BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord moet verder gaan op licentie van Excelsior'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 18 oktober 2010 - 22:58   quote  deeplink  
Smerig plan, de boel laten klappen, mensen met schulden laten zitten, die gaan misschien er wel aan ten onder. Blijkt naar mijn idee dat deze man slechte en nare ideeen erop nahoud.
markw3
 markw3 - maandag 18 oktober 2010 - 23:02   quote  deeplink  
nee je gaat de sc niet opzadelen met een enorme schuld.
Je gaat een compleet nieuwe licentie aan, waarmee je gaat proberen (al dan niet met geld van de investeerders) om binnen een aantal jaren naar de top van eerste divisie te komen, om vervolgens dan samen te gaan (op de zelfde basis als het excelsior verhaal is opgebouwd).
Je doet het dan niet heel netjes, maar gaat dan wel onder de naam Feyenoord door...

Dat ze eerst moeten promoveren is logisch, maar de clubs in de topklasse moeten ook voldoen aan de licentie-eis... Voor het geval ze onverhoopt promoveren.
Els
 Els - maandag 18 oktober 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 22:32 schreef henkie1969 het volgende:
prima idee, direcgt schuldenvrij, en gewoon lekker doorgaan...is niet zo netjes ten opzichte van je schuldeisers, maar ik zou het direct doen.
Niet zo netjes??? Schandalig om een ander op te laten draaien voor je eigen wanbeleid. En zou je dat zelf echt direct doen?
ed69
 ed69 - maandag 18 oktober 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Volgens mij als je een begroting opstelt van 35 miljoen ga je er ook vanuit dat je 35 miljoen aan opbrengsten hebt. Als je deze begroting halveert heb je de grootste begroting van de hele topklasse en 1e divisie bij elkaar. Fortis blijft Feyenoord heus wel 2 jaar trouw en Feyenoord zal misschien wel minder op tv komen maar qua media aandacht zal het niet minder zijn maar zeker positiever wat weer gunstiger is voor investeerders. Gewoon 2 jaar alles dik winnen of dadelijk met 50 miljoen schuld 10 jaar doorploeteren
soccer
 soccer - maandag 18 oktober 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 22:58 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Smerig plan, de boel laten klappen, mensen met schulden laten zitten, die gaan misschien er wel aan ten onder. Blijkt naar mijn idee dat deze man slechte en nare ideeen erop nahoud.
gebeurt in het zakenleven dagelijks hoor. De boel laten klappen en vrolijk doorstarten. Dus dat is voor de inversteerders ook niets nieuws.
markw3
 markw3 - maandag 18 oktober 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:03 schreef Els het volgende:

[..]

Niet zo netjes??? Schandalig om een ander op te laten draaien voor je eigen wanbeleid. En zou je dat zelf echt direct doen?
Als je een eigen bedrijf hebt en dit de enige mogelijkheid is? Of zie je een andere (serieuse) mogelijkheid om uit de schulden te komen...
soccer
 soccer - maandag 18 oktober 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:04 schreef markw3 het volgende:

[..]

Als je een eigen bedrijf hebt en dit de enige mogelijkheid is? Of zie je een andere (serieuse) mogelijkheid om uit de schulden te komen...
ben het helemaal met je eens.
Els
 Els - maandag 18 oktober 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:04 schreef markw3 het volgende:

[..]

Als je een eigen bedrijf hebt en dit de enige mogelijkheid is? Of zie je een andere (serieuse) mogelijkheid om uit de schulden te komen...
Ik kom uit een ander tijdperk. Heb nog geleerd dat je verantwoordelijk bent voor je eigen rotzooi. Ik zal, sinds ik volwassen ben, een ander niet opzadelen met mijn problemen. Ook niet als ik een eigen bedrijf heb. Er zijn altijd mogelijkheden, ook voor Feyenoord. Feyenoord heeft al veel te vaak anderen te hulp gevraagd. Eigen broek ophouden, dan kun je ook oprecht trots zijn als je iets bereikt hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door Els --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 oktober 2010 - 23:12   quote  deeplink  
De waanzin heerst hier. Met dank aan rancuneuze Jorien en z'n huisdier, Droef/Derksen de Hond.
soccer
 soccer - maandag 18 oktober 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:12 schreef FR-Henk het volgende:
De waanzin heerst hier. Met dank aan rancuneuze Jorien en z'n huisdier, Droef/Derksen de Hond.
nee hoor geen waanzin,alleen allemaal supporters die hopen dat we gauw uit deze shit zijn. En daar wordt nu over gebrainstormt.
markw3
 markw3 - maandag 18 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:10 schreef Els het volgende:

[..]

