BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Grygera niet meer nodig bij Juventus

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sieb30
 Sieb30 - zondag 17 oktober 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Wat te doen?
Terug halen of niet?
nummer10
 nummer10 - zondag 17 oktober 2010 - 13:39   quote  deeplink  
yepz zeker... :) maar gaat nie lukken vrees ik
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Grygera heeft zelf wel regelmatig aangegeven dat als hij weg moet bij Juve, dat hij dan terug wil naar AJAX.
freakie
 freakie - zondag 17 oktober 2010 - 14:01   quote  deeplink  
welkom!! urby weg en dan grygera erbij??
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 14:01 schreef freakie het volgende:
welkom!! urby weg en dan grygera erbij??
HAHAHHAHAHAHAhahahaha, ik lig helemaal krom van het lachen:):):):):):):):):):)
joduh
 joduh - zondag 17 oktober 2010 - 14:02   quote  deeplink  
welja,weer een ode rot erbij.....
freakie
 freakie - zondag 17 oktober 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Tsja alles beter dan urby xD urby is ook niet de jongste meer..
Pietje
 Pietje - zondag 17 oktober 2010 - 14:08   quote  deeplink  
En hoe gaat Ajax hem betalen??? Wat mij betreft is hij meer dan welkom want ik vind en vond hem altijd een fantastische linksback, maar uit oogpunt van onze financiƫle situatie zal het een utopisch verhaal zijn vrees ik... Want reken maar dat Grygera zo zijn eisen heeft ten aanzien van zijn inkomsten!
freakie
 freakie - zondag 17 oktober 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Pietje.. Ik weet niet hoor maar chamions league kan een hoop goed doen.. Als we winnen tegen auxerre dan kan ajax zowiezo gaan denken aan een eufa plek.. dat is al mooi.. Alleen doordat urby weggaat zou het salaris al mooi meegenomen zijn. Ik dacht dat er nog meer contracten afliepen.. Van wieleard dacht ik. en nog iemand, sno dacht ik?? Nou ja dat scheelt al heel veel... dan is salaris niet echt een probleem.. En hoeveel juve zou vragen dan weet je niet..Maar ik neem aan het al te veel..
freakie
 freakie - zondag 17 oktober 2010 - 14:13   quote  deeplink  
Zijn contract zou ook wel bijna aflopen zijn..
Pietje
 Pietje - zondag 17 oktober 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 14:12 schreef freakie het volgende:
Pietje.. Ik weet niet hoor maar chamions league kan een hoop goed doen.. Als we winnen tegen auxerre dan kan ajax zowiezo gaan denken aan een eufa plek.. dat is al mooi.. Alleen doordat urby weggaat zou het salaris al mooi meegenomen zijn. Ik dacht dat er nog meer contracten afliepen.. Van wieleard dacht ik. en nog iemand, sno dacht ik?? Nou ja dat scheelt al heel veel... dan is salaris niet echt een probleem.. En hoeveel juve zou vragen dan weet je niet..Maar ik neem aan het al te veel..
Ik hoop dat je gelijk hebt, freakie. Maar ik heb begrepen van Slop dat Ajax de miljoenen die uit de CL binnenkomen gebruikt moeten gaan worden om de schuld van Ajax deels terug te brengen. En van mij mag Grygera komen hoor, dat schreef ik hierboven. Ik vond hem altijd een super linksback!
freakie
 freakie - zondag 17 oktober 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Ja alleen wat ik nu zie bij grygera is dat hij 4 jaar al bij juve zit wat zou betekenen dat zijn contract bijna ten einde is.. Wat betekent dat hij niet zoveel kost.. en het salaris wat ik al zei net, is wel te betalen want door een aantal vertrekkende spelers kan ajax die wel betalen..
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zondag 17 oktober 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Vertrag bis: 30.06.2012 bron transfermarkt..

Maargoed altijd een fijne speler om erbij te hebben..
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 16:09   quote  deeplink  
Spelers die ouder worden, en veranderen van club nemen vaak ook al met minder salaris genoegen.

