BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het trainingspak van Martin Jol.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
alibabba
 alibabba - zondag 10 oktober 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Ik zat net nog even de uitzending van Studio AJAX te kijken van afgelopen zondag. Na afloop van de uitzending heb je nog altijd enkele supporters aan het woord met de stelling; Als ik Martin Jol was..... Een jonge kerel had het over het trainingspak van Martin Jol en zei dat Martin zich niets moest aantrekken van de kritiek van zijn pak op de bank. Vaak hoor ik negatieve geluiden omtrent de kleding van Jol en dan bekruipen mij vreemde gevoelens. Ik vind het namelijk helemaal geen probleem in wat voor kledij onze trainer op de bank zit. Hij zit toch niet in een onderbroek met een badmuts in de dugout? Waar gaat het over mensen? Jol heeft altijd in een trainingspak op de bank gezeten en nu maken mensen er een probleem van? Waar slaat dat op?

Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken. Vinden jullie het een issue dat Jol in een trainingspak op de bank zit of vinden jullie dat hij zich tijdens een wedstrijd in een mooi pak moet hullen?
frans-jozef
 frans-jozef - zondag 10 oktober 2010 - 12:45   quote  deeplink  
een trainer in een trainingspak....niks vreemds. Daarom heet het toch een trainingspak/trainer. Laat Martin lekker in de kleding zitten die hij prettig vindt. Ik zit ook niet in 3-delig kostuum op de bank naar eredivisie-live te kijken. Afgelopen week had Martin trouwens WEL een pak aan toen hij voor tv geïntervieuwd werd. (en dan zegt niemand iets)
Mokkum
 Mokkum - zondag 10 oktober 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Allemaal psygologie, Martin is 1 met zijn elftal. Hij is trainer en niet de manager die te ver bij zijn elftal vandaan staat zoals zoveel managers in het bedrijfsleven. Ik vindt het top dat hij niet te ver boven zijn ploeg gaat staan met uiterlijk vertoon.
Twan
 Twan - zondag 10 oktober 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Laat die man toch lekker in een trainingspak lopen! Als de resultaten maar goed zijn. Van mijn part trekt Jol een bikini aan,mij een zorg. Niet alle trainers vinden het fijn om strak in het pak te coachen.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 10 oktober 2010 - 14:12   quote  deeplink  
dit heeft te maken met een sponsor van ajax en zit in de pc hoofdstraat....Oger.
het schiJnt dat hij contractueel in het pak op de ban k moet zitten maar heeft schijt aan de wereld en de rest er om heen"go martin haha"
remco k
 remco k - zondag 10 oktober 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 14:11 schreef Twan het volgende:
Laat die man toch lekker in een trainingspak lopen! Als de resultaten maar goed zijn. Van mijn part trekt Jol een bikini aan,mij een zorg. Niet alle trainers vinden het fijn om strak in het pak te coachen.
niet echt een beeld, dat ik graag zou willen zien hoor:):)
joduh
 joduh - zondag 10 oktober 2010 - 17:03   quote  deeplink  
al zit ie in zijn blote tokus man! als ze maar die derde ster pakken!
Pietje
 Pietje - zondag 10 oktober 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 17:03 schreef joduh het volgende:
al zit ie in zijn blote tokus man! als ze maar die derde ster pakken!
Hahaha! Inderdaad joduh. Die derde ster moet er komen! Bovendien vind ik al die trainers die als echte manager in een kostuum met stropdas zitten voor mijn gevoel helemaal niks meer met voetballen te maken hebben.
Martin Jol, die in zijn trainingspak (vaak met pet) op de bank zit, geeft daarmee aan dat hij één met zijn elftal is. Ik vind het juist grote klasse!
joduh
 joduh - zondag 10 oktober 2010 - 20:14   quote  deeplink  
me to pietje!
freakie
 freakie - zondag 10 oktober 2010 - 21:16   quote  deeplink  
joduh ik denk dat ik dan geen wedstrijd meer kijk.. Jol in zijn blote kokus.. Als hij in zijn blootje zou zitten gaat dat ook ten koste van het spel.. Na een jaar misschien niet en kunnen dan misschien wel overal tegen...
joduh
 joduh - zondag 10 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
en veel ballen op de paal freakie!!!
Twan
 Twan - zondag 10 oktober 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

