BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi zinspeelt op vertrek bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 15 oktober 2010 - 13:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Ahmadi zinspeelt op vertrek bij Feyenoord (VoetbalZone)

FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Mokotjo misschien beter, maar nog te jong en onervaren om constant te presteren. Karim nog blijven, en tot winterstop aanzien.
MMM
 MMM - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Mokotjo staat er vast in wat mij betreft.
JanM
 JanM - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Als 'ie niet meer wil proberen te ruilen met Koevermans. Jammer van de centjes maar er moeten spelers zijn/komen die graag willen. En Koevermans is volgens mij zo'n 'aanjager'. Dus gewoon eerlijk oversteken en niet zeuren over geld in dit geval!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:13   quote  deeplink  
Vind ik ook!
Fred Loret
 Fred Loret - zaterdag 16 oktober 2010 - 09:45   quote  deeplink  
MOKOTJO-HELD
Alexi
 Alexi - zaterdag 16 oktober 2010 - 10:02   quote  deeplink  
Strikkie erom en opzouten!
Bij Feyenoord moet je presteren,moet ik ook iedere dag bij mijn baas!
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 10:04   quote  deeplink  
Heb het hele interview gelezen met hem en iets moet me toch van het hart... Die Mario Been gooit elke keer weer zijn eigen ramen in! overal waar hij komt kan hij niet omgaan met de zogenaamde vedettes binnen de ploeg. Ik trek absoluut geen conclusie over zijn functioneren maar verbaal gezien vind ik Mario niet sterk.. Het kan toch niet zo zijn dat in amper 3 maanden voetballen 3 spelers op non verbale communicatie leven met hun trainer???? bij feyenoord heb je altijd te maken met zogenaamde vedettes binnen de ploeg, jongens die net dat extra kunnen brengen dan een gemiddelde voetballer hetzij een actie of steekpass of doelpunten. Cruz was ook zo'n type speler die de kantjes ervan af liep op trainingen wedstrijden maar die gaf wel net dat beetje extra's wat een team nodig heeft. en Mario wil nu spelers rondom hem heen hebben die allemaal ja knikken en als een blind paard dat veld opgaan.... jonge spelers die nog niets durven te zeggen. Maar wat als dadelijk Vlaar zijn mond eens open doet tegen Mario?? Dan deugd er ook in een keer niets van hem... dan moeten we het weer in de pers lezen dat Vlaar niet goed zijn best doet op de training en eigenlijk er niks van kan!! Dit soort dingen moeten gewoon binnens kamers blijven en uitgesproken worden als volwassenen en laat hem dan een extra rondje rondom het veld lopen zoals Leo dat deed bij Cruz.. die wist dat soort jongens precies te raken zodat ze echt op scherp stonden als ze er moesten staan!!
Milo
 Milo - zaterdag 16 oktober 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 10:04 schreef El Jardinero het volgende:
Heb het hele interview gelezen met hem en iets moet me toch van het hart... Die Mario Been gooit elke keer weer zijn eigen ramen in! overal waar hij komt kan hij niet omgaan met de zogenaamde vedettes binnen de ploeg. Ik trek absoluut geen conclusie over zijn functioneren maar verbaal gezien vind ik Mario niet sterk.. Het kan toch niet zo zijn dat in amper 3 maanden voetballen 3 spelers op non verbale communicatie leven met hun trainer???? bij feyenoord heb je altijd te maken met zogenaamde vedettes binnen de ploeg, jongens die net dat extra kunnen brengen dan een gemiddelde voetballer hetzij een actie of steekpass of doelpunten. Cruz was ook zo'n type speler die de kantjes ervan af liep op trainingen wedstrijden maar die gaf wel net dat beetje extra's wat een team nodig heeft. en Mario wil nu spelers rondom hem heen hebben die allemaal ja knikken en als een blind paard dat veld opgaan.... jonge spelers die nog niets durven te zeggen. Maar wat als dadelijk Vlaar zijn mond eens open doet tegen Mario?? Dan deugd er ook in een keer niets van hem... dan moeten we het weer in de pers lezen dat Vlaar niet goed zijn best doet op de training en eigenlijk er niks van kan!! Dit soort dingen moeten gewoon binnens kamers blijven en uitgesproken worden als volwassenen en laat hem dan een extra rondje rondom het veld lopen zoals Leo dat deed bij Cruz.. die wist dat soort jongens precies te raken zodat ze echt op scherp stonden als ze er moesten staan!!
100% mee eens!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 oktober 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 10:04 schreef El Jardinero het volgende:
Heb het hele interview gelezen met hem en iets moet me toch van het hart... Die Mario Been gooit elke keer weer zijn eigen ramen in! overal waar hij komt kan hij niet omgaan met de zogenaamde vedettes binnen de ploeg. Ik trek absoluut geen conclusie over zijn functioneren maar verbaal gezien vind ik Mario niet sterk.. Het kan toch niet zo zijn dat in amper 3 maanden voetballen 3 spelers op non verbale communicatie leven met hun trainer???? bij feyenoord heb je altijd te maken met zogenaamde vedettes binnen de ploeg, jongens die net dat extra kunnen brengen dan een gemiddelde voetballer hetzij een actie of steekpass of doelpunten. Cruz was ook zo'n type speler die de kantjes ervan af liep op trainingen wedstrijden maar die gaf wel net dat beetje extra's wat een team nodig heeft. en Mario wil nu spelers rondom hem heen hebben die allemaal ja knikken en als een blind paard dat veld opgaan.... jonge spelers die nog niets durven te zeggen. Maar wat als dadelijk Vlaar zijn mond eens open doet tegen Mario?? Dan deugd er ook in een keer niets van hem... dan moeten we het weer in de pers lezen dat Vlaar niet goed zijn best doet op de training en eigenlijk er niks van kan!! Dit soort dingen moeten gewoon binnens kamers blijven en uitgesproken worden als volwassenen en laat hem dan een extra rondje rondom het veld lopen zoals Leo dat deed bij Cruz.. die wist dat soort jongens precies te raken zodat ze echt op scherp stonden als ze er moesten staan!!
50% mee eens.

