BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX MOET GERED WORDEN...... WIE O WIE??!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ikke_tik
 Ikke_tik - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:46 schreef remco k het volgende:

[..]en dan ga je roepen dat de boel corrupt is, wat heeft dat er mee te maken?
Ik schrijf dat Spaanse voorzitters corrupt zijn... daar is weinig aan gelogen hoor.
remco k
 remco k - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:47 schreef Ikke_tik het volgende:
Ze tikken de bal nu op de helft van de tegenstander over drie meter naar elkaar toe. Tja, dat is organisatie... maar of je Ajax zo wilt zien spelen?
Daar gaat het niet om, ze hoeven niet zoals Chelsea te spelen, maar er moet wel organisatie in het team komen, en die is er nu niet.

AJAX heeft al haar succesen te danken aan haar eigen huisstijl. Jarenlang wanbeleid heeft dat verloederd, wanneer is de laatste goede buitenspeler doorgebroken?

daar gaat het mij om.
remco k
 remco k - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:51 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Ik schrijf dat Spaanse voorzitters corrupt zijn... daar is weinig aan gelogen hoor.
Dat klopt inderdaad, maar het heeft helemaal niks te maken met het feit dat Cruijff daar de jeugdopleiding heeft opgezet, en de belangrijkste adviseur was van zowel RIjkaard als nu van Guardiola.

Jij stelt dat Cruijff niks meer heeft gedaan of betekent voor het voetbal de laatste 10 jaar. Dat is dus niet waar.
Balletje
 Balletje - donderdag 21 oktober 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Natuurlijk is Jol één van der betere trainers in Nederland en zelfs In Europa.
Ajax is m.i. het beste gediend met de grootste speler en trainer die de wereld ooit gekend heeft...................Johan Cruijff. Bij zijn leven al een legende.
Een fenomeen van Nederlands fabrikaat! Maar zou hij na alle beledigingen en het onrecht dat hem is aangedaan nog wel een functie bij AJAX ambiëren?
Ride
 Ride - donderdag 21 oktober 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Misschien redt ManU ons wel.

quote:
Eén en één is twee. Het vertrek van Wayne Rooney zorgt direct voor de speculaties over een opvolger. En die luistert naar de naam... Luis Suarez.

De 23-jarige aanvaller zou reeds in de winterstop naar Manchester komen als vervanger van Rooney, die via allerlei middelen een vertrek forceert en bij Real Madrid zou tekenen. In de Engelse media wordt opgetekend dat bronnen binnen Ajax hebben bevestigd dat de Amsterdammers meewerken aan een transfer van Suarez. Dat staat te lezen op de site van TEAMTalk.

Wel moet een geïnteresseerde club een bedrag van 34 miljoen euro op tafel leggen. Manager Sir Alex Ferguson, die gisteren voor de 2.000e keer op de bank zat bij de roodhemden, is een groot bewonderaar van Suarez.

De Uruguyaan wil zelf voorlopig nog niet reageren op de geruchten. De aanvoerder van Ajax zou zijn toekomst willen verbinden aan het lot van Ajax in de Champions League. Bij overwintering zou hij willen blijven, bij uitschakeling of doorgaan in de Europa League wil hij graag verder bij een club die wel in het kampioenenbal actief is.
Lekker bedrag hoor... kunnen we Johan wel van betalen.

hahahahaha
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 21 oktober 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 21:50 schreef remco k het volgende:
Ik wil helemaal geen paniek zaaien of wat dan ook.

Maar ik zit net voetbalinsite te kijken, en normaal spreekt Derksen niks anders dan poep.

Maar dit keer sprak hij over AJAX, en alles wat hij zegt klopte gewoon helemaal.
Jol is geen AJAX trainer/man, hij speelt volledig zonder visie, alle aankopen zijn oude raiola mannen.

v/d Gijp zegt, en daar heeft hij gelijk in, het is bij AJAX gewoon alle ballen richting Suarez, en dan zien we wel weer verder, er wordt vrijwel niet van achteruit opgebouwd, er wordt weinig vanuit het middenveld gecreerd, ern er schuiven vrijwel geen spelers vanuit het middenveld richting de spits, en erger nog, waar is onze inschuivende verdediger gebeleven???? iets waar AJAX beroemd mee is geworden.

