|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb ook al heel lang niet meer gereageerd ;) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Te stoned geweest?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Haha!! Heb wel bijna alles gelezen maar had geen zin om te reageren want het meeste vertelt remko al voor mij :P Ben trouwens nog maar 15 dus roken is voor mij not done ;P |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:49 schreef Hasjkoph het volgende:Haha!! Heb wel bijna alles gelezen maar had geen zin om te reageren want het meeste vertelt remko al voor mij :P Ben trouwens nog maar 15 dus roken is voor mij not done ;P Je kan het ook eten... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 12:15 schreef Ride het volgende:[..] Als je in het stadion gezeten had zag je dat die mafketel een schwalbe maakte. Daarom viel die op en ging toen door met mekkeren.. tsja... de rest is humor. Haha zat in t stadion, maar was me niet opgevallen(drank, etc..) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wow!!!trekken kreng! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Haha dat wist ik niet eens :P Ervaring? ;) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: puff puff pass ;)
als ik hem dan heb is het..
ABC doe niet meer mee ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:49 schreef Hasjkoph het volgende:Haha!! Heb wel bijna alles gelezen maar had geen zin om te reageren want het meeste vertelt remko al voor mij :P Ben trouwens nog maar 15 dus roken is voor mij not done ;P Kerel, je bent weer terug, haha, geweldig, de hele ouwe garde komt langzaam weer terug, waar heb je uitgehangen man.......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hebben ze je weer gepakt wegens wildplassen kerel?? HAAHAHAHAHAha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Yep... op een paar pisvee-ers moet je gewoon pissen toch? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Kerel, je bent weer terug, haha, geweldig, de hele ouwe garde komt langzaam weer terug, waar heb je uitgehangen man.......... Hier.. Maar heb nooit gereageerd, heb wel zo'n beetje alles gelezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan had je dus wel wat te doen..:):) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja idd.. Maar het meeste ben ik met jou eens, dus ik hoef ook niet echt te antwoorden :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
groot gelijk hasjkoph!van eentje zo is er al meer dan genoeg post hiero! |
|
|
|