BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrouw met voetbalverstand!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - zondag 17 oktober 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Vind persoonlijk els een goede zij ziet het wel!

Gisteren speel je als feyenoord niet eens zo slecht
alleen heb je geen killer. heeft te maken met dat deze spelers nog niet genoeg ervaring hebben en fysiek te kort komen en dat wisten we al!

landzaad deed het heel netjes juichde niet als een debiel
deed gewoon z,n ding!als je als feyenoord bestuur slaapt kan je een speler niet de schuld geven
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 17 oktober 2010 - 10:24   quote  deeplink  
mee eens!
Vnny
 Vnny - zondag 17 oktober 2010 - 10:29   quote  deeplink  
eens, moment vd goal heb ik hem ook flink verwensd maar dat is "in the heat of the moment"
kale co
 kale co - zondag 17 oktober 2010 - 10:30   quote  deeplink  
vind danny buis aardige gozer hoor maar stond verleden jaar als een gek het den haag vak op stelten te zetten iedereen vond het normaal

nu maakt landzaat een doelpunt omdat niemand er voor gaat staan en juigt heel ingetogen en die jongen heeft het gedaan
neee je bestuur laat 2 spelers gaan die veel minder wilde verdienen en wel de ervaring hadden dat zijn de mongolen
kale co
 kale co - zondag 17 oktober 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:29 schreef Vnny het volgende:
eens, moment vd goal heb ik hem ook flink verwensd maar dat is "in the heat of the moment"
tuurlijk ik ook maar goed idd in het vuur van het spel!
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 10:39   quote  deeplink  
Wat een onzin.
Els was gisteren bloed negatief, ten onrechte.
kale co
 kale co - zondag 17 oktober 2010 - 10:41   quote  deeplink  
het was aardig stylzz maar verre van goed he ff eerlijk
ze zijn te licht en dat weten we desondanks vertrouwen heb ik wel
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 10:43   quote  deeplink  
Drie geblesseerden terug en je hebt een prima elftal.
kale co
 kale co - zondag 17 oktober 2010 - 10:44   quote  deeplink  
idd maar erg dun en geen killers er in
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 10:45   quote  deeplink  
Nee maar dat weten we.
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:
Wat een onzin.
Els was gisteren bloed negatief, ten onrechte.
Ben ik nog steeds. Nogmaals, ze hebben aardig en misschien zelfs technisch vaardig gespeeld, maar ik mis de overtuiging, de absolute wil om te winnen en de killersmentaliteit. Mij bekruipt een '89 gevoel. We eindigden toen uiteindelijk als elfde, en daar zou ik op dit moment vrede mee hebben. Toen Jansen kwam, gooide hij alles op de verdediging, iets wat ik normaal gesproken in deze situatie ook van Been zou verwachten, maar helaas hebben we er ook niet het elftal naar om op de nul te spelen, want er zijn teveel spelers die geen 90 minuten geconcentreerd kunnen blijven. Ik geloof echt wel dat ze op technisch vlak een aantal jaargangen van Feyenoord achter zich laten. Je kunt dan bv naar behoorlijk wat elftallen van eind '80, begin '90 kijken. Maar ze missen de absolute wil om te winnen. Het meest exemplarisch vond ik de manier waarop, volgens mij, Fer de bal uit het net haalde. Niet boos, niet kwaad, niet rancuneus of gefrustreerd, maar berustend. Jammer, opnieuw beginnen. Begrijp me goed, dat kan een goede instelling zijn, om je bij tegenslag niet uit het veld te laten slaan, maar er moet dan ook wel een reintje over mijn lijk mentaliteit bij. En dat zie ik niet!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 11:38   quote  deeplink  
Landzaat deed gisteren gewoon waarvoor hij betaald wordt, net als in de bekerfinale tegen roda jc, laten we dat ff niet vergeten. Hij was trouwens niet de enige die bij Feyenoord heeft gespeeld en nu bij Twente AARDIG loopt te voetballen.Als Landzaat niet had gescoord was er weer niets aan de hand geweest. De spelers mogen hem die kans op scoren niet geven, het is niet aan hem om te missen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 oktober 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 10:30 schreef kale co het volgende:
vind danny buis aardige gozer hoor maar stond verleden jaar als een gek het den haag vak op stelten te zetten iedereen vond het normaal