Ik kom uit een ander tijdperk. Heb nog geleerd dat je verantwoordelijk bent voor je eigen rotzooi. Ik zal, sinds ik volwassen ben, een ander niet opzadelen met mijn problemen. Ook niet als ik een eigen bedrijf heb. Er zijn altijd mogelijkheden, ook voor Feyenoord. Feyenoord heeft al veel te vaak anderen te hulp gevraagd. Eigen broek ophouden, dan kun je ook oprecht trots zijn als je iets bereikt hebt.
Absoluut gelijk in, alleen totdat je op het moment komt dat je weinig anders kan dan faillissement aan te vragen. Het is absoluut geen chique manier, maar met de 20 miljoen die de investeerders er in willen steken gaan we er niet komen.
De schuld moet tot een maximaal 5 miljoen worden teruggebracht om uberhaubt een broek te hebben om omhoog te houden, gezien de inkomsten die er de komende jaren gaan komen (dit jaar en zoals het er nou naar uitziet volgend jaar geen europese inkomsten)...

Ik kan me vinden in jou verhaal, maar denk niet dat je daarmee op dit moment de boel weer op de rails krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door markw3 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 oktober 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:15 schreef soccer het volgende:

[..]

nee hoor geen waanzin,alleen allemaal supporters die hopen dat we gauw uit deze shit zijn. En daar wordt nu over gebrainstormt.
Snap ik, de waanzin is afkomstig van Van den Herik/Derksen.
De vraag is echter eerder wat er komende weken voor perpectieven voortkomen uit de fusie sc-bvo-stadion én de aandelen-inkoop van Blokland c.s.
Eerst dát, daarna verder kijken.
ed69
 ed69 - maandag 18 oktober 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:16 schreef markw3 het volgende:

[..]

Absoluut gelijk in, alleen totdat je op het moment komt dat je weinig anders kan dan faillissement aan te vragen. Het is absoluut geen chique manier, maar met de 20 miljoen die de investeerders er in willen steken gaan we er niet komen.
De schuld moet tot een maximaal 5 miljoen worden teruggebracht om uberhaubt een broek te hebben om omhoog te houden, gezien de inkomsten die er de komende jaren gaan komen (dit jaar en zoals het er nou naar uitziet volgend jaar geen europese inkomsten)...

Ik kan me vinden in jou verhaal, maar denk niet dat je daarmee op dit moment de boel weer op de rails krijgt.
Je hebt helemaal gelijk. Stel dat je een investeerder vindt die bv 5o mln in feyenoord stopt ben je misschien schuldenvrij maar is er nog steeds geen geld om het elftal te versterken en met dit bestuur is er dan zo weer een schuld ontstaan. Er moet iets rigoreus gebeuren.
Els
 Els - maandag 18 oktober 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:16 schreef markw3 het volgende:

[..]

Absoluut gelijk in, alleen totdat je op het moment komt dat je weinig anders kan dan faillissement aan te vragen. Het is absoluut geen chique manier, maar met de 20 miljoen die de investeerders er in willen steken gaan we er niet komen.
De schuld moet tot een maximaal 5 miljoen worden teruggebracht om uberhaubt een broek te hebben om omhoog te houden, gezien de inkomsten die er de komende jaren gaan komen (dit jaar en zoals het er nou naar uitziet volgend jaar geen europese inkomsten)...

Ik kan me vinden in jou verhaal, maar denk niet dat je daarmee op dit moment de boel weer op de rails krijgt.
True, daarom willen wij ook onderzoeken of we kunnen helpen.
markw3
 markw3 - maandag 18 oktober 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap ik, de waanzin is afkomstig van Van den Herik/Derksen.
De vraag is echter eerder wat er komende weken voor perpectieven voortkomen uit de fusie sc-bvo-stadion én de aandelen-inkoop van Blokland c.s.
Eerst dát, daarna verder kijken.
Mee eens en ik hoop dat Feyenoord achter de schermen bezig is, om er een veel betere deal uit te halen als nou het geval is... Het blijft in ieder geval wel een keer verdacht rustig rond de verhalen met de investeerders. Hopelijk een goed teken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 oktober 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:22 schreef markw3 het volgende:

[..]

