BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord moet verder gaan op licentie van Excelsior'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 16:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja zeker, maar vergelijkbaar met wat hier verder geoppert wordt.
tsja
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 oktober 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Excelsior kralingse joden?
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 17:32   quote  deeplink  
oh?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 oktober 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Anders zie ik de gelijkenis niet.
Persie liep vroeger ook in een jodenshirt
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 oktober 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 14:32 schreef Ronnie9000 het volgende:
16e plek, en volgende week psv hmmm ja gaat prima zo. owja niet te vergeten dat sommige contract niet verlengt zullen worden en zelfs voetballers van kleine clubs als bv roda of noem maar iets niet eens zin hebben om bij feyenoord te spelen terwijl in het verleden bijna elke nederlandse voetballer vereerd was. Iedereen kan wel trouw zijn aan de club en dat is logisch maar realistisch gezien moet er een oplossing komen. zakelijk gezien heeft jorien gelijk en is dit gewoon een goede stap naar gezondheid, dan maar naam weg. Er moet niet vergeten worden dat feyenoord allang niet meer de club is dat het in het verleden was. Wees niet zo coversatief.
Wat heeft dat nou met conservatief te maken? Als jij jezelf dan progressief noemt, okee. Ik hou het op onbenullig opportunisme met rechtste kutstreken.
soccer
 soccer - dinsdag 19 oktober 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 13:56 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Als dat de instelling van ons allemaal wordt pas ik ervoor, stel jij verkoopt spullen aan Feyenoord, en krijg nog 5 ton, ze gaan naar de klote, en jij heb nergens geld meer voor, denk je er dan nog zo over? Kijk het is Feyenoord die er een zooitje van maakt, daar hoeft een ander niet voor te bloeden.
helaas is het bij het bedrijf waar ik werk al een paar keer gebeurt. Dus ga je er inderdaad zo over denken. De regelgeving in nederland is helaas niet anders.
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 17:35 schreef Stylzz het volgende:
Anders zie ik de gelijkenis niet.
Persie liep vroeger ook in een jodenshirt
oh!
ar
 ar - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:08   quote  deeplink  
z,n tweelingbroer zeker!
ar
 ar - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 14:32 schreef Ronnie9000 het volgende:
16e plek, en volgende week psv hmmm ja gaat prima zo. owja niet te vergeten dat sommige contract niet verlengt zullen worden en zelfs voetballers van kleine clubs als bv roda of noem maar iets niet eens zin hebben om bij feyenoord te spelen terwijl in het verleden bijna elke nederlandse voetballer vereerd was. Iedereen kan wel trouw zijn aan de club en dat is logisch maar realistisch gezien moet er een oplossing komen. zakelijk gezien heeft jorien gelijk en is dit gewoon een goede stap naar gezondheid, dan maar naam weg. Er moet niet vergeten worden dat feyenoord allang niet meer de club is dat het in het verleden was. Wees niet zo coversatief.
naam weg!? ben je wel helemaal lekker!
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
nee, dus
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 20:08 schreef ar het volgende:
z,n tweelingbroer zeker!
Nou ook die niet denk ik!!!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Wanneer wordt patient Feyenoord officieel dood verklaard? en door wie? Juist, v.d.Herik, de man die één van de genen is die Feyenoord naar de bliksem hebben geholpen. Weet nu ineens de oplossing om zijn frustraties op af te reageren: de vernietiging van Feyenoord.
Hoe is het mogelijk dat we na Kieboom geen enkele goede voorzitter meer hebben gehad. Wat voor spelletjes worden er al jaren lang gespeeld?
Nu heeft onbenul Gudde naar zijn mening de grote boosdoener gevonden:BEENHAKKER, want die heeft tot nu toe de selectie niet sterker gemaakt. Dank je wel, met nul centen op zak en een bestuur dat, als Leo iets wil, er onmiddellijk een streep doorhaalt. Het goeddoordachte plan van Bram werd ook van tafel geveegd, want het past niet in het plaatje van Gudde, samen met v.d.Herik de grootste Feyenoord haters die ik me kan bedenken.

En de supporters: Ach denkt Gudde, laat ze maar schreeuwen, laat ze maar dromen, ik doe wat ik wil en dat is Feyenoord naar de bliksem helpen.