niet echt een beeld, dat ik graag zou willen zien hoor:):)
Je zult vast niet de enige zijn remco k.. maar het punt is : Wat jij wil zal gewoon niet gebeuren. Punt is natuurlijk wel : Strak in het pak is dé manier zoals het hoort,of in ieder geval nette kleding,maar niet iedereen vind het fijn. Jol is een liefhebber van trainingspakken en het interesseert mij eigenlijk vrij weinig wat ie aan heeft,zolang ie maar goed presteerd met Ajax vind ik het best,neem aan dat jij resultaten ook belangrijker vind dan kleding :)?
Afcarius
 Afcarius - zondag 10 oktober 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 21:41 schreef joduh het volgende:
en veel ballen op de paal freakie!!!
kijken of suarez dan nogsteeds netzovaak de paal raakt hahaha
Ride
 Ride - maandag 11 oktober 2010 - 07:43   quote  deeplink  
Bank in trainingspak, interview daarna in pak.
Zoiets is de afspraak geloof ik...
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 21:52 schreef Twan het volgende:

[..]

Je zult vast niet de enige zijn remco k.. maar het punt is : Wat jij wil zal gewoon niet gebeuren. Punt is natuurlijk wel : Strak in het pak is dé manier zoals het hoort,of in ieder geval nette kleding,maar niet iedereen vind het fijn. Jol is een liefhebber van trainingspakken en het interesseert mij eigenlijk vrij weinig wat ie aan heeft,zolang ie maar goed presteerd met Ajax vind ik het best,neem aan dat jij resultaten ook belangrijker vind dan kleding :)?
Waar reageer je eigenlijk op??

Heb ik ubrhaubt ergens iets gepost, dat het me wel of niet zal uitmaken wat hij draagt???
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 12 oktober 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Ik denk dat remco reageerde op het voorstel om jol een bikini te laten dragen en niet over de kwestie trainingspak/maatpak
PS25
 PS25 - dinsdag 12 oktober 2010 - 07:52   quote  deeplink  
Het lijkt me geweldig als Jol een keer in een hawaii-shirt, korte broek en teenslippertjes op de bank gaat zitten, gewoon om een statement te maken.
alibabba
 alibabba - woensdag 13 oktober 2010 - 21:03   quote  deeplink  
De reacties van iedereen zijn vrij positief omtrent het trainingspak van Jol en dat stemt mij tevreden. Laat Jol lekker zichzelf zijn en zich laten kleden zoals hij het wil. In zijn blote tokus zou ik toch niet willen zien Joduh.........:)
freakie
 freakie - donderdag 14 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Nee alibabba.. Dat is iets te...
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 oktober 2010 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 07:52 schreef PS25 het volgende:
Het lijkt me geweldig als Jol een keer in een hawaii-shirt, korte broek en teenslippertjes op de bank gaat zitten, gewoon om een statement te maken.
Hahaha. Ik zie het al helemaal voor me. Maar dan ook wel met een kekke zonnebril :-)
joduh
 joduh - vrijdag 15 oktober 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 21:03 schreef alibabba het volgende:
De reacties van iedereen zijn vrij positief omtrent het trainingspak van Jol en dat stemt mij tevreden. Laat Jol lekker zichzelf zijn en zich laten kleden zoals hij het wil. In zijn blote tokus zou ik toch niet willen zien Joduh.........:)
misschien ga je er wel anders over denken man?????start jij volgende week de mooie mannen topic????whahahahah
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 oktober 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 20:02 schreef joduh het volgende:

[..]

misschien ga je er wel anders over denken man?????start jij volgende week de mooie mannen topic????whahahahah
Hahahaha, mijn voorkeur gaat absoluut niet uit naar mannen hoor....Ik zal het vrouwentopic zo direct weer nieuw leven inblazen, want dat loopt op een bloot....uhhhhhhhh...dood spoor.....:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het trainingspak van Martin Jol.

0.0078082