|
|
remco k
|
|
|
Nou, daar gaan we weer, scheidsrechter geeft in de eerste helft geen 200% penalty tegen Twente, Twente was op dat moment de onderliggende partij, en de wedstrijd was echt anders gelopen dan dat het nu is gegaan.
Ik reageer normaal niet zo snel op dit soort dingen, maar die club mag gewoon niet verliezen van de KNVB, en dat begint nu echt op te vallen in mijn ogen
Jullie mening??? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Vlak voor rust kreeg Twente een lachwekkende indirecte vrije trap tegen toen Douglas de bal bewust terug gespeeld zou hebben. Dus vandaag geloof ik niet in jou theorie Wat mij wel veel meer stoort is dat spelers veel vaker, eigenlijk nooit, bestraft wordt op basis van TV-beelden met Brama als laatste voorbeeld. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Geen mening hou me alleen bezig met AJAX.Als wij maar blijven winnen ben ik een gelukkig persoon. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
zijn niet te vetrouwen die lui van de knvb!!!HAD IK TOCH WEER GELIJK!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Blijft lekker dat feye niks wint :) |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
jochies lach dit jaar maar er komt een tijd dat jullie aan de beurt zijn dan lachen wij harder |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 10:54 schreef erikkfr het volgende:jochies lach dit jaar maar er komt een tijd dat jullie aan de beurt zijn dan lachen wij harder Dan bestaan "jullie" nog dus?
//{b.i.g.-.s.m.i.l.e.}\\ |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: moet ik nu antwoorden uhhhm nee doe maar niet |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Af en toe met de jonge voetballers van Feyenoord wel eens medelijden. Maar als ik die vervelende supporters weer zie heb ik stiekum wel een beetje lol. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben normaal helemaal niet van de theorien op dit gebied, echt niet.
Maar het is wel raar om te zien, dat TWente noot iets tegen zit.
Ik hoorde iemand iets zeggen over die indirecte vrije trap, maar voor hetzelfde geldt, is het gewoon een goal, die bal leek toch echt over de lijn. Grensrechters bij Twente AJAX, en meer van dat soort dingen |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 12:52 schreef remco k het volgende:Ik ben normaal helemaal niet van de theorien op dit gebied, echt niet. Maar het is wel raar om te zien, dat TWente noot iets tegen zit. Ik hoorde iemand iets zeggen over die indirecte vrije trap, maar voor hetzelfde geldt, is het gewoon een goal, die bal leek toch echt over de lijn. Grensrechters bij Twente AJAX, en meer van dat soort dingen Die bal was duidelijk niet over de lijn Remko maar aan de andere kant leek er het meer op dat van Dijk de bal achter de lijn weg sloeg. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 12:52 schreef remco k het volgende:Ik ben normaal helemaal niet van de theorien op dit gebied, echt niet. Maar het is wel raar om te zien, dat TWente noot iets tegen zit. Ik hoorde iemand iets zeggen over die indirecte vrije trap, maar voor hetzelfde geldt, is het gewoon een goal, die bal leek toch echt over de lijn. Grensrechters bij Twente AJAX, en meer van dat soort dingen totaal niet achter de lijn, indirecte vrije trap sloeg ook helemaal nergens op.. kut wedstrijd om te kijken, verkrachting van me ogen... next
waar is Fsidevak129 eigenlijk :S:S:S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 12:58 schreef Guyt het volgende:[..] Die bal was duidelijk niet over de lijn Remko maar aan de andere kant leek er het meer op dat van Dijk de bal achter de lijn weg sloeg. Ik heb het net nog maar een keertje na nagekeken, maar beide ballen zijn volgens mij niet over de lijn, maar de bal bij de Twente goal van Feyenoord was er wel verder over hoor, hij kan hem gewoon geven.....
