BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De blessures van afgelopen jaren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jooppie
 Jooppie - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Menig maal worden wij geconfronteerd met het feit dat we geen echte topclub meer zijn. Dit vooral omdat de prestaties van afgelopen jaren zo slecht waren.

Maar er wordt wel voor het gemak vergeten dat we de afgelopen jaren elke keer weer met enorm veel blessures hebben gezeten, en dan vooral van dragende spelers!

Hoe hadden we gestaan als we al die spelers wel hadden kunnen gebruiken?

Denk aan een de guzman, vlaar, dani fernandez, makaay in zijn oude vorm (6 weken) etc.

Ik denk dat we dan in ieder geval in het linkerrijtje hadden gestaan!
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:28   quote  deeplink  
De medische staf van Feyenoord bestaand uit Casper van Eijck, René Dannenberg, Fred Zwang en Marijn Eeuwijk kreeg onlangs collectief contractverlenging. Tot tevredenheid van Been. "Die mensen werken perfect met ons samen, dus hen verwijt ik helemaal niets. Sterker nog: ik denk dat wij de beste medische staf van Nederland hebben."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:28 schreef sevillana het volgende:
De medische staf van Feyenoord bestaand uit Casper van Eijck, René Dannenberg, Fred Zwang en Marijn Eeuwijk kreeg onlangs collectief contractverlenging. Tot tevredenheid van Been. "Die mensen werken perfect met ons samen, dus hen verwijt ik helemaal niets. Sterker nog: ik denk dat wij de beste medische staf van Nederland hebben."
hahahahahahaha
sterski010
 sterski010 - dinsdag 19 oktober 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:28 schreef sevillana het volgende:
De medische staf van Feyenoord bestaand uit Casper van Eijck, Ren� Dannenberg, Fred Zwang en Marijn Eeuwijk kreeg onlangs collectief contractverlenging. Tot tevredenheid van Been. "Die mensen werken perfect met ons samen, dus hen verwijt ik helemaal niets. Sterker nog: ik denk dat wij de beste medische staf van Nederland hebben."
Zijn we toch nog ergens de beste in.
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:56 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Zijn we toch nog ergens de beste in.
je vergeet de grasmat
Royaal
 Royaal - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

je vergeet de grasmat
en ons
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:08 schreef Royaal het volgende:

[..]

en ons
juist
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:56 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Zijn we toch nog ergens de beste in.
En niet te vergeten: De nieuwe bus
sterski010
 sterski010 - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 23:24 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

En niet te vergeten: De nieuwe bus
Nieuwe stickers he? Denk alleen niet dat die i-pad aansluitingen en hete lucht oven er al in zaten maar goed, ken je wel lekker bapaotjes stomen onderweg naar Almelo....

On: Das tuurlijk belachelijk als Mario dat gezegd heeft. We hebben de meeste langdurige blessures van iedereen in de eredivisie. Ze hadden Tomasson die al zo lang sukkelde ook nooit naar het W.K. mogen laten gaan, beetje het zelfde verhaal als Robben.Onze duurste, belangrijkste speler zit ook al sinds het wk in onze betaalde lappenmand. Misschien ook ff een claim bij de Deense bond neer leggen?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:41   quote  deeplink  
Mario is een beetje dom............

Zou zijn vrouw dat nu zeggen als mensen bij de slager of groenteboer vragen waarom Mario van die rare dingen zegt?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 oktober 2010 - 23:44   quote  deeplink  
Ach ja, gevalletje Been-bluf. Niet handig, kan beter eens vaker op z'n lip bijten.
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 - 22:28 schreef sevillana het volgende:
De medische staf van Feyenoord bestaand uit Casper van Eijck, René Dannenberg, Fred Zwang en Marijn Eeuwijk kreeg onlangs collectief contractverlenging. Tot tevredenheid van Been. "Die mensen werken perfect met ons samen, dus hen verwijt ik helemaal niets. Sterker nog: ik denk dat wij de beste medische staf van Nederland hebben."
Of ze de beste zijn, weet ik niet. Maar ze hebben wel heel veel ervaring....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 20 oktober 2010 - 08:21   quote  deeplink  
Volgens Mario B. zijn we overal het beste in, behalve in het voetballen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 oktober 2010 - 08:23   quote  deeplink  
Tsja waar ligt t probleem als iemand alles afscheurt. Misschien bij de manier van trainen?
De begeleidin? De speler zelf die niet aangeeft wat pijntjes te hebben, de staf die niets met die info doet?
Blijft gissen.

