|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: +1, hebben toch veel toppers bij ons gespeeld he? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
of bedoelt jumper misschien een andere Clemens? . . . die nog een tijdje in Africa heeft gezeten?
niet dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Dwight Blackson ook zo'n topper
(ik ben van '78) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: inderdaad een fenomeen;
Blackson
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie 1989/90 Feyenoord 8 0 Eredivisie 1990/91 Feyenoord 7 0 Eredivisie 1993/94 ADO Den Haag 10 1 Eerste divisie Totalen: 25 1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dwight Blackson! 'k word dement. Hoe kan iemand die vergeten.... |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
oh leuk! is glenn kwidama al genoemd? |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Feyenoord ging in de jaren tachtig ooit na afloop van het seizoen naar Curaçao. De selectie was nog maar net op de Antillen aangekomen of ze moesten al aantreden voor de eerste oefenpot. Ondanks de jetlag en de slopende hitte hielden de Rotterdammers de schade beperkt tot 2-1 tegen de lokale helden van Undeba. Ook coach Ab Fafié leed flink onder de hitte en de lange vliegreis want hij scoutte de beide doelpuntenmakers. Glenn Kwidama en Sixto Rovina (een middenvelder met één oog!) kwamen op uitnodiging van Fafié naar Rotterdam. Alleen Kwidama kreeg uiteindelijk een contract maar na een jaar en heel weinig speelminuten verliet hij De Kuip. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
De broertjes Simons en uiteraard Siertje Tebbenhof!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hoe heten ook alweer die ijslandse broers die zogeheten talenten uit de jaren 90? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En hij speelt gewoon weer hoor zondag... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Bjarki en Arnar Gunnlaugsson |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Arnar en Bjarki Gunnlaugsson |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ruben gaat het zondag flikken!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: laten we het maar (weer) hopen . . . . . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou wat zijn . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ik krijg zondag mijn gelijk..schaken///HELD!! lol.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Woehahaha, goeie topic!!
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/15041-schaken---ik-wil-me-revancheren-voor-moeilijk-seizoen-.html
Ruben Schaken kan terugkijken op een prima eerste week van de voorbereiding. De aanvaller die sinds de winterstop aan de kant stond met een knieblessure maakte zaterdagmiddag tegen Sportclub Feyenoord zijn rentree en beloonde zichzelf met een doelpunt. Zon treffer is een mooie opsteker, maar ik moet er verder niet te zwaar aan tillen, zei de buitenspeler. Met alle respect, maar we speelden slechts tegen amateurs.
Voor Schaken was de helft die hij tijdens de Broederstrijd speelde zijn eerste wedstrijd in bijna zeven maanden, nadat hij begin december voor het laatst met Jong Feyenoord/Excelsior in actie was gekomen. Het was leuk om weer op het veld te staan, zei hij. Maar ik moet niet liegen, want het was wel wennen voor me. Ik ben blij dat ik pijnvrij ben en ga nu rustig naar mijn niveau toewerken. Ik heb net als ieder ander bij de club een moeilijk jaar achter de rug en wil me komend seizoen revancheren.
Kaj Ramsteijn speelde zaterdagmiddag als enige Feyenoorder ruim zeventig minuten tegen de Sportclub. Het was voor de centrale verdediger niet zijn eerste optreden in Feyenoord één, nadat hij enkele seizoenen geleden reeds meerdere duels meespeelde tijdens de voorbereiding. Ik ben tevreden over hoe ik heb gespeeld, zei hij. Ik heb het simpel gehouden en heb geprobeerd in balbezit het spel snel te verplaatsen.
De jeugdinternational doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en deed afgelopen seizoen ervaring op op eredivisieniveau bij stadsgenoot Excelsior. Ik wil komend seizoen spelen, een basisplaats veroveren, besloot hij. Ik besef dat dat niet eenvoudig zal zijn met Ron Vlaar en Stefan de Vrij voor me, maar ik ga wel voor mijn kans. Ik moet er in elk geval voor zorgen dat ik er sta als één van hen wegvalt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
"Rustig naar mijn niveau toewerken."
