BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil Willem Janssen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Ik wil een wijf met grote tieten.
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:42   quote  deeplink  
heb ik al
R!ck
 R!ck - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 13:00 schreef Vnny het volgende:

[..]

Ik ben R!ck en zuig aan mijn vader's pik
haha stumperd, word volwassen man kneus. bemoei je is een keer met t voetbal want tot nu toe heb ik weinig ghoord over je mening daarover, dus jij vind dat alles goed is met Feyenoord? ofniet soms? alles gaat goed al het geld klopt? nee dus ga niet zo lopen doen en reageer op wat ik zeg want t is tot nu toe niet meer dan de waarheid
sterski010
 sterski010 - dinsdag 19 oktober 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Je kan t zo'n gast die transfervrij is nou niet echt kwalijk nemen dat hij de interesse van de nummer 15 niet echt serieus neemt als hij ook interesse geniet van de posities 1 en 3.... En je speelt bij de nummer 4....Maar goed, wat moet je met een middenvelder? Soms begrijp ik onze scouting niet zo heel erg. Ons halve team bestaat uit middenvelders...
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 17:00 schreef sterski010 het volgende:
Maar goed, wat moet je met een middenvelder? Soms begrijp ik onze scouting niet zo heel erg. Ons halve team bestaat uit middenvelders...
precies!
R!ck
 R!ck - dinsdag 19 oktober 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 17:00 schreef sterski010 het volgende:
Je kan t zo'n gast die transfervrij is nou niet echt kwalijk nemen dat hij de interesse van de nummer 15 niet echt serieus neemt als hij ook interesse geniet van de posities 1 en 3.... En je speelt bij de nummer 4....Maar goed, wat moet je met een middenvelder? Soms begrijp ik onze scouting niet zo heel erg. Ons halve team bestaat uit middenvelders...
nou het probleem met Feyenoord is dat we wel middenvelders hebben maar hij is zeker beter dan onze huidige spelers hoor, op t moment zal hij bij ons een van de beste middenvelders zijn, maar stel dat je hem haalt krijg je weer zon verhaal dat hij bij alle clubs goed presteert ma net niet hier. de scouting moet of opgeschoont worden of ze moeten hele andere spelers gaan onderzoeken want een spits kunnen ze niet vinden en over de middenvelders hebben we er al genoeg van gezien. het scheelt Feyenoord aan een soort van Luuk De Jong. Een speler die acties durft te maken en ze missen een ervaren mid die zelf de leiding kan nemen op het middenveld en zo de druk van Fer afhaalt
R!ck
 R!ck - dinsdag 19 oktober 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 12:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hahahaha je kijkt wel voetbal?
Dat applaus gebeurt juist maar weinig, meestal is t fluiten.
Groningen gezien gehad toch? En ja ik moet t toch zeggen bij ajax met leonardo. Tjah en Kuyt bij Utrecht toen? En ja oke bij Feyenoord had hij dat ook gekregen maar het is toch raar dat steeds dat gefluit weer komt, ik begrijp dat mensen hem niet mogen maar tis wel een speler die dat shirt gedragen heeft en voor JULLIE een groot gedeeltde de KNVB-Beker bracht, ofniet soms toen tegen NAC? En in Engeland (ja hele andere competitie) worden zelfs spelers die naar vijandige clubs gingen met een wissel gwn een applaus gegund en dat mis ik soms bij de (wat ik altijd geloofde) leukste club van Nederland.
Vnny
 Vnny - dinsdag 19 oktober 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 16:54 schreef R!ck het volgende:

[..]

haha stumperd, word volwassen man kneus. bemoei je is een keer met t voetbal want tot nu toe heb ik weinig ghoord over je mening daarover, dus jij vind dat alles goed is met Feyenoord? ofniet soms? alles gaat goed al het geld klopt? nee dus ga niet zo lopen doen en reageer op wat ik zeg want t is tot nu toe niet meer dan de waarheid
Dan lees je erg weinig hier kneusje, met je grote praat op internet. Natuurlijk vind ik niet alles goed wat er met en rond feyenoord gebeurd. Verder maak ik zelf wel uit op wie of wat ik reageeren laat mij zeker net monddood maken door een puber van 15, stumper

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door Vnny --
R!ck
 R!ck - dinsdag 19 oktober 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 18:07 schreef Vnny het volgende:

[..]

