BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mokotjo van grote klasse

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Wat heb ik gisteren genoten van deze voetballer, bijna alles wat die jongen doet op het veld is met voetbalintellect. Ben benieuwd hoe lang we deze jongen aan ons kunnen binden... Willem krijgt echt gelijk!!

van Dijk: Was weer van grote waarde, kon niets aan het doelpunt doen.

Leerdam: Een echte spring in het veld, speelde zeker niet slecht maar opbouwend te weinig gebracht.

De Vrij: goede pot voetbal ondanks de kansen van Twente, staat echt zijn mannetje maar zie hem liever rechtsback.

Bahia: Vandaag niks op aan te merken alleen mag hij best wel meer leider zijn naar zoveel jaren trouwe dienst.

De Cler: vandaag echt een van zijn beste wedstrijden voor feyenoord gevoetbald, zo zie ik hem graag spelen.

Fer: Weinig in het stuk voorgekomen meer als vededigende middenvelder de jong afgestopt. De jong niet gezien dus zijn taak goed uitgevoerd. opbouwend absoluut niet gezien!

Bruins: Speelde een hele goede wedstrijd, scherp en dwingend aanwezig bijna alle ballen eiste hij op en deed er vaak iets goeds mee.

Schaken: Eindelijk eens een voldoende, sterk aan de bal en had akties aan de zijlijn. geen topper maar toch een voldoende.

Castoignes: Sorry maar dit is niet echt mijn type voetballer, kwam weinig in het spel voor. kan de bal niet vasthouden een x een aktie gezien op dertig meter van de goal aan de zijkant van het veld.

Wijnaldum: hele leuke akties zonder dreiging en rendement. het is allemaal leuk wat ie laat zien op dertig meter van de goal.

Cabral: kan ik niet over oordelen maar een beetje dezelfde type als wijnaldum, en gaat bijna nooit een mannelijk duel aan.

Smolov: eindelijk een type voetballer in de voorhoede die doelgericht is en balvast alleen nog te speels en zonder overtuiging, maar zie hem toch liever in de spits momenteel!(sorry maak ik geen vrienden mee)

Een ding moet me nog van het hart, heb nu landzaat meerdere malen zien voetballen bij Twente. En lees opmerkingen van bij feyenoord raakte hij geen pepernoot etc. maar mij valt op dat ie bij Twente op een hele andere positie speelt dan bij Feyenoord. Bij feyenoord speelde hij voor de verdediging of rechts in de zone terwijl hij bij Twente al weken achter de spits speelt en het naar behoren doet, ik ben geen fan van hem, maar hier is hij echt dwingend aanwezig.
Wat ik me afvraag heeft Mario het nou al die tijd verkeerd gezien door hem op die positie neer te zetten?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 oktober 2010 - 10:18   quote  deeplink  
MoKoTjO///HeLd
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 10:36   quote  deeplink  
Wat een gelul. Mokotjo was prima. Voor de rest praat je poep.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:36 schreef Stylzz het volgende:
Wat een gelul. Mokotjo was prima. Voor de rest praat je poep.
Is ook mijn mening en hoe ik voetbal heb gekeken! ieder zijn eigen manier... maar ben benieuwd wat jij er van vond dan?
erikkfr
 erikkfr - zondag 17 oktober 2010 - 10:39   quote  deeplink  
weet je 1 ding GEEN GELD zee konden landzaat niet meer betalen begrijp dat nou
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:39 schreef erikkfr het volgende:
weet je 1 ding GEEN GELD zee konden landzaat niet meer betalen begrijp dat nou
Dat begrijp ik heel goed, heb het ook niet of ze hem nou wel of niet konden betalen. gaat mij over het feit dat hij nu op een hele andere positie neergezet is bij Twente. Dus in de tijd dat feyenoord hem wel betaalde of op de bank zat of verdedigende middenvelder stond en dus nooit over de middenlijn heen kwam.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:39 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Is ook mijn mening en hoe ik voetbal heb gekeken! ieder zijn eigen manier... maar ben benieuwd wat jij er van vond dan?
Als ik kijk naar t materiaal en de ervaring die gisteren op t veld stond hebben ze een prima TEAMprestatie geleverd.
erikkfr
 erikkfr - zondag 17 oktober 2010 - 10:45   quote  deeplink  
ik vind dat ook raar ja maar twente speelt anders dan feyenoord dat zag je vanavond
moet wel zeggen lach wel om vele reacties van jupiler voetbal enzo
denk na de winterstop dat we zullen stijgen op de ranglijst we missen een aantal spelers he
vlaar tomasson cisse (dramadi biseswar worden niet opgesteld) fernandez dat moeten mensen niet vergeten
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Tja maar zoals je ziet win je daar geen wedstrijden mee. Alles is leuk en aardig en soms ook mooi, maar de realiteit is dat we in de onderste regionen verkeren en dat dan leuk/aardig/mooi niet meer telt. Je wordt net als op je werk afgerekend op zichtbare prestaties.
erikkfr
 erikkfr - zondag 17 oktober 2010 - 10:49   quote  deeplink  
denk dat in de winterstop koevermans of miss de verrassing bellamy (denk ik niet hoor)komt
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:45 schreef erikkfr het volgende:
ik vind dat ook raar ja maar twente speelt anders dan feyenoord dat zag je vanavond
moet wel zeggen lach wel om vele reacties van jupiler voetbal enzo
denk na de winterstop dat we zullen stijgen op de ranglijst we missen een aantal spelers he
vlaar tomasson cisse (dramadi biseswar worden niet opgesteld) fernandez dat moeten mensen niet vergeten
Dat klopt helemaal, maar ook dat mag eigenlijk geen probleem zijn! weet ook zeker dat het beter zal gaan, en ik heb gisteren een goed feyenoord gezien tot net over de middenlijn!
erikkfr
 erikkfr - zondag 17 oktober 2010 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:51 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal, maar ook dat mag eigenlijk geen probleem zijn! weet ook zeker dat het beter zal gaan, en ik heb gisteren een goed feyenoord gezien tot net over de middenlijn!
ja idd feyenoord speelde in mijn ogen erg gretig als de bal 1 maal een keer goed gaat vallen zul je zien dat de jonge luc gaat scoren en dan komt feyenoord terug
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 10:56   quote  deeplink  
Of jonge Luc de spits zal worden betwijfel ik zelf moet ik zeggen, vind hem voor zover ik kan oordelen niet echt een killer of balvaste spits.
erikkfr
 erikkfr - zondag 17 oktober 2010 - 10:58   quote  deeplink  
hij is te jong en onervaren dat zie je en de situatie waarin we nu zitten helpt ook niet maar met cisse en tomasson erbij gaat het beter worden
MMM
 MMM - zondag 17 oktober 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:17 schreef El Jardinero het volgende:
Leerdam: Een echte spring in het veld, speelde zeker niet slecht maar opbouwend te weinig gebracht.

