BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (31-10-2010 , 14:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 oktober 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Die Pelle was wel een slimme wissel.
daar hadden we geen antwoord op.
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 31 oktober 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:16 schreef Vnny het volgende:

[..]

restwaarde? het gaat toch om doelpunten of niet professor?
momenteel niet kansloze.
het gaat om progressie en zorgen dat je niet degradeert.
snappie?
FR-Han
 FR-Han - zondag 31 oktober 2010 - 16:31   quote  deeplink  
ik weet niet wie deze topic verzonnen heb, maar wat een held zeg. hij loopt goed. gezellig hier, en zonder op elkaar te fitten
Roy15
 Roy15 - zondag 31 oktober 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:25 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, maar je kan hier iedereen van Feyenoord gaan lopen afbranden, maar daar worden ze niet beter van.
We moeten gewoon accepteren (hoe moeilijk ook) dat deze spelers gewoon te kort komen.
En dan kan je wisselen wat je wilt, maar beter wordt het nooit....
maar dat mag je hier niet zeggen, want dan ben je een zeikwijf.
en ze mogen van mij schelden tegen mij, boeit me totaal niet.
iedereen zijn mening, maar ik ga niet lopen schelden tegen mijn medesupporters.
inderdaad Henk! we moeten paar seizoenen uithuilen, en dan slaan we genadeloos hard toe!
MMM
 MMM - zondag 31 oktober 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Je kan niemand iets verwijten. Ze hebben keihard gewerkt en waren gewoon 90 minuten lang de betere.. Het zit gewoon niet mee

Tyfus az
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 31 oktober 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:27 schreef Stylzz het volgende:
Die Pelle was wel een slimme wissel.
daar hadden we geen antwoord op.
Mwa, vond hem juist vrij matig invallen. Hij scoorde wel de 2-0, maar dat kwam omdat De Vrij naar de bal bleef kijken ipv zijn directe tegenstander.

Pff, echt een onnodige nederlaag. 2 kansen 2 doelpunten was het bij AZ (de slotminuten dan niet meegerekend). Feyenoord verdiende tenminste een gelijkspel. Maar goed, het spel van vandaag was redelijk tot goed, dus ik heb vertrouwen voor de komende wedstrijden.
MMM
 MMM - zondag 31 oktober 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:25 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, maar je kan hier iedereen van Feyenoord gaan lopen afbranden, maar daar worden ze niet beter van.
We moeten gewoon accepteren (hoe moeilijk ook) dat deze spelers gewoon te kort komen.
En dan kan je wisselen wat je wilt, maar beter wordt het nooit....
maar dat mag je hier niet zeggen, want dan ben je een zeikwijf.
en ze mogen van mij schelden tegen mij, boeit me totaal niet.
iedereen zijn mening, maar ik ga niet lopen schelden tegen mijn medesupporters.
Ga lekker naar het Libelle forum
Roy15
 Roy15 - zondag 31 oktober 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:27 schreef Stylzz het volgende:
Die Pelle was wel een slimme wissel.
daar hadden we geen antwoord op.
inderdaad, is transfervrij aan einde seizoen toch?
zo ja, nu al proberen te contracteren!
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 oktober 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mwa, vond hem juist vrij matig invallen. Hij scoorde wel de 2-0, maar dat kwam omdat De Vrij naar de bal bleef kijken ipv zijn directe tegenstander.

Pff, echt een onnodige nederlaag. 2 kansen 2 doelpunten was het bij AZ (de slotminuten dan niet meegerekend). Feyenoord verdiende tenminste een gelijkspel. Maar goed, het spel van vandaag was redelijk tot goed, dus ik heb vertrouwen voor de komende wedstrijden.
Joh? Hij won elk duel en was continu aanspeelbaar.
Op een gegeven moment ging bahia er maar 2 meter achterstaan want t luchtduel had toch geen zin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 31 oktober 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Joh? Hij won elk duel en was continu aanspeelbaar.
Op een gegeven moment ging bahia er maar 2 meter achterstaan want t luchtduel had toch geen zin.
Hij won echt niet elk duel, das zwaar overdreven. In vergelijking met die Jonathas speelde hij erg goed, maar voor de rest vond ik hem persoonlijk niet geweldig invallen. Wel aantal keer goed in de combinatie, maar ook aardig veel balverlies en onnodige overtredingen.
sterski010
 sterski010 - zondag 31 oktober 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Voetballend zat het gewoon goed in elkaar vandaag.Met wat meer scorend vermogen maak je zeker de eerste vandaag. Ziet de wedstrijd er ineens heel anders uit. Voor het eerst dat ik een lichtpuntje heb gezien dit seizoen....
Roy15
 Roy15 - zondag 31 oktober 2010 - 16:44   quote  deeplink  
Geef mij maar Ricky van Haaren ipv Bruins!
henkie1969
 henkie1969 - zondag 31 oktober 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Ga lekker naar het Libelle forum
is goed, als jij een cursus fatsoen gaat volgen.
just-me
 just-me - zondag 31 oktober 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Komende 4 wedstrijden 3 keer thuis (Roda, Heerenveen en ADO)Met de kuip erachter moet dit minimaal 7 punten opleveren zodat je dan wegbent van de onderste plaatsen.Daarna Willem 2 uit en Excelsior thuis tot de winterstop. Na de winterstop met Fer, Tomasson en Cisse weer fit en evt. Koevermans richting subtop.