Het gaat ook niet om die ballen op d elijn, het gaat er meer om, dat TWente NOOIT iets van de KNVB tegen heeft, dat was vorig seizoen ook al zo, en dat lijkt gewoon door te gaan dit seizoen. Als Feyenoord die Penalty in de eerste helft krijgt, en dan met een volle kuip erachter had ik Twente niet zien winnen, maar de scheids geeft die penalty niet, en dat terwijl zowel de scheids als de Grensrechter het had kunnen zien... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb vannacht alleen maar een korte samenvatting gezien. Kan er moeilijk over oordelen. Wat ik aan die wedstrijd wel erg bizar vond was de doelpuntenmaker: Landzaat, de man die vorig seizoen meer op de bank/tribune zat dan in het veld stond bij Feyenoord. Bovendien door zijn trainer en supporters volledig verguisd werd en nu dus op zo'n manier zijn gram haalt... Tja, je kunt niet mooier laten zien dat zij (Feyenoord) het helemaal verkeerd hebben gehad! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
juist ,heerlijk afgemaakt door landzaat!die jongen heeft echt lekker geslapen vannacht man! hahah DIKKE NEUS! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 14:05 schreef joduh het volgende:juist ,heerlijk afgemaakt door landzaat!die jongen heeft echt lekker geslapen vannacht man! hahah DIKKE NEUS! Hahaha dat denk ik ook wel joduh |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 13:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het net nog maar een keertje na nagekeken, maar beide ballen zijn volgens mij niet over de lijn, maar de bal bij de Twente goal van Feyenoord was er wel verder over hoor, hij kan hem gewoon geven..... Het gaat ook niet om die ballen op d elijn, het gaat er meer om, dat TWente NOOIT iets van de KNVB tegen heeft, dat was vorig seizoen ook al zo, en dat lijkt gewoon door te gaan dit seizoen. Als Feyenoord die Penalty in de eerste helft krijgt, en dan met een volle kuip erachter had ik Twente niet zien winnen, maar de scheids geeft die penalty niet, en dat terwijl zowel de scheids als de Grensrechter het had kunnen zien... Heb het ook een aantal keer bekeken maar je kan duidelijk in de herhaling zien dat de bal niet over de lijn ging bij twente. Maar bij Rob van Dijk is het moeilijker te beoordelen omdat de bal hoog was.Dit leek meer dat die er in ging dan niet. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 13:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het net nog maar een keertje na nagekeken, maar beide ballen zijn volgens mij niet over de lijn, maar de bal bij de Twente goal van Feyenoord was er wel verder over hoor, hij kan hem gewoon geven..... Het gaat ook niet om die ballen op d elijn, het gaat er meer om, dat TWente NOOIT iets van de KNVB tegen heeft, dat was vorig seizoen ook al zo, en dat lijkt gewoon door te gaan dit seizoen. Als Feyenoord die Penalty in de eerste helft krijgt, en dan met een volle kuip erachter had ik Twente niet zien winnen, maar de scheids geeft die penalty niet, en dat terwijl zowel de scheids als de Grensrechter het had kunnen zien...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 16:10 schreef Guyt het volgende:quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 13:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het net nog maar een keertje na nagekeken, maar beide ballen zijn volgens mij niet over de lijn, maar de bal bij de Twente goal van Feyenoord was er wel verder over hoor, hij kan hem gewoon geven..... Het gaat ook niet om die ballen op d elijn, het gaat er meer om, dat TWente NOOIT iets van de KNVB tegen heeft, dat was vorig seizoen ook al zo, en dat lijkt gewoon door te gaan dit seizoen. Als Feyenoord die Penalty in de eerste helft krijgt, en dan met een volle kuip erachter had ik Twente niet zien winnen, maar de scheids geeft die penalty niet, en dat terwijl zowel de scheids als de Grensrechter het had kunnen zien... Hoe zie je dat dan ben je helderziend ofzo je zag de bal duidelijk op de lijn liggen en aan de andere kant sloeg Rob hem uit de lucht uit zn doel. Dat is toch veel moeilijker te beoordelen . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
HET GAAT TOCH OOK NIET OM DIE BAL WEL OF NIET OVER DE LIJN, hoevaak moet ik dat nog zeggen??