En dan heb ik het nog niet eens over de buitenspelers die ontbreken, en i.p.v. een jonge buitenspeler de kans te geven in de vorm van Jozefzoon en/of Ozbiliz, laat Jol de 200KG zware Mido spelen, Alderweireld eraf omdat hij Ooijer weer even aan het publiek wil laten zien. Nee sorry, maar dit is mijn AJAX niet meer.

Waar zijn de voorzetten vanaf de zijkant nadat de tegenstander 4 keer is dolgedraaid gebleven? Waar zijn de steekpasses van een ECHTE nummer 10 gebleven? Waar zijn de combinaties van weleer gebleven?

Alles draait om een opvlieging van 1 van de betere spelers bij ajax, an als er daar 1/2 niet van in vorm zijn, dan verliezen we direct de wedstrijd.

Ik weet het, ik heb er al zoveel over gezegd, en je zal er vast weer moe van worden, maar CRUIJFF moet terug worden gehaald naar AJAX.

Alles en iedereen moet oprotten bij ONS AJAX, en Cruijff moet volledig de vrije hand worden gegeven. Rijkaard zit op een dood spoor in Turkije, laat Cruijff hem aub terug halen naar ONS AMSTERDAM.

CRUIJFF HEEFT AJAX GROOT GEMAAKT, HIJ HEEFT HET RECHT, MAAR OOK DE PLICHT HET TE DOEN.

Supporters die het er niet mee eens zijn, en blind blijven roepen dat Jol ons die derde ster gaat brengen, OPEN JE OGEN AUB.

Wij als supporters moeten ons echt gaan verenigen, ik weet niet hoe, maar het moet echt gaan gebeuren, zeg maar wat we moeten doen en ik ben er bij, ik wil er echt alles wel voor doen. maar het moet nu eens gaan gebeuren, IK WIL FEYENOORD NIET ACHTERNA!!!!! Of willen jullie dat soms wel..

Als jullie ideeen hebben, meld het en we gaan er iets mee doen.
Er is maar 1 reden dat Cruijff niet bij Ajax is en dat is dat hij het zelf niet wel. Als Cruijff terug wil komen moet IEDEREEN aan de kant.

Cruijff is de beste voetballer aller tijden en de beste trainer aller tijden.
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 21 oktober 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 20:38 schreef Per4manc het volgende:
Houdt toch eens op te zeiken allemaal. Ik wordt echt spuugzat van al dat gekanker en geouwehoer. Als ze overwinteren in de cl en kampioen worden dan is het allemaal weer hosanna. Dan is Jol perfect en spreekt niemand nog over Cruijff. Oranje speelt finale WK, en iedereen maar zeiken dat het allemaal niks was. De lol in dit spelletje verdwijnt voor mij en dat ligt meer aan de media en `zogenaamde fans en allesweters` dan aan de sport.
Ajax leidt te weinig aanvallers op en dat is al jarenlang zo.
remco k
 remco k - donderdag 21 oktober 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 16:55 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Er is maar 1 reden dat Cruijff niet bij Ajax is en dat is dat hij het zelf niet wel. Als Cruijff terug wil komen moet IEDEREEN aan de kant.