zo zie ik het~!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 oktober 2010 door just-me --
R()b
 R()b - zondag 31 oktober 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Feyenoord speelde niet slecht.
2 persoonlijke foutjes , en geluk van AZ kant kom je 2-0 achter.
Naja... pech.
Op naar de volgende wedstrijd!
el-loco
 el-loco - zondag 31 oktober 2010 - 16:55   quote  deeplink  
weer een kutdag
Royaal
 Royaal - zondag 31 oktober 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:51 schreef just-me het volgende:
Komende 4 wedstrijden 3 keer thuis (Roda, Heerenveen en ADO)Met de kuip erachter moet dit minimaal 7 punten opleveren zodat je dan wegbent van de onderste plaatsen.Daarna Willem 2 uit en Excelsior thuis tot de winterstop. Na de winterstop met Fer, Tomasson en Cisse weer fit en evt. Koevermans richting subtop.

zo zie ik het~!
je hebt me zondag een stuk vrolijker gemaakt
Vnny
 Vnny - zondag 31 oktober 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:25 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, maar je kan hier iedereen van Feyenoord gaan lopen afbranden, maar daar worden ze niet beter van.
We moeten gewoon accepteren (hoe moeilijk ook) dat deze spelers gewoon te kort komen.
En dan kan je wisselen wat je wilt, maar beter wordt het nooit....
maar dat mag je hier niet zeggen, want dan ben je een zeikwijf.
en ze mogen van mij schelden tegen mij, boeit me totaal niet.
iedereen zijn mening, maar ik ga niet lopen schelden tegen mijn medesupporters.
Zo dat helpt even drie kwartier wandelen met de buggy omaf te reageren.

Snap je punt wel Henk maar er zijn ook medeforumgebruikers die gewoon hun gevoel uitspreken tijdens de wedstrijd, bij mij meestal al frustratie of wanhoop.
Maar ik denk dat voor iedereen, nou ja laten we zeggen 99% de mensen als 1 man achter Feyenoord staan, ook (misschien wel juist) als het slechter gaat!
Vnny
 Vnny - zondag 31 oktober 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:29 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

momenteel niet kansloze.
het gaat om progressie en zorgen dat je niet degradeert.
snappie?
oh dus door smolov niet te wisselen hadden we het verschil gemaakt.

Kansloos was jij al toen je geboren werd in die vogelaarwijk kneus
Vnny
 Vnny - zondag 31 oktober 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:43 schreef sterski010 het volgende:
Voetballend zat het gewoon goed in elkaar vandaag.Met wat meer scorend vermogen maak je zeker de eerste vandaag. Ziet de wedstrijd er ineens heel anders uit. Voor het eerst dat ik een lichtpuntje heb gezien dit seizoen....
Eens goed gevoetbald, alleen niet effectief genoeg en te weinig kansen gecreëerd. Ik ben blij met het vertoonde spel en inzet (op een enkele speler na, vond bruins toch op momenten weer heel zwak en soft). Als we zo blijven spelen komen we op zeker in het linker rijtje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 oktober 2010 - 17:12   quote  deeplink  
De 2-0 hebben we te danken aan Bahia ,wist totaal wat tie met de bal aan z`n voet moest doen!!
V Dijk speelde een goede wedstrijd,Bruins was weer te gemakkelijk en Smolov deed het nog slechter..
Feyenoord heeft op basis van het wedstrijdbeeld onterecht verloren en oja Ricky v Haaren heeft heel goed gedebuteerd!!
MMM
 MMM - zondag 31 oktober 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Bruins speelde weer eens als een wijf. Vond van Haaren ook niet slecht spelen inderdaad net als El Ahmadi. Vond eigenlijk niemand slecht spelen, op Bruins na, we hebben gewoon weer pech.
Vnny
 Vnny - zondag 31 oktober 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
De 2-0 hebben we te danken aan Bahia ,wist totaal wat tie met de bal aan z`n voet moest doen!!
V Dijk speelde een goede wedstrijd,Bruins was weer te gemakkelijk en Smolov deed het nog slechter..
Feyenoord heeft op basis van het wedstrijdbeeld onterecht verloren en oja Ricky v Haaren heeft heel goed gedebuteerd!!
inderdaad Ricky speelde super, jammer dat hij geen goal heeft kunnen maken, was hem gegund
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 oktober 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
De 2-0 hebben we te danken aan Bahia ,wist totaal wat tie met de bal aan z`n voet moest doen!!
V Dijk speelde een goede wedstrijd,Bruins was weer te gemakkelijk en Smolov deed het nog slechter..
Feyenoord heeft op basis van het wedstrijdbeeld onterecht verloren en oja Ricky v Haaren heeft heel goed gedebuteerd!!
Vlaar hard nodig.
de vrij rechts. indy links.

