|
|
Johnnyafca
|
|
|
'Manchester City in vergevorderd stadium met Suarez' Luis Suarez staat in verregaande belangstelling van Manchester City.
Volgens Voetbal International is Manchester City in een vergevorderd stadium met de Uruguayaanse aanvaller. Suarez is overigens niet de eerste keus bij de club uit de Premier League. Edin Dzeko van VfL Wolfsburg staat naar verluidt bovenaan het lijstje van Manchester City.
Wanneer Ajax voor de winterstop al is uitgeschakeld voor de volgende ronde van de Champions League, dan zou de transfer in januari al plaats kunnen vinden. Zo niet, dan lijkt de aanvoerder van de Amsterdammers in de zomer van 2011 naar City over te stappen.
Suarez staat sinds 2007 onder contract bij Ajax en is niet meer weg te denken uit de voorhoede van de ploeg van Martin Jol. Hoogstpersoonlijk schoot Suarez dit seizoen Ajax de Champions League in en werd vorig seizoen topscorer van de Eredivisie. Zelf gaf Suarez eerder aan graag naar Barcelona te willen.
Wat denken we er van? Is dit nou de absolute top? en de club voor Luis? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Luis gaat zeker niet naar Manchester City. Inderdaad, niet de absolute top. Of Jeroen Slop (en die vertrouw ik dus echt helemaal niet!) moet Luis ingefluisterd hebben, dat hij op zo'n manier Ajax financieel kan helpen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Als hij gaat dan gaat hij. Er gingen voor heen ook wel goede spelers weg bij AJAX .Denk bv aan Zlatan en Huntelaar, iedereen maar denken zo van shit als hij weg is dan komen we niet zo ver. Maar het komt uit eindelijk altijd goed.Ik maak me niet zo druk. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
City is één van de weinige clubs in het buitenland waar ik veel sympathie voor heb, maar zou het niet geweldig vinden als Suarez daarheen gaat. Hij moet gewoon lekker blijven joh. Altijd verzekerd van een basisplaats, heerlijk salaris... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 22:34 schreef Yordee1 het volgende:City is één van de weinige clubs in het buitenland waar ik veel sympathie voor heb, maar zou het niet geweldig vinden als Suarez daarheen gaat. Hij moet gewoon lekker blijven joh. Altijd verzekerd van een basisplaats, heerlijk salaris... die basisplaats is het minst belangrijke bij de spelers van tegenwoordig. het salaris kan nooit hoog genoeg zijn. Ze willen altijd meer. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 22:08 schreef Johnnyafca het volgende:'Manchester City in vergevorderd stadium met Suarez' Luis Suarez staat in verregaande belangstelling van Manchester City. Volgens Voetbal International laat maar.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
laten ze al hammie maar meenemen verdomme.met de jong,de zeeuw,sulemani...hahah |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 23:12 schreef soccer het volgende:[..] die basisplaats is het minst belangrijke bij de spelers van tegenwoordig. het salaris kan nooit hoog genoeg zijn. Ze willen altijd meer. onzin... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ik weet niet of Manchester City in het plaatje van Suarez past, maar feit is dat ze gewoon 2de staan met 2 punten achter Chelsea en dat is wel interessant voor topspelers. Als ze zo door blijven gaan en in de winterstop gewoon nog uitzicht hebben op de titel, dan zal het moeilijk zijn om nee te zeggen. Kun je binnen 5 maanden kampioen van Engeland zijn... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Er zijn nog genoeg spelers die bijv. clubs uit Rusland afzeggen, ondanks dat ze daar zéér goed betalen. Arsjavin heeft ook salaris ingeleverd om van Rusland naar Arsenal te vertrekken. Zo zijn er meer voorbeelden. Het heeft te maken met de fase van een carrière. Een talent wil een droom verwezenlijken. Een iets oudere speler wil cashen. Ik denk dat voor spelers als Suarez, Afellay, etc. op dit moment het sportieve belangrijker is dan het financiële. Ze willen naar een mooie club waar je ook prijzen mee kan pakken. Daarmee laten ze al 95% van de geinteresseerde clubs weten dat ze geen moeite hoeven te doen om zich bij hun zaakwaarnemer aan te melden. Clubs die dat alsnog proberen krijgen gewoon nee op het rekest. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Inderdaad psvmorco dat is een goed voorbeeld.. Suarez heeft daar ook een bod van gehad en is daar niet naar toe gegaan.. Eiegenlijk is het voor top spelers niet slimop gelijk voor het geld te gaan.. Want als je daar niet aanspelen toe komt dan is de kans dat je over word genomen nihil.. En de kans dat je meer krijgt dan je vorige salaris ook.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Ja hoor leuk dat een of andere Johann Derksen zegt dat ie naar City wil Ga weg man, ik geloof daar geen Bal van. Hij gaat niet naar een of andere Manchester City
