BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SCHAKEN//////HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 19:09   quote  deeplink  
01-12-2011 Feyenoord en Ruben Schaken bereiken principeakkoord

Feyenoord en Ruben Schaken hebben donderdag een principeakkoord bereikt over verlenging van het contract van de aanvaller tot medio 2014. Feyenoord heeft daarnaast een optie om de overeenkomst met nog een extra seizoen te verlengen. De huidige verbintenis van Schaken loopt komende zomer af. Ik ben hartstikke blij met dit nieuwe contract, zei de buitenspeler donderdagmiddag. Het geeft aan dat de club vertrouwen in me heeft. Ik wil dit graag terugbetalen en blijf daar hard aan werken.

20110917_gra_schaken02_vk_scaled_7.jpg

Martin van Geel toonde zich eveneens content met de op handen zijnde contractverlenging van Schaken. Wij zijn tevreden over de prestaties van Ruben en zijn daarom blij dat wij hem langer aan de club hebben kunnen binden, zei de technisch directeur. Ruben kan voorin op beide flanken uit de voeten, heeft veel kracht en snelheid en is bovendien een goede prof. Met zijn negenentwintig jaar kunnen wij nog jaren met hem vooruit.

Schaken kwam in de zomer van 2010 transfervrij over van VVV-Venlo, waar hij destijds een van de sterkhouders was. Ik ging van een kleine naar een grote club en had het daardoor in het begin wat moeilijk, keek de buitenspeler terug. Daar kwam nog een operatie overheen waardoor ik maanden buitenspel stond. Gelukkig is dit seizoen alles anders en gaat het een stuk beter met me.

Schaken is na Kostas Lamprou en Kaj Ramsteijn de derde speler in korte tijd die met een overeengekomen contractverlenging zijn toekomst verbindt aan Feyenoord. Ricky van Haaren en Diego Biseswar, beiden in het bezit van een contract dat komende zomer afloopt, zijn niet ingegaan op de door Feyenoord gedane aanbiedingen. Voor Van Geel was 1 december de dag waarop hij duidelijkheid wilde. Vandaag kunnen we dus de balans opmaken, zei hij. Met Ruben erbij hebben drie jongens voor verlenging gekozen. Dat schept duidelijkheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door FR-Elmo --
JanM
 JanM - donderdag 01 december 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 19:09 schreef FR-Douwe het volgende:
01-12-2011 Feyenoord en Ruben Schaken bereiken principeakkoord

Feyenoord en Ruben Schaken hebben donderdag een principeakkoord bereikt over verlenging van het contract van de aanvaller tot medio 2014. Feyenoord heeft daarnaast een optie om de overeenkomst met nog een extra seizoen te verlengen. De huidige verbintenis van Schaken loopt komende zomer af. Ik ben hartstikke blij met dit nieuwe contract, zei de buitenspeler donderdagmiddag. Het geeft aan dat de club vertrouwen in me heeft. Ik wil dit graag terugbetalen en blijf daar hard aan werken.

[ afbeelding ]

Martin van Geel toonde zich eveneens content met de op handen zijnde contractverlenging van Schaken. Wij zijn tevreden over de prestaties van Ruben en zijn daarom blij dat wij hem langer aan de club hebben kunnen binden, zei de technisch directeur. Ruben kan voorin op beide flanken uit de voeten, heeft veel kracht en snelheid en is bovendien een goede prof. Met zijn negenentwintig jaar kunnen wij nog jaren met hem vooruit.

Schaken kwam in de zomer van 2010 transfervrij over van VVV-Venlo, waar hij destijds een van de sterkhouders was. Ik ging van een kleine naar een grote club en had het daardoor in het begin wat moeilijk, keek de buitenspeler terug. Daar kwam nog een operatie overheen waardoor ik maanden buitenspel stond. Gelukkig is dit seizoen alles anders en gaat het een stuk beter met me.