middenveld worden nog lastige keuzes.
Vnny
 Vnny - zondag 31 oktober 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vlaar hard nodig.
de vrij rechts. indy links.

middenveld worden nog lastige keuzes.
Ja maar dat is een luxeprobleem
just-me
 just-me - zondag 31 oktober 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 16:55 schreef Royaal het volgende:

[..]

je hebt me zondag een stuk vrolijker gemaakt
heheheh komt allemaal goed let maar op!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 oktober 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vlaar hard nodig.
de vrij rechts. indy links.

middenveld worden nog lastige keuzes.
mee eens alleen ik zie wel positieve dingen van de Cler die de rest waarschijnlijk niet zien?
De Cler heeft vandaag in mijn ogen toch een 7 gescoord!!!
henkie1969
 henkie1969 - zondag 31 oktober 2010 - 17:18   quote  deeplink  
de Cler speelde een redelijke tot goede wedstrijd, inderdaad een mooie 7
MMM
 MMM - zondag 31 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

mee eens alleen ik zie wel positieve dingen van de Cler die de rest waarschijnlijk niet zien?
De Cler heeft vandaag in mijn ogen toch een 7 gescoord!!!
Eens maar hij moet wel van die vrije trappen en corners afblijven.
bokui010
 bokui010 - zondag 31 oktober 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
De 2-0 hebben we te danken aan Bahia ,wist totaal wat tie met de bal aan z`n voet moest doen!!
V Dijk speelde een goede wedstrijd,Bruins was weer te gemakkelijk en Smolov deed het nog slechter..
Feyenoord heeft op basis van het wedstrijdbeeld onterecht verloren en oja Ricky v Haaren heeft heel goed gedebuteerd!!
Ik vind dat niet alleen hij achterin een beetje de weg kwijt is. We zien gewoon allemaal dat we Vlaar heel hard nodig hebben, kan de Vrij weer naar rechts Bruno eventueel op links en dan is er gewoon weer een stuk meer zelfvertrouwen achterin. Verder vind ik ook dat Ricky van Haaren weer redelijk speelde. Verder vond ik Castaignos ook weer goed spelen en ook doet het me goed om te zien dat het een speler is met veel passie en strijd.
Kortom het kan alleen maar beter worden!
craven
 craven - zondag 31 oktober 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Bruins zwaar kut! Karim goed
Vnny
 Vnny - zondag 31 oktober 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens maar hij moet wel van die vrije trappen en corners afblijven.
ja of meer oefenen, bruins neemt ze ook niet lekker trouwens, bijna alle ballen voor de keeper
bokui010
 bokui010 - zondag 31 oktober 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:22 schreef Vnny het volgende:

[..]

ja of meer oefenen, bruins neemt ze ook niet lekker trouwens, bijna alle ballen voor de keeper
van Haaren heeft in potentie een veel harder en gerichter schot naar mijn mening. Hij had veel meer uit dat schot kunnen halen dat uiteindelijk Bruins nam.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 oktober 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:21 schreef bokui010 het volgende:

[..]