Mee eens en ik hoop dat Feyenoord achter de schermen bezig is, om er een veel betere deal uit te halen als nou het geval is... Het blijft in ieder geval wel een keer verdacht rustig rond de verhalen met de investeerders. Hopelijk een goed teken.
Het IS een goed teken. Dit lijkt mij het moment om als geldschieters het Legioen aan je te binden.
ed69
 ed69 - maandag 18 oktober 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen waar het geld blijft wat feyenoord betaald aan huur voor het stadion
craven
 craven - maandag 18 oktober 2010 - 23:29   quote  deeplink  
eigenaar stadion
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 18 oktober 2010 - 23:29   quote  deeplink  
spotclub
markw3
 markw3 - maandag 18 oktober 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het IS een goed teken. Dit lijkt mij het moment om als geldschieters het Legioen aan je te binden.
Ja idd, alleen dat gebeurt nog niet omdat de punten nog niet op de i staan... Indien dat zo is, kun je het legioen aan je binden en er in 1 klap een mega deal van maken.
markw3
 markw3 - maandag 18 oktober 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:29 schreef craven het volgende:
eigenaar stadion
inkoppertje... haha

Maar hoezo de vraag??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2010 door markw3 --
markw3
 markw3 - maandag 18 oktober 2010 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:22 schreef Els het volgende:

[..]

True, daarom willen wij ook onderzoeken of we kunnen helpen.
ook weer mee eens...
ed69
 ed69 - maandag 18 oktober 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:29 schreef craven het volgende:
eigenaar stadion
Ja dat weet ik maar jaren geleden is er een splitising gemaakt van de Bvo Feyenoord, De amateurs en NV stadion Feyenoord. Neem aan dat de bvo ook wel een aandeel in het stadion nv heeft gekregen. Als Feyenoord al jaren 6 miljoen euro huur per jaar betaalt aan het stadion waar is dat geld nu dan?
markw3
 markw3 - maandag 18 oktober 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Onderhoud/behoud van het stadion... Reken maar dat er belachelijk veel geld in gaat zitten bij de Kuip.
ed69
 ed69 - maandag 18 oktober 2010 - 23:41   quote  deeplink  
Ja dat zal je met de kroketten opbrengst er niet uithalen denk ik . Maar met het nieuwe stadion van 600 mln. staat in de krant de volgende begroting. Gemeente 200 mln, Bank 200 mln en Stadion 200 mln. Betekent dat dan dat ze ergens 200 mln hebben, want anders zou de bank 400 mln moeten financieren.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 19 oktober 2010 - 02:06   quote  deeplink  
Als dit gaat gebeuren is Feyenoord mijn club niet meer.
markw3
 markw3 - dinsdag 19 oktober 2010 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:41 schreef ed69 het volgende:
Ja dat zal je met de kroketten opbrengst er niet uithalen denk ik . Maar met het nieuwe stadion van 600 mln. staat in de krant de volgende begroting. Gemeente 200 mln, Bank 200 mln en Stadion 200 mln. Betekent dat dan dat ze ergens 200 mln hebben, want anders zou de bank 400 mln moeten financieren.
nee, dat lijkt me niet (zal wel een heel raar verhaal worden anders).

Zal uit verkoop van de oude Kuip en verkoop van aandelen in de nieuwe Kuip gefinancierd worden. Waarschijnlijk investeringen uit het bedrijfsleven.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 19 oktober 2010 - 07:45   quote  deeplink  
Zwart wit gezien is de optie Licentie overnemen van Excelsior geen slecht idee...beide clubs hebben amper bestaansrecht. Met de surseance van betaling ben je in 1 klap van je schuld van 50 miljoen af! Wat er overblijft is ongeveer 10-15 miljoen die je af moet betalen. Feyenoord en excelsior kunnen dan wel weer verder en in de toekomst kijken.. wat is er momenteel anders dan?? beide een eigen voorzitter met elk een eigen belang (zonder toekomst, sportief gezien) spelers van excelsior komen voor een groot gedeelte al van Feyenoord.
Het grootste probleem wordt nog de verdeling van bestuur en zeggenschap incl. de achterban! Maar ik denk zoals "snor" ook zegt, 50 miljoen aan schuld dan bungel je de komende 5 jaar nog onderin de ere divisie en hoelang kan je dan je achterban nog rustig houden want die eisen prestaties en aankopen!!! Als dit het enige redmiddel is om weer gezond te worden en toekomstperspectief bied doen.... maar ergens heb ik twijfels!!
el1986
 el1986 - dinsdag 19 oktober 2010 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 22:19 schreef El Aanmeldi het volgende:
ziek idee. alleen laatste redmiddel zou dit moeten zijn.
laat ik mij even duidelijk maken tegen jullie allemaal gehe.
ik wil niet samen gaan, maar idd, als laatste redmiddel??..iets anders kan tegen die tijd niet, of toch een herstart maken, wat ook wel goed zal komen denk ik.

