|
|
el1986
|
|
|
ik vind hem niet zo goed als dat ik gehoopt had, hij heeft toch al een aantal kansen gehad om ons naar de overwinnen te leiden, zie afgelope wedstrijd twente thuis, die bal had je minimaal op de slof moeten nemen, ipv op de onderkant van je voet..maar goed, dat kan gebeuren, alleen dan heb ik het nog niet over de overige wedstrijden, als onze LUC de body/volwassenheid zou hebben van onze smolov, dan zou luc er wel een paar intrappen..
ben benieuwd wat smolov ons nog kan laten zien, ik denk alleen niet veel! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
komt goed met smolov
als tomasson terug is hij in de spits smolov erachter
weer een laat topic btw |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
2e onzintopic van je in korte tijd, knap werk |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 08:41 schreef el1986 het volgende:ik vind hem niet zo goed als dat ik gehoopt had, hij heeft toch al een aantal kansen gehad om ons naar de overwinnen te leiden, zie afgelope wedstrijd twente thuis, die bal had je minimaal op de slof moeten nemen, ipv op de onderkant van je voet..maar goed, dat kan gebeuren, alleen dan heb ik het nog niet over de overige wedstrijden, als onze LUC de body/volwassenheid zou hebben van onze smolov, dan zou luc er wel een paar intrappen.. ben benieuwd wat smolov ons nog kan laten zien, ik denk alleen niet veel! zegt de man die Schaken goed vindt spelen, haha Je bent echt een grap
Jij vindt Leerdam ook te gek spelen zeker? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
nee, leerdam sucks..
uh voor de mensen, ik ben al een aantal jaar hier bekend. vraag de gene maar die weten dat ik ben opgepakt 2 jaar geleden wegens het bedreigen van een juffrouw...haha, via deze headliner.
nee maar ff serieus. ik vind dat schaken het wel redelijk goed doet. en smirnof nog niet, misschien in de toekomst, ik hoop het wel iig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
schaken doet zijn nest maar is een zwakke schakel, ik zie veel liever Cabral.
Smolov moet je wel goed gebruiken, dus in 4-4-2 samen met Castaignos
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 oktober 2010 door Vnny -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:55 schreef el1986 het volgende:nee, leerdam sucks.. uh voor de mensen, ik ben al een aantal jaar hier bekend. vraag de gene maar die weten dat ik ben opgepakt 2 jaar geleden wegens het bedreigen van een juffrouw...haha, via deze headliner. nee maar ff serieus. ik vind dat schaken het wel redelijk goed doet. en smirnof nog niet, misschien in de toekomst, ik hoop het wel iig oke ik weet dat maar ff een controle vraag want ik kan dit haast niet geloven, uit welke plaats ben jij van je bed gelicht? letteboer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahahaha die shit was grappig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4-4-2 gaan spelen met Luc en Smolov in de spits. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jij heb niet het recht om de /// streepje helden logo te gebruiken op deze manier...
