BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Auxerre (19-10-2010 20:45) : 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:31 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hij speelde toch meer naar voren vandaag of niet.Hij was zeker goed vandaag.
Hij speelde ook naar voren, maar ik zeg toch dat Ajax meer gebruik vam hem had moeten maken..
remco k
 remco k - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

De Zeeuw speelde zeker naar behoren, maar kreeg ook alle ruimte van Auxerre. Als Ajax daar meer gebruik van maakt, was hij mij veel meer opgevallen en het ligt aan Ajax dat dat niet gebeurde.
Mijn mening ook, er zat meer in de Zeeuw vandaag. Dat dit niet lukte komt puur door het gebrek aan goed positiespel, als dat namelijk klopt, dan is het overzicht houden om de juiste persoon in te spelen ook veel makkelijker.
freakie
 freakie - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:38   quote  deeplink  
Hahaha en guytje reageert niet meer..

Ag meid gewoon niet doen hoor xD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door freakie --
remco k
 remco k - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:56   quote  deeplink  
AJAX heeft gewonnen in de CL, en dat is wat vandaag belangrijk is.

Ik ga slapen, morgen weer om 6:00 de wekker.
joduh
 joduh - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:56   quote  deeplink  
wat een avond man!!! Pietje,alibaabba???mooi he?heerlijk,heb weer te veel sappies gehad maar voor een goed doel man!ik heb geen reet gelezen wat hier allemaal gezegt is maar voor mij was het heel duidelijk!schlemiel van de wedstrijd...........jawel!!!!suleimani!!!!wat een ramp is dat toch man!maarre morgen lees ik het allemaal wel van jullie,kijken wat urby wer allemaal heeft fout gedaan volgens een paar zieligerds hiero...haahaha zal me niks verbazen als de tegengoal ook zijn schuld was? nu lekker liggen man....yo
thomASS
 thomASS - woensdag 20 oktober 2010 - 00:16   quote  deeplink  
Net terug van de wedstrijd! Godverdomme wat waren de laatste 10 minuten spannend. Dat fluitconcert. NIET NORMAAL
Pim
 Pim - woensdag 20 oktober 2010 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 00:16 schreef thomASS het volgende:
Net terug van de wedstrijd! Godverdomme wat waren de laatste 10 minuten spannend. Dat fluitconcert. NIET NORMAAL
Ook doof:P?
thomASS
 thomASS - woensdag 20 oktober 2010 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 00:25 schreef Pim het volgende:

[..]

Ook doof:P?
Hahaha ja man. Maar het was geweldig om te horen;p
Pim
 Pim - woensdag 20 oktober 2010 - 00:31   quote  deeplink  
Ja, onvoorstelbaar! Het bleef ook maar doorgaan, denk ook niet dat die keeper nog netjes iedereen de hand heeft geschud, zal wel gelijk naar binnen gegaan zijn. Wat een loser haha!
joduh
 joduh - woensdag 20 oktober 2010 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 16:06 schreef Ride het volgende:

[..]

Waar woon jij? Ter..snifsnif..neuzen ofzo?

[ afbeelding ]
haha ride!!scheld jij me uit voor neus??? ;-)
joduh
 joduh - woensdag 20 oktober 2010 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 16:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Het is een goeie gozer, dus: hij is het allebei ! Succes vanavond. Ik zeg (nogmaals) 4-0.
dankje pietje!ik denk een kleine 2-1 overwinning!;-)
joduh
 joduh - woensdag 20 oktober 2010 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 18:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Amsterdam heeft zoveel heerlijke OVERDEKTE terassen!

Binnen in de kroegen is het iig lekker druk al!
precies altijd prijs in de k!voor het voetbal is het altijd prijs in de kroeg he?
Ride
 Ride - woensdag 20 oktober 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 06:41 schreef joduh het volgende:

[..]

haha ride!!scheld jij me uit voor neus??? ;-)
? ben je toch ook ouwe Jood..

