|
|
sportdwaas
|
|
|
ffff aan de zuurstof manne? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jammer dat we geen stootkracht voorin hebben |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
als ik zo zit te kijken denk ik ze kunnen wel een dag doorspelen en dan gaat ie er nog niet in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat idee heb ik ook. Misschien een krulletje van kamo of gini |
|
|
|
|
opa
|
|
|
wat was er nou in de laatste minuut voor rust aan de hand? was niet egt duidelijk voor de radio luisteraars onder ons :P |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Bal was over de lijn, of toch niet? vrije bal 8 meter voor goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net niet. Floot ie voor terugspeelbal. |
|
|
|
|
opa
|
|
|
pfff joods zaken allemaal zeg. schiet m dr gewoon in |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
El Ahmadi voor Fer zou ik zeggen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
twente raakt in paniek....afmaken nu !!!! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
twente wordt sterker. been moet ingrijpen |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
misschien dat dit iets losmaakt ten goede |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
alles over rechts jongens |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
ed69
|
|
|
|
|
|
ed69
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kankerjood van een kankerlandzaat |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
tja, volgens iedereen hier kan hij er niets van....ik heb het altijd gezegd dat hij had moeten blijven, hij wilde, voor 4 ton.... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat een gelul. Het spel is hoopgevend. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
behalve de stand heb ik een leuke pot gezien... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: inderrdaad, veel inzet, strijd en bij momenten mooi voetbal maar bovenal PECH |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja joh die 0-1 zat er dik in. En we kunnen gewoon niet beter. Alles zit ook tegen |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ondanks de stand...een mooie pot...goeie inzet...leuk voetbal...het komt echt wel goed, verliezen van de landskampioen is geen schande, zelfs niet voor Feyenoord |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote: is dat het zelfde als lichtpuntjes ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:41 schreef henkie1969 het volgende:ondanks de stand...een mooie pot...goeie inzet...leuk voetbal...het komt echt wel goed, verliezen van de landskampioen is geen schande, zelfs niet voor Feyenoord Nu de vraag. Volgende wedstrijd PSV.is dat juist voordelig of nadelig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
geeft ook niet kan jij ook niet weten wijs je er alleen even op.even goede vrienden hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: post klaas vaak alles dubbel? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
feyenoord heeft geluk dat volgende week plaats 18 niet kan want willem 2 heeft maar 1 punt. Rot op iedreen met hoopgevend, lichtpuntjes, etc. Is in en in triest wat een ex-topclub als feyenoord hier presteert. Prestaties moeten we hebben en hebben we ook altijd gehad |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:45 schreef klaas vaak het volgende:feyenoord heeft geluk dat volgende week plaats 18 niet kan want willem 2 heeft maar 1 punt. Rot op iedreen met hoopgevend, lichtpuntjes, etc. Is in en in triest wat een ex-topclub als feyenoord hier presteert. Prestaties moeten we hebben en hebben we ook altijd gehad Joh heb je wel gekeken? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
jullie zijn zeker allemaal vrienden/ familie van Gudde ? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Goed gespeeld ben trots op onze jongens, Bruins, Fer, De Cler en schaken speelden prima! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:45 schreef klaas vaak het volgende:feyenoord heeft geluk dat volgende week plaats 18 niet kan want willem 2 heeft maar 1 punt. Rot op iedreen met hoopgevend, lichtpuntjes, etc. Is in en in triest wat een ex-topclub als feyenoord hier presteert. Prestaties moeten we hebben en hebben we ook altijd gehad Je raaskalt man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: FEYENOORD KOMT ALTIJD TERUG!!! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Goeie praat stakker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt ook nog teveel gezopen. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: TROTS OP ONS FEYENOORD |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: ja, ik krijg 2 ton per jaar om hier te posten dat het zo goed gaat |
|
|
|
|
pluis
|
|
|
GVD wat baal ik, ik had het ze zo gegund. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
FEYENOORD (L)
Wat verlang ik toch naar tijden dat we goed technisch en verzorgd voetbal speelden, dat we ZE KUNNEN WAT BELEVEN zongen, maar er zit op dit moment niet meer in. Ondanks alles.
MIJN CLUB MIJN STADION MIJN FEYENOORD |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:26 schreef henkie1969 het volgende:tja, volgens iedereen hier kan hij er niets van....ik heb het altijd gezegd dat hij had moeten blijven, hij wilde, voor 4 ton.... was je zeker ook blij vorig seizoen met die schitterend pass die hij voor de joden gaf |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Landzaat is een fantastische voetballer die een paar jaar eerder bij ons had moeten komen voetballen. In een 020 zou ie goed passen. |
|
|
|