|
|
kansenbenutter
|
|
|
t talent druipt er vanaf...kan een blind paard nog zien.(H) |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
en weer een makkelijke vrije trap |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 15:59 schreef kansenbenutter het volgende:ik denk als je vhaaren een jaartje de tijd geeft,hij een waardig feyenoordback zal kunnen zijn. dus t ziet er allemaal goed uit. hopelijk gaan we nog ff naar plaatst 18 om de investeerders nog ff op stang te jagen :) back? wat een degradatie ik schat hem hoger in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: ik ook...maar er lopen nog betere rond ;) |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
Volgende weekgewoon Mokotjo & van Haaren beide in de basis! dan gaan we pas voetbal zien! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
op t middenveld dan he. voor de mensen die dat niet zouden kunnen snappen;)
adios tim. thnx voor je inzet (H) |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Bruins is weer hard bezig te zakken naar het niveau WATJE!!!! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
mokotjo ..hoe kan ik dat supertalent nou over het hoofd zien (H) |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
Bruins dr ff uit voor cabral, gini op 10.. bruins bakt dr nu nix meer van |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
mijn gebeden zijn verhoord |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
mmhh nja dan maar hopen op een smolovje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario zou je niet is gaan wisselen |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
ben bang dat de wissel te laatkomt... maarja je weet het nooit |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
mag wel een keer mee gaan zitten, te beginnen met vandaag graag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. 10 minuten voor tijd pas, niet te geloven.. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
Rob doet het weer netjes hoor |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
weer een goede redding van robbie |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dat jij geen trainer van beroep bent geworden... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had ik wel even wat eerder gewisseld ja.. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
nja van Haaren had ik juist niet gewisseld.. hoop maar dat been weer met een geniaal idee komt |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: en hadden we nu met 2-6 voor gestaan zeker
beste stuurlui...... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: en hadden we 8-0 voorgestaan zeker |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
smolov moet je niet opstellen. die heeft voor ons geen restwaarde en is alleen maar op eigen s6 uit. helaas is dat t enige wat ik op mario kan aanmerken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee maar het is onbegrijpelijk dat je pas zo laat wisselt.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: waarschijnlijk zijn de wissels niet beter dan de basiself maar hij wisselt alleen voor wat vers bloed makt verder niets uit |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
5 min nog... hopen op een wonder! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 16:13 schreef kansenbenutter het volgende:smolov moet je niet opstellen. die heeft voor ons geen restwaarde en is alleen maar op eigen s6 uit. helaas is dat t enige wat ik op mario kan aanmerken. restwaarde? het gaat toch om doelpunten of niet professor? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die mazzel hebben we nooit.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: fijne supporter die zoveel vertrouwen heeft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat een ongelooflijk zeikwijf ben jij, pleur op man.. Wij hebben nooit de mazzel dat we eens scoren in de laatste minuten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
wtf is die smolov allemaal aan het kloten zeg... jezus zo winnen we geen wedstrijd met hem.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 16:17 schreef MMM het volgende:[..] Wat een ongelooflijk zeikwijf ben jij, pleur op man.. Wij hebben nooit de mazzel dat we eens scoren in de laatste minuten ik blijf er achter staan...jij blijft zeiken, dus wie is nou de zeikwijf |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 16:17 schreef MMM het volgende:[..] Wat een ongelooflijk zeikwijf ben jij, pleur op man.. Wij hebben nooit de mazzel dat we eens scoren in de laatste minuten eens! dat heeft niets te maken met wel of geen supporter! geluk heb je of niet! |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
tis weer gezellig hier! haha |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
godver... dat was toch echt kans op de gelijkmaker! VAN DIJK// HELD |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: waarom ? ik heb het wel naar m'n zin, behalve de stand, en wat jij roept boeit me niet |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
neee joh...Makelie is ook een lul ook hoor... |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
godver... zit weer s niet mee.. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 16:21 schreef henkie1969 het volgende:[..] waarom ? ik heb het wel naar m'n zin, behalve de stand, en wat jij roept boeit me niet zo geloof je er nog in Henk pffff |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De slechtste heeft gewonnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sfeervol weer hoor met die klappertjes, wat een ongelooflijke schijtclub blijft dat az ook |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: daar gaat het niet om, maar je kan hier iedereen van Feyenoord gaan lopen afbranden, maar daar worden ze niet beter van. We moeten gewoon accepteren (hoe moeilijk ook) dat deze spelers gewoon te kort komen. En dan kan je wisselen wat je wilt, maar beter wordt het nooit.... maar dat mag je hier niet zeggen, want dan ben je een zeikwijf. en ze mogen van mij schelden tegen mij, boeit me totaal niet. iedereen zijn mening, maar ik ga niet lopen schelden tegen mijn medesupporters. |
|
|
|