BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV uit

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gekzat
 gekzat - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:32   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/519923/2010/10/15/Feyenoord-fans-hebben-geen-zin-in-PSV-uit.dhtml

Wat is dit nou weer... Waar zijn de echte supporters nu gebleven????

Ik ben van de partij al weet ik dat we ten onder gaan. Zal morgen wel weer uitverkocht zijn door de silvercardhouders(gelukkig) maar snap niet waarom de diehards opeens wegblijven

En maar blijven oproepen om tegen twente de kuip laten kolken. Zorg maar dat de uitsupporters mee gaan
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
loop je niet wat op de zaken vooruit? eerst twente maar lijkt mij...
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
kan zo maar een gelijkspelletje worden
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 oktober 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Durf ik over 24 uur pas een oordeel over te geven. Eerder niet.
MMM
 MMM - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Stoor me een beetje aan alle berichten op het internet hierover.. Alle andere uitwedstrijden zijn wel uitverkocht, maak daar dan ook maar een berichtje over!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 oktober 2010 door MMM --
Els
 Els - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Ja, maar het is wel opvallend. Ik heb trouwens ook totaal geen behoefte om nu naar uitwedstrijden te gaan. Dus begrijp het wel.
MMM
 MMM - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:08   quote  deeplink  
Las ook dat het niet goedkoop was, 44 euries..
Els
 Els - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Dat, en het feit dat je uren onderweg bent, als de eerste de beste idioot wordt behandeld en ws een klote resultaat ophaalt, maakt de verkoop van 800 kaartjes nog een hele prestatie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 oktober 2010 door Els --
MMM
 MMM - vrijdag 15 oktober 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Eens.
gekzat
 gekzat - zaterdag 16 oktober 2010 - 08:34   quote  deeplink  
@ Obiku eerst twente?ga je morgen een kaartje halen dan? feit is gewoon dat er 800 supporters minder gaan.en daar mag ik toch wel over beginnen of moet ik eerst een liefdetopic open

En Els en MMM onzin reden wat jullie opgeven. qua geld snap ik het wel vindhet erg prijzig, maar dat je als een beest behandeld word valt allemaal wel mee. De tijden dat je op eigen houtje naar een uitwedstrijd kon gaan zijn voorbij(helaas). En uren onderweg vind ik echt een totaal nutteloze opmerking. Je hobby kost tijd.

Ik vind het gewoon raar dat er 800 supporters minder gaan.
kale co
 kale co - zaterdag 16 oktober 2010 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 - 23:11 schreef Els het volgende:
Dat, en het feit dat je uren onderweg bent, als de eerste de beste idioot wordt behandeld en ws een klote resultaat ophaalt, maakt de verkoop van 800 kaartjes nog een hele prestatie
Els groot gelijk ! en dan ergens hoog achter in een stadion worden gezet, geen vechtlust van je ploeg,jongens die voor zich zelf bezig zijn en dan ook nog 44 euro!

ik ga wel regelmatig uit gewoon los kan makkelijk en dan betaal je 20 euro voor een kaartje ergens op een hoofd tribune behalve ajax en twente daar is het wat minder als je ontdekt wordt
Els
 Els - zaterdag 16 oktober 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Er gaan 400 suporters minder, er zouden in eerste instantie 1200 kaartjes afgenomen worden. Of je het onzin vindt of niet is persoonlijk. Tot zo'n 10 jaar geleden ging ik alle wedstrijden, uit en thuis, nationaal en internationaal. De sfeer onderling was leuker, het fanatisme was nog op een leuke manier aanwezig. Ik heb nu een goldcard. Ik ga een aantal wedstrijden, maar op eigen gelegenheid gaan, is gewoon leuker. Ik wil niet zeggen dat vroeger alles beter was, maar als je in een ander vak naast het uitvak vol Feyenoordsupporters zit, krijg je er wel een andere kijk op. Elk liedje is hetzelfde, er is totaal geen creativiteit meer, de houding is volstrekt onbeschoft en de helft lijkt stijf onder de drugs en drank te zitten, waardoor de ongecontoleerde agressie voelbaar is. We waren vroeger echt geen lieverdjes, er werd gereld en gevochten, maar toch heb ik aan die tijd betere herinneringen. Het was een legioen met een extreem rechtvaardigheidsgevoel, en de frustraties waren dus voorspelbaar. De behandeling nu is daar ook naar, tegenwoordig worden we in een vak gepropt, in een bus of trein gepropt, uitermate aanmatigend door de politie behandeld en ik heb daar gewoon geen zin meer in. Ik kan dat naar het thuisfront ook niet meer verantwoorden. Zeker niet als ik stikchagerijnig terugkom.
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 10:51 schreef Els het volgende:
Er gaan 400 suporters minder, er zouden in eerste instantie 1200 kaartjes afgenomen worden. Of je het onzin vindt of niet is persoonlijk. Tot zo'n 10 jaar geleden ging ik alle wedstrijden, uit en thuis, nationaal en internationaal. De sfeer onderling was leuker, het fanatisme was nog op een leuke manier aanwezig. Ik heb nu een goldcard. Ik ga een aantal wedstrijden, maar op eigen gelegenheid gaan, is gewoon leuker. Ik wil niet zeggen dat vroeger alles beter was, maar als je in een ander vak naast het uitvak vol Feyenoordsupporters zit, krijg je er wel een andere kijk op. Elk liedje is hetzelfde, er is totaal geen creativiteit meer, de houding is volstrekt onbeschoft en de helft lijkt stijf onder de drugs en drank te zitten, waardoor de ongecontoleerde agressie voelbaar is. We waren vroeger echt geen lieverdjes, er werd gereld en gevochten, maar toch heb ik aan die tijd betere herinneringen. Het was een legioen met een extreem rechtvaardigheidsgevoel, en de frustraties waren dus voorspelbaar. De behandeling nu is daar ook naar, tegenwoordig worden we in een vak gepropt, in een bus of trein gepropt, uitermate aanmatigend door de politie behandeld en ik heb daar gewoon geen zin meer in. Ik kan dat naar het thuisfront ook niet meer verantwoorden. Zeker niet als ik stikchagerijnig terugkom.
100% eens ;) !! ja en chagerijnig?? dan moeten wij elkaar onverhoopt ooit ergens in een uitvak tegen elkaar aan hebben gestaan... wat is de wereld toch klein! haha
Els
 Els - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 11:05 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