Eens: verbaal niet al te sterk
Twijfel: alles binnenskamers houden
Oneens: ja-knikkers, waren Gio, Roy, Kevin ook niet hoor.
biak
 biak - zaterdag 16 oktober 2010 - 12:20   quote  deeplink  
ruil alles maar.
Alles loopt toch voor nop de kuip uit.
Er is er geen een die bijtekend.
Beenhakker zou 1 maand geleden al beginnen met gesprekken te voeren met de spelers.
Maar je hoort er geen zak meer over
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 oktober 2010 - 12:41   quote  deeplink  
en, . . . . . is tie al weg?
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 16 oktober 2010 - 14:13   quote  deeplink  
Been wat haal je allemaal uit man
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

50% mee eens.

Eens: verbaal niet al te sterk
Twijfel: alles binnenskamers houden
Oneens: ja-knikkers, waren Gio, Roy, Kevin ook niet hoor.
Daarom speelde roy en kevin ook zoveel....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 oktober 2010 - 14:39   quote  deeplink  
...omdat Been ze onvoldoende vond presteren.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 oktober 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 10:04 schreef El Jardinero het volgende:
Heb het hele interview gelezen met hem en iets moet me toch van het hart... Die Mario Been gooit elke keer weer zijn eigen ramen in! overal waar hij komt kan hij niet omgaan met de zogenaamde vedettes binnen de ploeg. Ik trek absoluut geen conclusie over zijn functioneren maar verbaal gezien vind ik Mario niet sterk.. Het kan toch niet zo zijn dat in amper 3 maanden voetballen 3 spelers op non verbale communicatie leven met hun trainer???? bij feyenoord heb je altijd te maken met zogenaamde vedettes binnen de ploeg, jongens die net dat extra kunnen brengen dan een gemiddelde voetballer hetzij een actie of steekpass of doelpunten. Cruz was ook zo'n type speler die de kantjes ervan af liep op trainingen wedstrijden maar die gaf wel net dat beetje extra's wat een team nodig heeft. en Mario wil nu spelers rondom hem heen hebben die allemaal ja knikken en als een blind paard dat veld opgaan.... jonge spelers die nog niets durven te zeggen. Maar wat als dadelijk Vlaar zijn mond eens open doet tegen Mario?? Dan deugd er ook in een keer niets van hem... dan moeten we het weer in de pers lezen dat Vlaar niet goed zijn best doet op de training en eigenlijk er niks van kan!! Dit soort dingen moeten gewoon binnens kamers blijven en uitgesproken worden als volwassenen en laat hem dan een extra rondje rondom het veld lopen zoals Leo dat deed bij Cruz.. die wist dat soort jongens precies te raken zodat ze echt op scherp stonden als ze er moesten staan!!
Volgens mij wordt je pas een vedette als je echt wat voor de club betekend hebt in het veld, 1x goed spelen tegen PSV rechtvaardigd eventuele vedette neigingen van een El Ahmadi dus echt niet.
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 16:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Volgens mij wordt je pas een vedette als je echt wat voor de club betekend hebt in het veld, 1x goed spelen tegen PSV rechtvaardigd eventuele vedette neigingen van een El Ahmadi dus echt niet.
Ten eerste pleit ik hem niet vrij voor zijn gedrag en kies ik in deze geen partij alleen vind ik het vreemd dat het elke x de spelers zijn die het kaartje om krijgen gehangen van zogenaamde vedettes!!
Ten tweede betaald feyenoord een afkoopsom van een slordige 5 milj. dan mag je uitgaan van zogenaamde vedette of geven ze die zomaar uit omdat ze hem een aardige jongen vinden???
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 oktober 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Bosveld was een vedette
Van Hanegem was een vedette
De Wolf was een vedette
Enz.
En die verdiende het ook zo behandeld te worden.
Karim heeft nog niks laten zien wat hem die 5 miljoen waard zou maken, laat staan dat het hem een vedette maakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2010 door hotjumper --
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 16:48   quote  deeplink  
