|
|
FR-Han
|
|
|
jongens ik wil niet op zaken vooruit rennen. maar wat gaat het worden en hoe moeten we spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over 2 weken laat ik het weten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze gaan we winnen,zeker weten!!! 1-3 laat ik eens gek doen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's mij te gek Leon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nee joh,komt goed.We gaan kaas halen!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha. Ik zie nou al die kop van Verbeek voor me... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vooral als Wijnaldum er 2 inschiet :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk bij nadert inziens 3-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kaasjoden we komen er aan. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
1-2 en de weg omhoog ingezet... |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Dit winnen we zakelijk 0-2 als het niet meer wordt. De spelers weten dat tegen vvv de overwinning telt als een klein goedmakertje. Tegen AZ laten ze zien wat er wel degelijk in huis is!. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdomme, wat missen we Vlaar toch, ook tegen vvv te zien. Mét Vlaar tegen de Vuilbeek's mannetjes? Dan is 2-2 een mooie uitslag. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Op basis van de 1e helft vanavond : 3-0 op basis van de 2e helft vanavond : 1-2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je deze wint heb je weer aansluiting. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Dat zou prachtig zijn, maar met een gelijkspel zou ik ook niet ontevreden zijn |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: hahaha die had ik ook.... zijn er nog mensen die gaan????? |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 01:33 schreef FR-Henk het volgende:Verdomme, wat missen we Vlaar toch, ook tegen vvv te zien. Mét Vlaar tegen de Vuilbeek's mannetjes? Dan is 2-2 een mooie uitslag. We missen vlaar misschien wel, maar de vrij speelde gisteren zeker goed, op een paar keer balverlies na. Martins Indi vond ik gister daarentegen zeer zwak. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:29 schreef Mambo het volgende:[..] We missen vlaar misschien wel, maar de vrij speelde gisteren zeker goed, op een paar keer balverlies na. Martins Indi vond ik gister daarentegen zeer zwak. Ach voor een linkspoot op rechts vond ik het wel ok |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet er niet aan denken...Leerdam zondag weer terug.... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: hij kan altijd nog geblesseerd raken voor die tijd, of misschien zegt been wel, never change a winning team? |
|
|
|
|
Fr08kevin
|
|
|
hij kan altijd nog geblesseerd raken voor die tijd, of misschien zegt been wel, never change a winning team? Laat schaken dan wel uit de basis en biseswar erin, biseswar zorgt voor veel meer dreiging en castaignos speelt duidelijk beter met biseswar op links! Ik vond trouwens dat el ahmadi gister een goede wedstrijd speelde....rende zich helemaal de...in! Mag ook eens gezegd worden. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
ik bedoelde eigenlijk dat dit de opstelling zou worden tegen AZ. Maar aangezien Vlaar niet kan meedoen verandert die dus...
Biseswar - Castaignos - Wijnaldum El Ahmadi - Mokotjo - Bruins De Cler - Bahia - De Vrij - BMI V.Dijk
Dit is dus niet mijn favo opstelling! Ik zal volgende keer duidelijk zijn*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen die een goede wedstrijd heeft gezien is te snel tevreden. Matige eerste helft en een aardige 2e. Maar tegen de kaasjoden moet het nog een stapje beter. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:Iedereen die een goede wedstrijd heeft gezien is te snel tevreden. Matige eerste helft en een aardige 2e. Maar tegen de kaasjoden moet het nog een stapje beter. als ze het kunnen opbrengen om twee helfden zo te spelen maken ze een goede kans |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Biseswar - Castaignos - Wijnaldum Smolov - Mokotjo - Bruins Martins-Indi - Bahia - Vlaar - De Vrij Mulder |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Ja prima opstelling hotjumper, ik hoop dat Mario meeleest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Waarom niet:
smolov - castaignos biseswar - mokotjo - bruins - wijnaldum indi - bahia - vlaar - de vrij mulder
een keer wat anders dan met buitenspelers die geen buitenspelers zijn... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Darley vind ik ook goed maar ik vind dat we dit jaar moeten gebruiken om een jonge keeper klaar te stomen voor het kampioensseizoen 2011/2012 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan zie ik liever Darley eens keepen ja. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 12:45 schreef hotjumper het volgende:[..] Biseswar - Castaignos - Wijnaldum Smolov - Mokotjo - Bruins Martins-Indi - Bahia - Vlaar - De Vrij Mulder helemaal mee eens,wil die smolov wel s een paar wedstrijden in de basis zien. Verder hoop ik op een stiekeme 0-1.maar kan leven met een gelijkspel |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk winnen, alleen met hoeveel is de vraag |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
We zullen ze laten beven!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord olé!!!! |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
APPLAUS!!! mooi gezongen heren!!
Denk toch dat het een gelijkspelletje wordt... Zou al mooi zijn op dit moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2010 door markw3 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
die hele kaasveste gaat uit zijn bol, voor Feyenoord, Feyenoord |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 09:34 schreef markw3 het volgende:APPLAUS!!! mooi gezongen heren!! Denk toch dat het een gelijkspelletje wordt... Zou al mooi zijn op dit moment. Ik zou er wel voor tekenen op dit moment maar hoop op een 1-2 overwinning! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook al hebben we nog niet gewonnen, toch wil ik jullie alvast feliciteren met mij. vind het een stuk leuker geworden als ik ook post. maar alvast graag gedaan hoor nobele ridders |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 16:25 schreef Pietje1 het volgende:Waarom niet: smolov - castaignos biseswar - mokotjo - bruins - wijnaldum indi - bahia - vlaar - de vrij mulder een keer wat anders dan met buitenspelers die geen buitenspelers zijn... tis te aanvaleend voor az ideal |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 10:03 schreef obiku010 het volgende:ook al hebben we nog niet gewonnen, toch wil ik jullie alvast feliciteren met mij. vind het een stuk leuker geworden als ik ook post. maar alvast graag gedaan hoor nobele ridders kun je niet beter je moeder lastig vallen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 10:03 schreef obiku010 het volgende:ook al hebben we nog niet gewonnen, toch wil ik jullie alvast feliciteren met mij. vind het een stuk leuker geworden als ik ook post. maar alvast graag gedaan hoor nobele ridders Heb je daar voorbeelden van? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: klaas, je leest me posts te vaak. beter sla je mijn posts over als je toch alleen maar kan zeuren |
|
|
|