100% eens ;) !! ja en chagerijnig?? dan moeten wij elkaar onverhoopt ooit ergens in een uitvak tegen elkaar aan hebben gestaan... wat is de wereld toch klein! haha
Zou zo maar kunnen.
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:09   quote  deeplink  
jij bent toch niet de dame met pipi langkous op haar rug???
Els
 Els - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Nee, geen tattoo's. Verder beetje doorsnee, ongeveer 1.70, blond, blauwe ogen. Grote mond, niet letterlijk
MMM
 MMM - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 11:21 schreef Els het volgende:
Nee, geen tattoo's. Verder beetje doorsnee, ongeveer 1.70, blond, blauwe ogen. Grote mond, niet letterlijk
this_thread_is_useless_without_pics.gif
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 11:21 schreef Els het volgende:
Nee, geen tattoo's. Verder beetje doorsnee, ongeveer 1.70, blond, blauwe ogen. Grote mond, niet letterlijk
oke thanx voor de info... nu ga ik me toch afvragen wie is de dame achter Els?!
Els
 Els - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 11:23 schreef MMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja. Ik heb een korte attentieboog, er is dus heel weinig wat ik mijn hele leven mooi zal vinden. Dus geen tattoo's.
Els
 Els - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 11:25 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

oke thanx voor de info... nu ga ik me toch afvragen wie is de dame achter Els?!
Ach, beetje wat je kan verwachten. Grote bek, klein hartje. Eerlijk, meestal aardig... vul maar aan. Die vragen heb ik eigenlijk wel bij iedereen op het forum. 'Ken' er nu twee, valt me niks tegen.
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:31   quote  deeplink  
wel een dame met rotterdams accent of toch meer zachte g??
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:33   quote  deeplink  
ja je gaat je toch bij sommige mensen afvragen wat voor persoon zit daar achter...gezien jou sterke verbale communicatieve vaardigheden denk ik toch aan een dame met enig niveau.
Els
 Els - zaterdag 16 oktober 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 11:31 schreef El Jardinero het volgende:
wel een dame met rotterdams accent of toch meer zachte g??
Mijn hart ligt in Rotterdam, ik heb voor mijn werk in Breda gewoond, maar spreek volgens mij toch gewoon ABN.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 16 oktober 2010 - 12:57   quote  deeplink  
Spreek ff lekker vanavond bij de kuip af
Els
 Els - zaterdag 16 oktober 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 12:57 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Spreek ff lekker vanavond bij de kuip af
We hebben 30 oktober al een afspraak. Ook goed?
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 14:30   quote  deeplink  
is dat zo?? gezellig....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 oktober 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Hehehe...Digitaal flirten kan een uitvak bij PSV zó vol krijgen.
Els
 Els - zaterdag 16 oktober 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Heb een hoop gemist. Dacht dat er gewoon vragen gesteld en beantwoord werden.
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 16 oktober 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Je mist zoveel... misschien tot vanavond anders tot 30 oktober ;)
Roel
 Roel - zaterdag 16 oktober 2010 - 17:21   quote  deeplink  
voor studenten en alleenstaande met vaste lasten word het moeilijk betaalbaar op deze manier. Zeker als je dan ook voor AZ uit met je eigen auto ook nog eens EU 37,50 moet betalen. Ik kan het allemaal makkelijk betalen maar dit verklaard wel de geringe belangstelling

Blijft vreemd waarom wij meer dan andere clubs betalen voor uitwedstrijden. Az uit voor PSV (op zelfde vervoersmanier) koste hun EU 24, ipv EU 37,50.

belachelijk!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 oktober 2010 - 17:47   quote  deeplink  
Bij ons is meer beveiliging.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV uit









0.0053050