@ JoDUH, eens een ajacied altijd een AJACIED TOCH!!??
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 17 oktober 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 14:08 schreef Pietje het volgende:
En hoe gaat Ajax hem betalen??? Wat mij betreft is hij meer dan welkom want ik vind en vond hem altijd een fantastische linksback, maar uit oogpunt van onze financiƫle situatie zal het een utopisch verhaal zijn vrees ik... Want reken maar dat Grygera zo zijn eisen heeft ten aanzien van zijn inkomsten!
Eeh sorry hoor maar Grygera is geen linksback. Die gast speelt in het centrum aan de rechterkant en af en toe speelt ie rechtsback en ja hij heeft ook wel eens als linksback moeten spelen net zoals Davids wel eens linksback moest spelen.
Maar het is gewoon een centrale verdediger. Positie Alderweireld zeg maar.
Pietje
 Pietje - zondag 17 oktober 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 17:28 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Eeh sorry hoor maar Grygera is geen linksback. Die gast speelt in het centrum aan de rechterkant en af en toe speelt ie rechtsback en ja hij heeft ook wel eens als linksback moeten spelen net zoals Davids wel eens linksback moest spelen.
Huh?? Hij speelde bij Ajax toch (bijna) altijd linksback? Nou ben ik een tikkie ouder, maar m'n ogen doen het nog redelijk. Zeker toen.
Pietje
 Pietje - zondag 17 oktober 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 17:28 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Nee... toch die verdomde leeftijd van mij ;-) Je hebt helemaal gelijk Ajax_fan, ik ben he-le-maal in de war. Ik bedoelde Maxwell. Excuses...
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 17 oktober 2010 - 17:51   quote  deeplink  
LOL je doet het toch allemaal zelf ;) haha
joduh
 joduh - zondag 17 oktober 2010 - 17:59   quote  deeplink  
whahah pietje!!!geeft niks man!krjg je als je niet meer na hoeft te denken he? ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 17 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 17:59 schreef joduh het volgende:
whahah pietje!!!geeft niks man!krjg je als je niet meer na hoeft te denken he? ;-)
Whahahaha! Ik schaam me diep joduh. Hoe kan ik nu nog als serieuze senior overkomen ;-))
Maar... ik heb vandaag ook (nog) de nodige alcohol in m'n lichaam van gisterenavond. Hadden heel wat te vieren... En als m'n schoonzoon en ik het op onze heupen hebben, gaan er wel wat flessen wijn open... Hik! Over niet (meer) nadenken gesproken. Hahaha.
joduh
 joduh - zondag 17 oktober 2010 - 18:09   quote  deeplink  
hahah ok het is je vergeven deze keer! ;-) hoop wel voor je dat je schoonzoon van voetbal houdt en vooral voor ons ajax is? enne dat serieuze?????? daar ga jezelf dus vanuit???????hahahah
Pietje
 Pietje - zondag 17 oktober 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 18:09 schreef joduh het volgende:
hahah ok het is je vergeven deze keer! ;-) hoop wel voor je dat je schoonzoon van voetbal houdt en vooral voor ons ajax is? enne dat serieuze?????? daar ga jezelf dus vanuit???????hahahah
Hahaha!! Dank je! Ja mijn schoonzoon is zeker ook voor Ajax. Kwestie van goed hersenspoelen ;-) Mijn beide kinderen, en mijn schoonzoon: allemaal voor ons mooie cluppie. Alleen m'n schoondochter is, net als haar vader en broer Sparta-fan. En mijn vrouw heeft een onwaarschijnlijke hekel aan sport in z'n algemeenheid en aan voetbal in het bijzonder. Jammer... Ik heb het vele malen geprobeerd om haar eens te laten kijken... Helaas is ze te standvastig... ;-)
En dat serieuze, ach, als niemand het zegt, moest ik het zelf maar eens doen. Hahaha.
remco k
 remco k - zondag 17 oktober 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 - 18:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha!! Dank je! Ja mijn schoonzoon is zeker ook voor Ajax. Kwestie van goed hersenspoelen ;-) Mijn beide kinderen, en mijn schoonzoon: allemaal voor ons mooie cluppie. Alleen m'n schoondochter is, net als haar vader en broer Sparta-fan. En mijn vrouw heeft een onwaarschijnlijke hekel aan sport in z'n algemeenheid en aan voetbal in het bijzonder. Jammer... Ik heb het vele malen geprobeerd om haar eens te laten kijken... Helaas is ze te standvastig... ;-)
En dat serieuze, ach, als niemand het zegt, moest ik het zelf maar eens doen. Hahaha.
Ik heb exact hetzelfde, alleen wou het vrouwtje perse wat gaan doen om wat centen te verdienen, en nu staat ze bij een voetbalclub uit de Jupiler leageu achter de bar, ze weet inmiddels meer van die competitie dan ikzelf, en dat na 40 jaar voetbal te hebben genegeed. Er is dus nog hoop voor je Pietje:):)
Ride
 Ride - maandag 18 oktober 2010 - 09:47   quote  deeplink  
Opzouten met die Tsjech...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Grygera niet meer nodig bij Juventus

0.0057520