|
|
remco k
|
|
|
Er gaat/ging nu een discussie over het schelden na de goal van Hammie.
Die discussie slaat kant nog wal, Mounir heeft het namelijk tegen Milano Koenders.
Mijn neefje komt net hier ff langs om wat op te halen, hij heeft nog helemaal niks gezien van wat dan ook op de tv, maar was gister wel in het stadion vlak bij de goal achter de boarding, hij mocht namelijk met een goede maat van mij mee die al jaren in de Arena werkt.
Het eerste wat hij zei, was natuurlijk de goal van Mounir, wat geweldig he, zei hij, ik zei tegen hem dat het inderdaad een hele mooie goal was.
Weetje zei hij daarna, dat Koenders dacht dat het een lucky was? ik vroeg hem hoezo dan? hij zei toen dat Milan Koenders dat riep vlak nadat hij de goal maakte, Mounir draaide toen om en riep tegen Koender "Fuck off"
Mijn neefje zei dit dus zonder ook maar iets erover te hebben gehoord. Niks aan de hand dus lijkt me.
Of je me geloofd of niet, ik meld het toch, en ga niet om bronnen roepen ofzo aub, reageer dan lekker niet |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik heb net Milano ff gebeld maar hij weet van niks. Lijkt me echt onwaarschijnlijk dat hij zou zeggen is een Lucky.En knap dat je neefje dat gehoord heb als er 50000 mensen juichen.Vreemd verhaal na mijn idee. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 23:08 schreef remco k het volgende:Er gaat/ging nu een discussie over het schelden na de goal van Hammie. Die discussie slaat kant nog wal, Mounir heeft het namelijk tegen Milano Koenders. Mijn neefje komt net hier ff langs om wat op te halen, hij heeft nog helemaal niks gezien van wat dan ook op de tv, maar was gister wel in het stadion vlak bij de goal achter de boarding, hij mocht namelijk met een goede maat van mij mee die al jaren in de Arena werkt. Het eerste wat hij zei, was natuurlijk de goal van Mounir, wat geweldig he, zei hij, ik zei tegen hem dat het inderdaad een hele mooie goal was. Weetje zei hij daarna, dat Koenders dacht dat het een lucky was? ik vroeg hem hoezo dan? hij zei toen dat Milan Koenders dat riep vlak nadat hij de goal maakte, Mounir draaide toen om en riep tegen Koender "Fuck off" Mijn neefje zei dit dus zonder ook maar iets erover te hebben gehoord. Niks aan de hand dus lijkt me. Of je me geloofd of niet, ik meld het toch, en ga niet om bronnen roepen ofzo aub, reageer dan lekker niet Het zou zo maar kunnen, Remco! Ik kan me namelijk beslist niet voorstellen dat Mounir dit tegen een teamgenoot zou roepen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 23:17 schreef Pietje het volgende:[..] Het zou zo maar kunnen, Remco! Ik kan me namelijk beslist niet voorstellen dat Mounir dit tegen een teamgenoot zou roepen. Ik zie hem er wel voor aan.Hij kan best horkerig zijn hoor.Kijk maar naar zn tijd bij AZ. Dat hij niet meer met de pers praatte of ze afkatte.Zat het even tegen was meneer gewoon erg gepiekeerd zag je aan alles.Als het tegen zit word het een vervelend mannetje. Geloof me blijft toch Marokaans temperemanent hebben. Soort van arrogantie heeft Affelay ook wel eens last van. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
mounir krijgt de bal van suarez in de wedstrijd tegen ac milan.. waarom zou mounir een hekel aan suarez hebben?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 23:53 schreef freakie het volgende:mounir krijgt de bal van suarez in de wedstrijd tegen ac milan.. waarom zou mounir een hekel aan suarez hebben?? Het is een teamsport dus ja tuurlijk spelen ze de bal naar elkaar. Dan zouden ze nog wel een hekel aan elkaar kunnen hebben. Maar dat is denk ik niet het geval. Ach lekker boeiend allemaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 oktober 2010 - 23:13 schreef Guyt het volgende:Ik heb net Milano ff gebeld maar hij weet van niks. Lijkt me echt onwaarschijnlijk dat hij zou zeggen is een Lucky.En knap dat je neefje dat gehoord heb als er 50000 mensen juichen.Vreemd verhaal na mijn idee. Als je bijna tegen de Boarding aantstaat, dan hoor je het wel hoor, die spelers hoeren elkaar ook redelijk goed hoor. En zoals ik al zei, je hoeft het niet te geloven... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
normaal gesproken kan ik me niet voorstellen dat hij dit tegen suarez doet wel zeg ik dat het 2 jongen zijn met pure indivduele klasse en graag beter willen zijn dan elkaar, suarez is in onze ogen beter neem ik aan maar onderling kan het anders spelen. mounir wou ook al erg veel geld en een luxe auto en dat soort dingen dus het is een jongen die het hoog ik zn bolletje heeft zitten. als ik dan zie dan luis en mounir het af en toe geweldig doen samen , maar af en toe mekaar ook totaal niet willen zien, kan ik me voorstellen dat dat ook frustratie oplevert en zo'n beweging maakt zo van: jij speelt niet af en schiet hem naast of over, kijk dit het gene zoals het moet alhouwel luis daar lak aan zal hebben, maar zon scenario zou best kunnen. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Guyt , je zit te klagen over dat het niet te geloven is dat zijn neefje (van remco k) het hoorde vanaf de boarding.. maar dat jij die koenders even opbelt dat is wel te geloven? Waarom zou hij niet zeggen , dat het een lucky goal was? Ik zou hetzelfde gedaan hebben als ik tegen iemand stond die hem er zo inschoot..
Feit blijft dat hij er mooi in zat , en mocht er iets geroepen zijn , waarom zouden we daar moeilijk over doen.. Lijkt me niet dat er gezeik gaat komen tussen die 2.. Maar laten we vooral de media uit gaan hangen en blijven zeuren over een niet interessant onderwerp... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Eehhh.. het doelpunt was toch mooi?
Wat nou lullen over Fok Off..
Elsalakeim ofzoiets |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Asalamaleikem, neem um in je hand en bekijk um:):) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Die ja..
als ze maar doelpunten maken... wat en wie ze aanbidden.
Ik aanbid Ajax.. vinden ze denk ik ook niet goed
hahahahaha |
|
|
|