|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zondag 31 oktober 2010 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Als je ook maar de kans krijgt om mij aan te vallen he? diep triets ventje ben je eigenlijk man...... echt heeeeeeeeeeeeeel triest. Jij noemt het aanvallen, ik noem het corrigeren. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Altijd gezellig, wij ajacieden onder elkaar! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En wie geeft jou het recht, om hier te gaan corrigeren? Of voel jij jezelf hier toe geroepen? Triest kereltje.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 november 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
city? cardiff city of norwich city? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Kansenbenutter denk dat het ajax word voor suarez.. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
je kan die man niks kwalijk nemen. hij kon allang weg. maar wilde in amsterdam zich ontwikkelen en prijzen pakken. helaas voor hem heeft dat niet tot dat resultaat geleidt. en nu hammie er is (en hoe)druipt de onvrede van hem af, |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nah valt wel mee is altijd belangrijk in elke wedstrijd.. en die prijzen zijn voor hem dacht ik toch niet champions league en eufac league maar 1ste in de competitie nou dat lukt aardig.. 1 punt achter is prima.. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op donderdag 04 november 2010 - 19:57 schreef freakie het volgende:Nah valt wel mee is altijd belangrijk in elke wedstrijd.. en die prijzen zijn voor hem dacht ik toch niet champions league en eufac league maar 1ste in de competitie nou dat lukt aardig.. 1 punt achter is prima.. als je daar vrede mee hebt,waren het voor jou 2 heerlijke afsluiters van de afgelopen seizoenen.
1 punt achter:prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja liever dan 10-0 verliezen en dan 5 punten voor staan op de nummer 17!!! 17!!! 17!!! wajooooo |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ja lijkt me wel...t is beide fuk :) |
|
|
|