|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 11:53 schreef PSVMocro het volgende:Het mag natuurlijk niet zo zijn dat Ajax zich na de winterstop volledig op de titel kan richten, dus heel veel succes vanavond! :P hahahaha...
zo kan het ook.
thanks |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lekker terrasjesweer!!!!dus wat gaan we doen?hahahah shirtje aan en bierennnnnnn,succes vanavond allemaal!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tegen auxerre winnen 2 keer en dan 1 keer gelijk spelen tegen ac.. En of winnen.. En anders hopen dat het slecht gaat bij ac en dan 1 puntje pakken tegen real. Het moet zeker nog kunnen.. MAAR dan moet real vandaag wel winnen.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 14:28 schreef joduh het volgende:lekker terrasjesweer!!!!dus wat gaan we doen?hahahah shirtje aan en bierennnnnnn,succes vanavond allemaal!!!! Waar woon jij? Ter..snifsnif..neuzen ofzo?
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xD joduh heeft de zomer in zijn bol.. Of hij is het zonnetje thuis xD |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Het is een goeie gozer, dus: hij is het allebei ! Succes vanavond. Ik zeg (nogmaals) 4-0. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Amsterdam heeft zoveel heerlijke OVERDEKTE terassen!
Binnen in de kroegen is het iig lekker druk al! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 18:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Amsterdam heeft zoveel heerlijke OVERDEKTE terassen! Binnen in de kroegen is het iig lekker druk al! Dat is mij gelukkig bekend. Ik ben geboren en getogen in Amsterdam, maar in verband met mijn studie en werk, woon ik al vele jaren in het centrum van het land. Over drie kwartier vertrek ik vanuit mijn dorp (vlak bij Utrecht dus) naar de ArenA. Ik heb er zin in!!! En nogmaals zeg ik: 4-0 YEAH ! Iedereen die dit nog leest: Veel plezier vanavond en bovenal veel succes. :-)) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Oke Oke, ben ik weer terug,
Vanavond Auxerre Ik zeg 4-1
Maar even serieus hebben jullie Mido zien lopen toen tegen NAC Hij is nog stijfer dan engelaar serieus er moeten nog heel wat kilo'tjes af |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Urby speelt heerlijk.. linksback geweldig voor hem.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
De zeeuw is ook echt geweldig!!! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Enoh is minder en Sulejmani is een compleet fiasco, ik zeg wisselen... De zeeuw doet het echt goed op 10.. ik dnek dat het 3-0 word. zou grappig zijn als mido scoort:P |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
wat doet ooijer nou?!!?!? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ooijer moest wat oplossen.. Dat was een logische zet voor dat je de vrije trap ziet maar uiteindelijk was het zeer jammer dat die vrije trap erin ging.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Is iedereen nog levend?? Hahah of is iedereen gestorven door een te hoge hartslag?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 21:44 schreef Afcarius het volgende:Enoh is minder en Sulejmani is een compleet fiasco, ik zeg wisselen... De zeeuw doet het echt goed op 10.. ik dnek dat het 3-0 word. zou grappig zijn als mido scoort:P Sulejmani is wel beslissend en zeer belangrijk bij die 2-0 en alles draait om goal maken toch?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Logische beslissing van Ooijer, hij moest wel aan de noodrem trekken, trouwens kwam dat wel door heel dom balverlies van Urby, dat mag op dit niveau nooit gebeuren. Verder speelde De Zeeuw boven verwachting goed op 10.
Verder was iedereen eigenlijk wel ok, niet heel goed, maar wel goed genoeg vanavond.