Cruijff is de beste voetballer aller tijden en de beste trainer aller tijden.
Cruijff wil het wel, dat heeft hij zelf aangegeven, alleen men gaat niet voor hem aan de kant, daarom moeten wij de supporters hier voor gaan zorgen..
plannetje
 plannetje - donderdag 21 oktober 2010 - 19:07   quote  deeplink  
lulletjes
alibabba
 alibabba - donderdag 21 oktober 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Ik maak me evenals remco grote zorgen omtrent de toekomst van AJAX. Laten we eens kijken naar het Ajax van nu. We hebben op dit moment goed materiaal, maar het spel is geen schim van het spel van weleer. Het is zo rommelig dat er totaal geen structuur inzit. De buitenkanten zijn slecht bezet en spelmakers zijn er amper te bekennen. Er word ontzettend veel balverlies geleden, waardoor je, als je in voorwaartse positie bent, weer dezelfde meters moet maken en dat is de reden van het verval telkens. Het positiespel is slordig, waardoor je nooit de nodige rust in het elftal krijgt, fases van wedstrijden kunt controleren en de tegenstander het gevoel geeft dat er niets te halen valt. Ajax maakt de laatste jaren steeds verliezen en men geeft het gevoel dat het de goeie kant opgaat. Het kapitaal staat op het veld, maar veel kapitaal word uitgegeven aan mensen binnen Ajax die overbodig zijn. Ik hoorde Derksen zeggen dat er 237!!! mensen werken bij Ajax. Het kapitaal staat inderdaad op het veld, maar wat als ze verkocht worden? De kans is groot dat de trainer, Suarez, Stekelenburg en Vertonghen ons aan het eind van het seizoen zullen verlaten. Dan blijft er niet veel over van Ajax en moet Ajax helemaal opnieuw beginnen. Op dit moment is het o zo belangrijk dat we kampioen worden en we moeten hopen dat we ons voor de volgende ronde van de CL plaatsen. Als die 2 aspecten niet gebeuren.... Dit Ajax is immers afhankelijk van éénmansacties en wanneer bepalende spelers hun dag niet hebben komt Ajax in de problemen.

Stel je word geen kampioen en zou volgend seizoen geen CL spelen, met de verkoop van spelers zou de situatie slecht worden. Het blijft immers zaak om een goed elftal op de been te houden en dan is GOED handelen zeer belangrijk. Er zullen vanuit de Jeugdopleiding spelers MOETEN doorbreken, want anders is Ajax afhankelijk van spelers van buitenaf. Vanaf 2004 komen zelden meerwaardige-Ajax-spelers meer uit de opleiding, de scouting is om te huilen en voetballers die gekocht worden, komen niet echt uit de verf. Dit alles kost zoveel geld en tezamen met nietsnutten bij Ajax zullen we sportief en financieel snel afglijden. Dit is een doemscenario en laten we hopen dat het niet zover komt.

Er is echter wel een kentering sinds 2008 en er zijn zaken veranderd, maar als ik zie dat Ooijer, Tainio en Mido worden gehaald, kan ik niets anders zeggen dat Ajax bezig is met korte termijnvisie. Er worden dingen aangepakt m.b.t. de Jeugdopleiding, maar ik ben niet overtuigd. Spelers worden met tests op alles en nog wat gecontroleerd, maar ik ben van mening dat je hiermee een voetballer remt. Een remming in plezier en dat plezier is altijd de voorbode van successen geweest bij Ajax. Ik heb vd.Boog vaak bekritiseerd, maar hij gaat wel voor een bepaalde visie. Of dat de juiste is moet afgewacht worden, maar ik heb twijfels. Dat Jeroen Slop nog niet weg is noem ik opmerkelijk, want hij maakt er een potje van en het woord kontekruiperij viert hoogtij bij Ajax. Een oplossing word goedgekeurd, ook al is iemand het er totaal niet mee eens, omdat diegene bang is om iemand te beschadigen. Met zoveel mensen op een hoop kom je nooit tot een éénsgezinde oplossing.

