BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Zeeuw in "Wegmisbruikers"

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ride
 Ride - maandag 11 oktober 2010 - 10:18   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7892551/__Demy_de_Zeeuw_in_Wegmisbruikers__.html

quote:

Demy de Zeeuw in Wegmisbruikers AMSTERDAM - Ajax-middenvelder en Oranje-international Demy de Zeeuw wilde na de verloren wedstrijd om de Johan Cruijff schaal tegen FC Twente zo snel mogelijk naar huis, maar werd aan de kant gezet door de agenten en cameraploeg van 'Wegmisbruikers'.

"Deze bekende middenvelder, die ook in het Nederlands elftal speelt, heeft zojuist de supercup verloren, waardoor de Johan Cruijff schaal in de prijzenkast van FC Twente is beland", begint de presentator van het SBS-programma het item over de voetballer, dat zondagavond werd uitgezonden. "Hij wil dan ook maar één ding en dat is zo snel mogelijk naar huis. Maar voordat het zo ver is, treft hij de Haagse surveillanten."

De voetballer wordt in zijn Mercedes aangehouden als hij gemiddeld 149 kilometer per uur rijdt, waar 100 km/uur is toegestaan. Nadat hij een volgteken heeft gekregen, komen de surveillanten erachter dat het om een speler van het Nederlands elftal gaat. Volgens de presentator van het programma is de speler "niet blij, want hij heeft net verloren van FC Twente".

'Wilde gauw slapen'

Als De Zeeuw te horen krijgt dat de snelheid de reden is dat hij is aangehouden, reageert hij dat hij dat al dacht. Hij hoeft de gemaakte videobeelden eigenlijk niet te zijn, maar stapt toch in de surveillantenauto om ze te bekijken. De speler vertelt aan de agenten dat hij graag gauw wilde gaan slapen. Op de vraag van één van de surveillanten hoe de wedstrijd ging, antwoordt hij "slecht, we stonden na 40 minuten al met 10 man."

"Hier voelde ik al dat iemand de hele tijd achter me zat", vertelt De Zeeuw als hij de beelden ziet. Op de vraag waarom hij zo reed, antwoordt de speler dat 'hij snel naar huis wilde' na de verloren wedstrijd. "Het is een snelle auto ook hé. Een vijfliter. Eén keer gassen en je bent weg", voegde hij daaraan toe.

De hoogte van de bekeuring die de speler heeft gekregen, wordt niet in het programma bekend gemaakt, omdat het bedrag bepaald moet worden door de officier van justitie.

De strijd om de Johan Cruijff schaal 2010 ging tussen landskampioen FC Twente en bekerwinnaar Ajax. In de 42e minuut kreeg Ajax-spits Luis Suárez de rode kaart en de Amsterdammers verloren de wedstrijd met 1-0.
Ride
 Ride - maandag 11 oktober 2010 - 10:20   quote  deeplink  
Ik vind het een schande dat het programma dit doet... akkoord, hij is fout geweest maar je hoeft als programma niet duidelijk te maken dat het om een voetballer gaat maar om een persoon.
Dit is weer typisch SBS/Telegraaf stijl... om te kotsen dus.
Haroldm
 Haroldm - maandag 11 oktober 2010 - 10:26   quote  deeplink  
Terecht dat hij op tv komt.
Moet hij zich maar aan de verkeersregels houden, en hij is net zo fout als een ieder ander in het programma. Dus hij is niets meer en wordt terecht uitgezonden
Guyt
 Guyt - maandag 11 oktober 2010 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 10:20 schreef Ride het volgende:
Ik vind het een schande dat het programma dit doet... akkoord, hij is fout geweest maar je hoeft als programma niet duidelijk te maken dat het om een voetballer gaat maar om een persoon.
Dit is weer typisch SBS/Telegraaf stijl... om te kotsen dus.
Al werd dat niet gezegd dan zag en hoorde je nog dat het Demy was.
Ride
 Ride - maandag 11 oktober 2010 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 10:26 schreef Haroldm het volgende:
Terecht dat hij op tv komt.
Moet hij zich maar aan de verkeersregels houden, en hij is net zo fout als een ieder ander in het programma. Dus hij is niets meer en wordt terecht uitgezonden
? tuurlijk maar als hij net zo fout zou zijn als ieder ander moeten ze bij alle andere overtreders ook het volgende zeggen.

"Dit is een slager en hij is werkzaam bij Slagerij J. de Jong in Krommenie"

weet je ook gelijk om wie het gaat ook al wil die persoon niet herkenbaar in beeld gebracht worden ;)

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 10:46 schreef Guyt het volgende:

[..]

Al werd dat niet gezegd dan zag en hoorde je nog dat het Demy was.
Mwoah... ze zeggen expliciet "Ajax speler... na verloren wedstrijd..."

weinig gasten met zo'n piepstem, conclusie snel getrokken..zelfs mijn vrouw wist het direkt.

Nee, als er gewoon gefilmd was en gewoon een bon uitgeschreven was zonder aanziens des persoon had ik wel willen zien wie dacht dat het Demy was geweest.
En dan nog...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 oktober 2010 door Ride --
Yordee1
 Yordee1 - maandag 11 oktober 2010 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 11:08 schreef Ride het volgende:

[..]

? tuurlijk maar als hij net zo fout zou zijn als ieder ander moeten ze bij alle andere overtreders ook het volgende zeggen.

weet je ook gelijk om wie het gaat ook al wil die persoon niet herkenbaar in beeld gebracht worden ;)

[..]

weinig gasten met zo'n piepstem, conclusie snel getrokken..zelfs mijn vrouw wist het direkt.

Nee, als er gewoon gefilmd was en gewoon een bon uitgeschreven was zonder aanziens des persoon had ik wel willen zien wie dacht dat het Demy was geweest.
En dan nog...
Maar dan had De Zeeuw niet kunnen zeggen waarom hij zo snel reed, wat normaal aan elke overtreder wordt gevraagd, dus dan hadden ze het niet kunnen uitzenden omdat je dan zou denken van wtf is dit voor scène
Ikke_tik
 Ikke_tik - maandag 11 oktober 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Pfff, lekker belangrijk.
bird
 bird - maandag 11 oktober 2010 - 14:06   quote  deeplink  
lekker belangrijk waar kan een mens zich druk om maken
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 11 oktober 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 11:08 schreef Ride het volgende:

[..]

[..]

En dan nog...
De Zeeuw deed er zelf gewoon aan mee en hij was ook zonder het gesprek herkenbaar. Kale koppie en zijn stem. Dat herkent iedereen wel. Daarom vond ik het vreemd dat hij zijn gezicht liet vervormen. Hij heeft geen moord gepleegd, iedereen rijdt wel eens te hard.
remco k
 remco k - maandag 11 oktober 2010 - 17:51   quote  deeplink  
80% van de Nl auto bestuurders rijd wel eens te hard, lekker boeien zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 oktober 2010 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Zeeuw in "Wegmisbruikers"

0.0052819