SMOLOV///HELD!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dus, . . . . El . . . . /geen held |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:55 schreef el1986 het volgende:nee, leerdam sucks.. uh voor de mensen, ik ben al een aantal jaar hier bekend. vraag de gene maar die weten dat ik ben opgepakt 2 jaar geleden wegens het bedreigen van een juffrouw...haha, via deze headliner. kan ze alweer wat slapen? |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:55 schreef el1986 het volgende:nee, leerdam sucks.. uh voor de mensen, ik ben al een aantal jaar hier bekend. vraag de gene maar die weten dat ik ben opgepakt 2 jaar geleden wegens het bedreigen van een juffrouw...haha, via deze headliner. nee maar ff serieus. ik vind dat schaken het wel redelijk goed doet. en smirnof nog niet, misschien in de toekomst, ik hoop het wel iig Damn, tijd gaat snel. 2 jaar geleden alweer? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
we vieren hier straks ook een jubilieum |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 - 09:55 schreef el1986 het volgende:nee, leerdam sucks.. uh voor de mensen, ik ben al een aantal jaar hier bekend. vraag de gene maar die weten dat ik ben opgepakt 2 jaar geleden wegens het bedreigen van een juffrouw...haha, via deze headliner. Is dít nou weer voor iets... Dus...ehhh..je bedreigt iemand en dat vind je leuk? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: henk zeg maar niks als je er niet bij was! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee idd. T was overigens ook niet echt bedreigen enzo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zeg er ook niks over, Milo, maar hij omschrijft het nogal maf. Alsof ie er op kickt. En als je van niets weet en je leest dat... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:16 schreef FR-Henk het volgende:Ik zeg er ook niks over, Milo, maar hij omschrijft het nogal maf. Alsof ie er op kickt. En als je van niets weet en je leest dat... ach die slet moest gewoon haar bekhouden en niet zo provoceren de opmerkingen die ik maakte waren veel erger! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahaha. Maar ja ik weet ook niet waar om die ongeletterde boer t nog eens aan moest halen. T maakt m niet geloofwaardiger ofzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Edit dubbel 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Edit dubbel 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, kleine toestanden, grote ophef. 'tis duidelijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:22 schreef Stylzz het volgende:Hahaha. Maar ja ik weet ook niet waar om die ongeletterde boer t nog eens aan moest halen. T maakt m niet geloofwaardiger ofzo ik vraag me ook af of hij dat wel is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t m was, heeft ie nu weer een block. Gast had toch een perma-ban? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt niet uit of 't um wel of niet is, met die post van 'm eerder hierboven is die el een raar mannetje. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:59 schreef FR-Henk het volgende:Maakt niet uit of 't um wel of niet is, met die post van 'm eerder hierboven is die el een raar mannetje. Nee hoor is een goeie gozer. Als Youp vh hek die grap had gemaakt had de hele zaal plat gelegen. Maar blijkbaar geldt vrijheid van meningsuiting alleen voor Joodse politici en caberetiers. |
|
|
|
|
Rinus
|
|
|
Smolov moet je wel goed gebruiken, dus in 4-4-2 samen met Castaignos daar ben ik het mee eens dan komen de doelpunten wel |
|
|
|
|
Rinus
|
|
|
Smolov is een goede en sterke voetballer en moet vertrouwen krijgen van Been en moet gewoon in de basis beginnen en niet iedere keer 15 minuten invallen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:16 schreef FR-Henk het volgende:Ik zeg er ook niks over, Milo, maar hij omschrijft het nogal maf. Alsof ie er op kickt. En als je van niets weet en je leest dat... Misschien moet je er dan geen mening over hebben? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die had ik wel, totdat ik de info van Hotjumper las. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
kijk maar tegen twente 20 min 3 grote kansen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:[..] Nee hoor is een goeie gozer. Als Youp vh hek die grap had gemaakt had de hele zaal plat gelegen. Maar blijkbaar geldt vrijheid van meningsuiting alleen voor Joodse politici en caberetiers. klopt helemaal Jumper,zijn opmerking destijds was zo goed en strak dat die bij dat kutwijf keihard moet zijn aangekomen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze moesten haar in een kleedtje rollen ahahahah |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dunnetjes over doen hoeft niet hoor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: scheelt toch 300 euro Stylzz ;) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hangt die jodenvlag eigenlijk nog in die klas? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zo hebben we toch ook nog iemand gehad die er op zijn Hyves als een homo uitzag, met van die natte zwarte krulletjes? Ja toen viel er nog wel eens wat te lachen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 21:15 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Zo hebben we toch ook nog iemand gehad die er op zijn Hyves als een homo uitzag, met van die natte zwarte krulletjes? Ja toen viel er nog wel eens wat te lachen. Heeft Pi-air hier ook gepost? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Nee was ook een neus, maar een of andere speurder, ja daar kunnen de echte nog wat van leren, had na zoeken zijn hyves pagina of youtube pagina gevonden. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Wie weet post ie wel elke dag, maar onder welke naam? |
|
|
|