Ik vind dat niet alleen hij achterin een beetje de weg kwijt is. We zien gewoon allemaal dat we Vlaar heel hard nodig hebben, kan de Vrij weer naar rechts Bruno eventueel op links en dan is er gewoon weer een stuk meer zelfvertrouwen achterin. Verder vind ik ook dat Ricky van Haaren weer redelijk speelde. Verder vond ik Castaignos ook weer goed spelen en ook doet het me goed om te zien dat het een speler is met veel passie en strijd.
Kortom het kan alleen maar beter worden!
Mee eens alleen je vergeet de Cler !!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 oktober 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:22 schreef craven het volgende:
Bruins zwaar kut! Karim goed
Idd op deze wijze zou ik Karim nooit ruilen!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 oktober 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:18 schreef henkie1969 het volgende:
de Cler speelde een redelijke tot goede wedstrijd, inderdaad een mooie 7
Dus jij vond dit 1.2 milj per jaar waard.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 31 oktober 2010 - 17:53   quote  deeplink  
Helaas een puntje was wel verdiend geweest. Weet niet wat Baiha aan het doen was bij die tweede goal maar verdedigen kan je het niet noemen. Jammer dat De Cler zoveel energie verspilt aan het nemen van vrije trappen en corners.....die hebben totaal geen waarde. Speelde voor de rest wel een aardige partij. Biseswar kwam veels te laat op stoom helaas, ontbeert toch de kwaliteit voor Feyenoord 1.
MMM
 MMM - zondag 31 oktober 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 17:53 schreef Madhopfc het volgende:
Helaas een puntje was wel verdiend geweest. Weet niet wat Baiha aan het doen was bij die tweede goal maar verdedigen kan je het niet noemen. Jammer dat De Cler zoveel energie verspilt aan het nemen van vrije trappen en corners.....die hebben totaal geen waarde. Speelde voor de rest wel een aardige partij. Biseswar kwam veels te laat op stoom helaas, ontbeert toch de kwaliteit voor Feyenoord 1.
Oneens. Biseswar vond ik één van de betere.
Maximus
 Maximus - zondag 31 oktober 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:04 schreef MMM het volgende:

[..]

Oneens. Biseswar vond ik één van de betere.
Ik niet!
Bahia ook inspiratieloos.. Als tie aan de bal is is t altijd linke soep..
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 31 oktober 2010 - 18:45   quote  deeplink  
Dit is het zwakste Feijenoord dat ik sinds 1954 (invoering betaald voetbal) heb gezien. Als er niet snel wat verandert komt degradatie heel dichtbij. En reken maar dat die Ajax-fans in het Zeisterbos in hun vuistje lachen. We zijn op dit moment inderdaad het lachertje van de eredivisie. Waar ik op maandagmorgen ook kom, ik word uitgelachen, En al die miljoenen? Prachtig, maar alleen met een winnend elftal kun je geld verdienen. (iedere wedstrijd volle Kuip en Europees voetbal, dat brengt geld op) Op deze manier doorgaan kost jaarlijks miljoenen. Maar ja, Gudde weet het allemaal wel, wordt er niet ziek van, want heeft volgens mij geen Feijenoord-hart. Anders beweeg je wel hemel en aarde om, je elftal te versterken, Deze man is een kille saneerder. De paar redelijke voetballers die er nog in staan lopen aan het eind van het seizoen weg en geef ze eens ongelijk. De paar centen die daar mee binnenkomen mogen niet gebruikt worden voor het elftal, dus volgend seizoen een nog slechtere ploeg. Maar bestuur en technische staf zien (zeggen ze) veel perspectief in deze selectie, Hoelang kun je je supporters met dit soort praatjes aan het lijntje houden? Oude wijsheid: veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven. Als dit elftal niet op korte termijn versterkt wordt is Feijenoord ten dode opgeschreven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 oktober 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:41 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ik niet!
Bahia ook inspiratieloos.. Als tie aan de bal is is t altijd linke soep..
Mwah wat Bahia///Held betreft geef ik jou gelijk maar Biseswar bracht nog enige vooruitgang...
Wijnaldum was weer top met zijn inzet maar als je zo makkelijk mensen voorbij loopt
moet je dat ook eens in 16 proberen,dat zelfde telt voor El Amadi...
De Cler haald gewoon weer een voldoende samen met Indi en de Vrij!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 oktober 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:45 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
..
Tissue%20Box%20~%20Cry%20Baby.jpg
Maximus
 Maximus - zondag 31 oktober 2010 - 18:50   quote  deeplink  
Dat schot op doel zat toch helemaal niks géén overtuiging in? Ros die bal dan gvd een x snoeihard tegen de touwen!
De Cler goed! Mag ook voor die centen...
Van Haaren ook prima!
Wijnaldum vind ik te druistig moet sneller en eerder spelen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 oktober 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:50 schreef Maximus het volgende:
Dat schot op doel zat toch helemaal niks géén overtuiging in? Ros die bal dan gvd een x snoeihard tegen de touwen!
De Cler goed! Mag ook voor die centen...
Van Haaren ook prima!
Wijnaldum vind ik te druistig moet sneller en eerder spelen!
Dat schot op doel is zijn eerste onder Been,het is ff wennen dat hij weer naar binnen mag trekken van Been!!!
Nibke
 Nibke - zondag 31 oktober 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Bahia ook inspiratieloos.. Als tie aan de bal is is t altijd linke soep..
Kijkt pas weer naar Pelle als die de bal al in het doel heeft liggen.
Gewoon volgende week vervangen voor Martins Indi, als Vlaar tenminste weer kan spelen.
Vnny
 Vnny - zondag 31 oktober 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
x 2

