|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Miljoenschuld loopt op richting de 50 miljoen' (FR12.nl)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Feyenoord zal binnenkort de jaarcijfers bekend maken. Volgens Voetbal International radio zal de schuld wederom aanzienlijk opgelopen zijn. AD-columnist Hugo Borst liet onlangs in Studio Voetbal al weten dat Feyenoord nog erger in de problemen gaat komen en dat de schuld zelfs al 50 miljoen is.
Feyenoord mag over dit seizoen maximaal een miljoen euro verlies maken en moet over het seizoen 2011/2012 zwarte cijfers draaien. Ondanks de sportief donkere periode die de club doormaakt, gloort er weer hoop bij Feyenoord. Een groep investeerders wil mogelijk een deel van de aandelen over te nemen. Die kapitaalinjectie helpt de noodlijdende club weer op weg. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Denk dat dit grote BS is, die Hugo Borst is sowieso een stakker |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
het was al een beetje oud nieuws als het al waar is???? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Gudde: 'Geen lijken meer in de kast' http://bit.ly/bZ5IRM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 oktober 2010 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat klopt maar toch is er geloof ik geen verrassing.!!! |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Als de schuld meer blijkt te zijn dan 40 miljoen euro Moet Gudde opstappen want dan heeft ie gelogen. Dan moet er een heel nieuw bestuur komen. Mensen moeten niet gaan liegen want anders wil niemand meer meedenken naar een oplossong |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
ik wordt er beetje walgelijk ziek van.. begin me echt af te vragen hoelang het duurt voordat we er weer vanuit gaan te winnen tegen clubs als graafschap en roda |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
dit bedoelde ik met er zullen wel meer lijken de kast uitkomen... |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
dacht dat alles open en transparant zou zijn, maar laten we niet op de feiten vooruit lopen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ok, dit punt hebben we nu officieel gehad. nu wachten op de 55 miljoen.. |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
quote: zijn we dan niet officieel falliet |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tsssssssssssssssssssssss en dan Leo afzeiken om goedkope spelers kut bestuur. |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
als dat saneren is wat gudde zegt als ik dat met mijn huis doet zit ik gelijk in de schuld sanering alles kwijt dus ja mijn schuld aflossen binnen een paar jaar dan heb je dus niets meer |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
dan kan je gewoon met helemaal niets opnieuw beginnen ik denk dat je gewoon falliet bent en niets anders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
H. Borst en een of andere kindersite...Zijn altijd pseudo-journalistjes die met niet geverifieerd 'nieuws' denken te scoren. Wacht liever de officiële kanalen af. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
pffffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien is het nu al 60.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah joh, doe dan maar 70 ook. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: peanuts, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . in zuid-europa lachen ze erom |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt, daar is Feyenoord gewoon een rijke club. Dus het valt best allemaal mee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je zou 't wel denken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Door het salaris van Schaken en Auassar |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Gudde zit gewoon ons voor te liegen. Wees gewoon eerlijk daar bereik je veel meer mee |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou niet overeenstemmen met de werkelijke feiten, zie topic: FSV: Schuld Feyenoord géén 50 miljoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Snelle aanname...Te snel dus. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en nu nog snelle passing, . . . dan zijn we al een end op de goede weg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij werd net bij SnorTV gezegd dat dit nieuws bij ome Jorien vandaan komt.
quelle surprise. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Gelukkig is hij niet rancuneus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja en snor die word steeds gekker!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
allemaal te lezen in de nieuwe snory(story) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja er liggen nu al 3 opgavens ongeopend in de krantenbak... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
pssst.... derksen = vdherik |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zou best kunnen die derksen wordt weer steeds dikker |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de GKL was ff terug in de media . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vd herik flessenpost gehaf ofzo. |
|
|
|
|
Germen
|
|
|
Ik lees dat feyenoorders een actie houden om Bellamy te halen. Er zijn al 5271 mensen die getekend hebben. Als al die mensen nou 10euro betalen voor de schuld dan heb je 52710 dus uit de schulden. maar goed dit is dus oud nieuws |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 22:16 schreef Germen het volgende:Ik lees dat feyenoorders een actie houden om Bellamy te halen. Er zijn al 5271 mensen die getekend hebben. Als al die mensen nou 10euro betalen voor de schuld dan heb je 52710 dus uit de schulden. maar goed dit is dus oud nieuws misschien moeten er dan nog 2 nulletjes achter germen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En een handtekening zetten kost niets.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, rekenen is wel een vak apart |
|
|
|