BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SCHAKEN//////HELD

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 19:09   quote  deeplink  
01-12-2011 Feyenoord en Ruben Schaken bereiken principeakkoord

Feyenoord en Ruben Schaken hebben donderdag een principeakkoord bereikt over verlenging van het contract van de aanvaller tot medio 2014. Feyenoord heeft daarnaast een optie om de overeenkomst met nog een extra seizoen te verlengen. De huidige verbintenis van Schaken loopt komende zomer af. Ik ben hartstikke blij met dit nieuwe contract, zei de buitenspeler donderdagmiddag. Het geeft aan dat de club vertrouwen in me heeft. Ik wil dit graag terugbetalen en blijf daar hard aan werken.

20110917_gra_schaken02_vk_scaled_7.jpg

Martin van Geel toonde zich eveneens content met de op handen zijnde contractverlenging van Schaken. Wij zijn tevreden over de prestaties van Ruben en zijn daarom blij dat wij hem langer aan de club hebben kunnen binden, zei de technisch directeur. Ruben kan voorin op beide flanken uit de voeten, heeft veel kracht en snelheid en is bovendien een goede prof. Met zijn negenentwintig jaar kunnen wij nog jaren met hem vooruit.

Schaken kwam in de zomer van 2010 transfervrij over van VVV-Venlo, waar hij destijds een van de sterkhouders was. Ik ging van een kleine naar een grote club en had het daardoor in het begin wat moeilijk, keek de buitenspeler terug. Daar kwam nog een operatie overheen waardoor ik maanden buitenspel stond. Gelukkig is dit seizoen alles anders en gaat het een stuk beter met me.