off topic:

steeds een groepje inversteerders schiet ook voor geen meter op, want ik dacht dat dat groepje tot op heden, allang die 49% over zou kopen??

je moet gewoon hopen op een geldschieter, net als bij vitesse
ALLEEN, moet het wel zodanig zijn, dat ons team begint te scoren hehe, en winnen, want zoals bij vitesse schiet je er NU NOG NIKS MEE OP.

fer en wijnaldum zie ik nog wel bij tekenen, maar vlaar heb ik mijn twijfels bij..
el1986
 el1986 - dinsdag 19 oktober 2010 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 22:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Zeer slecht idee. Dit zou alleen een optie kunnen zijn als er voor BEIDE clubs geen andere uitweg is en zover is het zeker nog niet. Voor Feyenoord niet en al helemaal voor Excelsior niet. Dit zou ook heel ziek zijn richting de supporters van Excelsior, alsof Feyenoord dit even kan bepalen.
ja..eigenlijk heb ik het zo nog niet bekeken, excuses..
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 19 oktober 2010 - 08:01   quote  deeplink  
Geloof me niemand tekend bij... wat ze bij feyenoord gaan verdienen kunnen ze in engeland in 2 maanden tijd verdienen. En waar het allemaal om gaat is geld geld geld.... er zijn er nog maar heeeeel weinig met echte clubliefde!!!
el1986
 el1986 - dinsdag 19 oktober 2010 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 08:01 schreef El Jardinero het volgende:
Geloof me niemand tekend bij... wat ze bij feyenoord gaan verdienen kunnen ze in engeland in 2 maanden tijd verdienen. En waar het allemaal om gaat is geld geld geld.... er zijn er nog maar heeeeel weinig met echte clubliefde!!!
juist!

kortom, er moet iemand met een flink vermogen komen die feyenoord wil kopen voor 200.000.000(incl schuld)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door el1986 --
el1986
 el1986 - dinsdag 19 oktober 2010 - 08:36   quote  deeplink  
laten we het ´´ bellamy spektakel top niet vergeten... dat is miss nog iets meer realistischer haha
Milo
 Milo - dinsdag 19 oktober 2010 - 09:05   quote  deeplink  
slot dan maar?
Vnny
 Vnny - dinsdag 19 oktober 2010 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:10 schreef Els het volgende:

[..]

Ik kom uit een ander tijdperk. Heb nog geleerd dat je verantwoordelijk bent voor je eigen rotzooi. Ik zal, sinds ik volwassen ben, een ander niet opzadelen met mijn problemen. Ook niet als ik een eigen bedrijf heb. Er zijn altijd mogelijkheden, ook voor Feyenoord. Feyenoord heeft al veel te vaak anderen te hulp gevraagd. Eigen broek ophouden, dan kun je ook oprecht trots zijn als je iets bereikt hebt.
mooi gesproken Els, 100% eens
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 22:58 schreef soccer het volgende:

[..]

moeten eerst kampioen worden in de topklasse willen ze kunnen promoveren naar het betaalde voetbal.

en als je de amatuers opzadelt met deze enorme schuld ben je dat kapitaal ook in een keer kwijt.

eigenlijk is het al vanaf 1970 een zootje met de financieen. eind jaren 60 waren we de rijkste club van europa en nu de armst sloeber.
Och als de UEFA en de Fifa dezelfde regels zou aanhouden als de KNVB mbt financieen zouden wij Europese middenmoot zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 oktober 2010 - 11:54   quote  deeplink  
KNJB is t braafste jongetje van de klas.
wtf maakt t uit als je 50milj schuld hebt zolang je begroting rond is en je aan je betalingsverplichtingen kan voldoen?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 oktober 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 - 23:03 schreef soccer het volgende:

[..]