Suarez blijft Minstens tot de zomerstop. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
M.city gaat Rooney weghalen bij M.united. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rooney wil weg uit Engeland, ik denk niet dat hij in dezelfde stad blijft voetballen |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Als Manchester City op dit moment niet de absolute top is welke ploeg dan wel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Spelen ze eigenlijk CL? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: nee EL en volgend jaar ook EL en het jaar daarop ook EL en voor de rest van hun bestaan zullen ze waarschijnlijk wel een keer incidenteel de CL halen. Maar dan moeten ze eerst beter presteren in de Engelse competitie. ik denk namelijk niet dat ze deze redelijke vorm vasthouden tot het eind van het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door Afcarius -- |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Real madrid. Barcelona, Arsenal, Chelsea etc etc etc |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
suarez gaat niet weg voor een club als city.. zijn voorkeur gaat gewoon naar spanje en daar blijft hij voor vechten.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 13:32 schreef Pjettr het volgende:suarez gaat niet weg voor een club als city.. zijn voorkeur gaat gewoon naar spanje en daar blijft hij voor vechten.. Precies... en dan alleen nog Barcelona... daar woont zijn familie en is zijn dochter geboren. Dat telt voor hem, Suarez is inmiddels verworden tot één van de groten der Ajaxieden. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 13:35 schreef Ride het volgende:[..] Precies... en dan alleen nog Barcelona... daar woont zijn familie en is zijn dochter geboren. Dat telt voor hem, Suarez is inmiddels verworden tot één van de groten der Ajaxieden. en hij verdient het om ons de derde ster te schenken, zodat hij zijn loopbaan hier ook beeindigd met een prijs. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
nou die gaat toch nog niet weg maar hij moet wel meer naar ze mede spelers kijken tegen die kut fransen ook gaat teveel alleen daar oet op getraind worden |
|
|
|
|
robinforever
|
|
|
zou dom zijn als hij dat doet daar zal hij vaak op de bank zitten want hij is denk ik niet goed genog voor de echte europeese top ploegen maar bijv wel voor valencia |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
heb me gister zelfs geïrriteerd aan suarez... klinkt hard maar hij was alleen maar met zichzelf bezig ( 2e helft vooral ) te veel zeiken had al geel.... het is dat het suarez is want anders had ik hem allang gewisseld, en als je suarez wisselt dat kan ze ego niet echt aan... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 17:28 schreef Aaaaight het volgende:heb me gister zelfs geïrriteerd aan suarez... klinkt hard maar hij was alleen maar met zichzelf bezig ( 2e helft vooral ) te veel zeiken had al geel.... het is dat het suarez is want anders had ik hem allang gewisseld, en als je suarez wisselt dat kan ze ego niet echt aan... ?
Echt waar joh, jij snapt er niks van. Dit gevoel moet de tegenstander hebben. Zie die wissel die rood kreeg...hahahahaha |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
als die weggaat ..wordt t echt een dramatisch elftal. en steek ook aan zn laatste jaar bezig? |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
de aanwezigheid van hammie heeft saurez er niet beter en gelukkiger opgemaakt. hij straalt geen plezier meer uit. en als je hammie zn interview laatst las kon je tussen de regels doorlezen dat het alles behalve vrienden zijn. nu tevez heeft aangegeven te vertrekken,zou het niet vreemd zijn als city en saurez elkaar vinden. en met het uitgave patroon van city,mag ajax niet klagen bij een eventuele deal. maar of jol de man is die het laatste geld dan nuttig zal besteden? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha kansenbenutter toch maar ajacied geworden?? Is wel leuker dan iedere wedstrijd maar te verliezen he?? |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
nee maar zie je het nu ook aankomen?