Wat een avond gisteren...heerlijke wedstrijd met prettig resultaat.

Ik begin van Ooijer te houden. Die klootzak speelt nu voor ons ipv tegen ons...lekker om hem zo te zien etteren achterin.
Die fransoos werd helemaal leip van hem.
Jammer van die terugspeelbalfout van Urby waardoor Ooijer moest ingrijpen want verder was hij lekker aan het dollen met zijn tegenstanders.
Suarez... wat een vent is dat ook..tot het gaatje doorgaan.
We moeten overwinteren anders is hij weg.
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:38 schreef freakie het volgende:
Hahaha en guytje reageert niet meer..

Ag meid gewoon niet doen hoor xD
Meid???? Waar slaat dat nu weer op FREAK. Ik zeg toch ook niet dat jij de HOL MAAT van Remco ben.
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:51 schreef Ride het volgende:

[..]

? ben je toch ook ouwe Jood..

Wat een avond gisteren...heerlijke wedstrijd met prettig resultaat.

Ik begin van Ooijer te houden. Die klootzak speelt nu voor ons ipv tegen ons...lekker om hem zo te zien etteren achterin.
Die fransoos werd helemaal leip van hem.
Jammer van die terugspeelbalfout van Urby waardoor Ooijer moest ingrijpen want verder was hij lekker aan het dollen met zijn tegenstanders.
Suarez... wat een vent is dat ook..tot het gaatje doorgaan.
We moeten overwinteren anders is hij weg.
Ik vond Ooijer ook zeer goed spelen gister, jammer van die rode kaart, anders hadden we nu naar alle waarschijnlijkheid al tweede gestaan.

Nu zorgen we er gewoon voor dat we komende wedstrijd uit bij Auxerre winnen, als dat gebeurt en Real wint van Milan, dan staan we gewoon 2e met 3 punten voorsprong op Milan. En we moeten in staat zijn om een puntje te pakken in San Siro toch??
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:57 schreef Guyt het volgende:

[..]

Meid???? Waar slaat dat nu weer op FREAK. Ik zeg toch ook niet dat jij de HOL MAAT van Remco ben.
wil j mij buiten jullie BITCHY discussies laten
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 11:05 schreef remco k het volgende:

[..]

wil j mij buiten jullie BITCHY discussies laten
Heb het ook over hem Remco hij praat jou vaak naar de mond.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 11:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond Ooijer ook zeer goed spelen gister, jammer van die rode kaart, anders hadden we nu naar alle waarschijnlijkheid al tweede gestaan.

Nu zorgen we er gewoon voor dat we komende wedstrijd uit bij Auxerre winnen, als dat gebeurt en Real wint van Milan, dan staan we gewoon 2e met 3 punten voorsprong op Milan. En we moeten in staat zijn om een puntje te pakken in San Siro toch??
dat denk ik dan ook wel ja.. aangezien milan dan MOET komen en dat geeft ruimte aan Ajax.. dus is dat zeer zeker mogelijk..
freakie
 freakie - woensdag 20 oktober 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Guyt ik praat helemaal naar niemand zijn mond maar t is mij wel duidelijk geworden dat je gewoon niet weet wat er gaande is op dit forum.. Maar je bent een lieve meid hoor guyt.. Ik leg je dat niet meer uit.. Heb al tegen je gezegd dat ik meerdere malen hele fele discussies heb gehad.. MET REMCO..
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 20 oktober 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Guyt een chick??