Feit is wel dat we er MET JDT, Vlaar, Fernandez, Cisse en Schenkeveld anders voor hadden gestaan.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2010 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 08:23 schreef Stylzz het volgende:
Tsja waar ligt t probleem als iemand alles afscheurt. Misschien bij de manier van trainen?
De begeleidin? De speler zelf die niet aangeeft wat pijntjes te hebben, de staf die niets met die info doet?
Blijft gissen.

Feit is wel dat we er MET JDT, Vlaar, Fernandez, Cisse en Schenkeveld anders voor hadden gestaan.
Helemaal mee eens. We doen nu net alsof we de arts van Bayern zijn, alsof wij weten wat de medische staf goed doet en vooral, wat niet.
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. We doen nu net alsof we de arts van Bayern zijn, alsof wij weten wat de medische staf goed doet en vooral, wat niet.
En jij doet nu net alsof die arts van Bayern niets weet, en dat is onzin. Lijkt er meer op dat Robben iets verzwijgt. Daarnaast heef Bayern gewoon een punt. En ik heb wel overal een mening over ja, en in het geval van de medische staf is die mening redelijk gefundeerd.
Vnny
 Vnny - woensdag 20 oktober 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:27 schreef Els het volgende:

[..]

En jij doet nu net alsof die arts van Bayern niets weet, en dat is onzin. Lijkt er meer op dat Robben iets verzwijgt. Daarnaast heef Bayern gewoon een punt. En ik heb wel overal een mening over ja, en in het geval van de medische staf is die mening redelijk gefundeerd.
vrouwen altijd met hun meningen pff

grapje Els
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2010 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:27 schreef Els het volgende:

[..]

En jij doet nu net alsof die arts van Bayern niets weet, en dat is onzin. Lijkt er meer op dat Robben iets verzwijgt. Daarnaast heef Bayern gewoon een punt. En ik heb wel overal een mening over ja, en in het geval van de medische staf is die mening redelijk gefundeerd.
Ik zeg NIET dat de arts van Bayern van niets weet. Ik zeg alleen dat de arts van Bayern al een oordeel velt over de medische staf bij de KNVB, terwijl idd Robben wel eens iets zou kunnen verzwijgen.
Net zo min kunnen wij over de medische staf van Feyenoord oordelen.
En als jij daar over redelijk gefundeerd kunt oordelen dan is dat alleen maar prettig.
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:32 schreef Vnny het volgende:

[..]

vrouwen altijd met hun meningen pff

grapje Els
Ja, erg he. En echt overal over hoor. Noem iets, en ik heb een mening...........
Milo
 Milo - woensdag 20 oktober 2010 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:48 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, erg he. En echt overal over hoor. Noem iets, en ik heb een mening...........
jezus je lijkt wel een wijf!
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik zeg NIET dat de arts van Bayern van niets weet. Ik zeg alleen dat de arts van Bayern al een oordeel velt over de medische staf bij de KNVB, terwijl idd Robben wel eens iets zou kunnen verzwijgen.
Net zo min kunnen wij over de medische staf van Feyenoord oordelen.
En als jij daar over redelijk gefundeerd kunt oordelen dan is dat alleen maar prettig.
Ik vind jou erg volgzaam, en zo nu en dan gaat mij dat enorm storen. Vandaag weer zo'n gevalletje. In al jouw posts lijk jij de personen die de baas zijn, zeg maar de authoriteit, te verdedigen, en ons op te roepen vooral geen kritiek op hen te hebben. Zo zit mijn wereld niet in elkaar. Ik geloof in kritiek. Hoe meer uitgesproken kritiek, hoe beter. Alleen als er kritiek op plannen komt, wordt er nogmaals naar gekeken, en kom je mogelijk tot betere inzichten. Als leidinggevende wil ik ook kritiek, niets zo storend als ja-knikkers, waardoor je plannen niet gechallenged en dus niet optimaal worden. Ik verdenk jou ervan een ja-knikker te zijn.
En daarnaast, ik denk dat er op dit forum echt wel mensen zitten met een goed werkend verstand, dus waarom zouden ze ergens geen mening over moeten hebben.
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:49 schreef Milo het volgende:

[..]

jezus je lijkt wel een wijf!
hmmm, zou zo maar kunnen ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Reactie bericht Els:

Waar ik voor sta is rust in de club, in ALLE geledingen. Als leidinggevende (ja, ook ik) vind ik het van groot belang dat druk van buitenaf niet je doelstelling moet aantasten. Wél moet je er voor open staan, inderdaad.
Feyenoord heeft steeds gezegd dat de missie is over eental jaren schuldenvrij weer terug te willen keren naar de top. Dat is superhelder én realistisch.
Ik ben het eens met dit beleid maar ben tegen met name persmuskieten/ego's die dit ondergraven en ons -supporters, ook op dit Forum- proberen te demotiveren.
En iedereen mag een mening hebben, dat vind ik zeker ook.
Je moet me niet in hoekjes gaan zetten. Ik roep niemand op tot wat dan ook. Zou ook wel verdomde arrogant wezen.
En ik zou anderen oproepen om geen kritiek te hebben? Wat voor beeld heb jij van de Forumleden? Je onderschat hen wel heel erg als je denkt dat ze zich van mijn mening iets zouden aan trekken. Die mening hebben ze zelf wel, hoor!

Nee, ik ben niet volgzaam, alleen nuchter en zakelijk.
Dat jij dat anders ziet is jouw zaak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door FR-Henk --
Milo
 Milo - woensdag 20 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:28 schreef FR-Henk het volgende:
Reactie bericht Els:

Waar ik voor sta is rust in de club, in ALLE geledingen. Als leidinggevende (ja, ook ik) vind ik het van groot belang dat druk van buitenaf niet je doelstelling moet aantasten. Wél moet je er voor open staan, inderdaad.
Feyenoord heeft steeds gezegd dat de missie is over eental jaren schuldenvrij weer terug te willen keren naar de top. Dat is superhelder én realistisch.
Ik ben het eens met dit beleid maar ben tegen met name persmuskieten/ego's die dit ondergraven en ons -supporters, ook op dit Forum- proberen te demotiveren.
En iedereen mag een mening hebben, dat vind ik zeker ook.
Je moet me niet in hoekjes gaan zetten. Ik roep niemand op tot wat dan ook. Zou ook wel verdomde arrogant wezen.
En ik zou anderen oproepen om geen kritiek te hebben? Wat voor beeld heb jij van de Forumleden? Je onderschat hen wel heel erg als je denkt dat ze zich van mijn mening iets zouden aan trekken. Die mening hebben ze zelf wel, hoor!

Nee, ik ben niet volgzaam, alleen nuchter en zakelijk.
Dat jij dat anders ziet is jouw zaak.
Hey dit kan echt niet! ik houd niet van moddergooien! los dit onderling op, of niet maar val ons er niet mee lastig!
MMM
 MMM - woensdag 20 oktober 2010 - 10:36   quote  deeplink  
Dit kan leuk worden!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 oktober 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Zzzzzzz huh wat?
Vnny
 Vnny - woensdag 20 oktober 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:36 schreef MMM het volgende:
Dit kan leuk worden!
ik pak alvast wat popcorn :-)
MMM
 MMM - woensdag 20 oktober 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:38 schreef Vnny het volgende:

[..]

ik pak alvast wat popcorn :-)
Lekker!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2010 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:34 schreef Milo het volgende:

[..]

Hey dit kan echt niet! ik houd niet van moddergooien! los dit onderling op, of niet maar val ons er niet mee lastig!
Is geen moddergooien hoor. Gewoon gezonde discussie.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 oktober 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

..... Gewoon gezonde discussie.
toepasselijk in dit topic.
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:28 schreef FR-Henk het volgende:
Reactie bericht Els:

Waar ik voor sta is rust in de club, in ALLE geledingen. Als leidinggevende (ja, ook ik) vind ik het van groot belang dat druk van buitenaf niet je doelstelling moet aantasten. Wél moet je er voor open staan, inderdaad.
Feyenoord heeft steeds gezegd dat de missie is over eental jaren schuldenvrij weer terug te willen keren naar de top. Dat is superhelder én realistisch.
Ik ben het eens met dit beleid maar ben tegen met name persmuskieten/ego's die dit ondergraven en ons -supporters, ook op dit Forum- proberen te demotiveren.
En iedereen mag een mening hebben, dat vind ik zeker ook.
Je moet me niet in hoekjes gaan zetten. Ik roep niemand op tot wat dan ook. Zou ook wel verdomde arrogant wezen.
En ik zou anderen oproepen om geen kritiek te hebben? Wat voor beeld heb jij van de Forumleden? Je onderschat hen wel heel erg als je denkt dat ze zich van mijn mening iets zouden aan trekken. Die mening hebben ze zelf wel, hoor!

Nee, ik ben niet volgzaam, alleen nuchter en zakelijk.
Dat jij dat anders ziet is jouw zaak.
Jij staat voor rust in de club? Nogal pedant, ben je toegetreden tot de directie ofzo? En zo ja, hoe zie je dan jouw rol op dit forum?
Druk van buitenaf hoeft een doelstelling niet aan te tasten, als de doelstelling logisch, haalbaar en breed gedragen is. Druk van buitenaf kan zelfs zeer heilzaam zijn, niets bindt een team zo goed als een gemeenschappelijke 'vijand'.
Wat jij een missie noemt, lijkt mij een doelstelling. Als de omschrijving inderdaad, zoals jij claimt, is dat ze 'over een aantal jaar' schuldenvrij willen zijn, dan is 'ie niet echt helder. Zowel schuldenvrij als over een aantal jaar behoeft wel een nadere verklaring. Terug naar de top vind ik ook wat vaag, is dat kampioen of in het linkerrijtje?
Persmuskieten doen gewoon hun werk, en Feyenoord zou daar ook handiger mee om kunnen gaan en de pers bespelen. Onzin om een slachtoffer rol aan te nemen, gewoon de werkelijkheid accepteren en deal ermee. En die werkelijkheid betekent dus dat er een aantal praatprogramma's zijn. Feyenoord cq Gudde zou daar regelmatig moeten zitten om de zaak uit te leggen, toe te lichten en misschien zelfs zo nu een dan een oproep tot steun moeten doen. Zie jij hem? Zelfs Lundqvist deed dat beter.
Er is trouwens heel erg veel nodig om mij te demotiveren, ik reageer daar over het algemeen zelfs wat dwars op. Mijn liefde voor Feyenoord is in de jaren 80 en 90 alleen maar groter geworden. Geldt denk voor meer op dit forum.
Ik zet je niet in een hoekje, ik heb ook niet gezegd jij bent.... Ik heb me keurig gehouden aan hoe het op mij overkomt. Dus, als je graag anders over wil komen... doe er je voordeel mee.
Je roept, nogmaals: in mijn ogen, niet op om geen kritiek te hebben, je ageert alleen wel altijd vanuit een bepaald standpunt, ik zou bijna zeggen, missie. Jouw stellingname lijkt altijd te zijn dat er geen kritiek mag zijn op de machthebbers bij Feyenoord. Wel frappant, niet altijd met het argument dat ze het goed doen, maar vaak met de stellingname dat wij het niet (kunnen) weten.
Het beeld dat ik van de forumleden heb, is nogal divers, en laat zich niet in 1 omschrijving vangen. Ik denk in elk geval niet dat ze naar jou luisteren, of dat ze zich door jou laten beknotten.
Fijn voor je dat je niet volgzaam bent, maar zakelijk en nuchter. Ik wil dat best geloven, en je zal ook echt wel gelijk hebben. Maar met je posts in het forum kom je zo op mij niet over.
fredje
 fredje - woensdag 20 oktober 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 09:48 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, erg he. En echt overal over hoor. Noem iets, en ik heb een mening...........
Het nederlands elftal (brand los)
MMM
 MMM - woensdag 20 oktober 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 10:38 schreef Vnny het volgende:

[..]

ik pak alvast wat popcorn :-)
Ik ben al bezig met m'n broodjes! En er is weer genoeg te lezen zo te zien.
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 12:00 schreef fredje het volgende:

[..]

