BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (16-10-2010 , 20:45) : 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:50 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ja, ik krijg 2 ton per jaar om hier te posten dat het zo goed gaat
'k Zou je meteen ontslaan.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:52   quote  deeplink  
twee kutmomenten op één avond
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

was je zeker ook blij vorig seizoen met die schitterend pass die hij voor de joden gaf
ik zeg alleen maar dat we hem heel goed hadden kunnen gebruiken dit seizoen..oke, mijn timing was niet echt goed, maar toch
klaas vaak
 klaas vaak - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:50 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ja, ik krijg 2 ton per jaar om hier te posten dat het zo goed gaat
Nee om te zeggen dat het hoopgevend was of dat je lichtpuntjes zag zeker ?
Maximus
 Maximus - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nog zo'n moraalridder.
Lul dr maar omheen. tel s een x tot 10 voor je dat verschrikkelijke woord gebruikt man!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:52 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

ik zeg alleen maar dat we hem heel goed hadden kunnen gebruiken dit seizoen..oke, mijn timing was niet echt goed, maar toch
hoezo denk je dat ie dit seizoen wel had kunnen brengen wat ie de afgelopen seizoenen niet heeft kunnen brengen bij Feyenoord. hij heeft nog nooit wat gepresteerd bij ons dat jodejong.
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Echt zonde. Geen stootkracht, maar op dit soort momenten zit ook alles tegen. Vorige keer tegen de Graafschap buitenspel gegeven, toen het geen buitenspel was. Nu geen pingel waar het wel een pingel was, en een niet te missen kans die er alsnog niet in gaat (Smolov, laatste minuut).

Vond Smolov overigens wel voor dreiging zorgen. Jammer dat ie al een aantal keer net niet scoort op 't end. Goed ook om te zien dat Wijnaldum zich redelijk herpakte van zn dramatische optreden bij Jong Oranje. Vond Mokotjo en Fer goed spelen op het middenveld. En voor zijn doen was Schaken behoorlijk. Alleen die Leerdam... mijn god, wat is die gozer dramatisch.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hoezo denk je dat ie dit seizoen wel had kunnen brengen wat ie de afgelopen seizoenen niet heeft kunnen brengen bij Feyenoord. hij heeft nog nooit wat gepresteerd bij ons dat jodejong.
jouw mening, en dat hij ooit eens 20 minuten voor Ajax heeft gespeeld vind ik zo'n dom en nietszeggend argument
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 16 oktober 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:56 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

jouw mening, en dat hij ooit eens 20 minuten voor Ajax heeft gespeeld vind ik zo'n dom en nietszeggend argument
Eens.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 16 oktober 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 23:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De wereld is hard voor tere zieltjes.
tja, en Feyenoord heeft terecht verloren, lullig voor je
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 23:04 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

tja, en Feyenoord heeft terecht verloren, lullig voor je
Nee hoor. Ik heb al gezegd dat t er in zat.
Kan hier wel mee leven.
Hoort allemaal bij de wederopbouw
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 oktober 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Die gassies hebben gebuffeld. Hartverwarmend. En het had er zo maar in kunnen zitten, tegen de landskampioen, he. Het nivo hebben we niet, maar het zag weer een stuk beter uit.
En als we een echte spits hadden...
MMM
 MMM - zaterdag 16 oktober 2010 - 23:31   quote  deeplink  
Smolov heeft in die paar minuten meer op het doel geschoten dan de rest in de hele wedstrijd, SCHIET EENS in plaats van dat gekloot rond de 16..

En wat is die rechterkant zwak he, oh oh oh.. Leerdam en Schaken, dat is gewoon Jupiler League niveau.