Auxxerre moet ook te pakken zijn in Frankrijk |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco dat daht ik ook gezien te hebben.. De zeeuw was geweldig.. Echt heel goed.. En ik denk dat het nu in de champions league lastig word zonder ooijer.. Hij speelde ook echt heel degelijk.. En het team staat er bij doodspel momenten.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:42 schreef remco k het volgende:[..] Sulejmani is wel beslissend en zeer belangrijk bij die 2-0 en alles draait om goal maken toch?? De Zeeuw speelde goed vind ik ,sorry dat ik het zeg maar vond Urby ook erg goed. Suarez weer te vaak op zich zelf kan ik me erg aan irriteren. Ooijer deed het ook goed tot aan de rode kaart maar vind het toch erg vreemd dat Alderweireld nu ineens 3de keus is of zo.Ik bedoel wat heb Olequer nou gespeeld en dan komt hij in zo een wedstrijd.Snap er niks meer van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nadat Urby in de fout gaat, staat ook de verdediging niet helemaal goed, dat wou ik er nog even bij zeggem voordat iedereen weer begint over mijn anti Urby gezeik |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:44 schreef remco k het volgende:Logische beslissing van Ooijer, hij moest wel aan de noodrem trekken, trouwens kwam dat wel door heel dom balverlies van Urby, dat mag op dit niveau nooit gebeuren. Verder speelde De Zeeuw boven verwachting goed op 10. Verder was iedereen eigenlijk wel ok, niet heel goed, maar wel goed genoeg vanavond. Auxxerre moet ook te pakken zijn in Frankrijk Ach kan die jongen ook 1 foutje maken. Is voor jou weer mooi zeker kan je weer auwehoeren over Urby. Begon bij de kopbal van Sulejmani tegen de verdediger van Auxerre zo kan je het ook zien. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee guyt je moet je niet laten lijden door het commentaar.. Jol zet oleguer en ooijer in omdat zij bakken van ervaring hebben.. En in de lucht beter zijn.. Alderweireld die speelt gewoon voor olegeur.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:48 schreef Guyt het volgende:[..] De Zeeuw speelde goed vind ik ,sorry dat ik het zeg maar vond Urby ook erg goed. Suarez weer te vaak op zich zelf kan ik me erg aan irriteren. Ooijer deed het ook goed tot aan de rode kaart maar vind het toch erg vreemd dat Alderweireld nu ineens 3de keus is of zo.Ik bedoel wat heb Olequer nou gespeeld en dan komt hij in zo een wedstrijd.Snap er niks meer van. Volgens mij zei ik ook dat Urby goed was toch?? alleen kun je niet van heel goed spreken als je bij de tegengoal beslissend balverlies lijdt.
Alderweireld is geen derde keus, maar Alder is iets onzeker omdat hij gepasseerd was, en Olequer weet dat hij als invaller moet spelen, hij deed dat overigens heel verdienstelijk |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:42 schreef remco k het volgende:[..] Sulejmani is wel beslissend en zeer belangrijk bij die 2-0 en alles draait om goal maken toch?? Dag Sulejmani dag dag dag je ken het niet meer. Dag Sulejmani luister naar ons afscheidlied. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:51 schreef freakie het volgende:Nee guyt je moet je niet laten lijden door het commentaar.. Jol zet oleguer en ooijer in omdat zij bakken van ervaring hebben.. En in de lucht beter zijn.. Alderweireld die speelt gewoon voor olegeur.. Daar begint het toch joh wie geeft er nou zo een dom kopballetje op die positie neem dan aan en haal uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:50 schreef Guyt het volgende:[..] Ach kan die jongen ook 1 foutje maken. Is voor jou weer mooi zeker kan je weer auwehoeren over Urby. Begon bij de kopbal van Sulejmani tegen de verdediger van Auxerre zo kan je het ook zien. Dat slaat helemaal nergens op, je moet lezen, dan zie je dat ik vind dat hij goed speelde, ik zeg alleen dat het niet HEEL GOED kan zijn als je als linksback het balverlies lijdt waar de goal uitkomt, die goal kan hij natuurlijk niks aan doen, maar Ooijer moet hierdoor wel aan de handrem trekken.
Wat je zegt over Sulejmani slaat echt helemaal nergens op, hij kopt de bal op doel, wat moet hij dan, de bal terugspelen op Stekelenburg, kom op zeg doe wel ff reeel, ik lop namelijk helemaal niet op Urby te zeiken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:53 schreef Guyt het volgende:[..] Dag Sulejmani dag dag dag je ken het niet meer. Dag Sulejmani luister naar ons afscheidlied. Wat een kutsupporter ben jij zeg.
