|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Stekelenburg zal contract bij Ajax niet meer verlengen (VoetbalZone)
|
|
|
Thomas
|
|
|
Maarten Stekelenburg lijkt definitief aan zijn laatste maanden bij Ajax bezig te zijn. De doelman beschikt over een contract dat tot de zomer van 2012 doorloopt en heeft aangegeven dat hij geen nieuwe verbintenis zal gaan tekenen. Nee, dat zal niet gebeuren, zo benadrukt Stekelenburg in een interview met NUSport.
De goalie heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij nog eens een mooie transfer naar het buitenland wil maken en na dit seizoen lijkt Ajax haar doelman kwijt te gaan raken. Als je mijn contract bekijkt dan loopt dat na dit seizoen nog maar een jaar door," helpt Stekelenburg zijn club op weg. "Ajax wil iets aan me verdienen en dat gun ik ze ook.
Financieel zou het voor hen het beste zijn als ze me deze zomer verkopen, vervolgt de goalie, die sinds het vertrek van Edwin van der Sar ook eerste keeper van Oranje is. Al bepaal ik wel zelf waar ik heen ga. Ik wil naar een topcompetitie en dan niet naar een degradatiekandidaat. Anders blijf ik liever nog een jaar bij Ajax. Ik zit niet op hete kolen."
Eén ding is zeker: Stekelenburg zal het huidige seizoen bij Ajax afmaken. "In de winterstop zal ik zeker niet weggaan. Kenneth (Vermeer) is voorlopig nog niet fit en ik stap zelf ook liever niet halverwege over. Ik ben dit seizoen met Ajax begonnen aan de titelrace en het Champions League-avontuur en daar wil ik tot het einde bij betrokken blijven. Ik geloof in deze groep. Ajax heeft niet ineens 'een modaal elftal' omdat we een keer verliezen van FC Utrecht. We kunnen mooie dingen bereiken." |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
logisch, eerlijk, Ajacied!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 - 12:01 schreef Thomas het volgende:Ik ben dit seizoen met Ajax begonnen aan de titelrace en het Champions League-avontuur en daar wil ik tot het einde bij betrokken blijven. Ik geloof in deze groep. Ajax heeft niet ineens 'een modaal elftal' omdat we een keer verliezen van FC Utrecht. We kunnen mooie dingen bereiken." Wat een held... |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Ik ben blij dat hij het seizoen afmaakt. Hij verdient ook ene transfer naar een grote club! Hij behoort tot de subtop/top van de wereld! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ook behoort Maarten Stekelenburg tot de echte Ajacieden! Daarmee bedoel ik: Een speler die van de club houdt en niet zomaar zegt "de mazzel".
Maarten, het is zeer duidelijk dat jij tot de top behoort, ik gun je daarom ook van harte een top-transfer!
Maar eerst kampioen met Ajax worden he! :) |
|
|
|
|
bird
|
|
|
stekie ik gun je het allerbeste jongen en idd eerst die 3e ster |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ook een echte ajacied!!!!Hoop op een megaclub voor je man!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Stekelenburg zit heel goed tussen de oortjes. Hij is altijd reeel en netjes in interviews en zegt louter verstandige dingen. Sinds begin dit jaar heeft hij zich verbetert, maar hij blijft zwakke momenten kennen, die wel steeds minder worden. Vandaag zie je hem uitkomen, waar het helemaal niet nodig is. Het zit wellicht in zijn ontwikkeling, maar deze foutjes moeten er echt uit. Er zit nog duidelijk progressie in en een buitenlandse topclub zal hem een absolute topper maken.
Maarten is een echte Ajacied en ik wens hem het allerbeste! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
Maarten is op dit moment een van de beste keepers van de wereld, gisteravond weer een puike wedstrijd gekeept. Deze jongen verdient een topclub en als hij weg gaat verdient hij een staande ovatie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 oktober 2010 door dege -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 10:04 schreef dege het volgende:Maarten is op dit moment een van de beste keepers van de wereld, gisteravond weer een puike wedstrijd gekeept. Deze jongen verdient een topclub en als hij weg gaat verdient hij een staande ovatie.. Als hij gister die bal had aangeraakt van Toivonen... rood en andere wedstrijd. Hij strekte wel zijn armen maar misschien om te dwingen om hoger te schieten. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 10:43 schreef Ride het volgende:[..] Als hij gister die bal had aangeraakt van Toivonen... rood en andere wedstrijd. Hij strekte wel zijn armen maar misschien om te dwingen om hoger te schieten. toivonen werd er iig wel zo bang van dat hij mis schoot:P
Ben alleen benieuwd hoe hoog de transfersom voor Steek zal zijn.. keepers leveren meestal niet zoveel op. zo rond de 15 miljoen is realistisch denk ik? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 13:19 schreef Afcarius het volgende:[..] toivonen werd er iig wel zo bang van dat hij mis schoot:P Ben alleen benieuwd hoe hoog de transfersom voor Steek zal zijn.. keepers leveren meestal niet zoveel op. zo rond de 15 miljoen is realistisch denk ik? hangt van meerdere zaken af. Contract is tot 2012 dus niet lang meer... Als Ajax overwintert in de CL gaat dat zeker een meerwaarde betekenen. Net zoals de 3e plek wat ook overwintering in Europa betekend. Weet zo 1,2,3 niet wat de transferwaardes waren van andere keepers maar 10 tot 15 miljoen klinkt schappelijk voor een zelf opgeleide keeper. |
|
|
|