Noem de vedette van dit feyenoord dan? kan er echt zo geen aanwijzen die net dat stukje extra brengt... Karim heeft het in zich alleen laat het veel te weinig zien en rendeerd goed met voetballer om hem heen ipv dravers!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 oktober 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 16:34 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Ten eerste pleit ik hem niet vrij voor zijn gedrag en kies ik in deze geen partij alleen vind ik het vreemd dat het elke x de spelers zijn die het kaartje om krijgen gehangen van zogenaamde vedettes!!
Zogenaamde vedettes....Wie hangen dat kaartje dan om?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 16:48 schreef El Jardinero het volgende:
Noem de vedette van dit feyenoord dan? kan er echt zo geen aanwijzen die net dat stukje extra brengt... Karim heeft het in zich alleen laat het veel te weinig zien en rendeerd goed met voetballer om hem heen ipv dravers!
Die hebben we niet, heb in dit elftal vooral respect voor Bahia en de Vrij, die als enige constant presteren en toch niet lopen te janken als prima-donna's. Karim zou bepalende middenvelder moeten zijn en dus de lijnen moeten uitzetten, dat lukt hem niet, hij heeft onvoldoende sturende kwaliteiten voor dit team.
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 oktober 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 10:04 schreef El Jardinero het volgende:
Heb het hele interview gelezen met hem en iets moet me toch van het hart... Die Mario Been gooit elke keer weer zijn eigen ramen in! overal waar hij komt kan hij niet omgaan met de zogenaamde vedettes binnen de ploeg. Ik trek absoluut geen conclusie over zijn functioneren maar verbaal gezien vind ik Mario niet sterk.. Het kan toch niet zo zijn dat in amper 3 maanden voetballen 3 spelers op non verbale communicatie leven met hun trainer???? bij feyenoord heb je altijd te maken met zogenaamde vedettes binnen de ploeg, jongens die net dat extra kunnen brengen dan een gemiddelde voetballer hetzij een actie of steekpass of doelpunten. Cruz was ook zo'n type speler die de kantjes ervan af liep op trainingen wedstrijden maar die gaf wel net dat beetje extra's wat een team nodig heeft. en Mario wil nu spelers rondom hem heen hebben die allemaal ja knikken en als een blind paard dat veld opgaan.... jonge spelers die nog niets durven te zeggen. Maar wat als dadelijk Vlaar zijn mond eens open doet tegen Mario?? Dan deugd er ook in een keer niets van hem... dan moeten we het weer in de pers lezen dat Vlaar niet goed zijn best doet op de training en eigenlijk er niks van kan!! Dit soort dingen moeten gewoon binnens kamers blijven en uitgesproken worden als volwassenen en laat hem dan een extra rondje rondom het veld lopen zoals Leo dat deed bij Cruz.. die wist dat soort jongens precies te raken zodat ze echt op scherp stonden als ze er moesten staan!!
Met dit verhaal ben ik het helemaal eens. Ik vind Mario een goeie trainer, maar hij moet leren met vedettes om te gaan. Het is pure kapitaalsvernietiging als je El Ahmadi er steeds langszet. Hij is een goeie voetballer, die in dit Feyenoord een meerwaarde KAN hebben. Het gaat om een arm om de schouder bij spelers die het nodig hebben. Je moet aanvoelen welke spelers die extra aandacht genieten en daarin is Been te abstract.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 oktober 2010 - 17:42   quote  deeplink  
Als je niet wilt rot je lekker op.
El ahmadi heeft kansen genoeg gehad zich te bewijzen en speelt elke week slechter.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:05   quote  deeplink  
Nogmaals: El Ahmadi moet zelf z'n kans grijpen vóór de winterstop, voetballen kan ie echt wel. Paktie het niet op dan is het een mentaal onbenul. Heb je er dus niets aan en wordt het een etterpuist in je selectie.
Buigen of barsten dus.
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 16:42 schreef hotjumper het volgende:
Bosveld was een vedette
Van Hanegem was een vedette
De Wolf was een vedette
Enz.
Enz.
Enz.
Enz.
Enz.
Enz.
Enz. en, Excuus voor degene die ik nu ff vergeet

