|
|
remco k
|
|
|
Vind je meer van dit soort filmpjes, post ze dan hier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Blijft mooi dit, en toch nog gelijk hebben! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hahahaha, fantastisch die man. Ik ga als ik tijd heb f op zoek naar een filmpje, want ik krijg altijd kippevel als ik JC hoor praten. Als je het goed bestudeerd vind ik dat ie gelijk heeft. Het is maar net hoe je wil voetballen en de denkwijze over voetbal van hem sluit bij aan die van mij. Johan Cruijff is voor mij onbetwistbaar en bij mij gaat de vlag uit als hij zich echt gaat bemoeien met AJAX. JC IS EEN HELD. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Geen uitleg van de meester zelf, maar een uitslag van volkszanger André Hazes aan de menigte. Een fantastische ode aan JC;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 - 01:19 schreef alibabba het volgende:Geen uitleg van de meester zelf, maar een uitslag van volkszanger André Hazes aan de menigte. Een fantastische ode aan JC; [ filmpje ] Een emotionele Cruiyff, dat maak je niet vaak mee.
En die laatste opmerking is echt typisch he, "JA, MAAR DIE KRIJG IK WEL" GEweldige arrogantie..... |
|
|
|