Waarom zou een man als Cruijff niet om hulp worden gevraagd? Dat men de overtuiging heeft dat men goed bezig is kan, maar kennis van JC is toch altijd welkom? Ik zou het geweldig vinden als de Jeugdopleiding op de schop gaat en wie kan dat beter dan de meester zelf? Kwalitatief goeie Jeugd zie je veel te weinig en dat kan Ons in de aankomende tijd ernstig gaan opbreken. Wij als supporters kunnen niets doen, want de supporters worden niet voor vol aangezien en moeten bloeien voor het wanbeleid van de laatste jaren. Binnen nu en 2 jaar zullen we veel weten. Of vd.Boog en consorten zijn de juiste weg ingeslagen, wat ik dus betwijfel, of we zullen met een terugslag te maken krijgen. Als dat laatste gebeurt, word de roep om Cruijff immens en dan zal El Salvador zijn plicht vervullen.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 21 oktober 2010 - 20:39   quote  deeplink  
Ik niet...
remco k
 remco k - donderdag 21 oktober 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:39 schreef FsideVak129 het volgende:
Ik niet...
wat niet:)??
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

wat niet:)??
Ajax redden... redt mezelf net aan..

lol
joduh
 joduh - vrijdag 22 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
ik denk dat er maar 1 man is die dat kan!remco k! missch samen met zijn generaal freakie?heb er alle vertrouwen in dan,alleen jammer voor onze urby dan........
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:28 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ajax redden... redt mezelf net aan..

lol
HAHAHAHAHAHAHAA, geweldig, lig helemaal krom van het lachen man, hahahahaha
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 17:20 schreef joduh het volgende:
ik denk dat er maar 1 man is die dat kan!remco k! missch samen met zijn generaal freakie?heb er alle vertrouwen in dan,alleen jammer voor onze urby dan........
Bedankt voor je erkenning Joduh...

Maar, ik ben wel benieuwd naar jou serieuze mening hierover, ik snap dat je vanuit je emotie die derde ster heel belangrijk vind.

Maar wat vind je van het spel, wat vind je van het bestuur, wat vind je van het feit dat AJAX de grootste NL voetballer/trainer Johan Cruijff niet toestaat dit in positieve zin te veranderen.

Wil Jij Cruijff niet terug??
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 22 oktober 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 18:09 schreef remco k het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAA, geweldig, lig helemaal krom van het lachen man, hahahahaha
Hahahaah
joduh
 joduh - vrijdag 22 oktober 2010 - 21:27   quote  deeplink  
ok,ik geef je mijn mening,maar kom niet met je statistieken en feiten terug......
johan cr is natuurlijk een rasajacied,hij staat bij mij buiten kijf..... maar?hij is ook geen god en is ook al eens failliet gegaan......dus ik heb mijn twijfels of hij het zou kunnen...maar?als er iemand het ZOU kunnen is hij het wel!
Daarbij vind ik het fout dat ze nu een korte termijnpolitiek hanteren....maar ook moeten de suporteres tevreden blijven en is duidelijk die derde ster weer heel erg belangrijk....moeilijke geval dit.
mijns inziens is de cl veels te belangrijk geworden.....het financiele verschil tussen wel cl spelen of niet is veels te groot....als tegenwoordig een club de cl niet haalt draaien ze dik verlies.....en eigenlijk moest het alleen maar een prestige kwestie zijn.....
en bestuur........vind ik helemaal niks....niks met voetbal te maken...is gewoon een directie van een bedrijf..... dik fout dus......

ik wil gewoon clubmensen...clubliefde....emotie om verlies van je cluppie man en niet omdat er minder geld binnen komt....

met eigen jongens voetballen,waar we om bekend stonden.opleiding van eigen jeugd met kapsones.amsterdamse bluf......heerlijk man!
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 21:27 schreef joduh het volgende:
ok,ik geef je mijn mening,maar kom niet met je statistieken en feiten terug......
johan cr is natuurlijk een rasajacied,hij staat bij mij buiten kijf..... maar?hij is ook geen god en is ook al eens failliet gegaan......dus ik heb mijn twijfels of hij het zou kunnen...maar?als er iemand het ZOU kunnen is hij het wel!
Daarbij vind ik het fout dat ze nu een korte termijnpolitiek hanteren....maar ook moeten de suporteres tevreden blijven en is duidelijk die derde ster weer heel erg belangrijk....moeilijke geval dit.
mijns inziens is de cl veels te belangrijk geworden.....het financiele verschil tussen wel cl spelen of niet is veels te groot....als tegenwoordig een club de cl niet haalt draaien ze dik verlies.....en eigenlijk moest het alleen maar een prestige kwestie zijn.....
en bestuur........vind ik helemaal niks....niks met voetbal te maken...is gewoon een directie van een bedrijf..... dik fout dus......

