|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha. Onvoorstelbaar. Dit doet mij denken aan een TV-programma van vele jaren geleden, waarin iemand in het Engels vertelde dat hij ontslagen was. De interviewer vroeg hem hoe hij financieel kon overleven. Zijn antwoord was: I WALK NOW IN THE DOUBLE JOE DOUBLE JOE. De interviewer toonde zeer begrijpelijk zijn grootste en diepste frons en ik lag dubbel (zonder joe) van het lachen. Omdat het toch wel een serieus programma was dacht ik niet direct aan een grap. Tja, Engels (en Duits) is kennelijk niet voor iedereen gemakkelijk ;-) |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Wat ik zo leuk vind aan Krol is dat het hem gewoon ook niet echt uitmaakt. Hij begrijpt de vragen wel dus zijn passieve kennis is goed. Maar het blijft een echte Amsterdammer denken en doen in het Amsterdams |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Klopt. Niet geremd door enige gêne. Hahaha, een echte bluffer. Ik mag dat wel :-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hahahaha, fantastisch die Krol en Pfaff. Ze zijn helemaal zichzelf en hebben moeite om de juiste bewoordingen te vinden, maar dat is geweldig om te zien. Die Pfaff lult een stuk in zijn kraag en die mensen om hem heen weten totaal niet waar ie het over heeft, super.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat gesprek van Pfaff had ik ooit al eens op de Duitse TV gezien, toen Pfaff nog voor Bayern München speelde. Inderdaad alibabba, die Duitsers wisten bij God niet waar hij het over had... Brullen! Maar Ruud Krol kon er ook wat van... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Jazeker Ruudje Krol, fantastische man.....ja dattuh...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
The good old days he, echt geweldig |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Maar er is er nog eentje uit die tijd: Wim Suurbier. Die heb ik ook eens Engels horen lullen met een zwaar Amsterdamse tongval. Dat was ook lachen. En als ik mij goed kan hertinneren heeft Wim Suurbier zelfs nog in de Verenigde Staten gespeeld. Ik geloof bij Los Angeles Aztecs. Maar Ruud Krol (en Jean Marie Pfaff) spande(n) de kroon. Geweldig! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 - 22:48 schreef Pietje het volgende:En als ik mij goed kan hertinneren heeft Wim Suurbier zelfs nog in de Verenigde Staten gespeeld. Ik geloof bij Los Angeles Aztecs. Daar heeft ie inderdaad nog gespeeld Pietje. |
|
|
|