BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Auxerre (19-10-2010 20:45) : 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 17 oktober 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Siem de Jong twijfelgeval voor duel met Auxerre, Anita zeker niet erbij
17-10-10
Siem de Jong haalt dinsdag mogelijk de Champions League-wedstrijd tegen Auxerre. De middenvelder is bijna hersteld van een hamstringblessure die hij vorige week tijdens een training van Jong Oranje opliep.

Martin Jol liet na afloop van de wedstrijd tegen NAC doorschemeren dat De Jong er misschien bij is tegen Auxerre. 'Siem is een twijfelgeval'. Voor Vurnon Anita komt de thuisconfrontatie met de Fransen te vroeg. 'Hij haalt het zeker niet', verklaarde Jol.

Over deze wedstrijd heb ik nog geen topic kunnen vinden. Mijn vraag is wat de opstelling wordt zonder de Jong en Anita. Verder wil ik weten wie er allemaal bij zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door Boudewijn --
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 17 oktober 2010 - 23:27   quote  deeplink  
hoop dat Jol Ooijer op LB zet en gewoon alderwereld in centrum zet... urby linksvoor, dan komt het wel goed...

2/3-0
freakie
 freakie - zondag 17 oktober 2010 - 23:45   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahahaha Ooijer linksback.. Wtf.. Doe normaal.. haha.. Echte snelheid van ooijer geweldig.. Nou zet je je zelf echt voorschut.. Emanuelson is een discussie daar ga ik nu niet op in.. Gewoon urby linksback en dan sulejmani met veel dreiging en eindelijk meer wedstrijd ritme is beter..
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 18 oktober 2010 - 00:28   quote  deeplink  
omdat jij er anders tegenover kijkt zet ik mezelf voor schut?? dat jij heilig in micky geloofd nee dan ben je heel nuchter in je boven kamer ;)
Ride
 Ride - maandag 18 oktober 2010 - 09:44   quote  deeplink  
4-0
freakie
 freakie - maandag 18 oktober 2010 - 09:51   quote  deeplink  
Nou denk dat dat meerdere keren logisch is dan op de snelheid van ooijer gokken.. En die ongelofelijke dreiging van urby te wachten..
Afcarius
 Afcarius - maandag 18 oktober 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 09:51 schreef freakie het volgende:
Nou denk dat dat meerdere keren logisch is dan op de snelheid van ooijer gokken.. En die ongelofelijke dreiging van urby te wachten..
ik zou nu ook urby linksback zetten, maar niet omdat hij 'niet dreigend' zou zijn, gewoon omdat hij de beste optie voor die plek is op dit moment.
eigenlijk is de vraag wie de positie van de jong moet gaan invullen.
Eriksen?
zou lodeiro al fit genoeg zijn om deze wedstrijd te spelen?
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 18 oktober 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 10:54 schreef Afcarius het volgende:

[..]

ik zou nu ook urby linksback zetten, maar niet omdat hij 'niet dreigend' zou zijn, gewoon omdat hij de beste optie voor die plek is op dit moment.
eigenlijk is de vraag wie de positie van de jong moet gaan invullen.
Eriksen?
zou lodeiro al fit genoeg zijn om deze wedstrijd te spelen?
Nee, lodeiro doet vanavond mee met Jong-Ajax
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Ooijer linksback??? kom op zeg, doe ff normaal man, Jan kan daar spelen, Blind en Urby kunnen daar spelen, verder kan ik niemand in de sleectie bedenken die daar nu kan spelen, Ooijer kan rechtsback of centraal, maar niet als linksback, daar heeft hij ook nog nooit gespeeld.

