|
|
MMM
|
|
|
quote: Blijft mooi om te zien. Feyenoord in de CL.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuk interview, kreeg 't blad vanavond in de bus |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Komt ie nou of niet? Heb Leo hem al gebeld dan? |
|
|
|
|
Germen
|
|
|
el1986 waneer ga je naar Bellamy toe hoop dat hij komt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoop maar dat hij vanavond niet gekeken heeft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien komt hij dan juist! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Bellamy had ze verrot geslagen en Reis de lijnen laten opsnuiven |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Hahaha! vandaag toch nog 1 glimlachje er van af kunnen brengen :)
-ontopic- ik denk dat Bellamy het niet uitmaakt of feyenoord vandaag nou met 3-0 of 10-0 had verloren. Hij erkende al dat Feyenoord 'feyenoord-onwaardig' op de ranglijst staat. Hij wil juist feyenoord helpen! maarja ik denk dat je met alleen bellamy ook nog veels te kort schiet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 23:37 schreef MauricioAros het volgende:[..] Hahaha! vandaag toch nog 1 glimlachje er van af kunnen brengen :) -ontopic- ik denk dat Bellamy het niet uitmaakt of feyenoord vandaag nou met 3-0 of 10-0 had verloren. Hij erkende al dat Feyenoord 'feyenoord-onwaardig' op de ranglijst staat. Hij wil juist feyenoord helpen! maarja ik denk dat je met alleen bellamy ook nog veels te kort schiet. Als je niet meedoet slaat hij je schedel in met een golfclub!!!
Nooit geen bal geschoten voor onze club en dan als ENGELSMAN jezelf aanbieden voor held!!!
Bellamy///HELD!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk heeft Bellamy geen internet, tv of radio. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik weet niet of hem dat iets uitmaakt,hij komt tenslotte voor het legioen... |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: zodra ik van beenhakker het groene licht heb gekregen om hem te benaderen |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Wat wil je hiermee bereiken? Er is geen geld of hij moet zelf willen investeren en geld meenemen.
Dus slotje hierop !!!!!! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 18:35 schreef Ronneke het volgende:Wat wil je hiermee bereiken? Er is geen geld of hij moet zelf willen investeren en geld meenemen. Dus slotje hierop !!!!!! hopen in deze barre tijden is nooit weg, nooit verkeerd. je kan hier wel een slotje op gooien, dan kan je net zo goed op elke feyenoor supp een slotje gooien, sterker nog, dan kan je net zo goed een slotje op ons feyenoord gooien.
NOOIT DUS..
als er geen hoop is, is ons feyenoord ook ten onder. of dat nou de hoop op iets is dat niet bestaat of hoop op een onbetaalbare speler of hopen op 50 miljoen zonder rente of hopen op een olie ventje..
geen is echt te realiseren, maar hopen op beter is nooit weg, dus laat ons lekker..!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door el1986 -- |
|
|
|