Het nederlands elftal (brand los)
Heb ik niks mee. Over het algemeen ajax of ex-ajax. Hoop alleen dat de (ex-)Feyenoorders het goed doen. Volg wel met interesse de discussie KNVB-Bayern. Liefst uitspraak met terugwerkende kracht, kan Feyenoord ook nog wat claims neerleggen voor Makaay en JDT.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 11:37 schreef Els het volgende:

[..]

Jij staat voor rust in de club? Nogal pedant, ben je toegetreden tot de directie ofzo? En zo ja, hoe zie je dan jouw rol op dit forum?
Druk van buitenaf hoeft een doelstelling niet aan te tasten, als de doelstelling logisch, haalbaar en breed gedragen is. Druk van buitenaf kan zelfs zeer heilzaam zijn, niets bindt een team zo goed als een gemeenschappelijke 'vijand'.
Wat jij een missie noemt, lijkt mij een doelstelling. Als de omschrijving inderdaad, zoals jij claimt, is dat ze 'over een aantal jaar' schuldenvrij willen zijn, dan is 'ie niet echt helder. Zowel schuldenvrij als over een aantal jaar behoeft wel een nadere verklaring. Terug naar de top vind ik ook wat vaag, is dat kampioen of in het linkerrijtje?
Persmuskieten doen gewoon hun werk, en Feyenoord zou daar ook handiger mee om kunnen gaan en de pers bespelen. Onzin om een slachtoffer rol aan te nemen, gewoon de werkelijkheid accepteren en deal ermee. En die werkelijkheid betekent dus dat er een aantal praatprogramma's zijn. Feyenoord cq Gudde zou daar regelmatig moeten zitten om de zaak uit te leggen, toe te lichten en misschien zelfs zo nu een dan een oproep tot steun moeten doen. Zie jij hem? Zelfs Lundqvist deed dat beter.
Er is trouwens heel erg veel nodig om mij te demotiveren, ik reageer daar over het algemeen zelfs wat dwars op. Mijn liefde voor Feyenoord is in de jaren 80 en 90 alleen maar groter geworden. Geldt denk voor meer op dit forum.
Ik zet je niet in een hoekje, ik heb ook niet gezegd jij bent.... Ik heb me keurig gehouden aan hoe het op mij overkomt. Dus, als je graag anders over wil komen... doe er je voordeel mee.
Je roept, nogmaals: in mijn ogen, niet op om geen kritiek te hebben, je ageert alleen wel altijd vanuit een bepaald standpunt, ik zou bijna zeggen, missie. Jouw stellingname lijkt altijd te zijn dat er geen kritiek mag zijn op de machthebbers bij Feyenoord. Wel frappant, niet altijd met het argument dat ze het goed doen, maar vaak met de stellingname dat wij het niet (kunnen) weten.
Het beeld dat ik van de forumleden heb, is nogal divers, en laat zich niet in 1 omschrijving vangen. Ik denk in elk geval niet dat ze naar jou luisteren, of dat ze zich door jou laten beknotten.
Fijn voor je dat je niet volgzaam bent, maar zakelijk en nuchter. Ik wil dat best geloven, en je zal ook echt wel gelijk hebben. Maar met je posts in het forum kom je zo op mij niet over.
Okee Els, wil op een aantal punten van je in gaan:
- Met "Ik sta..." bedoel ik niets meer dan waar ik persoonlijk in geloof en mijn mening is. Jij staat toch ook ergens voor? Niet meer van maken. Niks pedants aan.
- Druk van buitenaf...Altijd een gegeven in tijden van onweer. Kritiek moet ook blijven. Ik geef in mijn posts uitsluitend aan dat mensen ontslaan geen zin heeft en juist een team aantast!!!
- Doelstelling/missie. In de snelheid van typen weleens onzorgvuldig. Ik ga er vanuit dat F. dit tot doel heeft verklaard. Feyenoord streeft naar schuldenvrij, zwarte cijfers, zoals Gudde dat noemt. En vervolgens weer een club wordt die om prijzen strijdt en Europees meedoet. Dat laatste is trouwens mijn interpretatie.
- Persmuskieten: dat zijn die geruchtensites die uitspraakjes noteren, bedenken. Onbetrouwbaar. Doorgaans vind ik vi welingelicht en Derksen veelal zinvolle dingen zeggen, maar hebben er ook naast gezeten, maar wel onrust veroorzaakt.
- Communicatie Gudde...Ja, met je eens, dat kan veel beter. Die plicht heeft hij ook naar de achterban. Daarnaast is hij een kille bezuiniger en geen creatieve opbouwer. Niet voor niets roep ik al een aantal maanden (bv.) Wouter Bos als de man naast Gudde. Los van hoe je over Bos denkt. Jacobs -heb ik al eerder elders gezegd- is onbetrouwbaar.