Ik verwacht gewoon dezelfe opstelling als tegen NAC.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 18 oktober 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Ja sowieso de zelfde opstelling! wie zijn er bij? er zijn nog kaarten beschikbaar! ik heb ze vannacht gekocht!
Ride
 Ride - maandag 18 oktober 2010 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 11:37 schreef Johnnyafca het volgende:
Ja sowieso de zelfde opstelling! wie zijn er bij? er zijn nog kaarten beschikbaar! ik heb ze vannacht gekocht!
Zit er weer... uiteraard.
thomASS
 thomASS - maandag 18 oktober 2010 - 12:51   quote  deeplink  
http://nos.nl/video/191974-sulejmani-maakt-pas-op-plaats.html Filmpje over Sulejmani

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door thomASS --
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 18 oktober 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 12:51 schreef thomASS het volgende:
.
Wat een inhoud heeft je bericht:p
thomASS
 thomASS - maandag 18 oktober 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 12:52 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Wat een inhoud heeft je bericht:p
Ja moest hem nog aanpassen. Zat even te kijken hoe je het filmpje kon plaatsen net zoals youtube filmpjes
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 18 oktober 2010 - 12:56   quote  deeplink  
oke! succes. Ben benieuwd naar je filmpje
thomASS
 thomASS - maandag 18 oktober 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 12:56 schreef Johnnyafca het volgende:
oke! succes. Ben benieuwd naar je filmpje
De link staat er al ;p
alibabba
 alibabba - maandag 18 oktober 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Morgen de CL-wedstrijd tegen AJ Auxerre in de Amsterdam Arena. Hier een promo mensen;

3x heeft Ajax in het verleden een tweeluik gespeeld tegen de Franse club. In 1993 speelde Wij tegen ze voor de kwartfinale in het Uefa-Cup-toernooi. Op 03-03 speelde We eerst uit en dat liep slecht af; 0-1, 3. Stefan Pettersson, 17. Frank Verlaat 1-1, 43. Corentin Martins 2-1, 2-2 67. Marciano Vink, 82. Vahirua 3-2, 89. Daniel Dutuel 4-2. Na 16 Europese wedstrijden ongeslagen te zijn geweest, waarin daardoor ook de Uefa-Cup werd binnengesleept, verloor Ajax in Frankrijk sinds lange tijd een Europees duel. Ajax-coach Louis v.Gaal stuurde destijds deze elf het veld in; Stanley Menzo, Sonny Silooy, Danny Blind, Frank de Boer, Rob Alflen, Marciano Vink, Wim Jonk, Edgar Davids, Dennis Bergkamp, Stefan Pettersson, Marc Overmars. Michel Kreek en Jari Litmanen vervingen Jonk en Overmars.

De return, 13 dagen later, in Adam, waar ik bij was, was een moeizame. In de 61e minuut scoorde Frank de Boer de 1-0 en 1 doelpunt was AJAX verwijderd van een halve-finale-plek, maar de Fransen hielden in het verloop van de wedstrijd het doel schoon.

In het CL-seizoen 96'97 werd Ajax in de groepsfase gekoppeld aan de tegenstander van morgen. In de allereerste wedstrijd van dat toernooi, op 11-09, moest Ajax aftrappen in het Stade l'Abbé-Deschamps. Ajax ging daar met de overwinning aan de haal, doordat Litmanen in de 4e minuut het enige doelpunt van de pot scoorde.

Op 20-11-1996 was de match in Amsterdam en deze keer verloor Ons Aller AJAX; Diomède 0-1 ('11), Babangida 1-1 ('44), Marlet 1-2 ('56). Menno Willems speelde in dat seizoen beide wedstrijden tegen Auxerre, die in totaal 4x het Ajax-shirt verdedigde. De opstelling in Amsterdam was; Edwin van der Sar, John Veldman, Mario Melchiot, Ronald de Boer, Menno Willems, Arnold Scholten, Nordin Wooter, Winston Bogarde, Tijjana Babangida, Patrick Kluivert, Marc Overmars. Arno Splinter en Dani vervingen Veldman en Wooter. Overigens zou Ajax dat toernooi tot de halve-finale reiken, waarin Juventus te sterk was.

Nadat Ajax in de poule van de CL, van het seizoen '04'05, de volgende ronde niet bereikte, kreeg het na de winter de kans zich in het Uefa-Cup-toernooi te revancheren. De clash tegen de Fransen stond op het programma. Het was een tweeluik in de 3e ronde van dat toernooi en Ajax trapte af in de eigen Arena op 16-02. In de 36e minuut zorgde Maxwell voor de 1-0 voorsprong, wat tevens de einduitslag werd.