Dan lees je erg weinig hier kneusje, met je grote praat op internet. Natuurlijk vind ik niet alles goed wat er met en rond feyenoord gebeurd. Verder maak ik zelf wel uit op wie of wat ik reageeren laat mij zeker net monddood maken door een puber van 15, stumper
is goed jongen. ik wens U veel succes ermee en vooral met de wedstrijd tegen Psv want daar zal Feyenoord veel steun nodig hebben. verder hoop ik dat dit formele antwoord beter tot u overkomt mijn vrind. Feyenoord heeft niets aan een nieuwe middenvelder maar ze moeten een nieuwe voorhoede speler, oftewel een goaltjesdief. niet het niveau van de heer tomasson maar een echte spits die er in deze competitie meer inschiet dan de heer Makaay de afgelopen paar seizoenen gedaan had. hiermee stemt u waarschijnlijk in is het niet?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 oktober 2010 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 16:54 schreef R!ck het volgende:

[..]

haha stumperd, word volwassen man kneus. bemoei je is een keer met t voetbal want tot nu toe heb ik weinig ghoord over je mening daarover, dus jij vind dat alles goed is met Feyenoord? ofniet soms? alles gaat goed al het geld klopt? nee dus ga niet zo lopen doen en reageer op wat ik zeg want t is tot nu toe niet meer dan de waarheid
Effe moeiljke opmerking: waarop reageren als iemand de waarheid al zegt???
Vnny
 Vnny - dinsdag 19 oktober 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 18:18 schreef R!ck het volgende:

[..]

is goed jongen. ik wens U veel succes ermee en vooral met de wedstrijd tegen Psv want daar zal Feyenoord veel steun nodig hebben. verder hoop ik dat dit formele antwoord beter tot u overkomt mijn vrind. Feyenoord heeft niets aan een nieuwe middenvelder maar ze moeten een nieuwe voorhoede speler, oftewel een goaltjesdief. niet het niveau van de heer tomasson maar een echte spits die er in deze competitie meer inschiet dan de heer Makaay de afgelopen paar seizoenen gedaan had. hiermee stemt u waarschijnlijk in is het niet?
Aha je kunt toch ook echt zinnige dingen zeggen :-) Dat er een echte spits moet komen ben ik helemaal met je eens maar vind die mar eens transvervrij.

Maar je eerste post in dit topic waar jij (waar ik aanneem als Feyenoord-supporter) Roda JC boven Feyenoord plaatst daarmee roep je gewoon haat op je af want voor mij is er nog steeds geen mooiere club als Feyenoord. Al is het alleen al om de naam, het shirt, de history, het legioen en de kuip.

Maar goed ook jij hebt recht op je eigen mening dus verder even goede vrienden, vrind
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Straks staan we gewoon weer boven Roda....
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 21:25 schreef hotjumper het volgende:
Straks staan we gewoon weer boven Roda....
ja, . . straks wel
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Het is een kwestie van geduld
Rustig wachten op de dag
Dat de Maas heel Limburg vult
Dat de Maas heel Limburg vult
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 21:35 schreef hotjumper het volgende:
Het is een kwestie van geduld
Rustig wachten op de dag
Dat de Maas heel Limburg vult
Dat de Maas heel Limburg vult
je bedoelt als we naar Tilburg aan Zee gaan om te zonnebaden?
R!ck
 R!ck - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 18:53 schreef Vnny het volgende:

[..]

Aha je kunt toch ook echt zinnige dingen zeggen :-) Dat er een echte spits moet komen ben ik helemaal met je eens maar vind die mar eens transvervrij.

Maar je eerste post in dit topic waar jij (waar ik aanneem als Feyenoord-supporter) Roda JC boven Feyenoord plaatst daarmee roep je gewoon haat op je af want voor mij is er nog steeds geen mooiere club als Feyenoord. Al is het alleen al om de naam, het shirt, de history, het legioen en de kuip.