nice :P
Guyt
 Guyt - woensdag 20 oktober 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 13:14 schreef freakie het volgende:
Guyt ik praat helemaal naar niemand zijn mond maar t is mij wel duidelijk geworden dat je gewoon niet weet wat er gaande is op dit forum.. Maar je bent een lieve meid hoor guyt.. Ik leg je dat niet meer uit.. Heb al tegen je gezegd dat ik meerdere malen hele fele discussies heb gehad.. MET REMCO..
Denk jij wat je denkt joh boeiend en al zou ik een meid zijn dan was ik toch niet minder als een ander.Ken je na gaan jij heb echt geen iq loopt maar te baselen over dat meiden gedoe. Ben je misschien zelf een MEISJE. Als dat zo is maakt dat voor mij niet uit hoor forum is voor iedereen.
freakie
 freakie - woensdag 20 oktober 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Ja guyt is er duidelijk een.. Ik heb in de zomervakantie flinke discussies gehad.. en dan zie je dat nu opeens mensen die dat niet hebben gelezen rare dingen gaan roepen.. AG een meisje zijn guyt is niet erg...
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 12:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat denk ik dan ook wel ja.. aangezien milan dan MOET komen en dat geeft ruimte aan Ajax.. dus is dat zeer zeker mogelijk..
Inderdaad
joduh
 joduh - woensdag 20 oktober 2010 - 18:10   quote  deeplink  
slaat werkelijk nergens op man.....te triest voor woorden......
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 18:10 schreef joduh het volgende:
slaat werkelijk nergens op man.....te triest voor woorden......
wat??
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man, het is gewoon een doelpoging, er was geen tijd voor een aanname van de bal.

Misschien kun JIJ je dan beter afvragen of Suarez niet fout was, die gaf namelijk voor op Sulejmani en de bal was niet helemaal op maat.

Nadat Sulejmani die bal kopt, heeft AJAX nog gewoon balbezit, Urby lijdt het balverlies waardoor Ooijer aan de handrem moet trekken.
nogmaals.. een ONMOGELIJKE doelpoging en hij had een zee van tijd want er was niks in de buurt.. daarbij lijdt Urby geen balverlies.. Enoh springt niet eens waardoor Urby snel moest inschuiven en proberen de bal weg tekrijgen.. hij schiet toevallig tegen iemand aan.. daarbij stonden vertonghen en Ooijer erg slecht opgestelt.. en daarbij komt ook nog eens dat het bal verlies was op de tegenpartij zijn helft + - 15 mter eroverheen.. daarn mag gewoon geen doelpunt uitkomen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

FEIT.

Sulejmani is betokken bij de winnende goal tegen Kiev, en is betrokken bij de winnende goal tegen Auxerre.

Waar was Urby bij betrokken dit seizoen, en dat terwijl hij meer minuten op linksbuiten heeft gemaakt dan Sulejmani.

Mijn vraag aan jou is dus, hoelang ga jij nog in de rendementloze Urby geloven???
FEIT sulejmani geeft wel getelt 1 assist die iedereen kon geven.. en is betrokken bij een balletje van welgetelt 15 meter.. nou nou..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:51 schreef Ride het volgende:

[..]
was geen terugspeelbal.. hij schiet tegen de tegenstander aan.. jammer maar helaas, daarbij had het gewoon opgevangen moeten worden zonder problemen.. daarbij heb ik nog een vraag aan iedereen.. WAT MOET JOL NOG MOET LINDGREN !
joduh
 joduh - woensdag 20 oktober 2010 - 19:30   quote  deeplink  
ik zie ook niet veel meerwaarde in die jongen,maar je moet wel elf man op het veld zetten he? ;-) en daarbij was hij gister niet de allerminste op het veld eigenlijk nummer 10... maar ik vind hem een speler waar er 13 in een dozijn van passsen ja, dat wel....maar betere hebben we gewoon ff nog niet....
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 19:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

FEIT sulejmani geeft wel getelt 1 assist die iedereen kon geven.. en is betrokken bij een balletje van welgetelt 15 meter.. nou nou..
Die assits tegen Kiev kon iedereen geven?