- Anders over willen komen? Nee, geen behoefte aan. Ik geef -net als iedereen- een mening. En dan ben je het me eens, of niet.
- Tenslotte: je stoort je aan mijn posts, je hebt een bepaalde indruk gekregen. Jammer, maar het is aan jou om ze te negeren óf te tackelen. De wijze waarop wij deze discussie voeren kan ik trouwens wel waarderen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2010 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 12:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met m'n broodjes! En er is weer genoeg te lezen zo te zien.
Vrees dat je ook alvast een bestelling moet plegen bij de pizza-tent.
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 12:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee Els, wil op een aantal punten van je in gaan:
- Met "Ik sta..." bedoel ik niets meer dan waar ik persoonlijk in geloof en mijn mening is. Jij staat toch ook ergens voor? Niet meer van maken. Niks pedants aan.
- Druk van buitenaf...Altijd een gegeven in tijden van onweer. Kritiek moet ook blijven. Ik geef in mijn posts uitsluitend aan dat mensen ontslaan geen zin heeft en juist een team aantast!!!
- Doelstelling/missie. In de snelheid van typen weleens onzorgvuldig. Ik ga er vanuit dat F. dit tot doel heeft verklaard. Feyenoord streeft naar schuldenvrij, zwarte cijfers, zoals Gudde dat noemt. En vervolgens weer een club wordt die om prijzen strijdt en Europees meedoet. Dat laatste is trouwens mijn interpretatie.
- Persmuskieten: dat zijn die geruchtensites die uitspraakjes noteren, bedenken. Onbetrouwbaar. Doorgaans vind ik vi welingelicht en Derksen veelal zinvolle dingen zeggen, maar hebben er ook naast gezeten, maar wel onrust veroorzaakt.
- Communicatie Gudde...Ja, met je eens, dat kan veel beter. Die plicht heeft hij ook naar de achterban. Daarnaast is hij een kille bezuiniger en geen creatieve opbouwer. Niet voor niets roep ik al een aantal maanden (bv.) Wouter Bos als de man naast Gudde. Los van hoe je over Bos denkt. Jacobs -heb ik al eerder elders gezegd- is onbetrouwbaar.
- Anders over willen komen? Nee, geen behoefte aan. Ik geef -net als iedereen- een mening. En dan ben je het me eens, of niet.
- Tenslotte: je stoort je aan mijn posts, je hebt een bepaalde indruk gekregen. Jammer, maar het is aan jou om ze te negeren óf te tackelen. De wijze waarop wij deze discussie voeren kan ik trouwens wel waarderen.
1 Prima, als het een semantische discussie is, dan trek ik mijn opmerking pedant in, en daarvoor ook mijn excuses, indien het je geraakt heeft.
2 Feyenoord heeft te vaak de trainer ontslagen, en is in mijn ogen te coulant geweest naar de bestuurders. Er is een verschil tussen 'responsible' en 'accountable' Dat zou Feyenoord eens moeten toepassen. Ik geloof niet in de zgn schokeffecten, en sluit me wat dat betreft bij je aan. Verschil van inzicht blijft denk ik tav bestuur.
3 Wederom sematische discussie, dus geen onderwerp meer.
4 Vwb VI en Derksen ben ik het met je eens. Met de overige moet Feyenoord beter leren omgaan en zich beter wapenen. Tegen gerichte, doelbewuste beschadiging kan je je niet wapenen, maar Feyenoord lijkt te naief of te slecht in het managen van de pers. Ze kunnen de wereld niet veranderen, dus 'persmuskieten' zijn een gegeven, deal with it!
5 Ik zie in Gudde meer een projectleider dan een bestuurder, het project nieuwe Kuip lijkt me een prachtige uitdaging voor hem. Gezien jouw opmerking over Bos lijke we op een lijn te zitten, al verwoord ik het wat harder.
6 Prima
7 ik ook
MMM
 MMM - woensdag 20 oktober 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 12:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vrees dat je ook alvast een bestelling moet plegen bij de pizza-tent.
Ja heb meteen maar gebeld!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 12:45 schreef Els het volgende:

[..]

