BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bellamy: "Ik wil Feyenoord graag helpen"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 03 mei 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Ik zou het nog steeds een stunt vinden als deze raddraaier bij Feyenoord komt spelen. Is wel iemand waar de jeugd tegen op kan kijken in het veld en het team door een dood punt heen kan slepen. Beetje a la Theo Janssen.
petertje
 petertje - dinsdag 03 mei 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Norwich inmiddels gepromoveerd naar de PL.. ben benieuwd!!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 03 mei 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:07 schreef petertje het volgende:
Norwich inmiddels gepromoveerd naar de PL.. ben benieuwd!!
?????
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 03 mei 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:07 schreef petertje het volgende:
Norwich inmiddels gepromoveerd naar de PL.. ben benieuwd!!
Cardiff City FC speelt Bellamy!!;) en die staan 3de met nog 1 wedstrijd te gaan. Kunnen ook niet meer 2de worden!
petertje
 petertje - dinsdag 03 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
ja dat wou ik dus zeggen Edje...
Omdat Norwich gepromoveerd is zal Bellamy nog een paar wedstrijden zijn best moeten doen om alsnog met Cardiff te promoveren..

Daar had hij toch iets over gezegd? dat hij dan zou vertrekken en evt. naar Feyenoord zou gaan?
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 03 mei 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 mei 2011 - 16:22 schreef petertje het volgende:
ja dat wou ik dus zeggen Edje...
Omdat Norwich gepromoveerd is zal Bellamy nog een paar wedstrijden zijn best moeten doen om alsnog met Cardiff te promoveren..

Daar had hij toch iets over gezegd? dat hij dan zou vertrekken en evt. naar Feyenoord zou gaan?
Hahaha wat je voor Petertje..;)

Ja volgensmij was het zo, als Cardiff zou promoveren, dan zou hij vertrekken.(naar Feyenoord)
Hij kwam uit die buurt vandaan ofso, daarom wilt hij Cardiff op deze manier ze steuntje bijdragen.
Terminator
 Terminator - dinsdag 03 mei 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Ik wil mezelf ook helpen!geen woorden maar daden graig!

sluiten deze topic!geen zin....P:
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 mei 2011 - 19:19   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/14570-bellamy-wil-cardiff-city-niet-verlaten.html

Should've known.. Neem aan dat die supporters die toen afgereisd zijn, wél hun geld terug willen.
DY
 DY - vrijdag 06 mei 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:19 schreef Bosifyable het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/14570-bellamy-wil-cardiff-city-niet-verlaten.html

Should've known.. Neem aan dat die supporters die toen afgereisd zijn, wél hun geld terug willen.
het enige wat ik lees is dat ie in de premier league alleen voor cardiff of voor city wil spelen, en dat hij er geen probleem mee heeft om er te blijven spelen.

Maar ik lees nergens dat ie zegt dat ie niet meer naar feyenoord wil als het seizoen afloopt en ze promoveren?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 mei 2011 - 19:28   quote  deeplink  
exact.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 06 mei 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Is ook zo, maar heb je dit ook gelezen? "Ik blijf. Met deze club wil ik naar de Premier League."

Mijn begrijpend lezen mankeert niets aan hoor ;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 18:37 schreef FR-Henk het volgende:
Bellamy? Geen woorden maar daden, zou ik nu zeggen.
En tot nog toe blijft het weer beloftevolle dronkemanspraat.
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 21:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En tot nog toe blijft het weer beloftevolle dronkemanspraat.
zo iets ja, maar wel genoeg voer om een topic te vullen, . . . . dat dan weer wel
craven
 craven - vrijdag 06 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Van mij mag ie ze dronkemanspraat in de kuip laten schallen..
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 21:35 schreef craven het volgende:
Van mij mag ie ze dronkemanspraat in de kuip laten schallen..
gaat 't niet worden vrees ik
craven
 craven - vrijdag 06 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 21:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

gaat 't niet worden vrees ik
dat denk ik ook niet...
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
maar hij kan zich natuurlijk wel aanmelden bij de VvF
MMM
 MMM - zaterdag 07 mei 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Bellamy, kom naar Rotterdam gozerT! 1 kneus die jou niet wilde, heeft het schip al verlaten!
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 mei 2011 - 18:58   quote  deeplink  
zou 't helpen?
craven
 craven - woensdag 01 juni 2011 - 00:27   quote  deeplink  
Bellamy stond open voor Feyenoord: 'Het had makkelijk gekund'
Dinsdag, 31 mei 2011 om 23:48
Het lijkt er niet van te gaan komen dat hij ooit nog in Rotterdam zijn thuiswedstrijden komt spelen, maar Feyenoord heeft een diepe indruk gemaakt op Craig Bellamy. De aanvaller van Manchester City speelde in 2002 als speler van Newcastle United in De Kuip en is die avond nooit meer vergeten. Ik wist dat De Kuip op dit soort avonden intimiderend kon zijn en realiseerde me dat dit hét duel was waarin ik wilde spelen, kijkt hij terug op 13 november 2002.

