BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jaarcijfers Ajax per 30 juni 2010

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 oktober 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 00:03 schreef nemam-tiL het volgende:
Jij bent toch sinds kort met pensioen
Klopt, vandaar dat ik het vanavond later kan maken, ik hoef niet meer om 06.00 uur op te staan ... :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 oktober 2010 - 00:04   quote  deeplink  
Kan jij die Dagobert duck met zijn SLOBkousen niet vervangen,ik heb meer vertrouwen in jou en....je bent een echte Ajaxied
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 oktober 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 00:04 schreef nemam-tiL het volgende:
Kan jij die Dagobert duck met zijn SLOBkousen niet vervangen,ik heb meer vertrouwen in jou en....je bent een echte Ajaxied
Hahaha... ik word beduusd van het vertrouwen dat je in mij stelt. Maar ik wou het maar niet doen. Ondanks het feit dat ik geen betaalde baan meer heb, heb ik genoeg voorhanden. Dadelijk zit ik weer tot over m'n oren in het werk. Nee, ik blijf maar gewoon criticaster van het Ajax-bestuur. Ik ben blij dat ik mijn pakken en stropdassen aan de wilgen heb kunnen hangen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 oktober 2010 - 00:11   quote  deeplink  
Ok ik begrijp het,ik hoop dat je straks met je bootje de plassen kan bevaren
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 oktober 2010 - 00:12   quote  deeplink  
slaap lekker piet ik ga aftaaien
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 oktober 2010 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 00:11 schreef nemam-tiL het volgende:
Ok ik begrijp het,ik hoop dat je straks met je bootje de plassen kan bevaren
Hahaha. Nee hoor, ik heb geen bootje. Ik doe (al heel lang) vrijwilligerswerk bij de voedselbank, ik verleen wat Pro Deo hulp aan de Dikke van Dale, ik ben zakelijk voorzitter van ons plaatselijk (klassiek) orkest, ik fiets graag en onderhoud mijn tuin (en huis) en sinds iets meer dan een half jaar hebben mijn vrouw en ik een lief kleindochtertje en zijn wij af en toe oppas opa en oma. Verder meld ik me van tijd tot tijd bij mijn mede-Ajacieden hier op dit forum en met regelmaat ben ik in de ArenA te vinden. Kortom: ik kom tijd te kort...
Pietje
 Pietje - vrijdag 15 oktober 2010 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 00:12 schreef nemam-tiL het volgende:
slaap lekker piet ik ga aftaaien
Slaap lekker nemam-tiL !
dege
 dege - zaterdag 16 oktober 2010 - 20:38   quote  deeplink  
het is nog niet zo erg als bij de topclub Barcelona:
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/159160/barcelona-duikt-nog-dieper-in-rode-cijfers/
De financiƫle problemen van FC Barcelona blijken groter dan gedacht. De nieuwe voorzitter Sandro Rosell maakte zaterdag tijdens de ledenvergadering bekend dat de Spaanse topclub het afgelopen boekjaar heeft afgesloten met een verlies van 79,6 miljoen euro.

Zijn voorganger Joan Laporta ging van een compleet andere situatie uit. De oud-preses voorspelde juist een winst van 11,1 miljoen euro. Laporta bleek echter geen rekenwonder. Een onafhankelijk boekenonderzoek bracht de nieuwe cijfers aan het licht. Rosell wil dat Laporta ter verantwoording wordt geroepen. De voorzitter gaf aan dat Barcelona drie jaar nodig heeft om financieel te saneren.
Dat is een ambitieuze doelstelling, aangezien Barcelona in totaal 430 miljoen euro aan schulden open heeft staan. Om aan de salarisverplichtingen te kunnen voldoen, leenden de Catalanen onlangs liefst 155 miljoen euro. "Maar we weten wat we moeten doen om uit de problemen te komen en hopen spoedig positievere cijfers te kunnen presenteren", belooft Rosell in Marca.

dan valt het bij ajax best mee, toch?
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 16 oktober 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Ajax speelt wel op een heel ander niveau, en we hebben een heel ander budget dan Barcelona.. Maar het valt best mee in dat opzicht dat we geen schulden hebben.
dege
 dege - zaterdag 16 oktober 2010 - 21:38   quote  deeplink  
ander niveau of niet, maar het is toch van de gekken dat een club als barca 430 miljoen schuld heeft en ook nog eens een lening moet afsluiten om de salarissen te kunnen betalen, als hier in NL een club zo ervoor staat trekt de knvb de licentie in, maar in het buitenland kan alles. Zo kan een kikkerlandje als NL toch nooit concureren met de grote competities.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 oktober 2010 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 21:38 schreef dege het volgende:
ander niveau of niet, maar het is toch van de gekken dat een club als barca 430 miljoen schuld heeft en ook nog eens een lening moet afsluiten om de salarissen te kunnen betalen, als hier in NL een club zo ervoor staat trekt de knvb de licentie in, maar in het buitenland kan alles. Zo kan een kikkerlandje als NL toch nooit concureren met de grote competities.
Ja daarom gaat de FIFA ook een ander beleid voeren, en snel hoop ik. Zodat clubs weer het vooral moeten hebben van de jeugdopleiding. En daar heeft Ajax dan veel baat bij hebben!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jaarcijfers Ajax per 30 juni 2010

0.0071699