Maar volgens MIJ (DAT IS DUS MIJN MENING) is die bal wel over de lijn. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 16:17 schreef remco k het volgende:HET GAAT TOCH OOK NIET OM DIE BAL WEL OF NIET OVER DE LIJN, hoevaak moet ik dat nog zeggen?? Maar volgens MIJ (DAT IS DUS MIJN MENING) is die bal wel over de lijn. JIJ WIL ALLEEN MAAR ZIEN WAT JE WIL ZIEN. AJAX MOET GEWOON BLIJVEN WINNEN THATS IT DAN WORDEN ZE VANZELF KAMPIOEN. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 16:34 schreef Guyt het volgende:[..] JIJ WIL ALLEEN MAAR ZIEN WAT JE WIL ZIEN. AJAX MOET GEWOON BLIJVEN WINNEN THATS IT DAN WORDEN ZE VANZELF KAMPIOEN. Waar heb je het in godsnaam over, ik zeg toch helemaal nergens dat AJAX ergens door wordt benadeeld of wel, ik heb alleen over het feit dat TWente nooit iets tegen heeft als het om de KNVB gaat, daar gaat dit topic over, verder helemaal niks... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 16:58 schreef remco k het volgende:[..] Waar heb je het in godsnaam over, ik zeg toch helemaal nergens dat AJAX ergens door wordt benadeeld of wel, ik heb alleen over het feit dat TWente nooit iets tegen heeft als het om de KNVB gaat, daar gaat dit topic over, verder helemaal niks... Kijk daar niet teveel na dan ga je je alleen maar zitten iriteren. Al zou de KNVB Twente nooit tegen staan dan nog als AJAX gewoon alles wint zijn ze kampioen(dat bedoel ik dus te zeggen). |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 16:58 schreef remco k het volgende:[..] Waar heb je het in godsnaam over, ik zeg toch helemaal nergens dat AJAX ergens door wordt benadeeld of wel, ik heb alleen over het feit dat TWente nooit iets tegen heeft als het om de KNVB gaat, daar gaat dit topic over, verder helemaal niks... ben het helemaal met je eens remco, vorig seizoen was het nog duidelijker dat twente alles mee zat dit jaar ook, brama/douglas ( brama zag je duidelijk op beeld dat hij trapte ) en er worden geen stappen ondernomen... sjah doe je eraan?? calimero spelen laat ik wel aan de mensen in rotterdam over ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach,geluk dwing je af he?hoe lang is het lucky ajax wel niet geweest? gewoon lekker zelf alles winnen man! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 18:07 schreef joduh het volgende:ach,geluk dwing je af he?hoe lang is het lucky ajax wel niet geweest? gewoon lekker zelf alles winnen man! :-))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 18:07 schreef joduh het volgende:ach,geluk dwing je af he?hoe lang is het lucky ajax wel niet geweest? gewoon lekker zelf alles winnen man! Dat lijkt me overduidelijk, maar dat heeft helemaal niks met dit topic te maken..... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 18:58 schreef remco k het volgende:[..] Dat lijkt me overduidelijk, maar dat heeft helemaal niks met dit topic te maken..... niks met deze topic maar wel met kampioen worden en derde ster krijgen ;) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Als ze niet eens de moeite nemen om het te verbergen, dan wil ik wel een diepgaand onderzoek! Je moet alle schijn van partijdigheid voorkomen, zodat iedereen die het Nederlands voetbal een warm hart toedraagt uit kan gaan van objectiviteit. Daar is nu geen sprake meer van... |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
het begint inderdaad wel op te vallen dat twente steeds het voordeel van de rwijfel krijgt |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Gaan we daar weer over beginnen? We moeten thuis winnen van twente en PSV en uit minimaal gelijkspelen tegen PSV. De rest is dan puur de vorm van de dag. Zie vorige seizoenen waar we vorig jaar tegen Sparta thuis gelijkspelen... die 2 punten misten we toen enorm. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is toch niet normaal dat Kesler gewoon openlijk toegeeft scheidsrechters van bepaalde wedstrijden te hebben verplaatst in het voordeel van TWente.
