BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar: 'Aanpak Been slaat niet bij iedereen aan'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 15 oktober 2010 - 18:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Biseswar: "Aanpak Been slaat niet bij iedereen aan" (FR-Fanatic)

Royaal
 Royaal - vrijdag 15 oktober 2010 - 18:37   quote  deeplink  
Diego Biseswar is momenteel één van de meest besproken spelers in de Eredivisie. Niet vanwege spectaculaire doelpunten of wervelende acties, maar vanwege uitlatingen van zijn trainer Mario Been.

De oefenmeester van Feyenoord vond het hoogst opmerkelijk dat Biseswar werd opgeroepen voor Jong Oranje. Voor de Rotterdammers speelt hij namelijk amper. Hoewel Biseswar liever had gezien dat Been zijn mond had gehouden, vertelt hij in Voetbal International geen hekel aan hem te hebben.

Dat zal ik ook nooit krijgen. Ik vind hem zelfs een aardige man voor wie ik veel respect heb. Zijn aanpak? Die slaat niet bij iedereen aan, maar bij welke trainer is dat wel zo? Hij zegt dingen over mij in de pers, zoals hij dat ook heeft gedaan met Karim El Ahmadi. Daarmee probeert hij ons op scherp te zetten. Ik vind dat prima.

Het perspectief van Biseswar onder Been is troebel. En dat terwijl niet zo gek lang geleden meerdere clubs vochten om zijn handtekening. Een definitieve doorbraak bleef sindsdien uit. Ik denk nog steeds dat het kan. Waarom niet? Eljero Elia is een voorbeeld voor zoals ik het zou willen. Ook hij heeft het moeilijk gehad, zat bij ADO Den Haag, net zoals ik, wel eens op de tribune. Maar hij is blijven doen waarin-ie goed is. En nu is hij international en speler van Hamburger SV.

Ook Biseswar had in de Bundesliga kunnen spelen, maar een transfer naar Hannover 96 ging niet door. Mogelijk komt het snel alsnog tot een vertrek. Ik wil voor de winterstop een basisplaats hebben bij Feyenoord. Daar ga ik hard voor werken. En lukt het niet, ga ik mijn situatie evalueren met mijn vader en zaakwaarnemer. Ik móet nu gaan spelen, langer stilzitten is geen optie.
Royaal
 Royaal - vrijdag 15 oktober 2010 - 18:37   quote  deeplink  
toch wel een positieve reactie!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 oktober 2010 - 18:41   quote  deeplink  
Ja, vooral dat 'op scherp zetten'. Iedere speler weet dat je niet achterover kunt leunen. Werken, trainen, zelfvertrouwen krijgen. Ik geloof wel in Been's aanpak. Het gaat zich na de winterstop terug betalen. Mogelijk eerder.
Ronnie9000
 Ronnie9000 - vrijdag 15 oktober 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Volwassen zelfs
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 oktober 2010 - 19:06   quote  deeplink  
Biseswar///Been?
R()b
 R()b - vrijdag 15 oktober 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Idd is altijd zo , niet alle spelers lopen in de pas.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 oktober 2010 - 19:27   quote  deeplink  
Let nog eens op die titel. GADVERREDAMME! Uit z'n verband gerukt, Biseswar zegt nl. dit:

"Zijn aanpak? Die slaat niet bij iedereen aan, maar bij welke trainer is dat wel zo?"

Die titel is weer uit de riolering meegepakt. Pokkelijers.
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:29   quote  deeplink  
't is heel simpel, gewoon hard werken voor je poen, . . . EN VOOR HET TEAM!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Vind het wel een leuke gast die Biseswar. Niet zo'n jongen die maar zegt wat iedereen wil horen. Ik vind hem beter dan Schaken en niet minder dan Smolov. Probeer hem eens als invaller in de spits. Maar ja Been zal het wel het beste weten
craven
 craven - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Feyenoord-trainer Mario Been neemt Diego Biseswar voor de tweede achtereenvolgende keer niet op in zijn wedstrijdselectie. De 23-jarige linksbuiten bekijkt het thuisduel van zaterdag met FC Twente daardoor noodgedwongen vanaf de tribune.

Been vindt dat Biseswar eerst maar eens moet aantonen dat hij bereid is om zijn spel aan te passen en in zichzelf te investeren.

Ik vind Diego een aardig en lief ventje, daar gaat het niet om, zegt Been. Hij moet het voetbal alleen anders leren beleven. Spelen naar zijn kwaliteiten en vaker diepgaan zonder bal. Ik heb gelezen dat hij het daar niet mee eens is, dat-ie de bal liever in de voeten krijgt. Tja, dan houdt het op.

Been is bereid een gesprek met Biseswar aan te gaan, mocht de aanvaller daar behoefte aan hebben. Mijn deur staat altijd open, dat weet hij. Een tijdje terug heb ik hem al verteld dat-ie bij mij banden van zichzelf kan komen ophalen. Ik heb m alleen nog steeds niet gezien
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 21:45 schreef craven het volgende:
Feyenoord-trainer Mario Been neemt Diego Biseswar voor de tweede achtereenvolgende keer niet op in zijn wedstrijdselectie. De 23-jarige linksbuiten bekijkt het thuisduel van zaterdag met FC Twente daardoor noodgedwongen vanaf de tribune.

