|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb gisteren genoten van je jongen,ga zo door!!! |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bruins.... de zidane in wording.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had in de 2e helft wel een paar hele slechte/stomme passes, verder speelde die wel redelijk! |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
ja een waterdrager nog steeds te licht te veel verkeerde beslissingen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is wijf af en dat is een groot + punt,nu niet zeiken over een paar foutjes want dat hebben ze allemaal. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
we hebben geen tijd voor foutjes al 4 jaar is het te weinig nooit beslissend dat moet wel op zijn plek heeft te lang credit gekregen |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Bruins is de meest technische voetballer die we hebben. De meest intelligente ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: pas op, dat zeiden we over El Ahmadi ook... |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
samen met mokotjo en nog een type Janssen erbij en we hebben een goed middenveld! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: ik heb bruins altijd technischer gevonden dan ahmadi. maar eerlijk gezegt snap ik de kwestie ahmadi niet. de laatste paar keer dat ie speelde was ie toch niet slechter dan normaal? ik heb het idee dat mario een zondebok zocht ofso. ahmadi heeft een aardig contract dus hem verkopen in de winterstop betekend misschien dat mario zn spits kan halen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dacht 't wel, al een aantal jaren overigens |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
quote: Intelligent is ook niet moeilijk als het IQ gemiddeld op 70 ligt .. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ik vind hem niet je van het, bij mij staan er 2 die er helemaal in geloven, dus gisteren scherp op hem gelet, en hij maakte nog fouten genoeg. Vooral passen is voor dit TALENT een redelijk probleem. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Is jouw schuld voornamelijk, niet de mijne. Probeer daar maar eens ff over na te denken. Ik lees het wel als je erachter bent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 18:55 schreef King Yvo het volgende:we hebben geen tijd voor foutjes al 4 jaar is het te weinig nooit beslissend dat moet wel op zijn plek heeft te lang credit gekregen Als je geen tijd heb dan krijg je het erg zwaar denk ik! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 19:57 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Ik vind hem niet je van het, bij mij staan er 2 die er helemaal in geloven, dus gisteren scherp op hem gelet, en hij maakte nog fouten genoeg. Vooral passen is voor dit TALENT een redelijk probleem. Heb je dat paasje van Wijnaldum gezien op Luc voor een leeg doel?? Nee he,dat komt dan dat je alleen op Bruins heb gelet denk ik! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
talent zat in het team,maar geen leiderschap en sturing.dan doen ze het nog prima. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb je dat paasje van Wijnaldum gezien op Luc voor een leeg doel?? Nee he,dat komt dan dat je alleen op Bruins heb gelet denk ik! Huh???? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Niet boos op mij worden omdat de waarheid hard is..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En onnthou he, Haribo macht kinder fro. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stevige uitspraak...Bij ze in de klas gezeten? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bruins is aan een goed seizoen bezig! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wat vind iedereen nu eigenlijk zo goed aan die jongen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij is de enige die meer is dan een panna-plurk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is effectiever dan draaimolen Wijnaldum. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: hoeveel goals/assists heeft ie al dan ??? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
kijk ff op welke plaats we staan stel pannekoeken! iedereen in Feyenoord 1 is kansloos! geen helden, geen dragende spelers helemaal niks, helemaal niks in Rotterdam! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Bruins speelt aardig maar ook niet meer dan dat.
Als ik Smolov zie invallen afgelopen zaterdag dan zie je meteen het grote verschil tussen beide spelers!
Bruins moet het hebben van zijn inzicht en steekpass.
Smolov is sterk in de kleine ruimte, technisch zeer goed en VOORAL doelgericht!!!
Bruins is totaal niet doelgericht en speelt veels te ver van Castiognos vandaan waardoor deze jonge speler op een eiland staat.
Maar voorkeur gaat ook uit naar Smolov op 10. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: In welk opzicht is hij dan beter dan onze straattaalsprekende en joggingbroekdragende Wijnaldum? Heeft ie misschien een minder grote koptelefoon voor zijn mp-3? Als Mario Wijnaldum leert afspelen is hij klaar, Bruins moet hij nog veel meer leren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 10:44 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] In welk opzicht is hij dan beter dan onze straattaalsprekende en joggingbroekdragende Wijnaldum? Heeft ie misschien een minder grote koptelefoon voor zijn mp-3? Als Mario Wijnaldum leert afspelen is hij klaar, Bruins moet hij nog veel meer leren. Hij ziet het spel veel beter, Wijnaldum ziet alleen zijn directe tegen stander die hij gaat uitspelen. Ik hoop dat Wijnaldum dat ook gaat leren (denk het wel) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik hoop dat Been dan een spitsentrainer in dienst neemt die daarbij ook alle aanvallende middenvelders onder handen neemt... Volgens mij krijgt Been zelf het niet voor elkaar om die aanvallers op te leiden... |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote: Hij is wel goed in ze talen. Vooral Marokaans schijnt hem niet vreemd te zijn! |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
Hij speelt steeds beter. En wat mijn opvalt hij wint steeds meer duels. Soms zie je dat hij super geniaal kan zijn met een mooie steekbal. |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Geen voetbal vernuft.
Opzouten ..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 10:32 schreef KKL het volgende:Bruins speelt aardig maar ook niet meer dan dat. Als ik Smolov zie invallen afgelopen zaterdag dan zie je meteen het grote verschil tussen beide spelers! Bruins moet het hebben van zijn inzicht en steekpass. Smolov is sterk in de kleine ruimte, technisch zeer goed en VOORAL doelgericht!!! Bruins is totaal niet doelgericht en speelt veels te ver van Castiognos vandaan waardoor deze jonge speler op een eiland staat. Maar voorkeur gaat ook uit naar Smolov op 10. Smolov op 10; voor hoeveel wedstrijden? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
niet op 10, naast Luc. Voor zolang hij bij ons is. |
|
|
|
|
Rinus
|
|
|
Graag zou ik zien om 4-4-2 te spelen met Luc en Smolov in de spits dan ging het volgens mij een stuk beter. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 17:16 schreef Rinus het volgende:Graag zou ik zien om 4-4-2 te spelen met Luc en Smolov in de spits dan ging het volgens mij een stuk beter. bijvoorbeeld ja |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
veel te lang wachten met passen elke keer, en dan draainaldum die niet beweegt.
el ahmadi moet erin! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Pietje snapt het in mijn ogen!!! |
|
|