Hoe lang moet het nog duren, hoeveel ergenis moeten de supporters nog verdragen tot het moment dat ze zeggen: nu is het genoeg. Maar dat moment is nu, het is één minuut voor twaalf. Als er nu niets gebeurt is Feyenoord inderdaad dood en begraven.

Maar ja, er wordt gekankerd, er wordt gehuild, we hebben slapeloze nachten. maar we drinken een glas, doen een plas en laten de hele puinhoop in het Maasgebouw zoals het was.

Arm Feyenoord, rust zacht!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:29   quote  deeplink  
amen
ar
 ar - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:29   quote  deeplink  
vergeet niet dat v.d. Herik feyenoord ooit uit de diepste stront heeft gehaald.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 20:29 schreef ar het volgende:
vergeet niet dat v.d. Herik feyenoord ooit uit de diepste stront heeft gehaald.
voor 2 miljoen gulden,kan je nagaan blokland heeft 4 miljoen euro betaald voor de teen van cisse
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Om ze er daarna nog verder in te drukken
ar
 ar - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:47   quote  deeplink  
hebben jullie gelijk in.ben benieuwd wat de volgende reddingsactie is.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 19 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

voor 2 miljoen gulden
?
biak
 biak - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Hallo stuk nageboorte uit Rotterdam.
Hoe durf jij te zeggen dat van v de Herik een feyenoord hater is,
Grotere fan bestaat er niet als van de Herik.
Hij is verguist en vernederd en op zijn feyenoord hart getrapt.
Jullie hebben hem de kuip uit gekankert deze zelfde v d Herik heb Feyenoord al is een keer gered ook al heb hij fouten gemaakt,zoals iedereen dat wel eens overkomt
Was hij nog maar bij Feyenoord, dan was dit met onze Club nooit gebeurt.
Maar deze hersenloze begrijpen het nog steeds niet .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
SLOTJE!!!
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 21:37 schreef biak het volgende:
Hallo stuk nageboorte uit Rotterdam.
Hoe durf jij te zeggen dat van v de Herik een feyenoord hater is,
Grotere fan bestaat er niet als van de Herik.
Hij is verguist en vernederd en op zijn feyenoord hart getrapt.
Jullie hebben hem de kuip uit gekankert deze zelfde v d Herik heb Feyenoord al is een keer gered ook al heb hij fouten gemaakt,zoals iedereen dat wel eens overkomt
Was hij nog maar bij Feyenoord, dan was dit met onze Club nooit gebeurt.
Maar deze hersenloze begrijpen het nog steeds niet .
10000% mee eens!! Lijkt wel of niemand meer weet hoe ver en diep we gezonken waren voordat van de Herik binnekwam.... en kijk wat we daarna hebben gepresteerd. sinds zijn vertrek is het alleen maar dieper dieper en dieper gezakt!! Het toenmalige bestuur heeft van den Herik gekrenkt tot op het bot, miljoenen achterstand werd er gezegd.... maar kochten doodleuk uitgerangeerde spelers met dikke salarissen!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:25 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

10000% mee eens!! Lijkt wel of niemand meer weet hoe ver en diep we gezonken waren voordat van de Herik binnekwam.... en kijk wat we daarna hebben gepresteerd. sinds zijn vertrek is het alleen maar dieper dieper en dieper gezakt!! Het toenmalige bestuur heeft van den Herik gekrenkt tot op het bot, miljoenen achterstand werd er gezegd.... maar kochten doodleuk uitgerangeerde spelers met dikke salarissen!!!
wel mee eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:39   quote  deeplink  
Ik ook,maar de gedacht dat Excelsior opgeslokt moet worden door Feyenoord vind ik vies..Daarom pleit ik voor een SLOTJE
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ook,maar de gedacht dat Excelsior opgeslokt moet worden door Feyenoord vind ik vies..Daarom pleit ik voor een SLOTJE
ook, . . . . wel mee eens!
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:45   quote  deeplink  
nou de gedachte dat Feyenoord door excelsior wordt overgenomen vind ik veel erger!
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:45 schreef Jooppie het volgende:
nou de gedachte dat Feyenoord door excelsior wordt overgenomen vind ik veel erger!
moet ik jou (ook) serieus nemen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord moet verder gaan op licentie van Excelsior'









0.0099530