HAHAHA, Urby zou 3 keer over zijn eigen benen struikelen als hij zo snel moet rennen als Sulejmani man kom op zeg, dat was gewoon een knappe actie, als je dat al niet kan toegeven??
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 19:30 schreef joduh het volgende:
ik zie ook niet veel meerwaarde in die jongen,maar je moet wel elf man op het veld zetten he? ;-) en daarbij was hij gister niet de allerminste op het veld eigenlijk nummer 10... maar ik vind hem een speler waar er 13 in een dozijn van passsen ja, dat wel....maar betere hebben we gewoon ff nog niet....
Inderdaad, dat klopt, maar dan kun je toch beter een jonge gast in het diepe gooien, vroeger deed ajax dat ook, gewoon een beetje bluffen man, dat zou juist jij als "emotiesupporter" moeteb vinden toch....man...
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 oktober 2010 - 20:02   quote  deeplink  
nou nou.. dus jij geeft ook toe dat sulejmani het van zijn snelheid moet hebben maar verder dus weinig kan ? want zo is het eigenlijk.. en ja inderdaad remco EIGENJEUGD maar geen 16 mil uitgeven voor 3x niks !! kom op geef toe sulejmani heeft snelheid maar daar is ook alles mee gezegt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 20 oktober 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:
nou nou.. dus jij geeft ook toe dat sulejmani het van zijn snelheid moet hebben maar verder dus weinig kan ? want zo is het eigenlijk.. en ja inderdaad remco EIGENJEUGD maar geen 16 mil uitgeven voor 3x niks !! kom op geef toe sulejmani heeft snelheid maar daar is ook alles mee gezegt..
Als hij op snelheid 5 keer per wedstrijd zijn man voorbij loopt (is nu nog niet zo, maar het gaat langzaam beter) vind ik het goed, en hij gaat veel combinaties aan.
16 miljoen is niet zijn schuld, en het is wel heel erg zielig om dat maar om zijn nek te hangen altijd.
Urby heeft geen van die dingen
Oceanu
 Oceanu - woensdag 20 oktober 2010 - 22:10   quote  deeplink  
Goed, effe over de wedstrijd cq het resultaat. 1e Helft prima, 2e minder maar de kaart voor Ooijer was ongetwijfeld van invloed op het spel. Resultaat natuurlijk geweldig. Net als tegen Kiev: Ook al is het zwaarbevochten en voor de supporters billenknijpend snakken naar het laatste fluitsignaal, dit soort wedstrijden heeft Ajax in het verleden altijd verloren tegen mindere tegenstanders dan Kiev en Auxerre. Iedere keer weer in de laatste minuten toch nog die fatale tegentreffer. Dat gebeurt nu dus niet meer en dat vind ik zeer positief te noemen. Denk dat Ajax daar erg in gegroeid is, veel meer een over-mijn-lijk mentaliteit. Klasse !!!!!
Ride
 Ride - donderdag 21 oktober 2010 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 22:10 schreef Oceanu het volgende:
Goed, effe over de wedstrijd cq het resultaat. 1e Helft prima, 2e minder maar de kaart voor Ooijer was ongetwijfeld van invloed op het spel. Resultaat natuurlijk geweldig. Net als tegen Kiev: Ook al is het zwaarbevochten en voor de supporters billenknijpend snakken naar het laatste fluitsignaal, dit soort wedstrijden heeft Ajax in het verleden altijd verloren tegen mindere tegenstanders dan Kiev en Auxerre. Iedere keer weer in de laatste minuten toch nog die fatale tegentreffer. Dat gebeurt nu dus niet meer en dat vind ik zeer positief te noemen. Denk dat Ajax daar erg in gegroeid is, veel meer een over-mijn-lijk mentaliteit. Klasse !!!!!
Met dank aan Suarez... onze killer in het veld.

Ook al willen we niet dat hij telkens valt of jankt of zanikt of zuigt of irriteert... als je hem tegen je zou hebben hadden wij hier nu een topic alleen al over onze grootste irritatiepunt in de NL Eredivisie.
Als je in het stadion zit kan je zien wat hij doet zonder een camera erbij, dat zijn de verschillen tussen winnen en WINNEN.
Ooijer is ook zo'n type, god wat heb ik die vent gehaat toen die bij pecewe zat.
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 21 oktober 2010 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 08:25 schreef Ride het volgende:

[..]