En kom er maar in Henk69 want deze post van "geboren in Rotterdam" pst precies in jouw straatje ;-)
Rovert
 Rovert - zondag 31 oktober 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:45 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Dit is het zwakste Feijenoord dat ik sinds 1954 (invoering betaald voetbal) heb gezien. Als er niet snel wat verandert komt degradatie heel dichtbij. En reken maar dat die Ajax-fans in het Zeisterbos in hun vuistje lachen. We zijn op dit moment inderdaad het lachertje van de eredivisie. Waar ik op maandagmorgen ook kom, ik word uitgelachen, En al die miljoenen? Prachtig, maar alleen met een winnend elftal kun je geld verdienen. (iedere wedstrijd volle Kuip en Europees voetbal, dat brengt geld op) Op deze manier doorgaan kost jaarlijks miljoenen. Maar ja, Gudde weet het allemaal wel, wordt er niet ziek van, want heeft volgens mij geen Feijenoord-hart. Anders beweeg je wel hemel en aarde om, je elftal te versterken, Deze man is een kille saneerder. De paar redelijke voetballers die er nog in staan lopen aan het eind van het seizoen weg en geef ze eens ongelijk. De paar centen die daar mee binnenkomen mogen niet gebruikt worden voor het elftal, dus volgend seizoen een nog slechtere ploeg. Maar bestuur en technische staf zien (zeggen ze) veel perspectief in deze selectie, Hoelang kun je je supporters met dit soort praatjes aan het lijntje houden? Oude wijsheid: veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven. Als dit elftal niet op korte termijn versterkt wordt is Feijenoord ten dode opgeschreven.
Zeikerd ben je

Waarom ben jij geen directeur dan , als je het allemaal zo goed weet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 oktober 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:58 schreef Rovert het volgende:

[..]

Zeikerd ben je

Waarom ben jij geen directeur dan , als je het allemaal zo goed weet?
Ik word er ook een beetje triest van met juist weer een klein zonnetje die gaat schijnen voor de club!!
Vnny
 Vnny - zondag 31 oktober 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:45 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Dit is het zwakste Feijenoord dat ik sinds 1954 (invoering betaald voetbal) heb gezien. Als er niet snel wat verandert komt degradatie heel dichtbij. En reken maar dat die Ajax-fans in het Zeisterbos in hun vuistje lachen. We zijn op dit moment inderdaad het lachertje van de eredivisie. Waar ik op maandagmorgen ook kom, ik word uitgelachen, En al die miljoenen? Prachtig, maar alleen met een winnend elftal kun je geld verdienen. (iedere wedstrijd volle Kuip en Europees voetbal, dat brengt geld op) Op deze manier doorgaan kost jaarlijks miljoenen. Maar ja, Gudde weet het allemaal wel, wordt er niet ziek van, want heeft volgens mij geen Feijenoord-hart. Anders beweeg je wel hemel en aarde om, je elftal te versterken, Deze man is een kille saneerder. De paar redelijke voetballers die er nog in staan lopen aan het eind van het seizoen weg en geef ze eens ongelijk. De paar centen die daar mee binnenkomen mogen niet gebruikt worden voor het elftal, dus volgend seizoen een nog slechtere ploeg. Maar bestuur en technische staf zien (zeggen ze) veel perspectief in deze selectie, Hoelang kun je je supporters met dit soort praatjes aan het lijntje houden? Oude wijsheid: veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven. Als dit elftal niet op korte termijn versterkt wordt is Feijenoord ten dode opgeschreven.
jodenpost
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 oktober 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 - 18:53 schreef Nibke het volgende:
Kijkt pas weer naar Pelle als die de bal al in het doel heeft liggen.
uhm.. Bahia verdedigde op de bal op dat moment.
Pelle stond achter de Vrij..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (31-10-2010 , 14:30): 2 - 1









0.0085790