8 dagen later was de return en Auxerre wist over 2 potjes aan het langste eind te trekken, want in Frankrijk won Auxerre met 3-1. Het scoreverloop; 1-0 Bonaventura Kalou ('31), 1-1 Ryan Babel ('37), 2-1 Cheyrou ('55), 3-1 Mathis ('86). Opstelling Ajax; Maarten Stekelenburg, Hatem Trabelsi, Nigel de Jong, Julien Escudé, Maxwell, Anthony Obodai ('86 Hedwiges Maduro), Johnny Heitinga, Wesley Sneijder ('80 Emanuelson), Mauro Rosales ('82 Daniel de Ridder), Ryan Babel, Nourdin Boukhari. Het was overigens de laatste wedstrijd van Ronald Koeman als Ajax-trainer, omdat hij zelf ontslag nam. Guy Roux, de persoonlijking van Auxerre, was overigens al die 6 wedstrijden de coach van de Fransen. Van 1961 t/m 2005 was hij de man achter de successen van Auxerre.

Mijn voorspelling morgen is 2-0 en El Hamdaoui zal beide treffers voor zijn rekening gaan nemen. Ja toch?
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 15:57   quote  deeplink  
Auxerre staat momenteel 15e in de eigen competitie, en verloor ook dit weekend weer, het moet dus mogelijk zijn voor AJAX om hier de volle 3 punten weg te halen, in deze wedstrijd is het ook heel belangrijk om de nul te houden, moecht het erop aan komen dat we met Auxerre om de derde plek strijden, dan is het zeker van groot belang.
Het verschil moet morgen te zien zijn tussen de nr15 van Frankrijk en de nr 2 van NL, zowel voetballend als in de uitslag moet AJAX het verschil maken.

Ik denk dat AJAX met dezelfde opstelling gaat spelen als dat we dat tegen NAc deden, dus met De Zeeuw Enoh en Lindgren op het middenveld, en met Urby als linksback met Sulejmani daar voor.

Ik heb het gevoel dat morgen niet de dag gaat worden van Hammie, niet van Suarez, maar van zowel Sulejmani als van Urby (jaja, ook van Urby), vraag me niet waarom, want soms heb je gewoon zo'n gevoel.
Sulejmani 2 keer waarvan 1 op aangeven van Urby, en Urby 1 keer op aangeven van Sulejmani.

AJAX 3-0 Auxxere.
freakie
 freakie - maandag 18 oktober 2010 - 17:49   quote  deeplink  
hahaha nog even hoor remco over ooijer.. Ik hoor mensen klagen dat ajax urby steeds anders gebruiken en dat je dan ook niks van urby kan verwachten... Maar ooijer op links back zetten kan wel?? Ongelofelijk.. Ik denk dat die wedstrijd tegen auxerre niet een beste word maar dat we wel winnen..
joduh
 joduh - maandag 18 oktober 2010 - 19:55   quote  deeplink  
hahah alibabba?????wat schrijf jij nou man?suli 2x op voorgeven van urby???? ben je in de war,of heb je wat gebruikt vandaag??ik zou het wel toppie vinden hoor!!! maarre, ik ben nog niet zo zeker van die 3-0 man.ik heb het niet zo op die franse clubs.......heb er beetje hekel aan eigenlijk,maar we moeten winnen verdomme!!!!ik zit met zweet in de bilnaad man!
alibabba
 alibabba - maandag 18 oktober 2010 - 20:10   quote  deeplink  
Mijn voorspelling is 2-0 man... Het lijkt mij dat jij in de war bent of gesnoven hebt man.. Met zweet in de bilnaad....hahahahahaha.
Afcarius
 Afcarius - maandag 18 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 15:57 schreef remco k het volgende:
Auxerre staat momenteel 15e in de eigen competitie, en verloor ook dit weekend weer, het moet dus mogelijk zijn voor AJAX om hier de volle 3 punten weg te halen, in deze wedstrijd is het ook heel belangrijk om de nul te houden, moecht het erop aan komen dat we met Auxerre om de derde plek strijden, dan is het zeker van groot belang.
Het verschil moet morgen te zien zijn tussen de nr15 van Frankrijk en de nr 2 van NL, zowel voetballend als in de uitslag moet AJAX het verschil maken.