Que? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nahja, wie weet hebben we de echte Schaken nog niet gezien. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: kan nooit slechter zijn toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeg nooit,nooit.... Maar ook ik ga er niet vanuit idd..hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lee Lee Lee Lee Lee |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ssssssssssssssssttttttttttttttttt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter 1 Schaken in de lucht dan 10 in De Kuip. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ach is toch niet de schuld bvan die gozert, hij kan niet beter, hadden ze hem maar niet moeten halen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 11:59 schreef craven het volgende:ach is toch niet de schuld bvan die gozert, hij kan niet beter, hadden ze hem maar niet moeten halen... Hij had óók in de helicoptert kunnen blijven... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: had ie kunnen doen, maar als je een vleugelspelert van VVV haald ,die eigenlijk vrij anoniem speelde, dan moet je misschien bij jezelf te raden gaan. Je kan die jongen niet kwalijk nemen dat hij bij feyenoord wil spelen voor een goed salaris |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 11:59 schreef craven het volgende:ach is toch niet de schuld bvan die gozert, hij kan niet beter, hadden ze hem maar niet moeten halen... Mwah, snel istie wel. Als je m dan kan leren passeren, word t nog wat.. Dus wie weet?
Vind t wel apart dat Auassar weg mag van van Geel, maar Ruben niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Mwah, snel istie wel. Als je m dan kan leren passeren, word t nog wat.. Dus wie weet? Vind t wel apart dat Auassar weg mag van van Geel, maar Ruben niet. snel is ie zeker, maar leren passeren wordt een stuk lastiger?. Ach van Geel ziet waarschijnlijk meer potentie in hem dan bij Adil... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:15 schreef craven het volgende:[..] snel is ie zeker, maar leren passeren wordt een stuk lastiger?. Ach van Geel ziet waarschijnlijk meer potentie in hem dan bij Adil... Dag in dag uit trainen op voorzetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:08 schreef craven het volgende:[..] had ie kunnen doen, maar als je een vleugelspelert van VVV haald ,die eigenlijk vrij anoniem speelde, dan moet je misschien bij jezelf te raden gaan. Je kan die jongen niet kwalijk nemen dat hij bij feyenoord wil spelen voor een goed salaris Er valt niemand wat kwalijk te nemen. Deze jongens waren transfervrij en ook de supporters hadden gemengde gevoelens: het kan wat zijn óf die 2 mislukken. Het laatste lijkt het geval. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja en dan hopen dat t eruit komt, persoonlijk vindt ik dat een prof van 29 dat zelf al had moeten kunnen.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Er valt niemand wat kwalijk te nemen. Deze jongens waren transfervrij en ook de supporters hadden gemengde gevoelens: het kan wat zijn óf die 2 mislukken. Het laatste lijkt het geval. die schaken is 29 geloof ik, dan weet je dat wat hij heeft laten zien niet veel beter wordt. En hij heeft niet veel laten zien... |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Onder het mom van "beter laat dan nooit". Kom op zeg die gast is 26/27. Dat word niet meer wat. Misschien iets voor Excelsior. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:21 schreef craven het volgende:[..] die schaken is 29 geloof ik, dan weet je dat wat hij heeft laten zien niet veel beter wordt. En hij heeft niet veel laten zien... Nee, maar van Geel zal hem als noodzakelijke(?) achtervang voor Biseswar houden? Het blijft voor delen nog armoe natuurlijk. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, maar van Geel zal hem als noodzakelijke(?) achtervang voor Biseswar houden? Het blijft voor delen nog armoe natuurlijk. Kan Issoufi daar niet spelen. Fernandez i.i.g. wel. Is zeg Schaken naar Excelsior |
|
|
|