gebeurt in het zakenleven dagelijks hoor. De boel laten klappen en vrolijk doorstarten. Dus dat is voor de inversteerders ook niets nieuws.
Als dat de instelling van ons allemaal wordt pas ik ervoor, stel jij verkoopt spullen aan Feyenoord, en krijg nog 5 ton, ze gaan naar de klote, en jij heb nergens geld meer voor, denk je er dan nog zo over? Kijk het is Feyenoord die er een zooitje van maakt, daar hoeft een ander niet voor te bloeden.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 oktober 2010 - 13:59   quote  deeplink  
V.D. HERIK////PRUTSERT met je vreemde constructies, toen en nu
Ronnie9000
 Ronnie9000 - dinsdag 19 oktober 2010 - 14:04   quote  deeplink  
ik ben ervoor, doen! het maakt mij allemaal niet meer uit, dit is een hopeloze situatie en ik zie liever licht aan het eind van de tunnel. Dit gaat de komende tijd niet beter worden. Hiernaast zodra ze samen zijn aandelen verkopen, nieuwe directie, en je kan in een relatief korte tijd weer serieus genomen worden. Van de Herik, bij deze jammer dat je niet aan het roer zit.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 oktober 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 14:04 schreef Ronnie9000 het volgende:
ik ben ervoor, doen! het maakt mij allemaal niet meer uit, dit is een hopeloze situatie en ik zie liever licht aan het eind van de tunnel. Dit gaat de komende tijd niet beter worden. Hiernaast zodra ze samen zijn aandelen verkopen, nieuwe directie, en je kan in een relatief korte tijd weer serieus genomen worden. Van de Herik, bij deze jammer dat je niet aan het roer zit.
PPPffffffff, hij is een van de beginners van de problemen.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 19 oktober 2010 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 14:14 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

PPPffffffff, hij is een van de beginners van de problemen.
Dan ben je echt niet op de hoogte van het ontstaan van de schulden!! Als hij destijds niet binnen was gekomen waren ze allang failliet!!
Ronnie9000
 Ronnie9000 - dinsdag 19 oktober 2010 - 14:32   quote  deeplink  
16e plek, en volgende week psv hmmm ja gaat prima zo. owja niet te vergeten dat sommige contract niet verlengt zullen worden en zelfs voetballers van kleine clubs als bv roda of noem maar iets niet eens zin hebben om bij feyenoord te spelen terwijl in het verleden bijna elke nederlandse voetballer vereerd was. Iedereen kan wel trouw zijn aan de club en dat is logisch maar realistisch gezien moet er een oplossing komen. zakelijk gezien heeft jorien gelijk en is dit gewoon een goede stap naar gezondheid, dan maar naam weg. Er moet niet vergeten worden dat feyenoord allang niet meer de club is dat het in het verleden was. Wees niet zo coversatief.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 oktober 2010 - 15:46   quote  deeplink  
Ja, lekker schofterig tegenover alle investeerders. Dit noemen ze diefstal met de wet in de hand... De meesten zullen daar misschien voor zijn haha, maar in dit geval... nee, kan niet!! Ik snap niet dat vdHerik zich zo uitlaat... Ondanks dat hij zo negatief afscheid heeft genomen, had ik 'm toch altijd nog wel hoog, maar nu zakt hij keihard in aanzien...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 19 oktober 2010 - 15:50   quote  deeplink  
schijnt een trend te zijn: mensen die ooit bij Feyenoord gewerkt hebben kunnen het niet laten om zich negatief uit te laten over de club...
raket
 raket - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:01   quote  deeplink  
Nou dat zou wel een hele zielige vertoning worden.
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 15:46 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, lekker schofterig tegenover alle investeerders. Dit noemen ze diefstal met de wet in de hand... De meesten zullen daar misschien voor zijn haha, maar in dit geval... nee, kan niet!! Ik snap niet dat vdHerik zich zo uitlaat... Ondanks dat hij zo negatief afscheid heeft genomen, had ik 'm toch altijd nog wel hoog, maar nu zakt hij keihard in aanzien...
Arie, Jorien komt uit een keiharde zakelijke wereld waar andere wetten gelden dan in het voetal. Vaak gaat dat gepaard met overnames en tegen het randje van de wet! Ik zeg daarbij niet dat ik daarvoor ben maar zo liggen de zakelijke wetten momenteel in Nederland, en om die niet te hoeven omzeilen is dit de meest makkelijke en simpele manier!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Laten we fuseren met de Joden, worden we fc randstad kan je juichen voor Suarez.

Stelletje opportunisten hiero!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door hotjumper --
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 16:27 schreef hotjumper het volgende:
Laten we fuseren met de Joden, worden we fc randstad kan je juichen voor Suarez.

Stelletje opportunisten hiero!
slecht plan, jumper!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 16:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

slecht plan, jumper!
Ja zeker, maar vergelijkbaar met wat hier verder geoppert wordt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord moet verder gaan op licentie van Excelsior'









0.0075550