anders zal ik ere later wel op terugkomen ;) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 03:02 schreef kansenbenutter het volgende:als die weggaat ..wordt t echt een dramatisch elftal. en steek ook aan zn laatste jaar bezig? Waarom??? Het is nu al dramatisch met Suarez er in. Kan alleen maar beter worden. Suarez heb zn beste tijd gehad bij AJAX. Sorry en met alle respect. Dan Siem maar even in de spits. Suarez voetbalt alleen tegen zich zelf. En iedere keer als hij terug gefloten word zo een wegwerpgebaar met de hand. Gister klappen voor de scheids. Het irriteerd me ja. Dan de corners hoe is het mogelijk dat hij een vrije trap er hoog hard en mooi in kan knallen en een corner niet verder dan een meter de lucht in krijgt.Heb wel eens het idee dat alleen hij wil scoren en het een ander niet gunt. Zo ook zn passjes die altijd net niet aan komen terwijl hij ze wel mooi krijgt. Snap ie het kan aan mij leggen maar zo zie ik het dus.En we moeten niet vergeten dat zeker in de eredivisie iedereen wel weet hoe Suarez voetbalt wat hij wil en doet. Hij is voorspelbaar geworden in Eredivisie. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 09:21 schreef Guyt het volgende:[..] Waarom??? Het is nu al dramatisch met Suarez er in. Kan alleen maar beter worden. Suarez heb zn beste tijd gehad bij AJAX. Sorry en met alle respect. Dan Siem maar even in de spits. Suarez voetbalt alleen tegen zich zelf. En iedere keer als hij terug gefloten word zo een wegwerpgebaar met de hand. Gister klappen voor de scheids. Het irriteerd me ja. Dan de corners hoe is het mogelijk dat hij een vrije trap er hoog hard en mooi in kan knallen en een corner niet verder dan een meter de lucht in krijgt.Heb wel eens het idee dat alleen hij wil scoren en het een ander niet gunt. Zo ook zn passjes die altijd net niet aan komen terwijl hij ze wel mooi krijgt. Snap ie het kan aan mij leggen maar zo zie ik het dus.En we moeten niet vergeten dat zeker in de eredivisie iedereen wel weet hoe Suarez voetbalt wat hij wil en doet. Hij is voorspelbaar geworden in Eredivisie. Grappige veronderstelling... maar waarom blijft hij dan doorgaan tot het bittere eind. Hij geeft niet op en rent tot de laatste minuut achter de bal aan. Dat zou niet stroken met jou opvatting. Dat hij een ander een goal niet gunt dat is net hoe je het bekijkt. Vind zijn juichen en enthousiasme als El Hammie scoort niet gespeeld... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:03 schreef Ride het volgende:[..] Grappige veronderstelling... maar waarom blijft hij dan doorgaan tot het bittere eind. Hij geeft niet op en rent tot de laatste minuut achter de bal aan. Dat zou niet stroken met jou opvatting. Dat hij een ander een goal niet gunt dat is net hoe je het bekijkt. Vind zijn juichen en enthousiasme als El Hammie scoort niet gespeeld... Hij blijft gaan ja maar zn gedrag irriteerd me en het komt er niet meer uit. Dat moet jij toch ook zien.Niets lukt nog. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:10 schreef Guyt het volgende:[..] Hij blijft gaan ja maar zn gedrag irriteerd me en het komt er niet meer uit. Dat moet jij toch ook zien.Niets lukt nog. Niets vind ik nogal veel.. pech met lat kan je hebben. Zijn gedrag is niet mijn manier van voetballen maar dat is weinig anders dan de afgelopen jaren. Toen viel hij trouwens nog dramatischer. Plus dat hij behoorlijk wordt neergetrapt elke wedstrijd. Dat moet jij ook zien toch? Echt beschermd wordt hij niet. Het is wachten tot hij een blessure krijgt die hem lang aan de kant houd en dan krijg je iedereen die roept dat hij nooit beschermd is door de scheidsrechters. Het is een heerlijke voetballer en ja... hij is doelgericht. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
*edit interview Suarez*
Suarez: ' Ik mis veel kansen de laatste weken' 28-10-10
Mounir El Hamdaoui stal de show tegen sc Heerenveen met twee weergaloze doelpunten. Zijn collega Luis Suarez miste een handvol kansen. De Uruguayaan lijkt in een mindere fase te zitten, maar is niet minder blij voor Mounir die nu topscorer is. AjaxF-side.NL In de laatste acht wedstrijden lukte het Suarez slechts twee keer te scoren. Voor de topscorer van vorig seizoen een matige reeks. Gelukkig voor Ajax heeft El Hamdaoui het wél op zn heupen. Dat ziet ook Suarez. "Mounir is ongelofelijk", zegt hij in een exclusief gesprek met Goal.com. "Ik ben zo tevreden dat hij naar Ajax is gekomen en ons komt helpen met zijn assists en doelpunten. Tegen Heerenveen zag iedereen de topklasse van Mounir. Die doelpunten zijn ongelofelijk, dat is maar voor een paar spelers mogelijk."
