BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote vriendschapsluit topic!!! tijd voor een bezoekje club zonder geld! hahahaha

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 04 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Gyan die zie je voorlopig niet meer terug, die is er klaar mee..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 juni 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 23:31 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Gyan die zie je voorlopig niet meer terug, die is er klaar mee..
Wel nee want waar gaat zo`n ruzietje nou in jezusnaam over???
Heb jij nooit een onenigheidje gehad met je mattie?
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 04 juni 2011 - 23:42   quote  deeplink  
niets moet man. maar als hij wil kan het wel. onvoorspelbaar gedrag van 2 kanten. en dan kan het botsen. heb gelezen hoe hij het ziet, en aangeven hoe ik dat ervaar, en erover denk. verders zijn het de goeie herinneringen die een doorslag zouden kunnen geven. afwachten maar. maar jhon? even om het even. ik werd afgerekend dat ik over zijn prive begon. dat heb jij eerder als al deze ongein ook al een keer naar mij gedaan. niet in heel diepe details. maar je kent gyan persoonlijk. en ik jou ook redelijk goed. dus wat dat betreft was je aardig trentsetter. verder hoop ik dat het goed gaat met je kleine man. en dat is gemeend
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 23:31 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Gyan die zie je voorlopig niet meer terug, die is er klaar mee..
Hoi Jhon, blijkbaar ken je Gyan goed. En ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je het beste met hem voor hebt. Uit de posts begrijp ik dat Obiku en Gyan elkaar al wat langer kennen, vrienden zijn zelfs. Kan jij je van je zeer goede kant laten zien en Gyan vragen of hij weer komt posten. 't Is een rare snuiter, maar ik kan zijn bijdragen wel waarderen. En wil je dan ook vragen over hij gelijk even zijn hand over zijn hart wil strijken en het goedmaakt met die andere rare snuiter van ons forum. Fora moeten vrienden opleveren, geen vriendschappen kosten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:00 schreef Els het volgende:

[..]

Hoi Jhon, blijkbaar ken je Gyan goed. En ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je het beste met hem voor hebt. Uit de posts begrijp ik dat Obiku en Gyan elkaar al wat langer kennen, vrienden zijn zelfs. Kan jij je van je zeer goede kant laten zien en Gyan vragen of hij weer komt posten. 't Is een rare snuiter, maar ik kan zijn bijdragen wel waarderen. En wil je dan ook vragen over hij gelijk even zijn hand over zijn hart wil strijken en het goedmaakt met die andere rare snuiter van ons forum. Fora moeten vrienden opleveren, geen vriendschappen kosten.
+1
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 23:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wel nee want waar gaat zo`n ruzietje nou in jezusnaam over???
Heb jij nooit een onenigheidje gehad met je mattie?
Pfff, ik ben de makkelijkste op deze wereld om ruzie mee te krijgen. Maar helaas ben ik zelden lang boos, en ben ik dus ook één van de makkelijkste om het goed mee te maken. Vooral dat laatste kan ik iedereen aanraden, houdt het leven overzichtelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:01 schreef Els het volgende:

[..]

Pfff, ik ben de makkelijkste op deze wereld om ruzie mee te krijgen. Maar helaas ben ik zelden lang boos, en ben ik dus ook één van de makkelijkste om het goed mee te maken. Vooral dat laatste kan ik iedereen aanraden, houdt het leven overzichtelijk.
Wel jaat Els er kunnen mensen zoveel ergere dingen overkomen waarbij je dan gaan denken,waar gaat dit over?
craven
 craven - zondag 05 juni 2011 - 00:03   quote  deeplink  
morgen weer een nieuwe aflevering van goede tijden slechte tijden
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:03 schreef craven het volgende:
morgen weer een nieuwe aflevering van goede tijden slechte tijden
Wees nou ff constructief en zeg ook dat ze het goed moeten maken. Naar jou luisteren ze wel.
craven
 craven - zondag 05 juni 2011 - 00:06   quote  deeplink  
hahaha zou je denken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:03 schreef craven het volgende:
morgen weer een nieuwe aflevering van goede tijden slechte tijden
Ja komop Stefano toon je roodwitte hart gozert ..
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 00:06   quote  deeplink  
@ Craven: Ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2011 door Els --
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:00 schreef Els het volgende:

[..]

