|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Hij heeft nog gelijk ook :( |
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens Hugo Borst wil Feyenoord komende zomer Willem Janssen halen van Roda JC, zijn contract loopt af.
Geen verkeerde speler overigens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
is een goeie versterking willem janssen kan een grote worden gewoon basis in plaats van schaken |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
En wil Willem Janssen ook? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Haalbaar is hij sowieso, dat zou echt geen probleem moeten zijn. maar of hij een versterking is......... That's the question! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
volgens mij wel een versterking! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Theo heet ook Jansen. Wim ook, En Pa Modou K... weer niet. |
|
|
|
|
ed69
|
|
|
quote: op dit moment is alles een versterking! scoorde vandaag in ieder geval een mooi doelpunt |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
We moeten een spits hebben.. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Het seizoen duurt nog zo lang en het is weer geen spits maar middenvelder. Daar hebben we er al zo veel van. Alleen geen scorende dat dan wel weer... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 22:51 schreef MMM het volgende:Volgens Hugo Borst wil Feyenoord komende zomer Willem Janssen halen van Roda JC, zijn contract loopt af. Geen verkeerde speler overigens! Dan gewoon aantrekken als Janssen zelf ook wilt. |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Selectie uitbreiden met middelmatige spelers vindt ik wel een goed punt. Aangezien er een hoop jonge spelers hoogstwaarschijnlijk zullen vertrekken kunnen we de financiele tekortkoming een beetje op krikken, en spelers als Janssen Kah misschien Bellamy een grote kans geven. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
is wel een goeie hoor janssen laa maar komen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gaat echt niet voor ons kiezen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
als we geduld hebben gaan we het vanzelf zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: nee dat geloof ik ook niet.
als je volgend seizoen kan kiezen tussen ons of twente dat wellicht CL speelt dan is de keuze simpel |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Mogen bij de medische keuring wel goed naar zijn tenen kijken. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 10:33 schreef KKL het volgende:[..] nee dat geloof ik ook niet. als je volgend seizoen kan kiezen tussen ons of twente dat wellicht CL speelt dan is de keuze simpel Hij geeft aan basis speler te willen zijn, bij Twente verwacht ik die kans erg klein. Bij ons waarschijnlijk een stuk groter. Dus wat dat betreft kan hij beter voor Feyenoord kiezen. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
Wat alles betreft toch. Feyenoord is Feyenoord hoor... Twente is geen Feyenoord. Twente is AZ. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
lijkt mij wel een goede speler voor ons. en misschien Cissee ruilen voor Junker (prikt ze er ook weer aardig in dit seizoen) |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Probeer ook John Goossens van NEC te contracteren. Jeugdinternational. Echt een type Bosvelt. Komt wel bij 020 vandaan,maar hij is goed dus halen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 15:49 schreef Hardmart het volgende:Probeer ook John Goossens van NEC te contracteren. Jeugdinternational. Echt een type Bosvelt. Komt wel bij 020 vandaan,maar hij is goed dus halen.. Is een jood, niet welkom dus. |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 15:44 schreef Vnny het volgende:lijkt mij wel een goede speler voor ons. en misschien Cissee ruilen voor Junker (prikt ze er ook weer aardig in dit seizoen) er zit ook nog een Marokkaan bij ons op de tribune, die wil missch ook wel terug naar 't zuiden? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 15:49 schreef Hardmart het volgende:Probeer ook John Goossens van NEC te contracteren. Jeugdinternational. Echt een type Bosvelt. Komt wel bij 020 vandaan,maar hij is goed dus halen.. Haal dan Davids terug en neem meteen Schone mee. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 15:53 schreef sevillana het volgende:[..] er zit ook nog een Marokkaan bij ons op de tribune, die wil missch ook wel terug naar 't zuiden? of gewoon terug naar land van herkomst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door Vnny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan kan ie nog altijd kiezen uit twee landen, he, |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is ook zuidwaarts, . . . toch? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