ik wil gewoon clubmensen...clubliefde....emotie om verlies van je cluppie man en niet omdat er minder geld binnen komt....

met eigen jongens voetballen,waar we om bekend stonden.opleiding van eigen jeugd met kapsones.amsterdamse bluf......heerlijk man!
ZO, zijn we het dus eindelijk ergens over eens, en eigenlijk is dit wel het belangrijkste voor een club ook. Zie je wel, je kan het wel (grapje)
joduh
 joduh - vrijdag 22 oktober 2010 - 21:44   quote  deeplink  
zozo?
remco k
 remco k - vrijdag 22 oktober 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 21:44 schreef joduh het volgende:
zozo?
Nou niet kleinerend doen he, ik kon eindelijk lekker slapen, ik heb er zelfs een flesje amstel voor open getrokken, en dat terwijl ik Hertog Jan fan ben HAHAHAHAH
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 oktober 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 21:27 schreef joduh het volgende:

Joduh is een echte Ajacied....
joduh
 joduh - zaterdag 23 oktober 2010 - 17:09   quote  deeplink  
dank alibab,jij ook man!en we zijn er verdomd trots op!!!!!!!
dafduck
 dafduck - zaterdag 23 oktober 2010 - 17:35   quote  deeplink  
waarom ga je mee in die anti hetse die voetbal internatial elke keer weer doet die johan derksen is een anti ajax man de gast die er vrijdag bij zat raaul heertje is een anti ajax gast dus ik weet niet wat jij zo geweldig vind aan johan derksen en dat programma ze kunnen het beter het ajax afzeik programma noemen
dafduck
 dafduck - zaterdag 23 oktober 2010 - 17:45   quote  deeplink  
volgens mij leven jullie allmaal in het verleden jullie vergeten een ding als er en ik zeg met nadruk ALS er al een speler doorkomt en het word een kanjer staan de grote buitenlandse clubs klaar om ze weg te halen ten tijden van cruiff en van basten was er nog geen bosman arrest dus mochten de clubs niet veel buitenlanders in dienst nemen het is niet meer als in 70 of 80 of 90 dit is 2010/2011 het gaat alleen maar om geld geld geld
joduh
 joduh - zaterdag 23 oktober 2010 - 17:49   quote  deeplink  
nee,dat vergeten wij zeker niet hoor.....maar daarom is het allemaal wel jammer man...
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 oktober 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 17:45 schreef dafduck het volgende:
volgens mij leven jullie allmaal in het verleden jullie vergeten een ding als er en ik zeg met nadruk ALS er al een speler doorkomt en het word een kanjer staan de grote buitenlandse clubs klaar om ze weg te halen ten tijden van cruiff en van basten was er nog geen bosman arrest dus mochten de clubs niet veel buitenlanders in dienst nemen het is niet meer als in 70 of 80 of 90 dit is 2010/2011 het gaat alleen maar om geld geld geld
Dat Bosman-arrest heeft Ajax inderdaad veel schade aangericht, maar bij Ajax moeten ze gewoon aan die regel vasthouden. Maximaal 3 buitenlanders en de rest Hollanders, met EIGEN JEUGD. Perfectioneren die handel en Ajax moet in alle geledingen VOETBAL ademen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 19:36   quote  deeplink  
Er is er maar een die Ajax kan redden en Feijenoord en Liverpool enz
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 19:47   quote  deeplink  
en dat is Platini,het UEFA conservatiefe bolwerk moet op de schop.Clubs met enorme schulden uitsluiten,salaris plafond instellen,maximaal 3 buiten EU spelers opstellen,electronische middelen gebruiken bij wedstrijden
remco k
 remco k - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 17:35 schreef dafduck het volgende:
waarom ga je mee in die anti hetse die voetbal internatial elke keer weer doet die johan derksen is een anti ajax man de gast die er vrijdag bij zat raaul heertje is een anti ajax gast dus ik weet niet wat jij zo geweldig vind aan johan derksen en dat programma ze kunnen het beter het ajax afzeik programma noemen
We gaan helemaal niet mee in wat hun zeggen alleen is het wel zo dat ze nou een keer gelijk hebben. Het is overigens ook niet zo dat er door een aantal van ons eerder nooit zo werd gedacht, Alibabba en ik hebben er in het afgelopen jaar ook regelamtig over gepraat, en vinden hierin hetzelfde. Dat neemt allemaal niet weg dat Jol een goede trainer is, maar hij is geen ajax trainer.
remco k
 remco k - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 19:47 schreef nemam-tiL het volgende:
en dat is Platini,het UEFA conservatiefe bolwerk moet op de schop.Clubs met enorme schulden uitsluiten,salaris plafond instellen,maximaal 3 buiten EU spelers opstellen,electronische middelen gebruiken bij wedstrijden
Dat zal dan toch echt via de FIFA moeten gaan, die hebben daar toch ook een grote verantwoordelijkheid in. Het is namelijk een Europese wet, en dat zal nooit veranderd worden verwacht ik
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:24   quote  deeplink  
De FIFA is niks zonder de UEFA.Ik schat de UEFA hoger in als de FIFA,die fosiel van een Blatter moet oprotten.Ik heb trouwens begrepen dat die lul weer voor 4 jaar gekozen gaat worden(smeergelden).Zonder de UEFA kan er nooit WK's gespeeld worden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Ik bedoel alleen te zeggen dat er verandering moet komen van boven af en niet van onder af.Ajax doet zijn best maar zolang clubs kunnen aankloten zoals Liverpool,Barca,Real zijn de clubs in NL kansloos.Las net dat het zoontje van Dean Gorre al een contract aangeboden (16)heeft gekregen bij ManU,daar kunnen wij als club toch nooit een tegenwicht aan geven.Ik hou mijn hart al vast ik bedoel maar heeft D.Bergkamp een zoon ?? Die wordt straks op zijn 6de al gecontracteerd.Alleen al op naam,laat staan de parels uit de jeugd straks.Het voetbal is de gekte al ontstegen en probeer dat maar weer eens terug te krijgen,het is de waanzin ten top!!!
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Prachtige ironie van Mourinho: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/8007575/__Mourinho_slaapt_slecht_van_Cruijff__.html
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Kent iemand of heeft contacten met de familie Fentener van Vlissingen?Zij hebben bijna 10 miljard te besteden,zijn ook sponsers in de wielerwereld Liquigas(Basso) is ook van hun
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Zijn ego is groter dan zijn spelers = Loser
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal dan toch echt via de FIFA moeten gaan, die hebben daar toch ook een grote verantwoordelijkheid in. Het is namelijk een Europese wet, en dat zal nooit veranderd worden verwacht ik
Ik zeg ook 3 spelers buiten de EU
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 21:56   quote  deeplink  
Mischien is 1 speler buiten de EU beter ik weet het niet.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 21:50 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Zijn ego is groter dan zijn spelers = Loser
Cruyff óf Mourinho?
remco k
 remco k - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 21:24 schreef nemam-tiL het volgende:
De FIFA is niks zonder de UEFA.Ik schat de UEFA hoger in als de FIFA,die fosiel van een Blatter moet oprotten.Ik heb trouwens begrepen dat die lul weer voor 4 jaar gekozen gaat worden(smeergelden).Zonder de UEFA kan er nooit WK's gespeeld worden
De Uefa is een dochter van de Fifa, wat je zegt klopt dus niet helemaal, de Uefa wordt grotendeels ook gefinacieerd door de Fifa.