1 Prima, als het een semantische discussie is, dan trek ik mijn opmerking pedant in, en daarvoor ook mijn excuses, indien het je geraakt heeft.
2 Feyenoord heeft te vaak de trainer ontslagen, en is in mijn ogen te coulant geweest naar de bestuurders. Er is een verschil tussen 'responsible' en 'accountable' Dat zou Feyenoord eens moeten toepassen. Ik geloof niet in de zgn schokeffecten, en sluit me wat dat betreft bij je aan. Verschil van inzicht blijft denk ik tav bestuur.
3 Wederom sematische discussie, dus geen onderwerp meer.
4 Vwb VI en Derksen ben ik het met je eens. Met de overige moet Feyenoord beter leren omgaan en zich beter wapenen. Tegen gerichte, doelbewuste beschadiging kan je je niet wapenen, maar Feyenoord lijkt te naief of te slecht in het managen van de pers. Ze kunnen de wereld niet veranderen, dus 'persmuskieten' zijn een gegeven, deal with it!
5 Ik zie in Gudde meer een projectleider dan een bestuurder, het project nieuwe Kuip lijkt me een prachtige uitdaging voor hem. Gezien jouw opmerking over Bos lijke we op een lijn te zitten, al verwoord ik het wat harder.
6 Prima
7 ik ook
Ik denk ook dat het bestuur zich transparanter én kwetsbaarder dient op te stellen. Het gevaar van wij (de achterban)versus zij(het bestuur) ligt dichtbij. Communicatief is het bestuur zwak, jammer ook omdat je vanuit dat gegeven meer vertrouwen opbouwt en eenvoudiger perspublicaties evt. weerstand kunt bieden, indien nodig.
Gudde als projectleider zou ik no problem vinden, vind 'm zelf meer crisismanager, maar zijn plaats zou op voorhand door een vertrouwenwekkende, kundige clubman/vrouw moeten worden in genomen, met een ander managementprofiel. Die bv. initiatieven vanuit de achterban (denk aan Bram's plan)beter op waarde kan schatten.
We verschillen niet zo veel van mening. Jammer, nogmaals, dat mijn toonaard jou niet aanspreekt, cq. stoort. Blijft een kwestie van interpretatie cq. smaak.
En dat zal nog wel eens gebeuren, maar dat kan op een Forum als dit. We denken allemaal anders en over Feyenoord hetzelfde.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 oktober 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Het bestuur heeft er voor gekozen de supporters te negeren en af en toe zelfs te schofferen
Vnny
 Vnny - woensdag 20 oktober 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Dit bestuur heeft in ieder geval weinig hart voor de club en zijn supporters, in mijn ogen zijn het allemaal egotjes die graag met de muil in de krant en op tv willen. Bovendien proberen ze in de media makkelijk te scoren met het zogenaamde zero tolarace beleid, waarbij alle supporters ineens hardcore hooligans zijn en bij iedere scheet een stadionverbod krijgen.

Wat mij betreft oppleuren met dat hele bestuur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door Vnny --
Jooppie
 Jooppie - woensdag 20 oktober 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Vnny, ben het niet helemaal met je eens, want ze proberen iets te doen aan het imago dat Feyenoord heeft. Oftewel: dat we allemaal hooligans zijn.

Dat ze dit verkeerd doen is een ander verhaal maar goed. Feyenoord moet zorgen dat het enige wat de club instand houd (wij dus), behouden blijf en 1 blok blijft vormen. Inplaats daarvan doen ze met vertroeteling en stadion verboden de helft wegjagen!

Nu vind ik het ook logisch dat iemand die zich misdraagt een stadion verbod krijgt maar ze moeten het ook niet gaan overdrijven door alles te gaan verbieden.

