|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Volgens mij laagste notering ooit! als heracles wint |
|
|
|
kale co
|
|
|
Als heracles wint vandaag staan we 17de! nog nooit in 100 jaar tijd |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
tijdelijk is dat naar ik mag hopen gisteren goed gespeeld alleen afmaken blijft het probleem maar dat is geen nieuws |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee jaren 80 volgens mij laatste of 17e gestaan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Onder Israels eind jaren '80 hebben we ook dramatisch laag gestaan, zou het moeten nazoeken, maar volgens mij stonden we toen ook op een degradatieplaats |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Als Heracles wint staan we 16e, geen 17e.. VVV staat dan 17 en Willem II staat 18e |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En onder Pim Verbeek hebben we nog laatste gestaan in '89. Nooit meer een Verbeek in de Kuip! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Mijn zondg begon aardig totdat ik dit topic bekeek. Dit is gewoonweg damesflamoes, Feyenoord onwaardig |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 11:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Mijn zondg begon aardig totdat ik dit topic bekeek. Dit is gewoonweg damesflamoes, Feyenoord onwaardig het is de realiteit..we staan er bedroevend slecht voor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pagina 819 moet geblokkeerd worden wat mij betreft. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, de tijd dat ik foto's nam van pagina 819 liggen wel even een tijdje achter me ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door Els -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, kunnen we -na volgende week- alleen nog maar omhoog kijken. En we strijden ergens voor. |
|
|
|
|
tom
|
|
|
ik hoorde gister tijdens studio sport tom egberst zeggen dat in 2008 feyenoord na 7 wedstrijden 17e stond.... |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
als het spel beter word komen de punten vanzelf,tegen twente zeker een gelijk spel verdient. punt{en} pakken tegen psv en het zelfvertrouwen groeit.we kunnen alleen nog maar winnen de rest hebben we al gehad. |
|
|
|