Met dank aan Suarez... onze killer in het veld.

Ook al willen we niet dat hij telkens valt of jankt of zanikt of zuigt of irriteert... als je hem tegen je zou hebben hadden wij hier nu een topic alleen al over onze grootste irritatiepunt in de NL Eredivisie.
Als je in het stadion zit kan je zien wat hij doet zonder een camera erbij, dat zijn de verschillen tussen winnen en WINNEN.
Ooijer is ook zo'n type, god wat heb ik die vent gehaat toen die bij pecewe zat.
Bij die wat... zat ooijer?:P
Ride
 Ride - donderdag 21 oktober 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 09:31 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Bij die wat... zat ooijer?:P
Zo noemde Suarez ze... Pé Cé Wé ... haha
Ride
 Ride - donderdag 21 oktober 2010 - 10:48   quote  deeplink  
En dit was toch echt wel lachen hoor...

photo.asp?id=219295592d76102ea12400237dfd0aa8
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 21 oktober 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 10:33 schreef Ride het volgende:

[..]

Zo noemde Suarez ze... Pé Cé Wé ... haha
haha hij zegt gewoon pissevee!
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 21 oktober 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 10:48 schreef Ride het volgende:
En dit was toch echt wel lachen hoor...

[ afbeelding ]
Maar dit was ook een mooi moment, begrijp het niet helemaal. Hij krijgt eerst een gele prent voor commentaar op de leiding, vervolgens mekkert hij door en moet er af? dat is het toch?
Ride
 Ride - donderdag 21 oktober 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 11:02 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

Maar dit was ook een mooi moment, begrijp het niet helemaal. Hij krijgt eerst een gele prent voor commentaar op de leiding, vervolgens mekkert hij door en moet er af? dat is het toch?
Als je in het stadion gezeten had zag je dat die mafketel een schwalbe maakte.
Daarom viel die op en ging toen door met mekkeren..

tsja... de rest is humor.
remco k
 remco k - donderdag 21 oktober 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 11:02 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

inderdaad, het mooie is trouwens dat hij eerst geel kreeg, en daarna direct rood, hierdoor is hij geschorst, maar blijft ook og die gele kaart staan, grappig toch?:)
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 21 oktober 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 22:10 schreef Oceanu het volgende:
Dit Auxerre had het nog moeilijk gehad tegen Vitesse of VVV, echt totaal geen indrukwekkende ploeg. Dus de uitslag zegt mij niets.
En ik zie dat Ajax eens een keer efficient is, 2 kansen 2 doelpunten. Dat is ook voor het eerst in de geschiedenis.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 21 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Hoi
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 21 oktober 2010 - 20:36   quote  deeplink  
Mag ik nog komen... ben zo lang weggeweest...
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 21 oktober 2010 - 20:37   quote  deeplink  
Wat was het gaaf deze wedstrijd... heb nog pijn aan mijn vingers en lippen van het fluiten..

Wat een beukwedstrijd... heerlijk

I LOVE SUAREZ

HELL WITH YOU ALL...

Hij vertegenwoordigt NOBODY LIKES US AND WE DON'T CARE
freakie
 freakie - donderdag 21 oktober 2010 - 20:46   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=ON_YpIx-AJ8&feature=player_embedded

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door freakie --
freakie
 freakie - donderdag 21 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Kijk zo moet het xD
remco k
 remco k - donderdag 21 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:36 schreef FsideVak129 het volgende:
Mag ik nog komen... ben zo lang weggeweest...
Ik heb je wel een beetje gemist man, haha, tuurlijk kerel, waar heb je uitgehangen??
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb je wel een beetje gemist man, haha, tuurlijk kerel, waar heb je uitgehangen??
Hangen is niet het juiste woord... eerder zitten

Oeps..

hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Auxerre (19-10-2010 20:45) : 2 - 1

0.0145180