nu maakt landzaat een doelpunt omdat niemand er voor gaat staan en juigt heel ingetogen en die jongen heeft het gedaan
neee je bestuur laat 2 spelers gaan die veel minder wilde verdienen en wel de ervaring hadden dat zijn de mongolen
Ze hadden Landzaat nog een schop na moeten geven, heeft niks laten zien, heeft geen jongere speler beter gemaakt heeft nooit het elftal op sleeptouw genomen. Na Leonard en ignatovic meest overbodige speler die ooit gehaald is. Danny Buys hadden we nu goed erbij kunnen hebben.
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 oktober 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:38 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Landzaat deed gisteren gewoon waarvoor hij betaald wordt, net als in de bekerfinale tegen roda jc, laten we dat ff niet vergeten. Hij was trouwens niet de enige die bij Feyenoord heeft gespeeld en nu bij Twente AARDIG loopt te voetballen.Als Landzaat niet had gescoord was er weer niets aan de hand geweest. De spelers mogen hem die kans op scoren niet geven, het is niet aan hem om te missen.
Van Dijk had hem kunnen stoppen natuurlijk, maar nee hoor weer een wedstrijd verloren met van Dijk op doel.
MMM
 MMM - zondag 17 oktober 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Wat een onzin weer.
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 oktober 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:45 schreef MMM het volgende:
Wat een onzin weer.
Onderscheid zich in niks van de onzin die hier verder geventileerd wordt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Ik ben t voor t eerst echt 100% oneens met Els.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Onderscheid zich in niks van de onzin die hier verder geventileerd wordt.
Verstandige praat zo vroeg in de ochtend
craven
 craven - zondag 17 oktober 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:34 schreef Els het volgende:

[..]

Ben ik nog steeds. Nogmaals, ze hebben aardig en misschien zelfs technisch vaardig gespeeld, maar ik mis de overtuiging, de absolute wil om te winnen en de killersmentaliteit. Mij bekruipt een '89 gevoel. We eindigden toen uiteindelijk als elfde, en daar zou ik op dit moment vrede mee hebben. Toen Jansen kwam, gooide hij alles op de verdediging, iets wat ik normaal gesproken in deze situatie ook van Been zou verwachten, maar helaas hebben we er ook niet het elftal naar om op de nul te spelen, want er zijn teveel spelers die geen 90 minuten geconcentreerd kunnen blijven. Ik geloof echt wel dat ze op technisch vlak een aantal jaargangen van Feyenoord achter zich laten. Je kunt dan bv naar behoorlijk wat elftallen van eind '80, begin '90 kijken. Maar ze missen de absolute wil om te winnen. Het meest exemplarisch vond ik de manier waarop, volgens mij, Fer de bal uit het net haalde. Niet boos, niet kwaad, niet rancuneus of gefrustreerd, maar berustend. Jammer, opnieuw beginnen. Begrijp me goed, dat kan een goede instelling zijn, om je bij tegenslag niet uit het veld te laten slaan, maar er moet dan ook wel een reintje over mijn lijk mentaliteit bij. En dat zie ik niet!
Gisteren wel, hebben inzet getoond hoe het hoort...
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben t voor t eerst echt 100% oneens met Els.
Ook wel eens leuk.
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:52 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben t voor t eerst echt 100% oneens met Els.
Denk dat jullie gewoon wat romantischer zijn dan ik. Jullie zien mogelijk wel de schoonheid van het spel, ik alleen de kille cijfers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door Els --
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Nee ik kijk ook naar wat er in t veld staat. Die spelers die jij mist staan er niet.
Met Zvlaar en JDT heb je ze weer denk ik.
neemt de rest dan wel mee. die zijn ook echt wel doodziek van die goal. maar t echte gif zit er (nog) niet in.
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:05 schreef craven het volgende:

[..]

Gisteren wel, hebben inzet getoond hoe het hoort...
Ze hebben wel inzet getoond, daar heb ik het ook niet over. Het was leuk om te zien, hoe de ballen ver- of vaak heroverd werden. Waar ik me zorgen om maak, is het, in mijn ogen, gebrek aan de over mijn lijk metaliteit. Het lijkt wel alsof ze Been echt geloven als hij zegt dat hij lichtpuntjes heeft gezien. Ik weet dat je altijd rekening moet houden met broos zelfvertrouwen en gekwestste zieltjes, maar ik hou ook wel van duidelijkheid. Het lijkt erop dat ze elkaar allemaal sparen, en nooit elkaar echt de waarheid zeggen. Als je met tegenslag te maken krijgt, kan je jezelf wijsmaken dat er heus wel licht is aan het einde van de tunnel, en dat de kansen zich echt wel eens gaan keren. Of je kan zeggen, verdomme dit was de laatste keer dat ik over me heen heb laten lopen, vanaf nu winnen wij. Ik weet niet wat beter is, maar dat laatste past beter bij mij.
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:
Nee ik kijk ook naar wat er in t veld staat. Die spelers die jij mist staan er niet.
Met Zvlaar en JDT heb je ze weer denk ik.
neemt de rest dan wel mee. die zijn ook echt wel doodziek van die goal. maar t echte gif zit er (nog) niet in.
We zijn het weer eens, er zit te weinig gif in. Weet niet hoe je daar op kan trainen, maar dat is wel wat er moet komen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:14 schreef Els het volgende:

[..]