Ik denk dat AJAX met dezelfde opstelling gaat spelen als dat we dat tegen NAc deden, dus met De Zeeuw Enoh en Lindgren op het middenveld, en met Urby als linksback met Sulejmani daar voor.

Ik heb het gevoel dat morgen niet de dag gaat worden van Hammie, niet van Suarez, maar van zowel Sulejmani als van Urby (jaja, ook van Urby), vraag me niet waarom, want soms heb je gewoon zo'n gevoel.
Sulejmani 2 keer waarvan 1 op aangeven van Urby, en Urby 1 keer op aangeven van Sulejmani.

AJAX 3-0 Auxxere.
ik denk niet dat een van die twee spelers gaat scoren. Ik hoop wel dat sulejmani eens wat van zich laat zien. maar dan ook echt wat laten zien en niet inkakken de rest van de wedstrijden. Die jongen krijgt kansen zat. Anders maar wisselen, suarez naar links en jozefzoon laten stunten.
joduh
 joduh - maandag 18 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
woops,sollie man,las verkeerde stukkie,mijn beeldscherm is nie zo hoog weet je? hahahah
joduh
 joduh - maandag 18 oktober 2010 - 20:23   quote  deeplink  
ennuh,was een zware dag vandaag,.....echt zo,n maandag he?
alibabba
 alibabba - maandag 18 oktober 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 20:23 schreef joduh het volgende:
ennuh,was een zware dag vandaag,.....echt zo,n maandag he?
Dramaandag is het altijd...
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 20:22 schreef joduh het volgende:
woops,sollie man,las verkeerde stukkie,mijn beeldscherm is nie zo hoog weet je? hahahah
Jij als "emotieAJACIED" moet eens wat gaan posten in het topic over voetballers van weleer, ik had daar toch wel het een en ander van jou verwacht kerel, dat valt me vies tegen
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 09:51 schreef freakie het volgende:
Nee joh we wachten gewoon op de ongelofelijke dreiging van Sulejmanie joh hahaha.Kan je wachten tot je een ons weegt.
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 11:33 schreef remco k het volgende:
Ooijer linksback??? kom op zeg, doe ff normaal man, Jan kan daar spelen, Blind en Urby kunnen daar spelen, verder kan ik niemand in de sleectie bedenken die daar nu kan spelen, Ooijer kan rechtsback of centraal, maar niet als linksback, daar heeft hij ook nog nooit gespeeld.

Ik verwacht gewoon dezelfe opstelling als tegen NAC.
Toch vreemd dat Blind het nooit mag proberen, vind je ook niet?? Deed het bij Groningen uitstekend.
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
3-0 AJAX.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 18 oktober 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 20:46 schreef Guyt het volgende:

[..]