janssen is niet haalbaar. die zit goed in enschede |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
Willem Janssen vieze teringnerd... vindt dat roda een betere club is |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
laten we een petitie starten dan ;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Logisch dat Janssen Feyenoord afwijst. Valt momenteel geen eer te behalen en hij heeft de keuze. Vergeet het, hij gaat naar Twente. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
overigens, we hebben (nog) voldoende spelers voor die positie |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik weet niet of dat zo logisch is, als het mijn zoon was, had 'ie nu z'n mond kunnen gaan spoelen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 21:40 schreef Els het volgende:Ik weet niet of dat zo logisch is, als het mijn zoon was, had 'ie nu z'n mond kunnen gaan spoelen. als, Els |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 21:29 schreef Ronneke het volgende:Logisch dat Janssen Feyenoord afwijst. Valt momenteel geen eer te behalen en hij heeft de keuze. Vergeet het, hij gaat naar Twente. Denk eerder naar PSV |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook weer duidelijk lekker oppleuren dan kutkoempel. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die mag niet eens meer kruipend naar de Kuip komen. Arrogante zak. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik wil een slotje op dit topic, we moeten het niet over zo'n speler hebben. Dat is hij niet waard! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, al vind ik 1 ding dan wel weer vreemd...Als Hugo Borst niet uit z'n nek lult en Feyenoord werkelijk achter die gast aanzat...Hoe kan het dan weer dat Feyenoord niets weet over toezeggingen/interesse van psv en Tukkerdorp? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Titel van topic aanvullen. .....absoluut niet. Never. Nooit niet. Arrogant rotjong uit Limbabwe. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ja dit is weer zo voorspelbaar eerst hem de hemel in prijzen daarna afkraken echt he als die jongen niet naar Feyenoord wil moet hij toch zelf weten ofniet dan en met alle respect maar naar een zinkend schip die langzaam de gaten vult wil niemand en nee ik zeik Feyenoord niet af maar als je ziet hoe sommige met oud spelers omgaan nee dankje ofniet daar weet de heer Landzaat alles van, overal word je dan met aplaus ontvangen en in de kuip? fluitconcert nou dan weet ik t ook dan blijf ik of bij een echte volksclub als Roda waar ze wel alles op orde hebben of ik zou naar een hoger niveau gaan zoals Twente. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 22:51 schreef MMM het volgende:Ik wil een slotje op dit topic, we moeten het niet over zo'n speler hebben. Dat is hij niet waard! eens, groot slot erop! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 12:09 schreef R!ck het volgende:Ja dit is weer zo voorspelbaar eerst hem de hemel in prijzen daarna afkraken echt he als die jongen niet naar Feyenoord wil moet hij toch zelf weten ofniet dan en met alle respect maar naar een zinkend schip die langzaam de gaten vult wil niemand en nee ik zeik Feyenoord niet af maar als je ziet hoe sommige met oud spelers omgaan nee dankje ofniet daar weet de heer Landzaat alles van, overal word je dan met aplaus ontvangen en in de kuip? fluitconcert nou dan weet ik t ook dan blijf ik of bij een echte volksclub als Roda waar ze wel alles op orde hebben of ik zou naar een hoger niveau gaan zoals Twente. Hahahaha je kijkt wel voetbal? Dat applaus gebeurt juist maar weinig, meestal is t fluiten. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 12:09 schreef R!ck het volgende:Ja dit is weer zo voorspelbaar eerst hem de hemel in prijzen daarna afkraken echt he als die jongen niet naar Feyenoord wil moet hij toch zelf weten ofniet dan en met alle respect maar naar een zinkend schip die langzaam de gaten vult wil niemand en nee ik zeik Feyenoord niet af maar als je ziet hoe sommige met oud spelers omgaan nee dankje ofniet daar weet de heer Landzaat alles van, overal word je dan met aplaus ontvangen en in de kuip? fluitconcert nou dan weet ik t ook dan blijf ik of bij een echte volksclub als Roda waar ze wel alles op orde hebben of ik zou naar een hoger niveau gaan zoals Twente. Ik ben R!ck en zuig aan mijn vader's pik |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|