Als dat waar is, dan is de ERDEDIVISIE niks meer dan een grote grap geworden onder zijn leiding |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 11:25 schreef remco k het volgende:Het is toch niet normaal dat Kesler gewoon openlijk toegeeft scheidsrechters van bepaalde wedstrijden te hebben verplaatst in het voordeel van TWente. Als dat waar is, dan is de ERDEDIVISIE niks meer dan een grote grap geworden onder zijn leiding ? Bron... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: vind ik geen bron, dat is een mening van iemand. Ik wil het horen uit Kesslers mond...
quote: Link?
kijk.. als dit echt waar is dan moeten we gewoon wat journalisten bestoken. Dan is er dus sprake van een gekocht kampioensschap wat met feiten is te bewijzen...lijkt mij...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Henk Kesler is een KWAL 1e klas. Dat die schIJtsrechter Bossen en zijn mede-companen niet zien dat Doulas hands maakte, is een schande. Het neigt naar corruptie, want iedereen die in het stadion zat zag het behalve die 4 FLAPDROLLEN. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 12:53 schreef Ride het volgende:[..] vind ik geen bron, dat is een mening van iemand. Ik wil het horen uit Kesslers mond... [..] Link? kijk.. als dit echt waar is dan moeten we gewoon wat journalisten bestoken. Dan is er dus sprake van een gekocht kampioensschap wat met feiten is te bewijzen...lijkt mij... Het werd door Hugo Borst gemeld in Studio voetbal, hij melde dat het via het NRC handelsblad kwam als ik het goed heb onthouden. Dat is dus wel iets meer dan een mening in mijn ogen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Het werd door Hugo Borst gemeld in Studio voetbal, hij melde dat het via het NRC handelsblad kwam als ik het goed heb onthouden. Dat is dus wel iets meer dan een mening in mijn ogen. Klopt Remco! Als de KNVB iedere vorm van betrokkenheid/partijdigheid wil wegnemen, zullen zij de uitspraken van Kesler moeten onderzoeken. Tegenwoordig wordt alles onderzocht in de een of andere commissie. Welnu KNVB laat zien waar je staat met je onpartijdigheid!! |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 12:52 schreef remco k het volgende:Ik ben normaal helemaal niet van de theorien op dit gebied, echt niet. Maar het is wel raar om te zien, dat TWente noot iets tegen zit. Ik hoorde iemand iets zeggen over die indirecte vrije trap, maar voor hetzelfde geldt, is het gewoon een goal, die bal leek toch echt over de lijn. Grensrechters bij Twente AJAX, en meer van dat soort dingen het is goed dat je er op let, want ik zie al langer dingen die niet kloppen. En helaas moeten we ok kijken naar de concurrentie, Twente en PSV en deze kijk ik normaal niet. Zie bv PSV-Ajax vorig seizoen, de beruchte 4-3 waar van alles mis was volgens mij en in het nadeel van Ajax, dit zie je omdat je naar Ajax zit te kijken. Deze wedstrijd KOST JE WEL DEGELIJK HET KAMPIOENSCHAP.
Wat mij ook opvalt is het MOMENT WAAROP een scheidsrechter een foute beslissing neemt (in het nadeel van Ajax). Dat is dan bij een 0-0 stand of iets dergelijks. Bij wijze van spreken Suarez krijgt een harde schop een GEEN geel voor de tegenstander. NAC liep 1x volgens mij buitenspel, niet gevlagd en het was nog in het begin van de wedstrijd. Tegen Juventus vorig jaar geen strafschop, tegen PAOK geen strafschop, dit zijn scheidsrechtersbeslissingen die de wedstrijd kunnen kantelen. Als je al met 3-0 voorstaat maakt het weinig uit of je die strafschop wel of niet krijgt.