Maar goed ook jij hebt recht op je eigen mening dus verder even goede vrienden, vrind
Haha dat dacht ik. Maar wat ik me wel afvraag is of wij wel buiten de Nederlandse velden moeten kijken? Ik kan me nog herrineren dat ene heer Dirk Kuyt van de amateurs werd weggeplukt? Dat de Jupiler League ook goede spitsen heeft en dat clubs als onder andere Heracles en De Graafschap goede spitsen onder conctract hebben vaak die wel slagen bij clubs als Twente en Heerenveen. En ja Feyenoord is groter dan Roda Jc ja zelfs groter nog dan Twente en Psv. Maar het vertrouwen is ver te zoeken in de Kuip en dat moet ieder Feyenoordsupporter accepteren. Feyenoord is op het moment een middemotor en daar zullen ze ook nog een tijdje staan maar met een gezond beleid vertrouwen in de trainers en een goede jeugd komen ze er bovenop. En wie weet over een tijd de Coolsingel maar dat de voetballers tegenwoordig liever hun heil zoeken bij Twente omdat die op het moment hoger spelen dan dit Feyenoord kan ik begrijpen. Iedere voetballer wilde hier naartoe en als alles weer goed is wil iedereen hier ook weer hier naartoe, maar zoals ik al vaker hoorde overal heb geduld en wacht het maar af. Misschien wel dat Feyenoord en Excelsior samen gaan maar deze club is te groot om te verdwijnen, dat is ook dan weer de realiteit.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 21:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

je bedoelt als we naar Tilburg aan Zee gaan om te zonnebaden?
Bijvoorbeeld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 21:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld
moeten we ftid nog ff waarschuwen dat de maas limburg vult?
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

moeten we ftid nog ff waarschuwen dat de maas limburg vult?
een gewaarschuwd mens telt toch voor 2?
ik zeg, . . . . . . doen !!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door sevillana --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 16:34 schreef hotjumper het volgende:
Ik wil een wijf met grote tieten.
Hier op bed ligt er nog een te mekeren, kan ze zo op komen halen. Kan redelijk koken, niet zo goed als mijn moeder, zuig en slik als een grote, zit de hele avond rtl-4 te kijken, voor 2 kratjes bier is ze de jouwe.
sterski010
 sterski010 - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:36 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Hier op bed ligt er nog een te mekeren, kan ze zo op komen halen. Kan redelijk koken, niet zo goed als mijn moeder, zuig en slik als een grote, zit de hele avond rtl-4 te kijken, voor 2 kratjes bier is ze de jouwe.
Hahahaha! Das echte liefde...
sterski010
 sterski010 - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 21:25 schreef hotjumper het volgende:
Straks staan we gewoon weer boven Roda....
Tis nog maar 11 plaatsen verschil....Eitje...
Quiroz
 Quiroz - woensdag 20 oktober 2010 - 06:33   quote  deeplink  
Als ik over de grens kijk, is Feyenoord favoriet. Dat stadion vind ik het beste ter wereld. De club is veel te groot om als vijfde of zesde te eindigen. Die zou ik terug naar de top willen brengen

aldus Craig Bellamy, 58-voudig international van Wales, als ook voormalig spits van Norwich City, Coventry City, Newcastle United, Celtic, Blackburn Rovers, Liverpool, West Ham United en Manchester City, thans uitgeleend aan Cardiff City.

Ik heb gezegd dat ik niet naar een club ga die geen verbetering is ten opzichte van Roda. En volgens mij staat Feyenoord op dit moment derde van onder

aldus een zekere Willem Janssen, en wie kent hem niet, want tot op heden natuurlijk ook hart-stik-ke leuk zn best gedaan bij EWC 46, VVV Venlo en het grote Roda JC.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 oktober 2010 - 08:29   quote  deeplink  
Ja joh. Roda speelt aardig. Maar zijn echt niet beter dan wij.
Ben te lui om op te zoeken tegen wie ze gespeeld hebben in de competitie maar zal niet bijzonder zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2010 - 08:55   quote  deeplink  
Belangijker is of ons spelersmateriaal linkerrij-waardig is. Wel dus, met daarbij de aantekening -voor de azijnverslaafden- dat we al een aantal weken zonder een 5tal meer ervaren basisspelers spelen.
Het team van nu raakt ingespeeld, Feyenoord gaat alleen maar vooruit.
En als we dan middenmoot staan tegen de winterstop, praten we niet meer over fusies, degradaties, faillisement.
Vnny
 Vnny - woensdag 20 oktober 2010 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 06:33 schreef Quiroz het volgende:

aldus een zekere Willem Janssen, en wie kent hem niet, want tot op heden natuurlijk ook hart-stik-ke leuk zn best gedaan bij EWC 46, VVV Venlo en het grote Roda JC.
Beste Willem weet zeker niet dat er nog 25 wedstrijden gespeeld moeten worden, lach me rot als Feyenoord nog boven Roda eindigd, Willem in een vorm crises komt, feyenoord hem niet meer wil hebben en hij aan het einde van de rit zonder club zit.
Vnny
 Vnny - woensdag 20 oktober 2010 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 08:55 schreef FR-Henk het volgende:
Belangijker is of ons spelersmateriaal linkerrij-waardig is. Wel dus, met daarbij de aantekening -voor de azijnverslaafden- dat we al een aantal weken zonder een 5tal meer ervaren basisspelers spelen.
Het team van nu raakt ingespeeld, Feyenoord gaat alleen maar vooruit.
En als we dan middenmoot staan tegen de winterstop, praten we niet meer over fusies, degradaties, faillisement.
ik geloof nog heilig in een plek bij de eerste 8, ook zonder versterkingen in de winterstop.
Milo
 Milo - woensdag 20 oktober 2010 - 09:00   quote  deeplink  
Roda? get the fuck out of here! waar stond roda vorig jaar?

1 woord: SLOT en die janssen mag nooit een FEYENOORD shirt aan!
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:00 schreef Milo het volgende:
Roda? get the fuck out of here! waar stond roda vorig jaar?

1 woord: SLOT en die janssen mag nooit een FEYENOORD shirt aan!
Niet alleen vorig jaar, gewoon de afgelopen jaren. Is in de hele historie nog nooit een belangrijke club geweest. Pleur op met die Janssen, graag of helemaal niet. Ook niet nu die zaakwaarnemer weer alles loopt te nuanceren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door Els --
MMM
 MMM - woensdag 20 oktober 2010 - 09:35   quote  deeplink  
Nu zegt ie dat het een grapje was.. Hij gebruikt Feyenoord gewoon om ergens anders een hoger salaris te krijgen.
Milo
 Milo - woensdag 20 oktober 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:35 schreef MMM het volgende:
Nu zegt ie dat het een grapje was.. Hij gebruikt Feyenoord gewoon om ergens anders een hoger salaris te krijgen.
idd optyffen met die gozert!

SLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Kees010
 Kees010 - woensdag 20 oktober 2010 - 10:12   quote  deeplink  
http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_4805131Audio
Audio fragment W. Janssen.Hij verteld het lacherig maar of 't nou een grap was ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door Kees010 --
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Ik heb heeeeel weinig humor als het om Feyenoord en 3e plaats van onderen gaat.
Vnny
 Vnny - woensdag 20 oktober 2010 - 10:23   quote  deeplink  
ik ook en kennelijk heeft onze Willem ook niet veel inlevingsgevoel, mocht hij alsnog komen schaart hij zich wat mij betreft qua populariteit op gelijke hoogte met Lurling in zijn Feyenoordtijd
Milo
 Milo - woensdag 20 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
+1
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 23 oktober 2010 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 16:27 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Haal dan Davids terug en neem meteen Schone mee.
Davids is wel een met loop vermogen op het middenveld, hoe lang loopt het contract nog door?
Vnny
 Vnny - zaterdag 23 oktober 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 16:14 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Davids is wel een met loop vermogen op het middenveld, hoe lang loopt het contract nog door?
nee joh rot op met die davids, die kan er helemaal niks van
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Ik vind Davids wel een goeie voor Feyenoord, harde werker geen arrogantie, doen wat er gezegd wordt. Janssen is veel minder denk ik.
Vnny
 Vnny - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 22:03 schreef Pietje1 het volgende:
Ik vind Davids wel een goeie voor Feyenoord, harde werker geen arrogantie, doen wat er gezegd wordt. Janssen is veel minder denk ik.
inderdaad harde werker maar verder staat zijn spel bol van verkeerde pases, verkeerde beslissingen en aanvallend is hij al helemaal dramatisch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil Willem Janssen









0.0079281