Hoi Jhon, blijkbaar ken je Gyan goed. En ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je het beste met hem voor hebt. Uit de posts begrijp ik dat Obiku en Gyan elkaar al wat langer kennen, vrienden zijn zelfs. Kan jij je van je zeer goede kant laten zien en Gyan vragen of hij weer komt posten. 't Is een rare snuiter, maar ik kan zijn bijdragen wel waarderen. En wil je dan ook vragen over hij gelijk even zijn hand over zijn hart wil strijken en het goedmaakt met die andere rare snuiter van ons forum. Fora moeten vrienden opleveren, geen vriendschappen kosten.
jhon hoefd geen goed woord te doen. als dit goed zou komen, dan heb ik liever dat gyan zijn keuze geheel zelf overwogen maakt. als ik bijvoorbeeld mijn verhaal doe aan mijn fam of vrienden zeggen ze ook van kappen ermee. want je hebt je handen vol aan het vrijblijven van je eigen demonen. maar daar kan ik niets mee. mijn hart moet zelf spreken. net als dat gyan zijn hart zou kunnen gaan spreken, met betrekking tot onze vriendschap. daar heb ik veel meer aan dan een verzoek van derden. verder vind ik het wel weer cool dat er mensen begaan zijn met de situatie. zowel naar gyan als naar mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2011 door FR-Han --
craven
 craven - zondag 05 juni 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Bikoe en Gyan, matties voor het leven, ruzie heb je maar even,genoeg gejammer geen gezeur, samen naar binnen in onze virtuele feyenoord deur
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:08 schreef craven het volgende:
Bikoe en Gyan, matties voor het leven, ruzie heb je maar even,genoeg gejammer geen gezeur, samen naar binnen in onze virtuele feyenoord deur
top man...
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:08 schreef craven het volgende:
Bikoe en Gyan, matties voor het leven, ruzie heb je maar even,genoeg gejammer geen gezeur, samen naar binnen in onze virtuele feyenoord deur
Kanjer!
craven
 craven - zondag 05 juni 2011 - 00:11   quote  deeplink  
weet je, ben al weer vergeten waar over het ging. ik ben nooit lang boos, zelden eigenlijk...tenzij...
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:07 schreef obiku010 het volgende:

[..]

jhon hoefd geen goed woord te doen. als dit goed zou komen, dan heb ik liever dat gyan zijn keuze geheel zelf overwogen maakt. als ik bijvoorbeeld mijn verhaal doe aan mijn fam of vrienden zeggen ze ook van kappen ermee. want je hebt je handen vol aan het vrijblijven van je eigen demonen. maar daar kan ik niets mee. mijn hart moet zelf spreken. net als dat gyan zijn hart zou kunnen gaan spreken, met betrekking tot onze vriendschap. daar heb ik veel meer aan dan een verzoek van derden. verder vind ik het wel weer cool dat er mensen begaan zijn met de situatie. zowel naar gyan als naar mij
Hé! Mensen nemen het voor je op. Da's mooi. Ik vraag Jhon ook niet om met een pistool op Gyans hoofd te zeggen dat het goed moet komen. Ik vraag alleen maar of hij in de gelegenheid is om Gyan te herinneren aan jullie jarenlange vriendschap. Als die vriendschap echt goed was, en Gyan is net zo'n leuke kerel als jij beweert, dan komt het wel goed.
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:11 schreef craven het volgende:
weet je, ben al weer vergeten waar over het ging. ik ben nooit lang boos, zelden eigenlijk...tenzij...
Dat probleem heb ik nou ook altijd. Kan me na 5 minuten eigenlijk niet meer herinneren waar het over ging.
craven
 craven - zondag 05 juni 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:15 schreef Els het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik nou ook altijd. Kan me na 5 minuten eigenlijk niet meer herinneren waar het over ging.
idd uitzonderingen daargelaten natuurljk...
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:14 schreef Els het volgende:

[..]