En die verdiende het ook zo behandeld te worden.
Karim heeft nog niks laten zien wat hem die 5 miljoen waard zou maken, laat staan dat het hem een vedette maakt!
Precies!
kortom, . . . . . . . eens dus
Ronald B
 Ronald B - zaterdag 16 oktober 2010 - 18:30   quote  deeplink  
Mokotjo kan ook nog dipje krijgen nog even wachten dus tot aan de winterstop.
Als Karim een vedette zou zijn geweest had ie allang een dragende speler geweest.
Nog een kans tot aan de winterstop. Als hij die niet grijpt is ie het ook niet waard, dan graag opzouten.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 16 oktober 2010 - 19:13   quote  deeplink  
Goede voetballer. Jammer dat hij het nooit heeft kunnen laten zien.
Maar is geen type waar Been van houdt. Eist meer diepgang van zn controleurs.
Al zou ik hem wel eens op tien willen zien.
Denk dat hij daar zeer geschikt voor is.

En we krijgen natuurlijk nooit geen vjf miljoen voor hem. Een bankzitter van Feyenoord is nog geen twee miljoen waard.
ed69
 ed69 - zaterdag 16 oktober 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 16:05 schreef Milo het volgende:

[..]

eens!
Heb vroeger nog met been op de tribune gestaan, als er 1 een Feyenoorder is is hij het wel en dus zeker geen lamlul. El Ahmadi heeft bij Feyenoord nooit wat gebracht en als hij dan weigert om ook nog normaal te trainen ( wat hij zelf toegeeft) en dus ook als oudere in de selectie een voorbeeldfunctie heeft voor de jonkies lijkt mij het normaal dat je hem er naast zet.
sterski010
 sterski010 - zaterdag 16 oktober 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Voegt niets toe aan dit Feyenoord... Zal wel naar twente gaan en daar de sterren van de hemel spelen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi zinspeelt op vertrek bij Feyenoord









0.0075991