Schaken is na Kostas Lamprou en Kaj Ramsteijn de derde speler in korte tijd die met een overeengekomen contractverlenging zijn toekomst verbindt aan Feyenoord. Ricky van Haaren en Diego Biseswar, beiden in het bezit van een contract dat komende zomer afloopt, zijn niet ingegaan op de door Feyenoord gedane aanbiedingen. Voor Van Geel was 1 december de dag waarop hij duidelijkheid wilde. Vandaag kunnen we dus de balans opmaken, zei hij. Met Ruben erbij hebben drie jongens voor verlenging gekozen. Dat schept duidelijkheid.
Van Haaren en Biseswar hebben we dit seizoen erg weinig aan gehad, dus daar missen we niet heel veel aan. Hopen dat ze komende winter kunnen worden verkocht. Het feit dat Ruben bijtekent is positief, voor Kaj en Kostas is het fijn dat ze bij hebben mogen tekenen. De contouren worden steeds duidelijker onder Van Geel. Nu nog wat betreft de trainer ...
sevillana
 sevillana - donderdag 01 december 2011 - 19:34   quote  deeplink  
hmmmmmmmm, . . is er nu een reden tot juichen?
ar
 ar - donderdag 01 december 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 19:34 schreef sevillana het volgende:
hmmmmmmmm, . . is er nu een reden tot juichen?
gematigde euforie of zo?..
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 19:34 schreef sevillana het volgende:
hmmmmmmmm, . . is er nu een reden tot juichen?
kon geen ander schaken-topic zo snel vinden hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 december 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Ik geloof wel in Ruben, tuurlijk is het geen topper. Maar zondag word die Bouma helemaal gek van hem, dat verzeker ik jullie.
DK
 DK - donderdag 01 december 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 20:03 schreef RenatoBos het volgende:
Ik geloof wel in Ruben, tuurlijk is het geen topper. Maar zondag word die Bouma helemaal gek van hem, dat verzeker ik jullie.
+ 2
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 december 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Yay.
MMM
 MMM - donderdag 01 december 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Begon sterk aan het seizoen waarmee hij me enorm verraste, maar valt nu weer wat terug. Met het vertrek van Biseswar is hij de enige 'echte' rechtsbuiten. Zie maar eens een transfervrije rechtsbuiten te vinden..

Hopelijk laat hij het zondag gelijk zien!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 december 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Zondag laat hij het zien. Heel de wereld zal Feyenoord zien schitteren MMM
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 december 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 21:41 schreef MMM het volgende:
Begon sterk aan het seizoen waarmee hij me enorm verraste, maar valt nu weer wat terug. Met het vertrek van Biseswar is hij de enige 'echte' rechtsbuiten. Zie maar eens een transfervrije rechtsbuiten te vinden..

Hopelijk laat hij het zondag gelijk zien!
+1
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 december 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 21:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

+1
+2
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 01 december 2011 - 21:49   quote  deeplink  
+3
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 december 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Het is dat ik vertrouwen heb in van Geel, anders had ik deze contractverlenging niet zo goed begrepen.
Ik hou het maar op de uitleg van MMM hierboven.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Ik ben blij dat hij wil blijven, de enige reden is dezelfde als MMM geeft. Vind het wel veelzeggend dat we hier blij mee moeten zijn.....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 december 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Voor de breedte prima
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 01 december 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Voorlopig voor de basis ook prima
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 02 december 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 22:11 schreef hoogvliet010 het volgende:
Voorlopig voor de basis ook prima
eens, hij doet het tot nu toe prima.
sterkste en meest constante aanvaller na Superguidetti
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 08:56   quote  deeplink  
Ik sluit me aan bij de kromme2. Vind hem na Guidettie de beste aanvaller in onze geledingen met Tevens Cabral.
MMM
 MMM - maandag 26 november 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Schaken geblesseerd na tackle Leerdam