Puntje had er gewoon ingezeten, het mocht niet zo zijn..
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 00:03   quote  deeplink  
Vind jullie nog redelijk positief. Ik heb het idee dat ik 85 minuten naar pleintjesvoetbal heb gekeken. Zag er misschien wel aardig uit, maar er zit totaal geen dreiging in. Alleen Smolov heeft 2 schoten op doel afgegeven, waar ook enig venijn in zat. Verder allemaal slap. En het was aan de andere kant, maar volgens mij was het hands, en had dat grobbekuiken een pingel moeten geven. Maar eerlijk gezegd was die bal van Twente ook over de lijn, briljant opgelost door van Dijk. Heb er in elk geval weer ongelofelijk de pest over in, weer een heerlijk weekend.
sevillana
 sevillana - zondag 17 oktober 2010 - 02:08   quote  deeplink  
lamaat, jodenjong!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 02:08 schreef sevillana het volgende:
lamaat, jodenjong!
het zit je dwars he?
R()b
 R()b - zondag 17 oktober 2010 - 03:04   quote  deeplink  
Ik vond het een goede wedstrijd van Feyenoord.
Motivatie, instelling, vechten, mooi voetbal, alles zat erin behalve een goal of 2.
piet
 piet - zondag 17 oktober 2010 - 03:40   quote  deeplink  
we hebben echt een goede 1e helft gespeeld, en wat was bruins goed het 1e kwartier. gelukkig dat de cler geen corners meer neemt op rechts en dat schaken eindelijk een voorzet voor het doel krijgt, zie hem liever wel gewisseld worden met cabral. smolov naast castaignos en we gaan knallen tegen psv.
fredje
 fredje - zondag 17 oktober 2010 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hoezo denk je dat ie dit seizoen wel had kunnen brengen wat ie de afgelopen seizoenen niet heeft kunnen brengen bij Feyenoord. hij heeft nog nooit wat gepresteerd bij ons dat jodejong.
WIE WEL? IN DE LAATSTE 4 JAAR!!!!
Als we toch moeten verliezen gun ik Landzaad dat doelpunt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 oktober 2010 - 10:17   quote  deeplink  
wie Lamzaat?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Ik heb toch genoten gisteren. We hebben met zn 3en met verbazing gekeken.
Lang geleden. Hopelijk zet t door.
MMM
 MMM - zondag 17 oktober 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van Castaignos? Ik weet dat hij nog jong is en nog veel tijd nodig heeft maar ik zag hem gisteren een paar vrije/simpele ballen verspelen, aannames waren niet best af en toe..

Smolov is ook geen spits maar daar zat, als je eerlijk bent, in die 10 minuten meer dreiging in dan Luc de hele wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door MMM --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:03 schreef MMM het volgende:
Wat vinden jullie van Castaignos? Ik weet dat hij nog jong is en nog veel tijd nodig heeft maar ik zag hem gisteren een paar vrije/simpele ballen verspelen, aannames waren niet best af en toe..

Smolov is ook geen spits maar daar zat, als je eerlijk bent, in die 10 minuten meer dreiging in dan Luc de hele wedstrijd.
ONEENS
MMM
 MMM - zondag 17 oktober 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Vertel!
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Ik denk dat Castaignos er wel komt. Die jongen heeft ws voor het eerst in zijn leven met tegenslag te maken. Het ligt er nu aan, hoe hij daar mee omgaat. En daar zal de hele staf van Feyenoord hem mee moeten helpen. Smolov komt uit een hardere maatschappij, dat zie je wel een beetje terug. Een echte spits is het niet, maar er zat in elk geval venijn in zijn schoten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 11:49   quote  deeplink  
K heb Luc echte spits loopbewegingen zien maken was aanspeelbaar en bijna bij elke aanval in de spits aanwezig.nu nog ff meer body kweken slimmer worden en de ballen krrijgen.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 17 oktober 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 22:45 schreef klaas vaak het volgende:
feyenoord heeft geluk dat volgende week plaats 18 niet kan want willem 2 heeft maar 1 punt. Rot op iedreen met hoopgevend, lichtpuntjes, etc. Is in en in triest wat een ex-topclub als feyenoord hier presteert. Prestaties moeten we hebben en hebben we ook altijd gehad
Slaap maar lekker verder zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 17 oktober 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:03 schreef MMM het volgende:
Wat vinden jullie van Castaignos? Ik weet dat hij nog jong is en nog veel tijd nodig heeft maar ik zag hem gisteren een paar vrije/simpele ballen verspelen, aannames waren niet best af en toe..

Smolov is ook geen spits maar daar zat, als je eerlijk bent, in die 10 minuten meer dreiging in dan Luc de hele wedstrijd.
Lekker laten staan en af en toe eens een voorzet geven
MMM
 MMM - zondag 17 oktober 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:41 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Lekker laten staan en af en toe eens een voorzet geven
Eens. Laten staan en er komen gewoon te weinig voorzetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 17 oktober 2010 - 18:29   quote  deeplink  
15e inmiddels...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Twente (16-10-2010 , 20:45) : 0 - 1









0.0075979