Bruins: Speelde een hele goede wedstrijd, scherp en dwingend aanwezig bijna alle ballen eiste hij op en deed er vaak iets goeds mee.

Schaken: Eindelijk eens een voldoende, sterk aan de bal en had akties aan de zijlijn. geen topper maar toch een voldoende.

Wat een onzin. Leerdam heeft ALLES fout gedaan, alleen de bal niet uitspelen was iets wat ie goed deed.

Bruins speelde aardig, had af en toe een aantal hele stomme passes maar liep zich wel rot!

Schaken heeft 3 leuke voorzetten gegeven in de eerste helft en heeft er helemaal niets van gebakken verder.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat een onzin. Leerdam heeft ALLES fout gedaan, alleen de bal niet uitspelen was iets wat ie goed deed.

Bruins speelde aardig, had af en toe een aantal hele stomme passes maar liep zich wel rot!

Schaken heeft 3 leuke voorzetten gegeven in de eerste helft en heeft er helemaal niets van gebakken verder.
En Dus??? heb je een k.. wedstrijd gezien dan?
MMM
 MMM - zondag 17 oktober 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Zolang je niet wint is het altijd kut. Maar er was tenminste strijd en bij vlagen redelijk voetbal. Maar Leerdam en Schaken horen hier niet thuis, ongelooflijk dat jij die 2 nog een voldoende geeft..
gaazoo1
 gaazoo1 - zondag 17 oktober 2010 - 11:16   quote  deeplink  
vond mokotjo nou niet echt denderend. speelde een voldoende maar forceerde niets. zelfde geld voor bruins. leerdam slechtste wedstrijd ooit.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:11 schreef MMM het volgende:
Zolang je niet wint is het altijd kut. Maar er was tenminste strijd en bij vlagen redelijk voetbal. Maar Leerdam en Schaken horen hier niet thuis, ongelooflijk dat jij die 2 nog een voldoende geeft..
Vond in ieder geval schaken iets dreigender dan Wijnaldum, deze heeft hele leuke acties maar echt zonder enig rendement... elke keer weer naar binnen toe en vastlopen!
Leerdam speelde niet zo heel slecht, heb chadli niet gevaarlijk gezien opbouwend inderdaad ondermaats.
Schaken vond ik echt een 6 waard, deze als enige van de andere 2 voorhoede spelers.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:16 schreef gaazoo1 het volgende:
vond mokotjo nou niet echt denderend. speelde een voldoende maar forceerde niets. zelfde geld voor bruins. leerdam slechtste wedstrijd ooit.
Met een helm op zitten kijken zeker??
craven
 craven - zondag 17 oktober 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 13:43 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Met een helm op zitten kijken zeker??
hebben we al een topic voor: MOKOTJO//HELD!
G-child
 G-child - zondag 17 oktober 2010 - 16:06   quote  deeplink  
Mokotje keiharde baas op zijn positie, eindelijk iemand die vooruit denkt en doet... lekker riskante harde ingespeelde ballen, loopt de hele wedstrijd en loopt slim, hier zit een redelijk tevreden jongen
G-child
 G-child - zondag 17 oktober 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Castagnios komt er wel... vergeet niet wat hij tot nu toe heeft laten zien in Oranje en jeugd. Enkel alleen kom je er niet, er durfen teveel mensen niet en de meeste denken achteruit
het kale mannetje
 het kale mannetje - zondag 17 oktober 2010 - 16:31   quote  deeplink  
landzaad lekker zakken vullen en dan een jaar een blesure hebben.
opgeruimen die hap
spelt nu een paar leuke potjes maar valt dadelijk bij twente ook op de tribune.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 oktober 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Ik moet zeggen, Mokotjo heeft mij gisteren in postieve zin verrast. Ik begin te begrijpen waarom Been hem de voorkeur geeft boven El Ahmadi, hoewel ik een El Ahmadi in vorm een geweldige voetballer vind.