Toch vreemd dat Blind het nooit mag proberen, vind je ook niet?? Deed het bij Groningen uitstekend.
Zojuist terug van Jong-psv - jong Ajax, echt een kutwedstrijd(2-1, Ajax eindigde met 9 spelers) maar als ik zo'n wedstrijd bekijk, maakt Blind totaal geen indruk. Alleen Lodeiro was wel lekker aan het ballen.
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 20:46 schreef Guyt het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad heel vreemd, zelfs niet als invaller, maar Jol laat geen van de spelers waarvan wij vinden dat hij eens een kans moet krijgen spelen, de gemidelde leeftijd bij AJAX is volgens mij met 4 jaar omhoog gegaag sinds Jol er is
Pietje
 Pietje - maandag 18 oktober 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 20:22 schreef joduh het volgende:
Hahaha! Lachen met jou! Je zou je beeldscherm een beetje kunnen oprekken. Flink kracht zetten. Hahaha. Of lukt dat ook niet op zo'n dramaandag. Nou ja, ik heb makkelijk praten tegenwoordig...
Maar goed, maakt niet uit wie er scoort morgen, als we maar winnen en dat gaan we doen. Ik zeg Ajax - Auxerre = 4-0 !!
El Hamdaoui (tjonge wat was die mooi zaterdag!!!), Suárez (tjonge wat was die ook mooi zaterdag!!!), Sulejmani en Van der Wiel allemaal één keer.
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Lachen met jou! Je zou je beeldscherm een beetje kunnen oprekken. Flink kracht zetten. Hahaha. Of lukt dat ook niet op zo'n dramaandag. Nou ja, ik heb makkelijk praten tegenwoordig...
Maar goed, maakt niet uit wie er scoort morgen, als we maar winnen en dat gaan we doen. Ik zeg Ajax - Auxerre = 4-0 !!
El Hamdaoui (tjonge wat was die mooi zaterdag!!!), Suárez (tjonge wat was die ook mooi zaterdag!!!), Sulejmani en Van der Wiel allemaal één keer.
Je vergeet de kopbal van Vertongen, die was toch ook van grote schoonheid????:):)
alibabba
 alibabba - maandag 18 oktober 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 20:56 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Zojuist terug van Jong-psv - jong Ajax, echt een kutwedstrijd(2-1, Ajax eindigde met 9 spelers) maar als ik zo'n wedstrijd bekijk, maakt Blind totaal geen indruk. Alleen Lodeiro was wel lekker aan het ballen.
Jong Ajax heeft de uitwedstirjd bij Jong PSV verloren. Op de Herdgang werd het 2-1 voor Jong PSV. Het was al de vijfde nederlaag voor Jong Ajax.

Labyad en Nijland scoorden voor PSV. Donald scoorde in blessuretijd tegen. Vlak voor rust werden Ojo (PSV) en Sneijder (Ajax) uit het veld gestuurd. In de tweede helft kreeg ook Van Rhijn rood.

Opstelling Jong PSV: Cassio; Manolev, Kromkamp, D. Wuytens, Tamata; Ojo, S. Wuytens, Labyad, Bourdouxhe; Makiavala, Nijland.

Opstelling Jong Ajax: Bizot; Van Rhijn, van der Meulen, Blind, Burnet; Bonevacia, Lodeiro, Sneijder; Özbiliz, Suk, Zeegelaar.
Pietje
 Pietje - maandag 18 oktober 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vergeet de kopbal van Vertongen, die was toch ook van grote schoonheid????:):)
Zeker en al helemaal omdat het de eerste van de avond was: de ban was gebroken :-)
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker en al helemaal omdat het de eerste van de avond was: de ban was gebroken :-)
Toen heb jij er nog eens een lekker pilsje opgedronken
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat het een mislukte voorzet was.
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 21:34   quote  deeplink  
dan heb jij het niet goed gezien Guyt, het was echt 300% de bedoeling
Pietje
 Pietje - maandag 18 oktober 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:33 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ik denk dat het een mislukte voorzet was.
Zoals ik in eerdere topics had geschreven, had ik zaterdagavond nogal wat festiviteiten thuis. Dus helaas kon ik 's nachts alleen maar de samenvatting zien. Ik kan het dus niet helemaal goed beoordelen. Maar het feit dat Studio Sport het doelpunt van Mounir ongeveer 485 (en een halve) keer herhaald heeft zegt wel genoeg, denk ik. Het deed mij in ieder geval erg denken aan Dennis Bergkamp en Johan Cruijff. Die deden dat ook zeer bewust en Mounir scoorde bij AZ ook met regelmaat met zijn fabuleuze traptechniek. Toch?
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zoals ik in eerdere topics had geschreven, had ik zaterdagavond nogal wat festiviteiten thuis. Dus helaas kon ik 's nachts alleen maar de samenvatting zien. Ik kan het dus niet helemaal goed beoordelen. Maar het feit dat Studio Sport het doelpunt van Mounir ongeveer 485 (en een halve) keer herhaald heeft zegt wel genoeg, denk ik. Het deed mij in ieder geval erg denken aan Dennis Bergkamp en Johan Cruijff. Die deden dat ook zeer bewust en Mounir scoorde bij AZ ook met regelmaat met zijn fabuleuze traptechniek. Toch?
Als Suarez het deed geloofde ik het maar Mounir leek me echt een gelukje. Maar goed hij zat er mooi in. Maar dat hij dan FUCK OFF zegt na mij idee tegen Suarez dat slaat nergens op.
Pietje
 Pietje - maandag 18 oktober 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:55 schreef Guyt het volgende:

[..]

Als Suarez het deed geloofde ik het maar Mounir leek me echt een gelukje. Maar goed hij zat er mooi in. Maar dat hij dan FUCK OFF zegt na mij idee tegen Suarez dat slaat nergens op.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, Guyt. Ik heb geen idee waar dat op sloeg. Was het soms dat Suárez de bal wilde hebben? In de samenvatting kon ik de positie van Suárez niet goed zien plus het feit dat ik de nodige glazen achter m'n kiezen had en dus helemaal niet zo scherp zag ;-)
Guyt
 Guyt - maandag 18 oktober 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 22:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik helemaal met je eens, Guyt. Ik heb geen idee waar dat op sloeg. Was het soms dat Suárez de bal wilde hebben? In de samenvatting kon ik de positie van Suárez niet goed zien plus het feit dat ik de nodige glazen achter m'n kiezen had en dus helemaal niet zo scherp zag ;-)
Ja en na mijn idee juichte Suarez ook voor die goal maarja.Erg vreemd. Ik hekel dat gedrag wel.
Pietje
 Pietje - maandag 18 oktober 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 22:31 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ja en na mijn idee juichte Suarez ook voor die goal maarja.Erg vreemd. Ik hekel dat gedrag wel.
Eens !!
remco k
 remco k - maandag 18 oktober 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Ik denk, maar dat weet ik niet zeker. Dat Hammie flink geirriteerd was op Suarez, omdat hij verschillende ballen had moeten afgeven waar hij dat niet deed. De manier van juichen van Suarez leek een beetje, alsof Hammie die goal mede aan SUarez te danken had.

Misschien dat Hammie zoiets had, dat Suarez hem 10 ballen niet wou geven, en het dan 1 keer wel doet, en meteen mede de eer voor de goal wou hebben ofzo???
Pietje
 Pietje - maandag 18 oktober 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen heb jij er nog eens een lekker pilsje opgedronken
Ik zie je bericht nu pas...
Hahaha, nee hoor, ik was aan de rode wijn. Hmmmm!
Ride
 Ride - dinsdag 19 oktober 2010 - 07:58   quote  deeplink  
Zo... ik heb er zin in...
Guyt
 Guyt - dinsdag 19 oktober 2010 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 07:58 schreef Ride het volgende:
Zo... ik heb er zin in...
Ik ook Ride.
Ride
 Ride - dinsdag 19 oktober 2010 - 10:33   quote  deeplink  
Vanavond weer in het vakkie Zuid.. op mijn eigen plek.
Heerlijk geregeld.. al die noobs die komen huiliehuilie bij de stewards omdat ze niet kunnen zitten op hun eigen plekkie...niet dat het hielp voor ze maar het is zo enorm storend dat ze dan op de trap gaan zitten... plek zat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door Ride --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 19 oktober 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Was je gebanned dan Pietje?

haha, je hebt nu natuurlijk TEVEEL tijd om "rare" dingen te posten (vut) ;)

Succes allemaal vanavond!

Ik denk 1-1 maar zeker geen doelpuntenfestijn, die fransen zijn zeer verdedigend en counteren als een zwerm bijen!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 19 oktober 2010 - 11:53   quote  deeplink  
Het mag natuurlijk niet zo zijn dat Ajax zich na de winterstop volledig op de titel kan richten, dus heel veel succes vanavond! :P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Auxerre (19-10-2010 20:45) : 2 - 1

0.0171000