Ruben Schaken heeft de uitlooptraining van maandagochtend niet kunnen voltooien. De buitenspeler, die gisteren nog wist te scoren voor de Rotterdammers, raakte tijdens de oefensessie geblesseerd en moest van het veld worden gedragen. Schaken stortte ter aarde na een tackle van collega-speler Kelvin Leerdam tijdens een rondo. Een auto moest er vervolgens aan te pas komen om de 30-jarige aanvaller van Varkenoord richting de kleedkamer van De Kuip te brengen, waar hij verder onderzocht zal worden aan zijn kwetsuur. Mogelijk wordt Schaken ook overgebracht naar het ziekenhuis om de definitieve ernst van zijn blessure vast te stellen.
Tyfus Leerdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door MMM --
MMM
 MMM - maandag 26 november 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Ruben Schaken heeft een vleeswond aan zijn onderbeen opgelopen en werd daarna even niet goed.
MMM
 MMM - maandag 26 november 2012 - 14:58   quote  deeplink  
De blessure van Ruben Schaken valt mee, de wedstrijd tegen RKC komt niet in gevaar. Aldus Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam op Twitter.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 15:43   quote  deeplink  
Wedstrijd tegen RKC komt niet in gevaar voor Schaken

600x400-kd-1265899.jpg

Ruben Schaken heeft de uitlooptraining van maandagochtend niet kunnen voltooien. De buitenspeler, die gisteren nog wist te scoren voor de Rotterdammers, raakte tijdens de oefensessie geblesseerd en moest van het veld worden gedragen. Schaken stortte ter aarde na een ongelukkige tackle van collega-speler Kelvin Leerdam tijdens een rondo. Een auto moest er vervolgens aan te pas komen om de 30-jarige aanvaller van Varkenoord richting de kleedkamer van De Kuip te brengen, waar hij verder onderzocht zal worden aan zijn kwetsuur. Mogelijk wordt Schaken ook overgebracht naar het ziekenhuis om de definitieve ernst van zijn blessure vast te stellen.
Waar de ene vleugelspeler de ziekenboeg verlaat, lijkt de andere zich nu dus als nieuwste lid aan te melden. Sekou Cissé traint weer vol mee met de selectie van trainer Ronald Koeman. Indien Schaken voor langere tijd wegvalt, dan heeft Koeman in ieder geval meteen een alternatief achter de hand.

UPDATE - Vleeswond voor Schaken
Ruben Schaken heeft een vleeswond aan zijn onderbeen opgelopen na een ongelukkige tackle tijdens een oefening op de training, zo meldt feyenoordtraining.nl. De international verliet de training direct. Verzorger Fred Zwang en fysiotherapeut René Dannenburg droegen Schaken na een klaarstaande auto, die hem terug naar het stadion bracht.

UPDATE - Wedstrijd tegen RKC komt niet in gevaar voor Schaken
'Het was een harde tackle vanaf de zijkant', zegt Schaken tegen Voetbal International. 'Ik had veel pijn, dus de medische staf bracht me met de auto naar de Kuip. De schade valt mee: een schaafwond van twee noppen.' Daardoor ziet het ernaar uit dat Schaken de wedstrijd tegen de Waalwijkers zonder problemen kan spelen. 'Als het goed is komt het weekend niet in gevaar.'
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 15:57   quote  deeplink  
Schaken trainde woensdag zonder problemen mee

264px-Ruben_Schaken_2012.jpg

Schaken heeft vandaag gewoon meegetraind bij Feyenoord. De aanvaller van Feyenoord liep afgelopen maandag een vleeswond op na een ongelukkige tackel van Leerdam. Een auto moest er vervolgens aan te pas komen om de 30-jarige aanvaller van Varkenoord richting de kleedkamer van De Kuip te brengen, waar hij verder werd onderzocht aan zijn kwetsuur. De woensdag training heeft Schaken zonder problemen kunnen afwerken.  Hij zal er komend weekend dus zeker bij kunnen zijn tegen RKC Waalwijk.
Bron:FR12

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SCHAKEN//////HELD









0.0091028