|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je doet nu net alsof mijn posts niet van uitzonderlijk goede kwaliteit zijn. beetje vreemd. ik sta wat anders in het leven denk ik. betekend niet dat ik minder ben toch? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 08:16 schreef obiku010 het volgende:[..] je doet nu net alsof mijn posts niet van uitzonderlijk goede kwaliteit zijn. beetje vreemd. ik sta wat anders in het leven denk ik. betekend niet dat ik minder ben toch? Haha ik moet toegeven dat je positief aan het veranderen bent, je hebt een rood/wit hart dus dat is voor mij genoeg gozer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2010 door Vnny -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
altijd zo kut. de bewakers doen nu hun ronde. kan nooit eens normaal uitslapen hier. klote mesdag. een ding scheeld! eindelijk de riempjes van me bed los. moest al een poosje pissen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 08:18 schreef Vnny het volgende:[..] Haha ik moet toegeven dat je positief aan het veranderen bent, je hebt een rood/wit hart dus dat is voor mij genoeg gozer dat vind ik cool om te horen. dachten me begeleiders er ook maar zo over. probeer al weken goed gedrag te vertonen! maar erkenning, ho maar! gelukkig zie jij wel verschil. thanks kameraad! |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
quote: je doet nu net alsof mijn posts niet van uitzonderlijk goede kwaliteit zijn. beetje vreemd. ik sta wat anders in het leven denk ik. betekend niet dat ik minder ben toch?
Ik ben het met je eens Obiku010, jou posts maken vaak het verschil hierzo. Kom op kop omhoog, borst vooruit. Dit topic is voor echte vrienden! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 08:23 schreef bokui010 het volgende:[..] Ik ben het met je eens Obiku010, jou posts maken vaak het verschil hierzo. Kom op kop omhoog, borst vooruit. Dit topic is voor echte vrienden! en dit is hem! de grote steun in me rug! oprecht bedankt nobele vrienden! met jullie kan ik een oorlog winnen! hand in hand!!! |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
Vrienden als David en Jonathan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 08:19 schreef obiku010 het volgende:altijd zo kut. de bewakers doen nu hun ronde. kan nooit eens normaal uitslapen hier. klote mesdag. een ding scheeld! eindelijk de riempjes van me bed los. moest al een poosje pissen hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wtf!! bokui010 hahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 08:26 schreef obiku010 het volgende:[..] en dit is hem! de grote steun in me rug! oprecht bedankt nobele vrienden! met jullie kan ik een oorlog winnen! hand in hand!!! jij bent ook een loser! |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
quote: Vriendelijke Milo, Dit is een topic voor echte vrieden en broederschap! Gelieve niet te reageren als je iq lager is dan je schoenmaat en alleen maar komt rellen met je stomzinnge soort van ruwe posts altijd! Verder ben je wel een kopstuk natuurlijk! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 15:40 schreef bokui010 het volgende:[..] Vriendelijke Milo, Dit is een topic voor echte vrieden en broederschap! Gelieve niet te reageren als je iq lager is dan je schoenmaat en alleen maar komt rellen met je stomzinnge soort van ruwe posts altijd! Verder ben je wel een kopstuk natuurlijk! het is grappig dat je 2 pc's thuis hebt staan met beide een eigen ip adres! |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
quote: Grappig zeker!
Maar helaas lijkt me dat meer wat voor Sherlock |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Volgens mij zijn het gewoon Thomas en boudewijn |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: haha ja pure uitlokking om ons een ban aan te smeren |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik weet natuurlijk niet wie bokui is. maar ik ben geen boudewijn en thomas. anders had ik wel meer gasten gebanned. is het niet the ghost of jozo die op het forum ronddwaald? ik denk dat we het nooit zullen weten. maar god wat word jozo gemist. en als je jozo ziet staan, dan komt held chari er snel aan. zo is het ook nog is een keert |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als je minder klaagt en gewoon geniet, dan mag je ook wel in me forumvriendengroep |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ik zit al in je hoofd he? Druk hier binnen.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat wel. maar kijk is om je heen... mooie ruimte toch? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Krijg neigingen om mezelf op te blazen hiero |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan verwijs ik je naar de afghaanse afdeling van J&C holding. daar hebben ze nog wel een plekje voor zulke gasten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hebben ze net een klein pakketje uit Jemen ontvangen. Leuk... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik zit te wachten op een post van maximus. begin toch te vrezen dat ie zichzelf heeft geoffert |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 10:27 schreef obiku010 het volgende:ik zit te wachten op een post van maximus. begin toch te vrezen dat ie zichzelf heeft geoffert Whahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gelukkig. hahhaha. hij is er weert |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Leukt he overalt een t achtert plakkent? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jaat, kent me ert goedt meet vermakent |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als ik me indenk dat jij op freddy lijkt is het wel leuk weg kijken |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Het gaat om de tekst jongen.. de tekst... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
oh ok. zat al likkebaardend te schuiven op mijn stoeltje. hahhaha misverstandje dan. qua tekst is hij wel heel mooi. zeker op een topic als deze. mooie bijdrage. een kroon op onze nieuwe vriendschap |
|
|
|
|
bokui010
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Wat ben jij een mongool zeg, echt niet normaal, doe is normaal man |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Oprotten met die siamese schyzofrene stierepoepers! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij zou nog heel veel kunnen leren van mensen met Down! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zo kun je het ook formuleren ... |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
Wat is dit dan? Wat een onzin hier zeg. Dit soort topics houd ik niet zo van. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk dat obiku010 een van de weinige is die 't wel leuk vind |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij schiet erg door in niet-leuk. Zonde. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je weet wel, . . . die |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
Ik heb nu wel een paar topics gelezen van obiku010. Snap zijn topics niet zo. Maar ik geloof dat ik niet de enige ben. Waarom een vriendschapsluit topic als je met Feyenoord supporters op een forum zit? Allemaal voor de zelfde club zijn schept al genoeg band lijkt mij. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 17:16 schreef FR wendy het volgende:Ik heb nu wel een paar topics gelezen van obiku010. Snap zijn topics niet zo. Maar ik geloof dat ik niet de enige ben. Waarom een vriendschapsluit topic als je met Feyenoord supporters op een forum zit? Allemaal voor de zelfde club zijn schept al genoeg band lijkt mij. probeer dit ook maar niet te snappen dat is nog niemand gelukt behalve Bokui/010 maar dat is zijn alterego. Verspilde tijd en energie die twee |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
tja leon... je idee was nobel en liefdevol.. helaas was ie al gesloten voor ik kon bevestigen dat ik gyan natuurlijk wel mis. maar ja, al zou hij dat ook voelen zou hij het nooit toegeven.. gyan///held!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
De eerste stap, Gyan, waar blijf je? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2011 - 20:18 schreef obiku010 het volgende:tja leon... je idee was nobel en liefdevol.. helaas was ie al gesloten voor ik kon bevestigen dat ik gyan natuurlijk wel mis. maar ja, al zou hij dat ook voelen zou hij het nooit toegeven.. gyan///held!!! Laten we het oplossen,PB Obiku/Gyan///HELDEN!!! en Els is ook een scheet :) |
|
|
|