Been vindt dat Biseswar eerst maar eens moet aantonen dat hij bereid is om zijn spel aan te passen en in zichzelf te investeren.

Ik vind Diego een aardig en lief ventje, daar gaat het niet om, zegt Been. Hij moet het voetbal alleen anders leren beleven. Spelen naar zijn kwaliteiten en vaker diepgaan zonder bal. Ik heb gelezen dat hij het daar niet mee eens is, dat-ie de bal liever in de voeten krijgt. Tja, dan houdt het op.

Been is bereid een gesprek met Biseswar aan te gaan, mocht de aanvaller daar behoefte aan hebben. Mijn deur staat altijd open, dat weet hij. Een tijdje terug heb ik hem al verteld dat-ie bij mij banden van zichzelf kan komen ophalen. Ik heb m alleen nog steeds niet gezien
amen
de flh
 de flh - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Doet het goed in de media. Hopelijk binnenkort ook weer op 't veld.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:53   quote  deeplink  
Die diepgang ontbreekt ook bij de andere spelers en daar zie je misschien toch de hand van de trainer
MMM
 MMM - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Tsja, tsja..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 oktober 2010 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 21:53 schreef sportdwaas het volgende:
Die diepgang ontbreekt ook bij de andere spelers en daar zie je misschien toch de hand van de trainer
Wat een onzin.
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 22:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Tsja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:47   quote  deeplink  
tsja diepgang zonder de bal dan misschien?
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:
tsja diepgang zonder de bal dan misschien?
klinkt wel zinnig, ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 22:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

klinkt wel zinnig, ja
Dus? hahaha
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus? hahaha
dus? . . . . uh, . . . . . . ff Mario bellen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 22:52 schreef sevillana het volgende:

[..]

dus? . . . . uh, . . . . . . ff Mario bellen?
ik zeg doen!!!
JanM
 JanM - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 19:27 schreef FR-Henk het volgende:
Let nog eens op die titel. GADVERREDAMME! Uit z'n verband gerukt, Biseswar zegt nl. dit:

"Zijn aanpak? Die slaat niet bij iedereen aan, maar bij welke trainer is dat wel zo?"

Die titel is weer uit de riolering meegepakt. Pokkelijers.
Wat is het probleem Henk? De titel is Biseswar: 'Aanpak Been slaat niet bij iedereen aan', dus ze hebben alleen de toevoeging weggelaten. Vind ik niet echt storend.

Vind de reactie van Biseswar wel heel volwassen: compliment!

Van mij mag hij het ongelijk van Been bewijzen door binnenkort weer de pannen van het dak te spelen. Hopelijk volgen er dan velen!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 23:06 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat is het probleem Henk? De titel is Biseswar: 'Aanpak Been slaat niet bij iedereen aan', dus ze hebben alleen de toevoeging weggelaten. Vind ik niet echt storend.

Vind de reactie van Biseswar wel heel volwassen: compliment!

Van mij mag hij het ongelijk van Been bewijzen door binnenkort weer de pannen van het dak te spelen. Hopelijk volgen er dan velen!
Tis weer een negatieve zinsnede die tot titel wordt gebombardeerd, Jan. Juist omdat Biseswar hier volwassen dingen zegt had deze titel meer recht gedaan:

Biseswar: "Been probeert me op scherp te zetten."

Is net even iets anders.
JanM
 JanM - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]
Biseswar: "Been probeert me op scherp te zetten."
Dit was wel heeeeeel erg volwassen geweest hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:42   quote  deeplink  
moet idd wel realistisch blijven, blijft ook nog een kwajongen natuurlijk.
JanM
 JanM - zaterdag 16 oktober 2010 - 00:18   quote  deeplink  
Kom op Biseswar!
Rinus
 Rinus - zaterdag 16 oktober 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Het gaat er op lijken dat Been meer naar zijn vrienden kijkt en laat voetballen dan volgens mij de oudere en betere voetballers.
Milo
 Milo - zaterdag 16 oktober 2010 - 10:45   quote  deeplink  
Het blijft een lastig verhaal!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 oktober 2010 - 17:50   quote  deeplink  
Biseswar moet zn smoel houden.
De trainer bepaald en daar heb je je naar te gedragen.
Of je t nu leuk vindt of niet. Niet janken.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 oktober 2010 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 17:50 schreef Stylzz het volgende:
Biseswar moet zn smoel houden.
De trainer bepaald en daar heb je je naar te gedragen.
Of je t nu leuk vindt of niet. Niet janken.
Precies!

Geen van die gasten heeft tot nu toe dusdanig gepresteerd die hun instelling in het veld of tijdens de training rechtvaardigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2010 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar: 'Aanpak Been slaat niet bij iedereen aan'









0.0069639