Geen geluk Tegen Heerenveen zat het Suarez niet mee. Twee keer raakte hij de lat. In totaal heeft hij dit seizoen al tien keer op het aluminiumwerk geschoten. "Maar dat ik niet gescoord heb maakt niet uit", zegt Suarez, zich bewust zijnde van het teambelang. "Natuurlijk wil ik altijd doelpunten maken. De laatste paar wedstrijden mis ik veel kansen en ontbreekt het geluk. Maar ik heb het vertrouwen van het team. Een spits kan een paar wedstrijden niet goed spelen."
Het koppel Suarez-El Hamdaoui is zonder twijfel het meest bevreesde koppel in de Eredivisie. Vanzelfsprekend wordt er veel gekeken naar de samenwerking van het duo. "Wij proberen elkaar altijd te zoeken", legt Suarez desgevraagd uit. "Een één-twee maken bijvoorbeeld. Soms kan het niet, soms wel. Ik hoorde Mounir zeggen dat we beter kunnen samenwerken. Dat denk ik ook. Wat er beter kan? In zon wedstrijd als tegen Excelsior moeten wij, de twee grote spitsen, meer meedoen. Maar wij leren ook."
Afspelen of zelf door gaan Boos als El Hamdaoui geen oog heeft voor hem, is hij niet. Althans, na afloop van de wedstrijd. In het veld kan Suarez af en toe ontploffen. "Spitsen willen altijd scoren", weet Suarez. "Soms kijkt Mounir naar de keeper en schiet meteen. Voor mij maakt dat niet uit. Als ik schiet is dat ook zo bij hem. Wij accepteren alles."
Beide heren namen 25 van de 44 officiële Ajax-doelpunten dit seizoen (alle competities) voor hun rekening. Suarez: "Ik zei tegen Mounir: volgend seizoen ben je topscorer. Maar hij staat nu al bovenaan." Toch verbleekt die lijst bij het grote doel. "Of Mounir, ik of een speler van een andere club topscorer wordt maakt mij niet uit. Ik wil kampioen worden. Wedstrijden zoals tegen FC Utrecht en Excelsior, dat kan niet meer. Vanaf hier, de wedstrijd tegen Heerenveen, moeten we alles winnen. Dan is het wachten op puntenverlies van psv." |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:26 schreef Ride het volgende:[..] Niets vind ik nogal veel.. pech met lat kan je hebben. Zijn gedrag is niet mijn manier van voetballen maar dat is weinig anders dan de afgelopen jaren. Toen viel hij trouwens nog dramatischer. Plus dat hij behoorlijk wordt neergetrapt elke wedstrijd. Dat moet jij ook zien toch? Echt beschermd wordt hij niet. Het is wachten tot hij een blessure krijgt die hem lang aan de kant houd en dan krijg je iedereen die roept dat hij nooit beschermd is door de scheidsrechters. Het is een heerlijke voetballer en ja... hij is doelgericht. Ja ik ben ook fan maar baal dat het niet meer lukt allemaal. Vandaar me reactie ik irriteer me over het algemeen een beetje aan hem. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:47 schreef Guyt het volgende:[..] Ja ik ben ook fan maar baal dat het niet meer lukt allemaal. Vandaar me reactie ik irriteer me over het algemeen een beetje aan hem. Mag... ik geniet over het algemeen van hem.