Sulejmani speelt inderdaad een matige wedstrijd, maar is gewoon heel belangrijk bij die 2-0
ga jij na de eerste overwinning van een NL club in 2 jaar, en de eerste overwinning van AJAX oin 5 jaar CL maar lekker een speler afzeiken, volgens mij kun je dan beter Feyenoordsupporter worden, daar zijn ze ook hetzelfde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:55 schreef Guyt het volgende:[..] Daar begint het toch joh wie geeft er nou zo een dom kopballetje op die positie neem dan aan en haal uit. Lul niet zo dom man, het is gewoon een doelpoging, er was geen tijd voor een aanname van de bal.
Misschien kun JIJ je dan beter afvragen of Suarez niet fout was, die gaf namelijk voor op Sulejmani en de bal was niet helemaal op maat.
Nadat Sulejmani die bal kopt, heeft AJAX nog gewoon balbezit, Urby lijdt het balverlies waardoor Ooijer aan de handrem moet trekken. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:57 schreef remco k het volgende:[..] Wat een kutsupporter ben jij zeg. Sulejmani speelt inderdaad een matige wedstrijd, maar is gewoon heel belangrijk bij die 2-0 ga jij na de eerste overwinning van een NL club in 2 jaar, en de eerste overwinning van AJAX oin 5 jaar CL maar lekker een speler afzeiken, volgens mij kun je dan beter Feyenoordsupporter worden, daar zijn ze ook hetzelfde. Het zou toch wat wezen als Sulejmani dat balletje niet had door kunnen tikken naar Hammie doe nou niet of het zijn verdienste is en alsof het een held is.Over kutsupporters gesproken moet jij nodig zeggen met je Urby haat. Je kan het zeker niet hebben dat ik je niet volg als een mak lammetje.En hoe oud ben je nou om zo kinderachtig te zeggen word maar Feyenoord supporter waar haal je de arrogantie vandaan man.In en in triest als het niet gaat zoals jij wil deugt men gelijk niet.Je vertoont diktator gedrag . Moet je niet doen jongen gewoon iedereen in zn waarde laten. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Lul niet zo dom man, het is gewoon een doelpoging, er was geen tijd voor een aanname van de bal. Misschien kun JIJ je dan beter afvragen of Suarez niet fout was, die gaf namelijk voor op Sulejmani en de bal was niet helemaal op maat. Nadat Sulejmani die bal kopt, heeft AJAX nog gewoon balbezit, Urby lijdt het balverlies waardoor Ooijer aan de handrem moet trekken. Ja Remco maar dan wel een doelpoging van een F pupil.Sterker nog die had het beter gedaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:02 schreef Guyt het volgende:[..] Het zou toch wat wezen als Sulejmani dat balletje niet had door kunnen tikken naar Hammie doe nou niet of het zijn verdienste is en alsof het een held is.Over kutsupporters gesproken moet jij nodig zeggen met je Urby haat. Je kan het zeker niet hebben dat ik je niet volg als een mak lammetje.En hoe oud ben je nou om zo kinderachtig te zeggen word maar Feyenoord supporter waar haal je de arrogantie vandaan man.In en in triest als het niet gaat zoals jij wil deugt men gelijk niet.Je vertoont diktator gedrag . Moet je niet doen jongen gewoon iedereen in zn waarde laten. Jij kan niet zo heel goed lezen he?
Urby haat???? volgens mij zeg ik al jaren lang dat Urby goed kan zijn bij AJAX, maar als linksback niet als buitenspeler, hoe kom je dan bij haat man.
Jij hebt het over iemand in zijn waarde laten?? kijk eens hoe je over Sulejmani praat man.