Hé! Mensen nemen het voor je op. Da's mooi. Ik vraag Jhon ook niet om met een pistool op Gyans hoofd te zeggen dat het goed moet komen. Ik vraag alleen maar of hij in de gelegenheid is om Gyan te herinneren aan jullie jarenlange vriendschap. Als die vriendschap echt goed was, en Gyan is net zo'n leuke kerel als jij beweert, dan komt het wel goed.
heb je gelijk in. maar als jhon is wie ik denk dat hij is, dan heeft ie een kant gehoord. en geloof ik nooit dat hij zal bevoorderen dat het goed komt. zo bedoel ik het eerder. tuurlijk ben ik blij als hij het wel doet. net zoals ik blij ben met jou, leon, en alle andere friendship strijders! thanks forum vrienden!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 00:21   quote  deeplink  
Het is voor beide ook nog eens totaal de tijd niet om bonje te gaan maken...
De 1 heeft afstand genomen van een probleem en de ander word vadert...
Dan heb je elkaar als matties nodig ,simpel...
craven
 craven - zondag 05 juni 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 00:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het is voor beide ook nog eens totaal de tijd niet om bonje te gaan maken...
De 1 heeft afstand genomen van een probleem en de ander word vadert...
Dan heb je elkaar als matties nodig ,simpel...
zoals: gewoon elkaar in deze tijden steunen, kein geloel!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 juni 2011 - 07:32   quote  deeplink  
Laat Gyan maar lekker weg blijven!!
Word gek van die gozer!!
Hoop wel dat hij en Bikoet het op vriendschapniveau weer voor mekaar krijgen!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 07:41   quote  deeplink  
hoop ik ook man. maar toch als we het over voetbal hadden, dan was hij toch echt de gene met meer kijk op het spelletje. ik kan ook nog wel eens keuzes maken uit emotie wat onze club aangaat. hij minder. hij leed in stilte als onze club weer eens een zwaar tegenvallende pot op de mat legde.
vind trouwens als ik de eerste 3 pagina's lees van dit topic, dat ik zelf toch ook wel irritant was zeg. merk wel een verschil in mijn eigen posts. alleen maar beter!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 05 juni 2011 - 07:46   quote  deeplink  
Sorry Bikoet, maar dat had hij hier dan ook weleens meer mogen laten merken.
Sowieso was ik altijd om een of andere reden het zwarte schaap bij hem voor mijn gevoel!
Hij oordeelt over mensen die hij helemaal niet kent!
Nu je vrij ben van alles kom je dan komend seizoen ook wat vaker naar de Kuip?
hehehehehhee!! lol in mezelf!
Had al half getikt dat we dan eens een biertje bij de sportclub konden doen!
Niet zo'n goed idee natuurlijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 07:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Sorry Bikoet, maar dat had hij hier dan ook weleens meer mogen laten merken.
Sowieso was ik altijd om een of andere reden het zwarte schaap bij hem voor mijn gevoel!
Hij oordeelt over mensen die hij helemaal niet kent!
Nu je vrij ben van alles kom je dan komend seizoen ook wat vaker naar de Kuip?
hehehehehhee!! lol in mezelf!
Had al half getikt dat we dan eens een biertje bij de sportclub konden doen!
Niet zo'n goed idee natuurlijk!
Ze hebben er ook wel cola.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juni 2011 - 08:27   quote  deeplink  
Alsof je weer op de lagere school zit zeg..
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 08:41   quote  deeplink  
komt allemaal goed man. schenken ze ook shandy? hahahaha
Milo
 Milo - zondag 05 juni 2011 - 09:05   quote  deeplink  
lachen man, krijg een pbtje van gyan, ik zal hem ff netjes beantwoorden!
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 09:11   quote  deeplink  
leon is de relatie therapeut. laat het maar zoals het is. want word er zo niet beter op
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juni 2011 - 09:15   quote  deeplink  
Jullie moeten t lekker zelf uit vechten als volwassen kerels.