Daags na de bewuste wedstrijd in Rotterdam spreekt Bellamy zijn Nederlandse ploeggenoot John Karelse en hij vertelt de reservedoelman dat hij zó onder de indruk is, dat hij zich wel kan voorstellen ooit voor Feyenoord te spelen.'Als je zon avond meemaakt, denk je: Het zou wel wat zijn elke week in zon ambiance te voetballen. Vooraf wist ik al wat voor sfeer er in De Kuip kon hangen. Die avond bevestigde mijn beeld, zegt Bellamy in Voetbal International.

Even leek het erop dat Bellamy, die het bij Manchester City met een reserverol moest doen, ook daadwerkelijk naar Feyenoord zou verkassen. Hij ging echter naar Cardiff City. Het had makkelijk gekund, blikt hij terug. Ik denk niet dat Manchester City negatief tegenover Feyenoord had gestaan. Over elke deal had onderhandeld kunnen worden. Ik denk dat ze bijna mijn hele salaris zouden hebben betaald, net als nu het geval is in Cardiff.
Martijn
 Martijn - woensdag 01 juni 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Ah, een forum uit de mottenballen gehaald? En dan ook nog over een speler die er beter ingeholpen kan worden. Deze jongen kan het niveau premierleague niet aan, zou hij dan wel feyenoord aan de hand kunnen nemen naar een hoger plan?
Ik denk van niet..
Emile
 Emile - woensdag 01 juni 2011 - 00:51   quote  deeplink  
als van geel slim is gaat hij toch nog ff bellen

en @martijn bellamy wou cardiff helpen en hij kan makkelijk het niveau aan
craven
 craven - woensdag 01 juni 2011 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 00:41 schreef Martijn het volgende:
Ah, een forum uit de mottenballen gehaald? En dan ook nog over een speler die er beter ingeholpen kan worden. Deze jongen kan het niveau premierleague niet aan, zou hij dan wel feyenoord aan de hand kunnen nemen naar een hoger plan?
Ik denk van niet..
blijkt dat je t niet echt volgt dus
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 07:59   quote  deeplink  
Wat een held! Halen die gozer Martin
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 08:00   quote  deeplink  
Kan alleen maar teleurstellend worden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2011 - 08:02   quote  deeplink  
Luchtfietsen.
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 08:00 schreef Stylzz het volgende:
Kan alleen maar teleurstellend worden.
Is het proberen waard!
cc-tje
 cc-tje - woensdag 01 juni 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 - 10:14 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

haha heerlijk dit.... tis goed visweer vandaag!! ff iedereen op scherp zetten voor vanavond kan toch geen kwaad? Verder goede speler en dreiging inderdaad maar zou mooi zijn als ie komt, Mario zoekt meer een grote sterke balvaste spits toch?
Ja, Mario is altijd op zoek naar zijn krant (spits?) Verdedigertje van formaat erbij zou ook geen kwaad kunnen. André is nou ook niet echt een topper meer te noemen...
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 00:41 schreef Martijn het volgende:
Ah, een forum uit de mottenballen gehaald? En dan ook nog over een speler die er beter ingeholpen kan worden. Deze jongen kan het niveau premierleague niet aan, zou hij dan wel feyenoord aan de hand kunnen nemen naar een hoger plan?
Ik denk van niet..
Wat een onzin Milo. De PL zou hij nog makkelijk aankunnen, al is City te hoog gegrepen. En dan nog, de Eredivisie stelt geen moer voor in vergelijking tot de PL.

Bellamy zou een echte aanwinst zijn voor Feyenoord, een speler waar het publiek van houd met zijn passie en strijd. Daarbij kan hij ook nog een balletje trappen hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 juni 2011 - 10:21   quote  deeplink  
+1
Alleen vind ik hem dus en gepasseerd station!
craven
 craven - woensdag 01 juni 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Craig Bellamy is verknocht aan Feyenoord, maar of de 31-jarige aanvaller van Cardiff City ooit voor de club zal spelen is nog niet zeker. Op dit moment achten wij de komst van Bellamy onrealistisch, zegt Martin van Geel.

We hebben intern overwogen of we een stap zouden maken, maar hebben ingezien dat een overgang financieel onhaalbaar is. Als je actie gaat ondernemen, moet je daar ook een serieus vervolg aan kunnen geven, vervolgt de technisch directeur van Feyenoord zijn verhaal in Voetbal International.

Zelfs de huursom die Cardiff City aan Manchester City betaalt is al buiten alle proporties van Feyenoord. En dan praat je dus over een huursom te betalen voor iemand die elders onder contract staat, aldus Van Geel. Bellamy heeft bij City nog een contract tot medio 2012, maar heeft geen toekomst meer bij de club.