En je kan wel zeggen dat het geen moeilijk balletje was, maar hij geeft hem wel, en URBY niet |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:57 schreef remco k het volgende:[..] Wat een kutsupporter ben jij zeg. Sulejmani speelt inderdaad een matige wedstrijd, maar is gewoon heel belangrijk bij die 2-0 ga jij na de eerste overwinning van een NL club in 2 jaar, en de eerste overwinning van AJAX oin 5 jaar CL maar lekker een speler afzeiken, volgens mij kun je dan beter Feyenoordsupporter worden, daar zijn ze ook hetzelfde. Verbeter de wereld en begin bij jezelf dat zijn jou woorden toch he nou doe er dan iets mee. Wie zeikt er al ik weet niet hoelang dagelijks over urby he. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:04 schreef Guyt het volgende:[..] Ja Remco maar dan wel een doelpoging van een F pupil.Sterker nog die had het beter gedaan. En jij praat over respect?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:07 schreef Guyt het volgende:[..] Verbeter de wereld en begin bij jezelf dat zijn jou woorden toch he nou doe er dan iets mee. Wie zeikt er al ik weet niet hoelang dagelijks over urby he. je kan echt niet lezen he? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Jij kan niet zo heel goed lezen he? Urby haat???? volgens mij zeg ik al jaren lang dat Urby goed kan zijn bij AJAX, maar als linksback niet als buitenspeler, hoe kom je dan bij haat man. Jij hebt het over iemand in zijn waarde laten?? kijk eens hoe je over Sulejmani praat man. En je kan wel zeggen dat het geen moeilijk balletje was, maar hij geeft hem wel, en URBY niet Gek he urby stond daar niet dus kan hij hem ook niet geven hahahahaha. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Jij kan niet zo heel goed lezen he? Urby haat???? volgens mij zeg ik al jaren lang dat Urby goed kan zijn bij AJAX, maar als linksback niet als buitenspeler, hoe kom je dan bij haat man. Jij hebt het over iemand in zijn waarde laten?? kijk eens hoe je over Sulejmani praat man. En je kan wel zeggen dat het geen moeilijk balletje was, maar hij geeft hem wel, en URBY niet Hoelang ga jij nog in Micky geloven ,eigenlijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
guyt.. Dat is denk ik iets voor jou om mee te nemen dit jaar... In groep 8 kan je namelijk nog leren.. Volgende jaar ga je denk ik naar de middelbare..
Je lok uit... Je gaat hele kinderachte dingen roepen over een ajax speler die het niet goed deed maar wel de voorbereiding deed.. Doe eens normaal zet eens een normale reactie neer over sulejmani.. Als wij het over urby hebben doen we het ook normaal.. En nou speelde urby een goede wedstrijd.. ALS LINKSBACK
Maar heb respect jongen.. doe niet zo ongelofelijk kinderachtig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: FEIT.
Sulejmani is betokken bij de winnende goal tegen Kiev, en is betrokken bij de winnende goal tegen Auxerre.
Waar was Urby bij betrokken dit seizoen, en dat terwijl hij meer minuten op linksbuiten heeft gemaakt dan Sulejmani.
Mijn vraag aan jou is dus, hoelang ga jij nog in de rendementloze Urby geloven??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar Urby geeft die bal ook niet ergens anders in de wedstrijd.
Je bent hier gewoon aan het stoken.
