrouwen, die punten pakt voor z'n ploeg als dat nodig is en erg veel rust uitstraalt, dus ben ik heel erg blij met hem als onze keeper. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat hij steekjes liet vallen is waar.. En die discussie hebben we ook gehad ja dat weet ik.. Hoef je me ook niet op te wijzen.. Maar daar heb ik toen ook gezegt dat vermeer die steekjes zeer zeker ook liet vallen en dat dommere fouten waren maar geen consequenties had..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 oktober 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg ook niet dat Vermeer nu al heel goed is, die moet nog heel veel leren, daarom acht ik Krul momenteel beter dan Vermeer |
|
|
|
|
|