Ook Castaignos zie ik hele goede dingen doen, hoewel hij nog lang niet de spits is die Feyenoord zich zou wensen. Kijk bijvoorbeeld eens naar zijn loopacties, die vind ik echt geweldig, wat dat betreft denk ik dat hij veel heeft geleerd van Makaay, hoewel Luc dit altijd al heeft gehad (zolang ik hem volg dan, wat ongeveer 2 jaar is). Zijn aannames moeten inderdaad beter en er zijn nog een heleboel dingen op hem aan te merken, maar ik ben ervan overtuigd dat Castaignos een geweldige spits wordt. Zijn ontwikkeling kun je misschien wel vergelijken met die van Van Wolfswinkel. Die had er ook al 2 jaar eredivisie opzitten, voordat hij dit seizoen pas echt doelpunten begon te maken. Ik hoop eenzelfde ontwikkeling bij Castaignos.

Vergeet ook niet dat hij pas net 18 is en week in week uit tegen 2 (vaak ervaren) tegenstanders moet opboksen. Ik zie dan ook graag dat hij in de aanval ondersteuning krijgt van Smolov, die je vanaf rechts kan laten komen.

Ik hoop op een dergelijke opstelling tegen PSV:
Wijnaldum-Castaignos-Smolov
Bruins-Fer-Mokotjo/El Ahmadi
De Cler-Bahia-Indi-De Vrij
Van Dijk/Mulder

Hoewel er ook veel voor te zeggen valt om aan dezelfde elf vast te houden. Ik heb in ieder geval het vertrouwen dat Been de beste elf zal opstellen.
FR-girl
 FR-girl - zondag 17 oktober 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Ik denk als we naast Luc een ervaren spits zetten er ook meer van luc terecht komt.
Ik zie hem beter in een 442 opstelling spelen.
Tja fer en wijnaldum hebben een terug val maar wat wil je ze zijn jong. (ookal zijn het onze vaste krachten) Bruins ben ik altijd al fan van geweest en wist dat hij met de juiste aanpak helemaal op zou bloeien.
Mokotjo tja gewoon een hele goede voetballer voor zijn leeftijd. ben benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen.
Alexmem
 Alexmem - zondag 17 oktober 2010 - 19:50   quote  deeplink  
Luc heeft zn beste acties tot nu toe over de zijkant (of in de diepte) gehad. Logischerwijs is het nog geen goede spits in de kaats, met zn rug naar het doel. Ik zou hem veel liever in een twee spitsen systeem zien, of anders vanaf rechts ipv Schaken (en dan bedoel ik niet als vaste rechtsbuiten, aan de zijlijn geplakt maar in een vrije rol).

Mokotjo is een openbaring, die komt er wel. Ook een geweldige inzet, naast het inzicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door Alexmem --
sevillana
 sevillana - zondag 17 oktober 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 19:50 schreef Alexmem het volgende:
Luc heeft zn beste acties tot nu toe over de zijkant (of in de diepte) gehad. Logischerwijs is het nog geen goede spits in de kaats, met zn rug naar het doel. Ik zou hem veel liever in een twee spitsen systeem zien, of anders vanaf rechts ipv Schaken (en dan bedoel ik niet als vaste rechtsbuiten, aan de zijlijn geplakt maar in een vrije rol).

Mokotjo is een openbaring, die komt er wel. Ook een geweldige inzet, naast het inzicht.
eens
ar
 ar - zondag 17 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
die jongens hebben een leider op het middenveld nodig,en een scorende spits.dan ga je hele andere dingen zien.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 18 oktober 2010 - 19:30   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
G-child
 G-child - maandag 18 oktober 2010 - 19:47   quote  deeplink  
Die studeert journalistiek
nololie
 nololie - donderdag 03 februari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Mokotjo studeert journalistiek? op de erasmus?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 februari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 15:20 schreef nololie het volgende:
Mokotjo studeert journalistiek? op de erasmus?
En jij geschiedenis haha
craven
 craven - donderdag 03 februari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 februari 2011 - 15:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En jij geschiedenis haha
Hahaha mothafucka

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mokotjo van grote klasse

0.0142359