Maar hoe je het ook bekijkt, Degene die altijd lopen te rellen die verzieken het voor de club!
Vnny
 Vnny - woensdag 20 oktober 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 19:39 schreef Jooppie het volgende:
Vnny, ben het niet helemaal met je eens, want ze proberen iets te doen aan het imago dat Feyenoord heeft. Oftewel: dat we allemaal hooligans zijn.

Dat ze dit verkeerd doen is een ander verhaal maar goed. Feyenoord moet zorgen dat het enige wat de club instand houd (wij dus), behouden blijf en 1 blok blijft vormen. Inplaats daarvan doen ze met vertroeteling en stadion verboden de helft wegjagen!

Nu vind ik het ook logisch dat iemand die zich misdraagt een stadion verbod krijgt maar ze moeten het ook niet gaan overdrijven door alles te gaan verbieden.

Maar hoe je het ook bekijkt, Degene die altijd lopen te rellen die verzieken het voor de club!
Dat dit niet de juiste manier is, is een understatement en ik ben niet zo zeker van de goede bedoelingen. Ik ben het helemaal met je eens dat mensen die de club schade aandoen ook aangepakt moeten worden. Maar ik heb ook meegemaakt dat een maatje een leeg plastic bekertje richting de grensrechter gooide (de man stond 30 meter verderop)en na de rust niet meer terugkeerde na een bezoekje aan het toilet. Later bleek hij opgepatt te zijn en een SV te hebben gehad voor een jaar. En zo kent iedereen denk ik wel genoeg voorbeelden van onzin stadionverboden
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 oktober 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 19:39 schreef Jooppie het volgende:
Vnny, ben het niet helemaal met je eens, want ze proberen iets te doen aan het imago dat Feyenoord heeft. Oftewel: dat we allemaal hooligans zijn.

Dat ze dit verkeerd doen is een ander verhaal maar goed. Feyenoord moet zorgen dat het enige wat de club instand houd (wij dus), behouden blijf en 1 blok blijft vormen. Inplaats daarvan doen ze met vertroeteling en stadion verboden de helft wegjagen!

Nu vind ik het ook logisch dat iemand die zich misdraagt een stadion verbod krijgt maar ze moeten het ook niet gaan overdrijven door alles te gaan verbieden.

Maar hoe je het ook bekijkt, Degene die altijd lopen te rellen die verzieken het voor de club!
Ik ken maar één iemand die terecht een sv heeft ;-)

Ze maken wel goeie sier met het legendarische legioen dat altijd voor een kolkende Kuip zorgde. Laat ik het zo zeggen, het grootste gedeelte daarvan zie je niet meer. Dan heb ik het niet eens over gasten die rellen maar wel mensen die fakkels e.d. Mee brachten
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 20 oktober 2010 - 22:01   quote  deeplink  
Fr-Henk en Els hebben lossen vingertjes vanavond...
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ken maar één iemand die terecht een sv heeft ;-)

Ze maken wel goeie sier met het legendarische legioen dat altijd voor een kolkende Kuip zorgde. Laat ik het zo zeggen, het grootste gedeelte daarvan zie je niet meer. Dan heb ik het niet eens over gasten die rellen maar wel mensen die fakkels e.d. Mee brachten
Nee, fakkels doe ik ook niet meer. Krijg je alleen maar gezeik van. 1 positief punt, ik heb geen brandgaatjes meer in mijn jas ;-)
Els
 Els - woensdag 20 oktober 2010 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 22:01 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Fr-Henk en Els hebben lossen vingertjes vanavond...
Een verschil van inzicht keurig opgelost, en soepele vingers, ja, dat ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 oktober 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Een verschil van inzicht keurig opgelost, en soepele vingers, ja, dat ook.
Wel triest dat de uitsupporters meer fakkels mee naar binnen kunnen krijgen??
Moest ook zaterdag 2x mijn ID laten zien incl seizoenkaart..Trieste vertoning in en rondom de KUIP!!!
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - woensdag 20 oktober 2010 - 22:41   quote  deeplink  
is toch FUCKING triest dat hier zo streng op gecontroleerd wordt? FAKKELS zijn sfeerverhogend en dragen bij aan de unieke kuipervaring... vroeger hoorde je er nooit wat over.
craven
 craven - woensdag 20 oktober 2010 - 22:42   quote  deeplink  
ja ma ze geloofde je gewoon niet....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De blessures van afgelopen jaren









0.0072240