Als je verder wilt praten over Urby, doen we dat in het topic dat daar voor gemaakt is. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:12 schreef remco k het volgende:[..] FEIT. Sulejmani is betokken bij de winnende goal tegen Kiev, en is betrokken bij de winnende goal tegen Auxerre. Waar was Urby bij betrokken dit seizoen, en dat terwijl hij meer minuten op linksbuiten heeft gemaakt dan Sulejmani. Mijn vraag aan jou is dus, hoelang ga jij nog in de rendementloze Urby geloven??? Ik vin Urby een heel goed voetballer en hij word wekelijks beter erg vreemd de mensen in mijn omgeving zien dit ook dan denk ik hoe kan jij hem zo slecht vinden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Guyt jij kan echt niet lezen he.. Ongelofelijk.. Toch groep 6 want dan beginnen ze met begrijpend lezen.. Remco zegt dat urby op linksback steeds beter begint te spelen.. Maar als linksvoor valt hij tegen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:12 schreef remco k het volgende:[..] FEIT. Sulejmani is betokken bij de winnende goal tegen Kiev, en is betrokken bij de winnende goal tegen Auxerre. Waar was Urby bij betrokken dit seizoen, en dat terwijl hij meer minuten op linksbuiten heeft gemaakt dan Sulejmani. Mijn vraag aan jou is dus, hoelang ga jij nog in de rendementloze Urby geloven??? Dit heb geen zin ik blijf bij me beslissing en jij dus hoef er eigenlijk niet meer over te discusieren. Heb geen hekel aan mickey.Maar het doet me zeer dat je altijd wel negatief over Urby bent.Ik vind hem namelijk echt goed en zoals ik eerder zei hij word met de week beter. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:17 schreef freakie het volgende:Guyt jij kan echt niet lezen he.. Ongelofelijk.. Toch groep 6 want dan beginnen ze met begrijpend lezen.. Hey kontekruipertje ook weer aanwezig.Jongetje zonder inhoud,meelopertje. Ach wat weet je nog meer kneusje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:17 schreef Guyt het volgende:[..] Dit heb geen zin ik blijf bij me beslissing en jij dus hoef er eigenlijk niet meer over te discusieren. Heb geen hekel aan mickey.Maar het doet me zeer dat je altijd wel negatief over Urby bent.Ik vind hem namelijk echt goed en zoals ik eerder zei hij word met de week beter. LEZEN,LEZEN,LEZEN.
Ik zeg in dit gehele topic en ook in het andere topic dat over Urby gaat, dat hij een hele goede linksback kan zijn, hoezo is dat dan negatief?
Wil je trouwens nog antwoord geven op de vraag wat Urby tegenover de beslissende rol van Sulejmani tegen Kiev en vandaag kan zetten?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laten we voorop stellen dat ik ontzettend blij ben met het resultaat, maar het Ajax-spel blijft hetzelfde liedje. Wederom een enorme terugval in de 2e helft, ook door die rode kaart, maar hoeveel uitgespeelde kansen hebben we gecreeerd? Dat is wederom nihil en dat komt doordat het hele spel zo rommelig is. Er zit totaal geen lijn in en het elftal straalt totaal geen rust uit, waardoor je op je teentjes loopt en dus op momenten de controle verliest.
Urby moet zich concentreren in dit Ajax op de linksbackpositie, want daar straalt ie veel meer uit dan linksvoor. Hij beging een fout bij die goal, maar ik hoorde bij Studio Sport of Sport1 iemand zeggen dat Ooijer had moeten knijpen. Ooijer was in voorwaartse positie, dus had Vertonghen daar op moeten anticiperen en hij had naar binnen moeten lopen. Ooijer trok aan de noodrem, iets waar je je vraagtekens bij kunt zetten, maar bij de vrije trap gaat Stekelenburg in de fout. Ga eens kijken waar hij staat opgesteld bij die trap.....hij staat een meter voor zijn lijn. Hij had nog een zwak moment, maar is weer sterk bij die enorme kans. Maar als die speler de bal opzij tikt, staat het 2-2. Ik vind Steek nog altijd niet 100% betrouwbaar, zoals ik Neuer wel vind. Wiel vond ik een scherpe indruk maken. Suarez speelde ondanks zijn doelpunt matig en pakt weer onnodig een gele kaart, terwijl hij als aanvoerder zijn team op sleeptouw moet nemen, maar teveel aan eigenbelang denkt.
In de 2e helft verloren we de controle, maar ik begreep de wissels totaal niet. Om onder die druk vandaan te komen moet je zorgen voor diepe buitenspelers, maar Sulejmani word ervan afgehaald, terwijl je 2 brekers ( Lindgren, Enoh ) op het veld hebt staan. Eriksen had ik verwacht als 10 om de nadruk te leggen op het aanvallende. Ik heb vaker mijn twijfels over Alderweireld te kennen gegeven op dit forum, maar om hem zo kapot te maken?