We zijn het weer eens, er zit te weinig gif in. Weet niet hoe je daar op kan trainen, maar dat is wel wat er moet komen.
Ik denk om echt dooziek van verliezen te worden moeten ze nu een paar keer winnen.
Dan krijg je misschien meer die "dit nooit meer" cq "over mijn lijk" mentaliteit.
craven
 craven - zondag 17 oktober 2010 - 12:17   quote  deeplink  
tsja dat ligt gewoon aan het type spelers wie er op het veld staan, er is geen leider, ze lijken te wachten op de leider die ze erdoorheen slepen.Ik denk nogeen eens dat je ze het kwalijk kan nemen...
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 oktober 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Nu is er te veel angst. Bij aanvallen durft niet iedereen mee.
Door de angst is men na tegenslag snel geknakt.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 12:19   quote  deeplink  
ELS////DE SNOR?
craven
 craven - zondag 17 oktober 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
ELS////DE SNOR?
slaat nergens op, je mag best kritisch zijn he
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
ELS////DE SNOR?
Huh? Absoluut niet. Ik was mijn haar, ben regelmatig aardig, wil niet met m'n hoofd op tv, ben regelmatig aardig. Wel kritisch, dat dan weer wel. Maar geen sensatiezoeker.
fredje
 fredje - zondag 17 oktober 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 11:34 schreef Els het volgende:

[..]

Ben ik nog steeds. Nogmaals, ze hebben aardig en misschien zelfs technisch vaardig gespeeld, maar ik mis de overtuiging, de absolute wil om te winnen en de killersmentaliteit. Mij bekruipt een '89 gevoel. We eindigden toen uiteindelijk als elfde, en daar zou ik op dit moment vrede mee hebben. Toen Jansen kwam, gooide hij alles op de verdediging, iets wat ik normaal gesproken in deze situatie ook van Been zou verwachten, maar helaas hebben we er ook niet het elftal naar om op de nul te spelen, want er zijn teveel spelers die geen 90 minuten geconcentreerd kunnen blijven. Ik geloof echt wel dat ze op technisch vlak een aantal jaargangen van Feyenoord achter zich laten. Je kunt dan bv naar behoorlijk wat elftallen van eind '80, begin '90 kijken. Maar ze missen de absolute wil om te winnen. Het meest exemplarisch vond ik de manier waarop, volgens mij, Fer de bal uit het net haalde. Niet boos, niet kwaad, niet rancuneus of gefrustreerd, maar berustend. Jammer, opnieuw beginnen. Begrijp me goed, dat kan een goede instelling zijn, om je bij tegenslag niet uit het veld te laten slaan, maar er moet dan ook wel een reintje over mijn lijk mentaliteit bij. En dat zie ik niet!
welke wedstrijd bedoel je Els? Wij keken naar Feyenoord Twente
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:22   quote  deeplink  
En had ik al gezegd dat ik regelmatig aardig ben?
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:22 schreef fredje het volgende:

[..]

welke wedstrijd bedoel je Els? Wij keken naar Feyenoord Twente
Tja, ik zat gisteren in de Kuip. Feyenoord speelde tegen een of andere duitse ploeg.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:21 schreef Els het volgende:

[..]

Huh? Absoluut niet. Ik was mijn haar, ben regelmatig aardig, wil niet met m'n hoofd op tv, ben regelmatig aardig. Wel kritisch, dat dan weer wel. Maar geen sensatiezoeker.
Jij begrijpt wat ik bedoel.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:20 schreef craven het volgende:

[..]

slaat nergens op, je mag best kritisch zijn he
Jij niet
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:26   quote  deeplink  
BTW: Feyenoord verloor, voor de 5e keer dit seizoen
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Was meer een verwijzing naar het topic toe. Ben het gewoon met Els eens, hier in de kamer ook donkere wolken en een misschien(Kan gewoon niet) doemscenario
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 17 oktober 2010 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:26 schreef Els het volgende:
BTW: Feyenoord verloor, voor de 5e keer dit seizoen
Zag het
craven
 craven - zondag 17 oktober 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:24 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Jij niet
dat kan he....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 oktober 2010 - 12:44   quote  deeplink  
Onnodige topic, iedereen heeft voetbalverstand, maar goed.
Ik zie dat gif juist komen, na dieptepunt Nec. Ik zie teamverband ontstaan, mechanismes opdoemen, elkaars fouten corrigeren.
Verloren ja, maar wel met perspectief!
Els
 Els - zondag 17 oktober 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:27 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Zag het
Zijn er eigenlijk nog kaarten voor PSV? Overweeg toch maar te gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 oktober 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 12:14 schreef Els het volgende:

[..]

We zijn het weer eens, er zit te weinig gif in. Weet niet hoe je daar op kan trainen, maar dat is wel wat er moet komen.
Is moeilijk te trainen, heeft ook met persoonlijke karaktereigenschappen en (zelf)vertrouwen te maken. Werkt Been m.i. aan. Vind al langer dat het team -naast een spits- een bikkelaar, aanjager, leiderstype, mist. Er is geen hiƫrarchie.
Zo'n type kan die gasten ook OP het veld aan de hand meenemen en in zichzelf doen geloven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrouw met voetbalverstand!









0.0075840