Ik snap echter wel wat je bedoeld, en daar heb je volkomen gelijk in, clubs zoals jij die opnoemd hadden jaren geleden al failliet verklaard moeten worden, het is dan ook belachelijk, dat men ondanks dat alles bekend is, het nog steeds toelaat dat Barcelona een speler van 45 miljoen euro kan kopen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Mourinho
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:23   quote  deeplink  
Zullen we dat "loser" bespreken ná de CL-finale? ;-)

Hoe dan ook, JC is zich onsterfelijk belachelijk aan het maken met zijn zijlijn-kritiek.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

De Uefa is een dochter van de Fifa, wat je zegt klopt dus niet helemaal, de Uefa wordt grotendeels ook gefinacieerd door de Fifa.

Ik snap echter wel wat je bedoeld, en daar heb je volkomen gelijk in, clubs zoals jij die opnoemd hadden jaren geleden al failliet verklaard moeten worden, het is dan ook belachelijk, dat men ondanks dat alles bekend is, het nog steeds toelaat dat Barcelona een speler van 45 miljoen euro kan kopen.
Ik zou zeggen laat de benen spreken,maar dit is voor Nederlandse clubs niet meer vol te houden.Volgens mij zijn wij in alles het braafste jongentje(schlemiel) van de klas
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 22:23 schreef Ikke_tik het volgende:

Hoe dan ook, JC is zich onsterfelijk belachelijk aan het maken met zijn zijlijn-kritiek.
Raakt kant nog wal ,Jezus Christus is namelijk niet ontsterfelijk,met dank aan papa
remco k
 remco k - zaterdag 23 oktober 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 22:23 schreef Ikke_tik het volgende:

wat jij nu zegt slaat helemaal nergens op, heb je namelijk het intervieuw wel gezien en/of gelezen?

Als dat zo was, dan zou je inzien dat jij jezelf met deze opmerking belachelijk maakt en niet Cruijf.

Er wordt hem namelijk gevraag wie hij de beste clubcoaches van de wereld vind, waarop Cruijff antwoord dat hij dat Guardiola vind en Rijkaard en Hiddink, de interviewer reagageerd verbaasd, en vraagt waarom hij niet kiest voor Mourinho. Cruijff antwoord hierop, dat Mourinho voetbaltechnisch misschien wel de beste coach ter wereld is, maar dat zijn uitlatingen in de pers en dat soort onzin Cruijff niet aanspreekt, en dat hij liever een iets mindere voetbaltrainer heeft, maar die wel de waarde van de club uitstraalt. Als voorbeeld voor Mourinho noemde Cruijff het voorval van Mourinho dat hij het Portugees elftal niet mocht coachen van Real, Cruijff vind dat een coach dit niet openbaar mag bespreken, en daar heeft hij gelijk in.

Dat is met alle respect toch gewoon een hele normale reactie van Cruijff?
En hij heeft nog gelijk ook, MOurinho stelt zijn eigen belang altijd boven dat van de club.Dat deed hij bij Porto, bij Chelsea, bij Inter en nu al helemaal bij Real.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 oktober 2010 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 23 oktober 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Mourinho,kijk mij nou ik ben de beste,walgelijk gewoon type van Gaal,wij zijn de beste van de rest.Ego trippers.Zoals zo veel in de voetbalwereld,Hagi trainer van Gallatersey,Rooney 250.000 per week,Been bij 010,Jol ? flikker op,Urby misplaatste arrogantie,flikker op vent
remco k
 remco k - zaterdag 23 oktober 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 23:06 schreef nemam-tiL het volgende:
Mourinho,kijk mij nou ik ben de beste,walgelijk gewoon type van Gaal,wij zijn de beste van de rest.Ego trippers.Zoals zo veel in de voetbalwereld,Hagi trainer van Gallatersey,Rooney 250.000 per week,Been bij 010,Jol ? flikker op,Urby misplaatste arrogantie,flikker op vent
wie moet opflikkeren?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 - 23:14 schreef remco k het volgende:

[..]

wie moet opflikkeren?
al die egotrippers
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 12:03   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHAHahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX MOET GERED WORDEN...... WIE O WIE??!!

0.0179131