growup.jpg
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 09:15 schreef Stylzz het volgende:
Jullie moeten t lekker zelf uit vechten als volwassen kerels.

[ afbeelding ]
eens. ben er klaar mee. was ik al, maar kreeg gisteren een mailtje van leon. met waarom gyan zo boos is. dat is netjes beantwoord en verder zien we het wel. leon is trouwens wel een goeie maat!! die steekt ze nek uit (ongevraagt) voor het goeie doel omdat hij beide graag mag. dat is pas nobel. ik ga effe naar de winkel. me melk is op....
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 09:26 schreef obiku010 het volgende:

[..]

eens. ben er klaar mee. was ik al, maar kreeg gisteren een mailtje van leon. met waarom gyan zo boos is. dat is netjes beantwoord en verder zien we het wel. leon is trouwens wel een goeie maat!! die steekt ze nek uit (ongevraagt) voor het goeie doel omdat hij beide graag mag. dat is pas nobel. ik ga effe naar de winkel. me melk is op....
Dat is nobel, maar soms ook niet gewenst.
Zaken forceren is ook niet goed.

Maar goeie actie van Pearle.

Neem voor mij ff harde bolletjes mee, ik heb geen zin in gewoon brood.
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is nobel, maar soms ook niet gewenst.
Zaken forceren is ook niet goed.

Maar goeie actie van Pearle.

Neem voor mij ff harde bolletjes mee, ik heb geen zin in gewoon brood.
Hoe kunnen goede bedoelingen nou ongewenst zijn?
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juni 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 09:30 schreef Els het volgende:

[..]

Hoe kunnen goede bedoelingen nou ongewenst zijn?
Als er 2 partijen ruziën kan er 1 van de 2 helemaal niet op zitten te wachten.

Maar goed, ze zoeken t maar uit.
Els
 Els - zondag 05 juni 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 09:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als er 2 partijen ruziën kan er 1 van de 2 helemaal niet op zitten te wachten.

Maar goed, ze zoeken t maar uit.
Wat dan meer zegt over 1 van de 2 dan over de goede bedoelingen.
En idd, ze moeten zelf beslissen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juni 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 09:50 schreef Els het volgende:

[..]

Wat dan meer zegt over 1 van de 2 dan over de goede bedoelingen.
En idd, ze moeten zelf beslissen.
Mijn opmerking betrof ook niet de goede bedoelingen, maar de gemoedstoestand van 1 der ontvangers.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juni 2011 - 10:05   quote  deeplink  
herstel: de vermoedelijke gemoedstoestand.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 05 juni 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 23:42 schreef obiku010 het volgende:
niets moet man. maar als hij wil kan het wel. onvoorspelbaar gedrag van 2 kanten. en dan kan het botsen. heb gelezen hoe hij het ziet, en aangeven hoe ik dat ervaar, en erover denk. verders zijn het de goeie herinneringen die een doorslag zouden kunnen geven. afwachten maar. maar jhon? even om het even. ik werd afgerekend dat ik over zijn prive begon. dat heb jij eerder als al deze ongein ook al een keer naar mij gedaan. niet in heel diepe details. maar je kent gyan persoonlijk. en ik jou ook redelijk goed. dus wat dat betreft was je aardig trentsetter. verder hoop ik dat het goed gaat met je kleine man. en dat is gemeend
Ik heb toen ook aangegeven dat dat met een knipoog was, er zat helemaal geen kwaad in, dacht ook dat ik het vrij oppervlakking en cryptisch gehouden had. Vind de vergelijking dan ook niet op zijn plaats. Als je dat desalniettemin als vervelend ervaren hebt, mijn excusses.
Kleine man gaat goed tx
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 10:25 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Ik heb toen ook aangegeven dat dat met een knipoog was, er zat helemaal geen kwaad in, dacht ook dat ik het vrij oppervlakking en cryptisch gehouden had. Vind de vergelijking dan ook niet op zijn plaats. Als je dat desalniettemin als vervelend ervaren hebt, mijn excusses.
Kleine man gaat goed tx
weet dat er ook geen kwaad in zat. en mischien niet een juiste vergelijking dan. maar weet nu wel wie er achter de grote beukert zit. als er iemand dingen van mij op het forum slingert ben ik het zelf wel. geen exuses nodig. :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2011 door FR-Han --
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 05 juni 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 10:29 schreef obiku010 het volgende:

[..]

weet dat er ook geen kwaad in zat. en mischien niet een juiste vergelijking dan. maar weet nu wel wie er achter de grote beukert zit. als er iemand dingen van mij op het forum slingert ben ik het zelf wel. geen exuses nodig. :-)
Zo denkt Gyan er ongetwijfelt ook over, daarom is hij ook zo over de zeik. Had je al eerder in een steunbetuiging naar jouw verklapt wie er achter de Beuk zit. Opletten!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 09:05 schreef Milo het volgende:
lachen man, krijg een pbtje van gyan, ik zal hem ff netjes beantwoorden!
Wat hij schreeft heeft hij ongetwijfeld gelijk in Milo want
je hangt weer het misselijke mannetje uit.....

GYAN///HELD!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is nobel, maar soms ook niet gewenst.
Zaken forceren is ook niet goed.

Maar goeie actie van Pearle.

Neem voor mij ff harde bolletjes mee, ik heb geen zin in gewoon brood.
Klopt,niet bij stil gestaan....

GYAN///HELD!!! OBIKU///HELD!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 10:59   quote  deeplink  
gyan en jhon////helden!
gyan begon vroeg met stangen en opnaaien, normaal heeft ie langer nodig om zo scherp te zijn. (het opnaaien zijn we beide vrij goed in)
ik ben alleen sneller prikkelbaar als in mijn blow periode, waardoor ik gelijk op de kast zat. verder is het door dommigheid aan elkaar geborduurt.
bij deze: Gyan, ik heb spijt van de dingen die ik gezegt heb of gedaan heb, en die jou vertieft gemaakt hebben. had effe tot tien moeten tellen alvorens te doen wat ik deed. en nu ben ik klaar in het openbaar. de rest gebeurd mogelijk in directe mails of telefoon naar Gyan zelf.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 juni 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Om met M. Rutte te spreken:
Mooi.

omdat Leon t niet snapt, t mooiste antwoord op iemand's betoog is:



Slot lijkt me nu gepast, vooral na het verwijderen van deze post dan.
En alle posts hieronder:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2011 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 11:00 schreef Stylzz het volgende:
Om met M. Rutte te spreken:
Mooi.

Slot lijkt me nu gepast, vooral na het verwijderen van deze post dan.
mooi!!
Maar ik begrijp er geen reet van Roony...
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 11:05   quote  deeplink  
en slot is ongepast. als er anderen zijn die ooit ruzie krijgen of juist hun vriendschap willen vieren, dan is dit een buitengewoon goeie topic! daarom dank ik u allen!! u guys and woman rule!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 05 juni 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Lijkt wel of ik bij m`n psychiater zit!!??
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 11:38 schreef hoogvliet010 het volgende:
Lijkt wel of ik bij m`n psychiater zit!!??
lijkt me sterk. heb je nu ook een uitgelebberde kringspier dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote vriendschapsluit topic!!! tijd voor een bezoekje club zonder geld! hahahaha









0.0074131