|
|
FR-Han
|
|
|
jaaaaahhhh!!!!! ik ben voor!!! friends!!! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
breng hem aub ff naar een afkickkliniek!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zoveel uitroeptekens wordt weer verdacht, Obiku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: laten we daar niks achter zoeken! vriend! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Stelletje maf ketels
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 oktober 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 - 22:07 schreef obiku010 het volgende:[..] beste hotjumper. ook aan jouw wil ik mijn vriendschap aanbieden. we hebben wel eens gestreden. maar ik vind je een toffe peer Dat ben ik helemaal niet, bemoei je met je eigen zaken, gemankeerde goud reinette dat je dr bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 oktober 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
@obiku10 ik wil je vriend niet zijn,je gebrek aan respect voor mensen komt mij ook de keel uit. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gelieve dan op een ander topic te reageren. want dit is de love topic. waar vriendschappen als jonge spruiten ontstaan aan het gewas. nieuwe beginnen. en samenhorigheid ook :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 11:17 schreef obiku010 het volgende:[..] gelieve dan op een ander topic te reageren. want dit is de love topic. waar vriendschappen als jonge spruiten ontstaan aan het gewas. nieuwe beginnen. en samenhorigheid ook :) Heb je een bak vol jointjes in je kanis zitten? Man...Samenhorigheid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beetje over de top(ic). Hoef geen vriendjes te zijn, Obiku als digitale Feyenoord-kameraad is goed genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 oktober 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 12:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Beetje over de top(ic). Hoef geen vriendjes te zijn, Obiku als digitale Feyenoord-kameraad is goed genoeg. dat is alles wat ik altijd al wilde. thanks kameraad! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is nooooiiiit anders geweest, man, naar niemand niet. Aaaaaalllltijd aardig geweest. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kan niet anders, anders verzin je niet zoveel onzin(topics) ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zijn moeder heeft hem als baby per ongeluk in de droger gestopt met de luiers, daar is hij nooit overheen gekomen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 15:13 schreef hotjumper het volgende:[..] Zijn moeder heeft hem als baby per ongeluk in de droger gestopt met de luiers, daar is hij nooit overheen gekomen het geeft niet, van me vrienden kan ik zulke dolletjes hebben :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 oktober 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 15:13 schreef hotjumper het volgende:[..] Zijn moeder heeft hem als baby per ongeluk in de droger gestopt met de luiers, daar is hij nooit overheen gekomen Hadden ze al drogers in 1935? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dan heeft ze hem omgekeerd aan de waslijn gehangen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zijn de knijpers los gegaan...Ja, dat moet het zijn. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
bij deze is het officieel: Obiku krijgt een mooie witte jas met heeeeele lange mouwen en een rits aan de achterkant.... Wat een onzin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
And he didn't do no harm. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
pfffffffrrrrrrrrrrt daar zakt je broek toch van af...je moest carbid lusten... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kan ik dat als een volmondige ja op de vriendschap beschouwen? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Nee!!! Staatsgek! TONIGHT WE DINE IN HELL! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het ga niet best met de LOVE topic Obiku? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik heb net gegeten. ik stel voor om onze pas ontstane vriendschap een vervolg te geven op een moment dat ik nog niet gegeten heb. heb er zin in kameraad! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik denk dat ze de essentie van de topic niet begrijpen leon. maar ik blijf me vol inzetten hoor. het zijn immers mijn vrienden |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 19:07 schreef obiku010 het volgende:[..] ik heb net gegeten. ik stel voor om onze pas ontstane vriendschap een vervolg te geven op een moment dat ik nog niet gegeten heb. heb er zin in kameraad! Ik legt er een bommetje onder..Je kunt je naam beter veranderen in : KOMIKU:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 19:08 schreef obiku010 het volgende:[..] ik denk dat ze de essentie van de topic niet begrijpen leon. maar ik blijf me vol inzetten hoor. het zijn immers mijn vrienden Uiteraard!!Ze zijn gewoon bang om emotie en hun gevoel te tonen he!! Je moet het zo zien het duurt ook even voordat een paar hooligans boodschapen gaan doen voor ouwevandaagen!!Geef het tijd Obiku ,geef het tijd! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: leuk om te horen dat je mijn humor kan apricieeren. daar doe ik het tenslotte voor. voor vriendschap en gewoon gezellig lachen met zijn allen. p.s. leon.. zie je dat het steeds beter gaat met de love topic.. de vriendschappen dienen zich aan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 oktober 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 19:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Uiteraard!!Ze zijn gewoon bang om emotie en hun gevoel te tonen he!! Je moet het zo zien het duurt ook even voordat een paar hooligans boodschapen gaan doen voor ouwevandaagen!!Geef het tijd Obiku ,geef het tijd! Kut bejaarden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 17:36 schreef Pietje1 het volgende:bij deze is het officieel: Obiku krijgt een mooie witte jas met heeeeele lange mouwen en een rits aan de achterkant.... Wat een onzin. Blijkbaar kan hij ondanks die dwangbuis nog steeds posten, dus ik stel voor om Internet in die gesloten inrichting helemaal te verbieden! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 20:25 schreef JanM het volgende:[..] Blijkbaar kan hij ondanks die dwangbuis nog steeds posten, dus ik stel voor om Internet in die gesloten inrichting helemaal te verbieden! je kan mij niet wijs maken dat je als vriend zijnde nooit moet lachen om de streken van obiku... hij bedoeld het echt allemaal goed hoor jongens. murdock van the A-team vroeger vond je ook een held |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 20:28 schreef obiku010 het volgende:[..] je kan mij niet wijs maken dat je als vriend zijnde nooit moet lachen om de streken van obiku... hij bedoeld het echt allemaal goed hoor jongens. murdock van the A-team vroeger vond je ook een held Wie van je vele bijzondere persoonlijkheden heeft deze post geplaatst? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet Obiku (van 1935 he) beledigen. Love, blommenkinders. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en bloemen overal!! love!!! ja mensen.. daar draait het om! dat weten we allemaal |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 20:28 schreef obiku010 het volgende:[..] je kan mij niet wijs maken dat je als vriend zijnde nooit moet lachen om de streken van obiku... hij bedoeld het echt allemaal goed hoor jongens. murdock van the A-team vroeger vond je ook een held Murdock mocht mee omdat hij helicopter kon vliegen, anders hadden ze hem voor dood achter gelaten. Beetje jammer dat wij het wel weten, maar zonde dat is jouw nooit is verteld, en zeker als klein kind vond ik Murdock wel leuk, toen ik 7 werd vond ik het al een grote eikel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 oktober 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eerst dit topic en dan weer met een topic komen over Feyenoord parade??? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
als we dit soort topics gaan beginnen staat straks het Kralingse bos vol.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 - 10:13 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Murdock mocht mee omdat hij helicopter kon vliegen, anders hadden ze hem voor dood achter gelaten. Beetje jammer dat wij het wel weten, maar zonde dat is jouw nooit is verteld, en zeker als klein kind vond ik Murdock wel leuk, toen ik 7 werd vond ik het al een grote eikel. moet murdock weten! gelukkig ben ik gewoon obiku |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hierbij wil ik stylzz en hotjumper bedanken voor onze nieuwe vriendschap. het doet me goed |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
|
|
|
FR-Han