Hij is een fenomeen die ons vaker door wedstrijden heeft heen getrokken dan dat hij ons teleur stelt. Van alle PSV-ers die ik ooit in ons stadion zag spelen waren er 2 die ik het liefst zelf doormidden wilde schoppen. Dat waren v. Bommel en Ooijer. Nu Ooijer bij ons speelt moet ik er eigenlijk om grinniken. Mooi om te zien wat hij doet zonder bal en zonder camera... Heerlijke teringlijer met gogme. Jammer van gisteren maar Steek zat ook fout.
Ik zeg dit omdat onze tegenstanders zich ook zo irriteren aan onze Suarez. Heerlijk om ze fouten te zien maken, als de scheidsrechters nu ook eens neutraal kijken komt het helemaal goed nog. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 10:47 schreef Guyt het volgende:[..] Ja ik ben ook fan maar baal dat het niet meer lukt allemaal. Vandaar me reactie ik irriteer me over het algemeen een beetje aan hem. ze hadden hem dit jaar moeten verkopen voor een miljoen of 30. met hammie was een redelijk goedkope vervanger gevonden. nu heb je 2 kapiteins op 1 schip. en als hij niet snel gaat presteren,dan mag je blij zijn als je nog 15 miljoen aan t einde vh seizoen krijgt. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 00:41 schreef kansenbenutter het volgende:[..] ze hadden hem dit jaar moeten verkopen voor een miljoen of 30. met hammie was een redelijk goedkope vervanger gevonden. nu heb je 2 kapiteins op 1 schip. en als hij niet snel gaat presteren,dan mag je blij zijn als je nog 15 miljoen aan t einde vh seizoen krijgt. ? snap jij het niet helemaal ofzo...
spitsen kunnen wel eens een mindere periode qua scoren hebben, gelukkig hebben we ook nog El Hammie. Straks uit bij Auxerre en AC Milan propt hij er weer 1 of 2 in en is alles weer hosanna. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zo is het ride man.gezeik allemaal.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 07:35 schreef Ride het volgende:[..] ? snap jij het niet helemaal ofzo... spitsen kunnen wel eens een mindere periode qua scoren hebben, gelukkig hebben we ook nog El Hammie. Straks uit bij Auxerre en AC Milan propt hij er weer 1 of 2 in en is alles weer hosanna. Natuurlijk snapt hij het niet Ride. Bij 10-0 loopt namelijk helemaal geen spits rond. Dus hij zal niet snappen dat een spits een mindere periode kan hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ze gaan trouwens serieus de extra ring op de kuip plaatsen. Zo kunnen ze de potjes bij Excelsior bekijken:):) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
De potjes van excelsior????? OOOOoooohhh wacht.......
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 07:35 schreef Ride het volgende:[..] ? snap jij het niet helemaal ofzo... spitsen kunnen wel eens een mindere periode qua scoren hebben, gelukkig hebben we ook nog El Hammie. Straks uit bij Auxerre en AC Milan propt hij er weer 1 of 2 in en is alles weer hosanna. saures weer iets minder happy. op naar milaan dan maar. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Tja toch doet suarez het dit seizoen beter dan alle spitsen van 10-0 bij elkaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: wie is saures?? gaan we die kopen, waar speelt hij en op welke possitie?? en als je dit soort dingen post, graag ff een bron vermelden ok?? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] wie is saures?? gaan we die kopen, waar speelt hij en op welke possitie?? en als je dit soort dingen post, graag ff een bron vermelden ok?? Wat is een 'possitie'? Waar zijn je hoofdletters en je interpunctie? Als je iemand op zo een manier gaat afzeiken dan moet je het wel goed doen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 17:51 schreef Afcarius het volgende:[..] Wat is een 'possitie'? Waar zijn je hoofdletters en je interpunctie? Als je iemand op zo een manier gaat afzeiken dan moet je het wel goed doen! Kansenbenutter is een feyenoord supporter die hier enkel anderen in de maling probeert te nemen. ALs je dat al niet snapt?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 17:51 schreef Afcarius het volgende:[..] Wat is een 'possitie'? Waar zijn je hoofdletters en je interpunctie? Als je iemand op zo een manier gaat afzeiken dan moet je het wel goed doen! Als je ook maar de kans krijgt om mij aan te vallen he? diep triets ventje ben je eigenlijk man...... echt heeeeeeeeeeeeeel triest. |
|
|
|