|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dacht al, je weet wel veel over El Aanmeldi. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: El aanmeldie El aanmeldie El aanmeldie, .................
de woorden werden me in de mond gelegd, sorry |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
net of bruins de sterren van de hemel speelt? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Bruins is klaar voor de tribune |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou dat ook weer niet. Bruins speelt naar behoren. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Jammer dat ik geen trainer ben. :) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Volgens bijna iedereen moet hij VEEL MEER kunnen ons talent |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: de naam El alleen al |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Bruins is was niks, is niks en wordt nooit wat |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
vindt hem geen dragende speler in dop... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee meer een spelmaker. Dragers zijn mondiger. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: die missen we nog dus, . . die drager |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Babovic had de drager van dit Feyenoord kunnen zijn maar die moest zo nodig weg... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet maar zoals hij nu bezig is had ik ook niet verwacht.. De Vrij vond ik samen met Mokotjo erg goed en Bruins begint mij steeds meer te verassen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't gaat allemaal goed komen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nja dat denk ik ook wel maar ben er een beetje somber onder de laatste tijd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hier nog 1,begint zelfs op me humur te werken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerlijk weekje vrij.was ik aan toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben het nu alweer zat.. Tijd dat het december is, lekker even vrij! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van het weekend weer eens naar Engeland,daarna kan ik weer ff voort |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tof! Waarheen? Nog een wedstrijdje meepikken ergens? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij zal wel weer naar die scousers gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liverpool, prachtige club. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja heb de derby gekeken afgelopen zondag, daar word je niet vrolijk van hoor.. Wat een niveau. Zelfs Gerrard en Torres gaan mee in het teleurstellende niveau, doodzonde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik (we)gaan naar Newcastle en nee ze spelen uit dit weekend en hadden verloren.. Een wedstrijdje komt er nog wel aan als het goed is!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tsjeez die gerrars schoot idd erg slecht, totaal geen combinaties, eeuwige onde, met dank aan benitez: voetbalverkrachter! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik (we)gaan naar Newcastle en nee ze spelen uit dit weekend en hadden verloren.. Een wedstrijdje komt er nog wel aan als het goed is!! Newcastle, erg mooi (wat ik ervan gehoord heb, ben er zelf nog nooit geweest)
Goede club ook vroeger met Shearer nog, nu ook helemaal afgezakt. Wel weer Premier League!
Ga je aankomend weekend? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 22:48 schreef craven het volgende:tsjeez die gerrars schoot idd erg slecht, totaal geen combinaties, eeuwige onde, met dank aan benitez: voetbalverkrachter! Eens. Die Benitez heeft het de laatste jaren verkloot, echt doodzonde.. Al zijn ze ook veel spelers kwijt geraakt
Nu bij Inter ook weer, het is matig allemaal..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik (we)gaan naar Newcastle en nee ze spelen uit dit weekend en hadden verloren.. Een wedstrijdje komt er nog wel aan als het goed is!! moet je met een combi? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 22:50 schreef MMM het volgende:[..] Eens. Die Benitez heeft het de laatste jaren verkloot, echt doodzonde.. Al zijn ze ook veel spelers kwijt geraakt Nu bij Inter ook weer, het is matig allemaal.. pfff absoluut, anti voetbal, en dat jaren in engeland... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
en nu paar weken later wordt hij alweer uitgekakt hahahaha |
|
|
|