De technisch directeur zal de situatie echter nauwlettend blijven volgen de komende tijd. Je moet er altijd voor openstaan. Dus als er een financiële indicatie komt dat het wel kan, gaan wij het absoluut bestuderen. Want over zijn kwaliteiten bestaan geen twijfels. Hij zou een ongelooflijke toegevoegde waarde kunnen zijn.

Bellamy zou Feyenoord dit seizoen zon een miljoen euro hebben gekost aan salaris. Ondanks dat hij geen toekomst meer heeft bij City lijkt een nieuwe verhuurperiode uitgesloten. De club uit Manchester wil hem liever verkopen. Een andere mogelijkheid kan zijn dat zijn werkgever zijn contract afkoopt, maar dan is het nog maar de vraag of Feyenoord aan zijn salariseisen kan voldoen.

De spits uit Wales heeft naar eigen zeggen een hoog salaris nodig. Hij heeft een voetbalacademy in Sri Lanka en pomte daar zelf al negenhonderdduizend euro in.
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 10:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat een onzin Milo. De PL zou hij nog makkelijk aankunnen, al is City te hoog gegrepen. En dan nog, de Eredivisie stelt geen moer voor in vergelijking tot de PL.

Bellamy zou een echte aanwinst zijn voor Feyenoord, een speler waar het publiek van houd met zijn passie en strijd. Daarbij kan hij ook nog een balletje trappen hoor.
Milo????? je bedoeld martijn! ik bellamy///held!!!!!!
craven
 craven - woensdag 01 juni 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:23 schreef Milo het volgende:

[..]

Milo????? je bedoeld martijn! ik bellamy///held!!!!!!
Is martijn niet die pedo?
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:23 schreef craven het volgende:

[..]

Is martijn niet die pedo?
nee man dat is ryoo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 juni 2011 - 18:29   quote  deeplink  
belmewel of bellmenie,ikweethetnie?

BELLAMY///HELD!!!
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
belmewel of bellmenie,ikweethetnie?

BELLAMY///HELD!!!
hehehehe
craven
 craven - woensdag 01 juni 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
belmewel of bellmenie,ikweethetnie?

BELLAMY///HELD!!!
eens!
craven
 craven - woensdag 01 juni 2011 - 18:37   quote  deeplink  
ps als Bellamy zou komen denk je dat Mario met hem zou durfen een partijtje Golf te spelen? hehehe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 juni 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:37 schreef craven het volgende:
ps als Bellamy zou komen denk je dat Mario met hem zou durfen een partijtje Golf te spelen? hehehe
hahaha hij durft hem niet wissel te zetten denk ik ...
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahaha hij durft hem niet wissel te zetten denk ik ...
idd slaat meteen de boel kort en klein!
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:23 schreef Milo het volgende:

[..]

Milo????? je bedoeld martijn! ik bellamy///held!!!!!!
Wat heb ik op vanmorgen.. Sorry ouwe hahahaha
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat heb ik op vanmorgen.. Sorry ouwe hahahaha
is goed gozert, sorry dat ik je moeder in een ander topic aanhaalde!
Milano08
 Milano08 - vrijdag 26 augustus 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Craig Bellamy has taken a step closer to making a dramatic return to Liverpool after Manchester City agreed to let him leave for nothing.

City are prepared to negotiate a settlement with Bellamy, covering the remaining 10 months of his £95,000-a-week contract, to get him off their wage bill.

This will clear the way for the Wales striker to return to Anfield on a free transfer, four years after he was sold following a fall-out with manager Rafa Benitez.

City are prepared to waive a transfer fee for Bellamy, because boss Roberto Mancini has made it clear he wants rid of him declaring last week that he would never play for him again.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 26 augustus 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Ja, en....
Nibke
 Nibke - vrijdag 26 augustus 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Hij mag ook wel voor niks bij ons spelen!
Milano08
 Milano08 - vrijdag 26 augustus 2011 - 11:53   quote  deeplink  
dat bedoel ik hij mag nu gratis weg, misschien een eventuee optie, zie hem liever als VOH en Guidetti ( zie andere topic ) is niet echt bezig met een transfer / of uitleen
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 26 augustus 2011 - 12:09   quote  deeplink  
ach jongens, hou nou eens op over Bellamy...
Hij heeft allang aangegeven dat hij een vorstelijk salaris nodig heeft voor zijn voetbalacademie. Is dus geen reële optie. Leuk dat hij Feyenoord een warm hart toedraagt maar meer is het niet.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 26 augustus 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Idd, heb helemaal niks aan die lulo.
Hij praat teveel.
Als hij zograag wou komen spelen had hij als 30 keer Martin opgebeld.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 26 augustus 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 11:53 schreef Milano08 het volgende:
dat bedoel ik hij mag nu gratis weg, misschien een eventuee optie, zie hem liever als VOH en Guidetti ( zie andere topic ) is niet echt bezig met een transfer / of uitleen
£95.000 per week....

Slotje dus!
Els
 Els - vrijdag 26 augustus 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Ben een beetje Bellamy moe.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bellamy: "Ik wil Feyenoord graag helpen"









0.0067040