Laat ik positief afsluiten. We winnen en Ac Milan verliest, dus we staan op 1 goal na op de 2e plek. Winnen in Frankrijk is zeker mogelijk, dus dan liggen er kansen om de volgende ronde te bereiken mensen! AJAX IS MIJN LEVEN, AJAX IS MIJN TROTS! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha dit doet mij eigenlijk helemaal niks.. Jongetje zonder inhoud zegt hij dan.. Ik denk dat jij nog NOOOOOIT met voorbeelden ben gekomen.. En alleen onrespectvol praat over sulejmani.. Als je meer leest weet jij best meisie.. Dat ik met remco hevige discussies heb gehad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:21 schreef alibabba het volgende:Laten we voorop stellen dat ik ontzettend blij ben met het resultaat, maar het Ajax-spel blijft hetzelfde liedje. Wederom een enorme terugval in de 2e helft, ook door die rode kaart, maar hoeveel uitgespeelde kansen hebben we gecreeerd? Dat is wederom nihil en dat komt doordat het hele spel zo rommelig is. Er zit totaal geen lijn in en het elftal straalt totaal geen rust uit, waardoor je op je teentjes loopt en dus op momenten de controle verliest. Urby moet zich concentreren in dit Ajax op de linksbackpositie, want daar straalt ie veel meer uit dan linksvoor. Hij beging een fout bij die goal, maar ik hoorde bij Studio Sport of Sport1 iemand zeggen dat Ooijer had moeten knijpen. Ooijer was in voorwaartse positie, dus had Vertonghen daar op moeten anticiperen en hij had naar binnen moeten lopen. Ooijer trok aan de noodrem, iets waar je je vraagtekens bij kunt zetten, maar bij de vrije trap gaat Stekelenburg in de fout. Ga eens kijken waar hij staat opgesteld bij die trap.....hij staat een meter voor zijn lijn. Hij had nog een zwak moment, maar is weer sterk bij die enorme kans. Maar als die speler de bal opzij tikt, staat het 2-2. Ik vind Steek nog altijd niet 100% betrouwbaar, zoals ik Neuer wel vind. Wiel vond ik een scherpe indruk maken. Suarez speelde ondanks zijn doelpunt matig en pakt weer onnodig een gele kaart, terwijl hij als aanvoerder zijn team op sleeptouw moet nemen, maar teveel aan eigenbelang denkt. In de 2e helft verloren we de controle, maar ik begreep de wissels totaal niet. Om onder die druk vandaan te komen moet je zorgen voor diepe buitenspelers, maar Sulejmani word ervan afgehaald, terwijl je 2 brekers ( Lindgren, Enoh ) op het veld hebt staan. Eriksen had ik verwacht als 10 om de nadruk te leggen op het aanvallende. Ik heb vaker mijn twijfels over Alderweireld te kennen gegeven op dit forum, maar om hem zo kapot te maken? Laat ik positief afsluiten. We winnen en Ac Milan verliest, dus we staan op 1 goal na op de 2e plek. Winnen in Frankrijk is zeker mogelijk, dus dan liggen er kansen om de volgende ronde te bereiken mensen! AJAX IS MIJN LEVEN, AJAX IS MIJN TROTS! Zeer helder, ik denk alleen dat je de goede wedstrijd van de Zeeuw vergeet te melden?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: De Zeeuw speelde zeker naar behoren, maar kreeg ook alle ruimte van Auxerre. Als Ajax daar meer gebruik van maakt, was hij mij veel meer opgevallen en het ligt aan Ajax dat dat niet gebeurde. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:30 schreef alibabba het volgende:[..] De Zeeuw speelde zeker naar behoren, maar kreeg ook alle ruimte van Auxerre. Als Ajax daar meer gebruik van maakt, was hij mij veel meer opgevallen en het ligt aan Ajax dat dat niet gebeurde. Hij speelde toch meer naar voren vandaag of niet.Hij was zeker goed vandaag. |
|
|
|