Met fey-twe vond ik het geen terugspeelbal van Douglas, dus foute beslissing. Hij maakte wel hands maar was dit aangeschoten? Moeilijk te zien, maar Suarez kreeg ook geen strafschop tegen PAOK dan was dit ook geen hands. Maar vroeger werd voor dit soort dingen altijd penalty gegeven, zeker in Spanje en Italie waar ze er een sport van maakten expres de voorzet tegen de arm van de verdediger aan te schieten! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 16:05 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt Remco! Als de KNVB iedere vorm van betrokkenheid/partijdigheid wil wegnemen, zullen zij de uitspraken van Kesler moeten onderzoeken. Tegenwoordig wordt alles onderzocht in de een of andere commissie. Welnu KNVB laat zien waar je staat met je onpartijdigheid!! Heb je het gisteren zelf ook gezien, ik zat namelijk echt met open mond te luisteren, als het namelijk echt waar is, dan is het gewoon competitievervalsing. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 16:14 schreef remco k het volgende:[..] Heb je het gisteren zelf ook gezien, ik zat namelijk echt met open mond te luisteren, als het namelijk echt waar is, dan is het gewoon competitievervalsing. Ik heb het niet gezien, maar het zou schandalig zijn. Bedenk wel dat je neutrale scheidsrechters en KNVBers moet vinden en dat bijna iedere voetbalgeinteresseerde zelf ook fan is van een club, dus het zal misschien moeilijk zijn 100% neutrale mensen te vinden. Maar het kan natuurlijk niet dat scheidsrechters of KNVBers voor hun eigen club gaan fluiten, echt belachelijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 16:14 schreef remco k het volgende:[..] Heb je het gisteren zelf ook gezien, ik zat namelijk echt met open mond te luisteren, als het namelijk echt waar is, dan is het gewoon competitievervalsing. Ik heb het gisterenavond inderdaad zelf gezien en gehoord. Ik wist ook werkelijk niet wat ik hoorde. Meestal geloof ik niet zo in complottheorieën wat betreft scheidsrechters en ik ben ook wars van Calimero-gedrag. Maar ik vind nu, bij deze beschuldiging, dat de KNVB de morele plicht heeft om mogelijke partijdigheid te onderzoeken. Ik ben reuze benieuwd naar de reacties uit Zeist... Mochten die komen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 16:23 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Ik heb het niet gezien, maar het zou schandalig zijn. Bedenk wel dat je neutrale scheidsrechters en KNVBers moet vinden en dat bijna iedere voetbalgeinteresseerde zelf ook fan is van een club, dus het zal misschien moeilijk zijn 100% neutrale mensen te vinden. Maar het kan natuurlijk niet dat scheidsrechters of KNVBers voor hun eigen club gaan fluiten, echt belachelijk. Borst zei, dat Kesler opdracht had gegeven, scheidsrechters van wedstrijd te laten ruilen, zodat het beter uitkwam voor TWente... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 16:43 schreef remco k het volgende:[..] Borst zei, dat Kesler opdracht had gegeven, scheidsrechters van wedstrijd te laten ruilen, zodat het beter uitkwam voor TWente... Als dat toch waar zou zijn!! Ik ben van mening dat de besturen van alle Nederlandse clubs de handen ineen moeten slaan en een gezamenlijke actie beginnen tegen de voetbalbond. Het betreft immers niet alleen Ajax als eventueel benadeelde. DIT MOET WORDEN UITGEZOCHT DOOR EEN ONAFHANKELIJKE COMMISSIE. Dat zal de enige mogelijkheid zijn om mogelijke partijdigheid van de KNVB uit te sluiten. |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
uitzoeken want dit is pure competitievervalsing |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, ik heb het net nog een keer nagekeken, en hij zegt het daadwerkelijk gewoon echt. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 18:45 schreef remco k het volgende:Inderdaad, ik heb het net nog een keer nagekeken, en hij zegt het daadwerkelijk gewoon echt. Wie, Borst of hoor je het uit de mond van Kesler zelf.
Dat is een fundamenteel verschil. Daar kan je geen zaken mee winnen, dan is het woord tegen woord en dat verlies je puur op basis van integriteit. Kesler staat dan toch behoorlijk wat hoger op de sociale ladder dan Hugo Borst. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
borsthoogte ongeveer? ;-) |
|
|
|